Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні куточки
Очікувана вартість
52 800,00 UAH
UA-2020-03-27-000389-b 242df976c1964219b09a9269fbf49d9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Ирина

+380443096103 7393905@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Козак Ирина
+380443096103
7393905@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:28
Очікувана вартість: 52 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 528,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Інформаційні куточки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська область, Київ, Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни кожної прийнятої партії Товару, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 09:51
ТД_Інформаційні куточки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.9 проекту догвору та епідемія
Дата подання: 29 березня 2020 22:24
Дата відповіді: 01 квітня 2020 15:34
Замовник пише - 9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором, у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія... Але епідемія короновірусу вже існує. Отже це не буде причиною звільнення від відповідальності сторін ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше питання розглянуто та повідомляємо наступне. В розділі 9 «Обставини непереборної сили» проекту договору зазначений порядок звільнення від відповідальності у разі настання обставин непереборної сили. Відповідно до п. 9.3. проекту договору доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України.
Перекидные системы
Дата подання: 31 березня 2020 11:08
Дата відповіді: 03 квітня 2020 10:42
в описании не понятно должны использоваться две перекидные системы по 5 шт. (итого 10) Или две системы по 10 шт. ?
Відповідь: Добрий день! Ваше питання розглянуто та повідомляємо, що повинно бути дві перекидні системи по 5 шт. як зображено на малюнку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-000389-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 17 квітня 2020 13:34
Поясніть відгук у Дозорро що до назви, хто проводив аукціон ?
Доброго дня, просимо пояснити що до назви юридичної особи, що проводила аукціон ? Фото додається. На нашу думку, замовник, який міняє свою юридичну назву, повинен розібратися і навести лад у своїй документації, а оголошений аукціон переоголосити. Тому що юридична особа з російськомовним ЧАО, яка проводила аукціон, ніякого відношення до Замовника торгів не має. А його безграмотність у ШІВКІСНА просто вражає.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 11:36
Розгляд вимоги учасника процедури закупівлі «Інформаційні куточки» (оголошення № UA-2020-03-27-000389-b) ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170.
Учасником через електронну систему закупівель 17 квітня 2020 о 13:34 оприлюднено вимогу: UA-2020-03-27-000389-b.b1
Суть вимоги: Доброго дня, просимо пояснити що до назви юридичної особи, що проводила аукціон ? Фото додається. На нашу думку, замовник, який міняє свою юридичну назву, повинен розібратися і навести лад у своїй документації, а оголошений аукціон переоголосити. Тому що юридична особа з російськомовним ЧАО, яка проводила аукціон, ніякого відношення до Замовника торгів не має. А його безграмотність у ШІВКІСНА просто вражає.
Одночасно з цим, звантажено 3 файли у форматі JPEG з наступними назвами:
«Невідповіднісь назви замовника і назви проводячого аукціон»;
«Невідповіднісь назви замовника і назви проводячого аукціон 2»;
«Невідповіднісь назви замовника і назви проводячого аукціон 3»;
Замовник, відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, з додатковою інформацією стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На виконання вищезазначеного, повідомляється про наступне:
Відповідно вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель підчас оголошення відкритих торгів через особистий кабінет замовника в електронній системі закупівель Прозоро Замовником була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів, у тому числі код ЄДРПОУ 40123444.
За допомогою безкоштовного сервісу на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch є можливість перевірити інформацію про Замовника.
Щодо інформації викладеної у завантаженому файлі у форматі JPEG під назвою «Невідповіднісь назви замовника і назви проводячого аукціон» повідомляємо.
Замовник не несе відповідальності за викладену інформацію на інших інтернет ресурсах, у тому числі за самостійний переклад найменування замовника на російську мову іншими торговими майданчиками.
Водночас, звертаємо увагу, що надана Вами вимога не має чіткої аргументації яким чином було порушено Ваші права та інтереси як учасника торгів на закупівлю «Інформаційні куточки» (оголошення № UA-2020-03-27-000389-b).
Електронний функціонал «Оскарження рішення» створений з метою оскарження щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.
При цьому, скарга повинна містити таку інформацію:

найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються;
ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження;
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати;
обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
До скарги додаються документи та матеріали (за наявності) в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf-формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника.
Враховуючи вищевикладене, вимога ПП "РЕГІОН 21" відхилена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 39 055,20
UAH з ПДВ
39 055,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕГІОН 21" 40 992,00
UAH з ПДВ
40 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 51 600,00
UAH з ПДВ
51 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 16:21
ДФС підпис.XML
21 квітня 2020 16:21
Довідка ДФ з кодом.pdf
21 квітня 2020 16:21
Довідка ДФС.pdf
21 квітня 2020 16:21
Довідка ДФС з підписом.p7s
17 квітня 2020 14:38
Dovidka_20097511540580864197 _1_.pdf
17 квітня 2020 14:38
Dovidka_20097511540580864197.pdf _2_.p7s
09 квітня 2020 14:06
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:02
Електронний підпис
09 квітня 2020 13:52
довідка ст.17.PDF
09 квітня 2020 13:52
Пропозиція.PDF

Публічні документи

10 квітня 2020 14:02
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:02
Технічні вимоги.pdf
10 квітня 2020 14:02
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 14:02
платник ПДВ.pdf
10 квітня 2020 14:02
Паспорт+код керівника.zip
10 квітня 2020 14:02
Захист середовища.pdf
10 квітня 2020 14:02
Відповідність ст.17.zip
10 квітня 2020 14:02
Витяг ПДВ 06.04.2020р..pdf
10 квітня 2020 14:02
Витяг ЄДР від 08.04.2020р..pdf
10 квітня 2020 14:02
Баланс 2019.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО

ПП "РЕГІОН 21"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#25176958
Переможець 39 055,20
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#25176958
39 055,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 12:26
68-УЗШК.pdf укладений
06 травня 2020 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 055,20
UAH (в тому числі ПДВ 6 509,20 UAH)