Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

медичні матеріали (35405 Набір для переливання крові, обмінний; 58091Набір для аферезу; 48365 Вірус гепатиту C загальні антитіла IVD, набір, імуноферментний аналіз ІФА; 51815 Treponema pallidum антитіла класу імуноглобулін G (IgG) і імуноглобулін M (IgM), набір, імуноферментний аналіз ІФА; 48445 ВІЛ1/ВІЛ2 антигени/антитіла IVD, набір, імуноферментний аналіз ІФА; 48319 Вірус гепатиту B поверхневий антиген IVD, набір, імуноферментний аналіз ІФА )
Очікувана вартість
565 000,00 UAH
UA-2020-03-27-000374-c cf30f4a6cec94b13a10efcf192cffb06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Віра Дмитрівна

0342789023 ospkif@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993138
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-франківська обл., ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, м.Івано-Франківськ вул.С.Бандери 23
Контактна особа: Бойчук Віра Дмитрівна
0342789023
ospkif@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 13:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 15:40
Очікувана вартість: 565 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24547 од.
медичні матеріали (35405 Набір для переливання крові, обмінний; 58091Набір для аферезу; 48365 Вірус гепатиту C загальні антитіла IVD, набір, імуноферментний аналіз ІФА; 51815 Treponema pallidum антитіла класу імуноглобулін G (IgG) і імуноглобулін M (IgM), набір, імуноферментний аналіз ІФА; 48445 ВІЛ1/ВІЛ2 антигени/антитіла IVD, набір, імуноферментний аналіз ІФА; 48319 Вірус гепатиту B поверхневий антиген IVD, набір, імуноферментний аналіз ІФА )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-франківська область, ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, вул.С.Бандери,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 11:01
додаток 4.doc
27 березня 2020 11:01
додаток 3.doc
27 березня 2020 11:01
додаток 2.doc
27 березня 2020 11:01
додаток 1.doc
27 березня 2020 11:01
тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-07-000032 ● 1a81c2e3bf6d49f4afd01fc2c895bf0b
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2020 17:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

07.05.2020 № 24

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-03-27-000374-c 27.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

в результаті проведеного моніторингу розірвано договір №35 від 06.05.2020р шляхом укладання додаткової угоди №1 від 27.05.2020р

2020-05-27 17:01:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2020-05-27 17:04:27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕР.ВІ.АЙ.ГРУП" 564 363,20
UAH з ПДВ
564 363,20
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Сас Анатолій Володимирович 564 792,00
UAH з ПДВ
564 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 11:26
Електронний підпис
16 квітня 2020 11:24
спецификация.pdf
16 квітня 2020 11:24
Документи переможця.pdf
16 квітня 2020 11:24
public_doc.pdf
16 квітня 2020 11:24
public_doc.p7s
16 квітня 2020 11:24
Dovidka_20101353860360520531.pdf.p7s
16 квітня 2020 11:24
Dovidka_20101353860360520531.pdf
09 квітня 2020 14:08
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:04
т_ч 2.pdf
09 квітня 2020 14:04
т_ч 1.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 17:38
Електронний підпис
09 квітня 2020 17:36
декларації.rar
09 квітня 2020 17:36
Ст 16.rar
09 квітня 2020 17:36
Реєстраційні Сас.rar
09 квітня 2020 17:36
гарантійний лист.pdf
09 квітня 2020 17:36
Гарантійні листи.pdf
09 квітня 2020 17:36
проект договору.pdf
09 квітня 2020 17:36
МТВ.pdf
09 квітня 2020 17:36
Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕР.ВІ.АЙ.ГРУП"

Фізична особа підприємець Сас Анатолій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕР.ВІ.АЙ.ГРУП"
#43311608
Переможець 564 363,20
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕР.ВІ.АЙ.ГРУП"
#43311608
564 363,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 15:44
дод угода1 (1).pdf укладений
27 травня 2020 15:44
протокол.pdf укладений
27 травня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 15:13
дод угода1.pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 13:57
договір.pdf укладений
06 травня 2020 13:42
договір.pdf укладений
06 травня 2020 13:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 27 травня 2020
Сума оплати за договором: 80 697,60
UAH (в тому числі ПДВ 5 279,28 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін