Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №2" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42204729 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., Суми, вул.Привокзальнна, б.3-а |
Контактна особа: |
Малушина Ганна Володимирівна 380504071240 tender_centr2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 179 638,46 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Тендерна документація
27 березня 2020 10:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 10:14 |
ТД Підгузки ДК 33750000-2 (НСЗУ) Повторно.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
14.04.2020 на торгівельному майданчику E-TENDER.UA для державних закупівель PROZORRO шляхом проведення електронного аукціону згідно предмету закупівлі по ДК 021-2015:33750000-2 «Засоби догляду за малюками» за лотом 1 «Підгузки для дорослих» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-27-000304-а) визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 41755462) найбільш економічно вигідною.
Відповідно до вимог тендерної документації по даній закупівлі спроможність Учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналами гарантійних листів виробників (якщо Учасник не є виробником товару) або офіційних представників виробників на території України, що підтверджують можливість постачання Учасником запропонованого Товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника. Гарантійні листи повинні включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник повинен надати (завантажити у сканованому вигляді) оригінали таких гарантійних листів та копії документів, що підтверджують офіційний статус представників виробників (для усіх листів, наданих офіційними представниками, а не виробниками).
Учасником ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» на виконання даної вимоги тендерної документації Замовника долучено гарантійний лист ТОВ «АФІНА-ГРУП» від 13.04.2020 №31, яким визначено, що ТОВ «АФІНА-ГРУП» (ЄДРПОУ 33324489), що є офіційним дистриб’ютором продукції Bella, виробник TZMO S.A., Польща, підтверджує, що ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» має повноваження представляти продукцію в закупівлі. Довідкою про дистрибуцію від 20.01.2020 №20.01.208 ТОВ «БЕЛЛА-ТРЕЙД» підтверджує, що ТОВ «АФІНА-ГРУП» (ЄДРПОУ 33324489) є офіційним дистриб’ютором продукції ТОВ «БЕЛЛА-ГРУП» на території м.Полтава, Полтавська обл., м.Запоріжжя, Запорізька обл.
Керуючись п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, Замовником надіслано листа до ТОВ «Белла-Трейд», з проханням підтвердити гарантію постачання продукції Учасником - ТОВ «АСХОР ТРЕЙД».
Листом від 15.04.2020 №15-04-206 ТОВ «Белла-Трейд» зазначило, що гарантування поставки товару, визначений оголошенням UA-2020-03-24-001041-a, ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» повинно було звернутися до офіційного дистриб’ютора в Сумській області – Філії ТОВ «ЛИДЕР-ТРЕЙД СУМИ» ТОВ «ЛІДЕР-ТРЕЙД» або офіційного, ексклюзивного імпортера представником виробника в Україні – ТОВ «Белла-Трейд».
Окрім того, Учасником не долучено документи, що підтверджують офіційний статус представників виробників (для усіх листів, наданих офіційними представниками, а не виробниками). Такими документами є довіреність чи договір на виконання функцій офіційного представника виробника на території України.
Щодо твердження ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» відносно незаконності вимоги Замовника надання гарантійних листів, повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними».
У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону.
Неспроможність Учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Крім того, існує досвід попередніх торгів, на яких недобросовісні Учасники пропонують товари, не звертаючись до виробників щодо виконання таких поставок, включають у свою пропозицію товари, що не відповідають технічним характеристикам, завідома вводячи в оману Замовника. Замовник зі свого боку не має змоги бути експертом щодо наданих учасниками документів, але завжди може звернутись до виробників щодо підтвердження повноважень якихось учасників у разі наявності листа. Адже після визначення переможця та укладення договору Замовник не може впливати на дії недобросовісних Учасників.
Отже, вимога надання гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів відповідає принципам здійснення публічних закупівель та не сприяє дискримінації потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в додаток 5 до тендерної документації, в «Медико-технічні вимоги», було включено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну специфікацію та перелік документів на товар, які має надати Учасник.
При цьому специфікація та медико-технічні вимоги містять: детальний опис товарів, що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики; вимоги, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Стосовно, заперечень відносно невідповідності запропонованої продукції медико-технічним вимогам тендерної документації, а саме: відсутність інформації щодо наявності в підгузках-трусах для дорослих, розмір L та підгузках-трусах для дорослих, розмір М, системи нейтралізації запаху та вологонепроникної зовнішньої поверхні підгузок та анатомічної форми, повідомляємо.
ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» у вимозі стверджує, що згідно технічної характеристики запропоновані підгузки-труси для дорослих використовуються при нетриманні сечі, мають гідрофобні бічні бортики, що захищають від протікань, бокові еластичні манжети в паховій області, поглинальний шар із целюлози з суперабсорбентом, поверхня з ламінату паронепроникного, треба розуміти як відповідність вимогам, встановленим в тендерній документації.
Проте, у вимогах до предмету закупівлі, визначеними в тендерній документації по даній закупівлі зазначено, що Учасники повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку 5 цієї тендерної документації.
Відповідно до документів, долучених на підтвердження відповідності вимогам, Учасником долучено документи, у яких не прописано відповідність критеріям, зокрема системи нейтралізації запаху та вологонепроникної зовнішньої поверхні підгузок та анатомічної форми. Ваші посилання на сайт, де зазначені відповідні характеристики не беруться до уваги, адже оцінка відповідності медико-технічним вимогам ведеться по документах, долученим до тендерної пропозиції.
Також, анатомічна форма – це здатність підгузок пристосовуватись до будь-якої форми тіла та бути комфортними, а наявність гідрофобних бічних бортиків свідчать про наявність захисту від протікань.
Для забезпеченості свіжості у підгузках використовується система нейтралізації запаху – це здатність підгузок нейтралізувати неприємний запах та запобігає його появі. Для цього суперабсорбент повинен мати спеціальну властивість, про що повинно бути зазначено в карті технічних даних до підгузок.
Окрім того, звертаємо увагу, що згідно статті 23 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» та пункту 18 індивідуальної програми реабілітації інваліда, затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 №623, інвалід бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах ІПР, тому умови та вимоги тендерної документації було розроблено відповідно до даного пункту.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимушені відмовити у задоволенні вимоги через відсутність обґрунтованих і належних підстав.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-14-000042 ● f1c3a038bc9a4655a9a8bf6a7845abb3
- Статус: вирішено ● Дата: 15 червня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2020 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2020 №18
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.05.2020 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-03-27-000304-a 27.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно наказу від 13.05.2020 №18 «Про початок моніторингу закупівель» Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, відповідно до статті 8 Закону здійснено моніторинг закупівлі щодо порушення комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Сумської міської ради законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї та в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) за предметом - ДК 021-2015:33750000-2 «Засоби догляду за малюками» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-27-000304-а). За результатами проведення моніторингу закупівлі Управлінням Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок, в якому встановлено порушення пунктів 7, 10 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ПВКП «ВАЛЛЕНТА». Проте, враховуючи аб. 2 п.3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених Законом, на виконання укладеного договору ПВКП «ВАЛЛЕНТА» 18.05.2020 поставлено частину товару на суму 97160,00 грн., відповідно до видаткової накладної №вал504 від 18.05.2020. З метою усунення порушень, виявлених в результаті моніторингу закупівлі UA-2020-03-27-000304-а, проведеного Управлінням Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (висновок UA-М-2020-05-14-000043 від 21.05.2020) комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради 22.05.2020 було зменшено суму та розірвано договір про постачання від 12.05.2020 №38 з ПВКП «ВАЛЛЕНТА» шляхом укладення додаткової угоди. Проте, помилково секретарем тендерного комітету на електронному майданчику електронної системи закупівель до даної закупівлі завантажено додаткову угоду №1 від 22.05.2020 до договору №39 від 12.05.2020 та відповідно помилково при формуванні звіту про результати виконання договору про закупівлю вказано суму виконання договору 0,00 грн. замість вірного 97160,00 грн. На засіданні тендерного комітету (протокол №88 від 22.05.2020) визнано технічною помилку публікування сканованої копії додаткової угоди до договору №39 від 12.05.2020 та прийнято рішення вважати вірним виконання договору про постачання №38 від 12.05.2020 на суму 97 160,00 грн. На підтвердження усунення порушень долучаємо до повідомлення скановані копії додаткової угоди №1 від 12.05.2020 до договору №38 від 12.05.2020, протоколу тендерного комітету №88 від 22.05.2020 та звіт про результати виконання договору про закупівлю від 22.05.2020.
2020-05-22 16:12:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2020-05-26 15:17:33
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Підгузки для дорослих |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 130 421,70 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 304,22 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" #41755462 |
Відхилено |
108 847,50
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 14:28
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827 |
Переможець |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 15:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 13:56
|
Додаткова угода №1 від 22.05.2020 Підгузки бюджет.pdf | укладений |
22 травня 2020 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 15:24
|
Договір Валлента 12.05.2020 нсзу.pdf | укладений |
12 травня 2020 15:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 21.05.2020 (UA-М-2020-05-14-000042) про результати моніторингу закупівлі підгузків UA-2020-03-27-000304-а та у зв’язку з виявленими порушеннями законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій |