Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Взуття різне, крім спортивного та захисного
Очікувана вартість
71 710,00 UAH
UA-2020-03-27-000246-b 17eff2a6156644cd91e5a7206b9fa996
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білетченко Наталія

+380664737650 piryatin_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПИРЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189156
Місцезнаходження: 37000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Жовтнева, 179, м. Пирятин, Полтавської області
Контактна особа: Білетченко Наталія
+380664737650
piryatin_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 09:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 09:19
Очікувана вартість: 71 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 717,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Взуття різне, крім спортивного та захисного
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 пара
Туфлі чоловічі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Січових стрільців, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
110 пара
Тапочки кімнатні чоловічі та жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Січових стрільців, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
2 пара
Калоші чорні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Січових стрільців, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
3 пара
Чоботи водонепроникні чоловічі та жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Січових стрільців, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
9 пара
Шльопанці сабо резинові жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Січових стрільців, 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за одержаний товар проводиться на протязі 30 банківських днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 27 березня 2020 12:56
Дата відповіді: 30 березня 2020 12:11
Чи достатньо надати лист від виробника про співпрацю, адже по суті це теж підтвердження як і договір. Та і загалом навіщо надавати документи пов'язані із виробником, якщо зазначений товар виготовляється різними виробниками (шікара, пвх, ева) - це різні види виробництва. Що за дискримінаційні умови? не кажучи важку економічну ситуацію держави ви створюєте не конкурентні умови. внесіть відповідні змни або до початку аукціону буне направлений лист в ода.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Фізична чи юридична особа має право звернутися до суду чи органу оскарження, яким сьогодні є Антимонопольний комітет України з метою захисту своїх право чи інтересів з приводу порушення замовник законодавства з питань закупівель.
Контроль у сфері публічних закупівель проводять Рахункова палата України та Державна аудиторська служба України.
Моніторинг проводить Держаудитслужба та її територіальні органи. Його здійснюють протягом усього проведення закупівлі, укладення договору та його виконання. Але не проводять його на відповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 22 Закону.
Пункт 12 розділу II Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає право для учасника у разі виявлення порушення в період уточнення та на рішення замовника за кваліфікацією на етапі розгляду ТП, звернутися до замовника з вимогою усунути порушення в процесі проведення тендера, протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електрону форму системи. Відповідь на таку вимогу учасника замовник має можливість надати через ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника із зазначенням результату розгляду вимоги: «Задоволено», «Відхилено», «Не задоволено».
Після розміщення відповіді щодо вимоги замовником вона набуває статусу “розглянуто замовником”, та ініціатор вимоги протягом 3 днів може оцінити відповідь шляхом визначення в ЕСЗ “Вимога задоволена” (відповідь ініціатора вимоги задовольнила) або “Вимога не задоволена” (відповідь ініціатора не задовольнила).
Розгляд вимоги не зупиняє в ЕСЗ процесу проведення закупівлі.
Щодо Вашого запитання по процедурі UA-2020-03-27-000246-b:
По перше, щодо можливості подання в складі пропозиції листа від виробника товару або іншого документу - до оголошення про закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
По друге, Ваше твердження «…Та і загалом навіщо надавати документи пов'язані із виробником, якщо зазначений товар виготовляється різними виробниками (шікара, пвх, ева) - це різні види виробництва. Що за дискримінаційні умови? не кажучи важку економічну ситуацію держави ви створюєте не конкурентні умови…», вважаємо необґрунтованим.
По третє, органи оскарження та контролю у сфері публічних закупівель зазначені на початку даної відповіді.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 09:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СОФІЯН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ 56 651,00
UAH з ПДВ
56 651,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 14:31
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:30
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:29
Паспорт.pdf
02 квітня 2020 14:29
Характеристика.pdf
02 квітня 2020 14:29
Цінова пропозиція.pdf
02 квітня 2020 14:29
Лист підтвердж. Софіян.pdf
02 квітня 2020 14:29
Лист УКРПРОПЛАСТ.pdf
02 квітня 2020 14:29
Довідка згода з д-м.pdf
02 квітня 2020 14:29
Фото.pdf
02 квітня 2020 14:29
Договір ТЗ і свідоцтво.pdf
02 квітня 2020 14:29
Лист про Статут.pdf
02 квітня 2020 14:29
Інд. код.pdf
02 квітня 2020 14:29
Погоджений договір.pdf
02 квітня 2020 14:29
Лист про сертиф..pdf
02 квітня 2020 14:29
Лист вироб. Софіян.pdf
02 квітня 2020 14:29
Довідка про авто..pdf
02 квітня 2020 14:29
Довідка про повноваж..pdf
02 квітня 2020 14:29
Лист згода на о.п.д..pdf
02 квітня 2020 14:29
Інформ. про Учасника.pdf
02 квітня 2020 14:29
Висновок СЕС.pdf
02 квітня 2020 14:29
Договір Метрополітен.pdf
02 квітня 2020 14:29
Витяг з ЄДР.pdf
02 квітня 2020 14:29
Довідка ЄДРПОУ.pdf
02 квітня 2020 14:29
Довідка щодо витрат.pdf
02 квітня 2020 14:29
Виписка з ЄДР.pdf
02 квітня 2020 14:29
40-10 е.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СОФІЯН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СОФІЯН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ
#3454316252
Переможець 56 651,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 14:05

Документи

07 квітня 2020 14:05
Протокол № 49.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СОФІЯН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ
#3454316252
56 651,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2020 14:05
Протокол № 49.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:47
Договір № 95.PDF укладений
13 квітня 2020 09:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 651,00
UAH