Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Взуття різне, крім спортивного та захисного
Очікувана вартість
71 710,00 UAH
UA-2020-03-27-000246-b ● 17eff2a6156644cd91e5a7206b9fa996
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПИРЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189156 |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Жовтнева, 179, м. Пирятин, Полтавської області |
Контактна особа: |
Білетченко Наталія +380664737650 piryatin_internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2020 09:19 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 09:19 |
Очікувана вартість: | 71 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 717,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
Взуття різне, крім спортивного та захисного
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 пара
Туфлі чоловічі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Січових стрільців, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
110 пара
Тапочки кімнатні чоловічі та жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Січових стрільців, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
2 пара
Калоші чорні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Січових стрільців, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
3 пара
Чоботи водонепроникні чоловічі та жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Січових стрільців, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
9 пара
Шльопанці сабо резинові жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Січових стрільців, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за одержаний товар проводиться на протязі 30 банківських днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 12:08 |
Оголошення взуття різне, крім спортивного та захисного в новій редакції.docx | |
27 березня 2020 09:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 09:26 |
Оголошення взуття різне, крім спортивного та захисного.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 27 березня 2020 12:56
Дата відповіді: 30 березня 2020 12:11
Чи достатньо надати лист від виробника про співпрацю, адже по суті це теж підтвердження як і договір. Та і загалом навіщо надавати документи пов'язані із виробником, якщо зазначений товар виготовляється різними виробниками (шікара, пвх, ева) - це різні види виробництва. Що за дискримінаційні умови? не кажучи важку економічну ситуацію держави ви створюєте не конкурентні умови. внесіть відповідні змни або до початку аукціону буне направлений лист в ода.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Фізична чи юридична особа має право звернутися до суду чи органу оскарження, яким сьогодні є Антимонопольний комітет України з метою захисту своїх право чи інтересів з приводу порушення замовник законодавства з питань закупівель.
Контроль у сфері публічних закупівель проводять Рахункова палата України та Державна аудиторська служба України.
Моніторинг проводить Держаудитслужба та її територіальні органи. Його здійснюють протягом усього проведення закупівлі, укладення договору та його виконання. Але не проводять його на відповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 22 Закону.
Пункт 12 розділу II Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає право для учасника у разі виявлення порушення в період уточнення та на рішення замовника за кваліфікацією на етапі розгляду ТП, звернутися до замовника з вимогою усунути порушення в процесі проведення тендера, протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електрону форму системи. Відповідь на таку вимогу учасника замовник має можливість надати через ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника із зазначенням результату розгляду вимоги: «Задоволено», «Відхилено», «Не задоволено».
Після розміщення відповіді щодо вимоги замовником вона набуває статусу “розглянуто замовником”, та ініціатор вимоги протягом 3 днів може оцінити відповідь шляхом визначення в ЕСЗ “Вимога задоволена” (відповідь ініціатора вимоги задовольнила) або “Вимога не задоволена” (відповідь ініціатора не задовольнила).
Розгляд вимоги не зупиняє в ЕСЗ процесу проведення закупівлі.
Щодо Вашого запитання по процедурі UA-2020-03-27-000246-b:
По перше, щодо можливості подання в складі пропозиції листа від виробника товару або іншого документу - до оголошення про закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
По друге, Ваше твердження «…Та і загалом навіщо надавати документи пов'язані із виробником, якщо зазначений товар виготовляється різними виробниками (шікара, пвх, ева) - це різні види виробництва. Що за дискримінаційні умови? не кажучи важку економічну ситуацію держави ви створюєте не конкурентні умови…», вважаємо необґрунтованим.
По третє, органи оскарження та контролю у сфері публічних закупівель зазначені на початку даної відповіді.
Дякуємо за запитання.
Контроль у сфері публічних закупівель проводять Рахункова палата України та Державна аудиторська служба України.
Моніторинг проводить Держаудитслужба та її територіальні органи. Його здійснюють протягом усього проведення закупівлі, укладення договору та його виконання. Але не проводять його на відповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 22 Закону.
Пункт 12 розділу II Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає право для учасника у разі виявлення порушення в період уточнення та на рішення замовника за кваліфікацією на етапі розгляду ТП, звернутися до замовника з вимогою усунути порушення в процесі проведення тендера, протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електрону форму системи. Відповідь на таку вимогу учасника замовник має можливість надати через ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника із зазначенням результату розгляду вимоги: «Задоволено», «Відхилено», «Не задоволено».
Після розміщення відповіді щодо вимоги замовником вона набуває статусу “розглянуто замовником”, та ініціатор вимоги протягом 3 днів може оцінити відповідь шляхом визначення в ЕСЗ “Вимога задоволена” (відповідь ініціатора вимоги задовольнила) або “Вимога не задоволена” (відповідь ініціатора не задовольнила).
Розгляд вимоги не зупиняє в ЕСЗ процесу проведення закупівлі.
Щодо Вашого запитання по процедурі UA-2020-03-27-000246-b:
По перше, щодо можливості подання в складі пропозиції листа від виробника товару або іншого документу - до оголошення про закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
По друге, Ваше твердження «…Та і загалом навіщо надавати документи пов'язані із виробником, якщо зазначений товар виготовляється різними виробниками (шікара, пвх, ева) - це різні види виробництва. Що за дискримінаційні умови? не кажучи важку економічну ситуацію держави ви створюєте не конкурентні умови…», вважаємо необґрунтованим.
По третє, органи оскарження та контролю у сфері публічних закупівель зазначені на початку даної відповіді.
Дякуємо за запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СОФІЯН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ #3454316252 |
Переможець |
56 651,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 14:47
|
Договір № 95.PDF | укладений |
13 квітня 2020 09:11
|