Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мережеве обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 32420000-3 (Обладнання, комплектуючі та супутні послуги з побудови опорної бездротової мережі LoRaWan)
Network equipment-Code 021:2015 (CPV 2008, IDT)-32420000-3 (Equipment, components and related services for construction of LoRaWan wireless core network)
Network equipment-Code 021:2015 (CPV 2008, IDT)-32420000-3 (Equipment, components and related services for construction of LoRaWan wireless core network)
Очікувана вартість
34 296 237,96 UAH
UA-2020-03-27-000082-a ● 4aa338570c6b402aa257173aabd39338
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Вебсайт: | http://kts.kmda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 10 |
Контактна особа: |
Кохненко Григорій Іванович 380443668549 tenderokkts@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SPECIALIZED MUNICIPAL ENTERPRISE "KYIVTELESERVIS " |
National ID: | 31815760 |
Contact point: |
Kokhnenko Grigoriy Ivanovych 380443668549 tenderokkts@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2020 15:23 |
Очікувана вартість: | 34 296 237,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 514 443,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1028887 UAH |
Publication date: | 27 березня 2020 08:56 |
Enquiries until: | 17 квітня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 квітня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 34 296 238 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 514 444 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 комплект
Мережеве обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 32420000-3 (Обладнання, комплектуючі та супутні послуги з побудови опорної бездротової мережі LoRaWan)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Network equipment-Code 021:2015 (CPV 2008, IDT)-32420000-3 (Equipment, components and related services for construction of LoRaWan wireless core network)
CPV: 32420000-3
Період постачання:
по 28 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Вартість Базових станцій включає вартість обладнання, матеріалів та програмного забезпечення, що зазначені у Специфікації (Додаток № 1 до цього Договору) та Технічних вимогах (Додаток № 2 до цього Договору), тари, упаковки, маркування, доставки на Об’єкти Замовника, гарантійного обслуговування та вартість Послуг (у тому числі послуг з монтажу та пусконалагодження) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, страхування, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Передоплата за даним Договором не передбачається. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Бюджетні зобов’язання за цим договором виникають в межах кошторисних призначень Замовника на 2020 рік. У разі додатково виділених кошторисних призначень розмір бюджетних зобов’язань змінюється шляхом укладання додаткових угод в межах наявних бюджетних асигнувань. Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником за кошти місцевого бюджету м. Києва (КЕКВ 3210), після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за невиконання своїх зобов’язань щодо оплати в разі відсутності фінансування з бюджету.Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету, в сумі___, в тому числі ПДВ ____, здійснюється за таким порядком: - Замовник здійснює оплату прийнятого Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання належним чином оформленої видаткової накладної та підписання Замовником відповідних Актів приймання Товару, за фактично поставлений Товар; У разі затримки бюджетного фінансування оплата за поставлене Обладнання та надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2020 09:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 09:04 |
ТД обладнання і с.п. LoRaWan .pdf | |
27 березня 2020 08:57 |
invitation _ equipment.docx | |
27 березня 2020 08:57 |
оголошення _ обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-27-000082-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 13 квітня 2020 17:09
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що в п. 6 Розділу 3 Тендерної документації містяться вимоги щодо надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
- підтверджуючий документ про наявність у Учасника статусу партнера виробників запропонованого обладнання та програмного забезпечення;
- авторизаційний лист від виробника(ів) обладнання базових станцій та програмного забезпечення або його офіційного(-их) представника(ів) на території України, на підтвердження повноважень Учасника на постачання обладнання за результатами закупівлі партнера та можливість отримання гарантії від виробника, із посиланням на назву цієї закупівлі.
Зазначені вимоги значно звужують коло учасників торгів, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чим порушують основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закону». Крім того, виробник обладнання або їх представники мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені листи авторизації, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або, зволікаючи час, не надавати їх вчасно. З огляду на зазначене, дане положення Тендерної документації призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
Пунктом 3 статті 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вищезазначені вимоги обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні гарантійні листи щодо авторизації, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів.
Крім того, п. 2.2 Додатку 3 Тендерної документації містить вираз: «Заміна цього обладнання БС на аналогічне можлива тільки за узгодженням із Замовником» (стор. 29), а поряд з цим в Додатку 3 є інформація: «Учасник має право запропонувати еквівалент конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника, які можливо вживаються в документації конкурсних торгів, за умови, що такий еквівалент відповідатиме вимогам, встановленим у документації.» (стор. 28), що суперечить одне одному.
Вимагаємо виключити з вимог Тендерної документації:
1) з п. 6 Розділу 3 Тендерної документації вимоги щодо надання:
- підтверджуючий документ про наявність у Учасника статусу партнера виробників запропонованого обладнання та програмного забезпечення;
- авторизаційний лист від виробника(ів) обладнання базових станцій та програмного забезпечення або його офіційного(-их) представника(ів) на території України, на підтвердження повноважень Учасника на постачання обладнання за результатами закупівлі партнера та можливість отримання гарантії від виробника, із посиланням на назву цієї закупівлі.
2) з Додатку 3 Тендерної документації - «Заміна цього обладнання БС на аналогічне можлива тільки за узгодженням із Замовником».
Розгорнути
Згорнути
- підтверджуючий документ про наявність у Учасника статусу партнера виробників запропонованого обладнання та програмного забезпечення;
- авторизаційний лист від виробника(ів) обладнання базових станцій та програмного забезпечення або його офіційного(-их) представника(ів) на території України, на підтвердження повноважень Учасника на постачання обладнання за результатами закупівлі партнера та можливість отримання гарантії від виробника, із посиланням на назву цієї закупівлі.
Зазначені вимоги значно звужують коло учасників торгів, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чим порушують основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закону». Крім того, виробник обладнання або їх представники мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені листи авторизації, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або, зволікаючи час, не надавати їх вчасно. З огляду на зазначене, дане положення Тендерної документації призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів.
Пунктом 3 статті 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вищезазначені вимоги обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні гарантійні листи щодо авторизації, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів.
Крім того, п. 2.2 Додатку 3 Тендерної документації містить вираз: «Заміна цього обладнання БС на аналогічне можлива тільки за узгодженням із Замовником» (стор. 29), а поряд з цим в Додатку 3 є інформація: «Учасник має право запропонувати еквівалент конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника, які можливо вживаються в документації конкурсних торгів, за умови, що такий еквівалент відповідатиме вимогам, встановленим у документації.» (стор. 28), що суперечить одне одному.
Вимагаємо виключити з вимог Тендерної документації:
1) з п. 6 Розділу 3 Тендерної документації вимоги щодо надання:
- підтверджуючий документ про наявність у Учасника статусу партнера виробників запропонованого обладнання та програмного забезпечення;
- авторизаційний лист від виробника(ів) обладнання базових станцій та програмного забезпечення або його офіційного(-их) представника(ів) на території України, на підтвердження повноважень Учасника на постачання обладнання за результатами закупівлі партнера та можливість отримання гарантії від виробника, із посиланням на назву цієї закупівлі.
2) з Додатку 3 Тендерної документації - «Заміна цього обладнання БС на аналогічне можлива тільки за узгодженням із Замовником».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2020 12:38
Шановний потенційний Учаснику!
За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення порушення (усунення дискримінаційних вимог) від «13» квітня 2020 року № UA-2020-03-27-000082-a.a1 повідомляємо про її відхилення з огляду на наступне.
Відповідно до умов пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації дійсно передбачено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
- підтверджуючий документ про наявність у Учасника статусу партнера виробників запропонованого обладнання та програмного забезпечення;
- авторизаційний лист від виробника(ів) обладнання базових станцій та програмного забезпечення або його офіційного(-их) представника(ів) на території України, на підтвердження повноважень Учасника на постачання обладнання за результатами закупівлі партнера та можливість отримання гарантії від виробника, із посиланням на назву цієї закупівлі (с. 11 тендерної документації)..
Крім цього, відповідно до пункту 2.2 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» до тендерної документації міститься вираз: «Заміна цього обладнання БС на аналогічне можлива тільки за узгодженням із Замовником» (с. 29 тендерної документації).
У своїй вимозі Ви зазначаєте про необхідність внесення змін до тендерної документації в частині виключення зазначених вище вимог, у зв’язку із наявністю ознак дискримінації та суперечності можливості постачання Учасником еквіваленту заявленого обладнання.
Звертаємо Вашу увагу на те, що виробники обладнання здійснюють реалізацію своєї продукції, у тому числі тієї, що є предметом закупівлі, безпосередньо, а також через систему офіційних дистриб'юторів (представників) та партнерів. Отримати статус партнера може будь-яка юридична особа, чи фізична особа-підприємець, за умови виконання умов партнерської програми. Крім того, виробник обладнання надає зазначеним контрагентам на їх запити гарантійні та / або авторизаційні листи щодо своєчасної поставки обладнання необхідної якості та кількості, а також усю необхідну документацію на таке обладнання. Тому будь-яка юридична особа, чи фізична особа-підприємець, за умови виконання нею умов партнерських програм з виробником обладнання може запропонувати у своїй тендерній пропозиції необхідне обладнання.
Крім того, за таких умов виробник обладнання (офіційний представник, чи дистриб'ютор, чи партнер) надає контрагентам на їх запити гарантійні та / або авторизаційні листи щодо своєчасної поставки обладнання необхідної якості та кількості, а також усю необхідну документацію.
Такі авторизаційні листи Замовник вимагає з метою отримання гарантії того, що переможець торгів дійсно матиме змогу постачання якісного обладнання в обумовлені терміни та в необхідній кількості для забезпечення безперебійного надання супроводжуючих послуг з його встановлення, налагоджування та забезпечення працездатності, в тому числі щодо гарантії по гарантійним зобов’язанням виробників такого обладнання, а також своєчасного виконання завдань Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 – 2022 роки, затвердженої Рішенням Київської міської ради від «18» грудня 2018 року № 461/6512.
Зауважуємо, що відповідно до чинного законодавства Скаржник може набути статусу учасника як виробник товару безпосередньо, так і у якості юридичної чи фізичної особи, яка здійснює продаж обладнання інших вітчизняних та / або іноземних виробників.
Наголошуємо на тому, що запропонувати будь-яке обладнання відповідно до цієї закупівлі має можливість будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець за умови відповідного звернення до виробника та / або його офіційного представника на території України вказаного обладнання та виконання умов партнерської програми, зокрема, й Скаржник.
Закупівля «Мережеве обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 32420000-3 (Обладнання, комплектуючі та супутні послуги з побудови опорної бездротової мережі LoRaWan)» (UA-2020-03-27-000082-a) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, відповідно до положень статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що тендерній документації є пояснення щодо необхідності узгодження із Замовником конкретного обладнання згідно пункту 2.2 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» до тендерної документації, по відношенню до якого застосовується відповідна вимога.
Відповідно до положень пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
На виконання вказаної вимоги тендерна документація містить Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)», в якому наведено детальний, повний і виключний перелік вимог щодо предмета закупівлі.
Слід зазначити, що тендерна документація містить наступний вираз: «Учасник має право запропонувати еквівалент конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника, які можливо вживаються в документації конкурсних торгів, за умови, що такий еквівалент відповідатиме вимогам, встановленим у документації» (с. 28 тендерної документації).
Враховуючи вищенаведене, Ви, як потенційний учасник процедури закупівлі, не позбавлені можливості поставити еквівалент обладнання, що є предметом закупівлі, який відповідає функціоналу обладнання, яке наявне у Замовника.
За вказаних умов підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення порушення (усунення дискримінаційних вимог) від «13» квітня 2020 року № UA-2020-03-27-000082-a.a1 повідомляємо про її відхилення з огляду на наступне.
Відповідно до умов пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації дійсно передбачено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
- підтверджуючий документ про наявність у Учасника статусу партнера виробників запропонованого обладнання та програмного забезпечення;
- авторизаційний лист від виробника(ів) обладнання базових станцій та програмного забезпечення або його офіційного(-их) представника(ів) на території України, на підтвердження повноважень Учасника на постачання обладнання за результатами закупівлі партнера та можливість отримання гарантії від виробника, із посиланням на назву цієї закупівлі (с. 11 тендерної документації)..
Крім цього, відповідно до пункту 2.2 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» до тендерної документації міститься вираз: «Заміна цього обладнання БС на аналогічне можлива тільки за узгодженням із Замовником» (с. 29 тендерної документації).
У своїй вимозі Ви зазначаєте про необхідність внесення змін до тендерної документації в частині виключення зазначених вище вимог, у зв’язку із наявністю ознак дискримінації та суперечності можливості постачання Учасником еквіваленту заявленого обладнання.
Звертаємо Вашу увагу на те, що виробники обладнання здійснюють реалізацію своєї продукції, у тому числі тієї, що є предметом закупівлі, безпосередньо, а також через систему офіційних дистриб'юторів (представників) та партнерів. Отримати статус партнера може будь-яка юридична особа, чи фізична особа-підприємець, за умови виконання умов партнерської програми. Крім того, виробник обладнання надає зазначеним контрагентам на їх запити гарантійні та / або авторизаційні листи щодо своєчасної поставки обладнання необхідної якості та кількості, а також усю необхідну документацію на таке обладнання. Тому будь-яка юридична особа, чи фізична особа-підприємець, за умови виконання нею умов партнерських програм з виробником обладнання може запропонувати у своїй тендерній пропозиції необхідне обладнання.
Крім того, за таких умов виробник обладнання (офіційний представник, чи дистриб'ютор, чи партнер) надає контрагентам на їх запити гарантійні та / або авторизаційні листи щодо своєчасної поставки обладнання необхідної якості та кількості, а також усю необхідну документацію.
Такі авторизаційні листи Замовник вимагає з метою отримання гарантії того, що переможець торгів дійсно матиме змогу постачання якісного обладнання в обумовлені терміни та в необхідній кількості для забезпечення безперебійного надання супроводжуючих послуг з його встановлення, налагоджування та забезпечення працездатності, в тому числі щодо гарантії по гарантійним зобов’язанням виробників такого обладнання, а також своєчасного виконання завдань Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 – 2022 роки, затвердженої Рішенням Київської міської ради від «18» грудня 2018 року № 461/6512.
Зауважуємо, що відповідно до чинного законодавства Скаржник може набути статусу учасника як виробник товару безпосередньо, так і у якості юридичної чи фізичної особи, яка здійснює продаж обладнання інших вітчизняних та / або іноземних виробників.
Наголошуємо на тому, що запропонувати будь-яке обладнання відповідно до цієї закупівлі має можливість будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець за умови відповідного звернення до виробника та / або його офіційного представника на території України вказаного обладнання та виконання умов партнерської програми, зокрема, й Скаржник.
Закупівля «Мережеве обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 32420000-3 (Обладнання, комплектуючі та супутні послуги з побудови опорної бездротової мережі LoRaWan)» (UA-2020-03-27-000082-a) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, відповідно до положень статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що тендерній документації є пояснення щодо необхідності узгодження із Замовником конкретного обладнання згідно пункту 2.2 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» до тендерної документації, по відношенню до якого застосовується відповідна вимога.
Відповідно до положень пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
На виконання вказаної вимоги тендерна документація містить Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)», в якому наведено детальний, повний і виключний перелік вимог щодо предмета закупівлі.
Слід зазначити, що тендерна документація містить наступний вираз: «Учасник має право запропонувати еквівалент конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника, які можливо вживаються в документації конкурсних торгів, за умови, що такий еквівалент відповідатиме вимогам, встановленим у документації» (с. 28 тендерної документації).
Враховуючи вищенаведене, Ви, як потенційний учасник процедури закупівлі, не позбавлені можливості поставити еквівалент обладнання, що є предметом закупівлі, який відповідає функціоналу обладнання, яке наявне у Замовника.
За вказаних умов підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 травня 2020
Найменування: | Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 10 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СД ПРОФЗВ'ЯЗОК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СОФТНЕТ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2020 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТНЕТ ГРУП" |
34 292 637,96
UAH з ПДВ
|
34 292 637,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СД ПРОФЗВ'ЯЗОК" |
34 295 000,00
UAH з ПДВ
|
34 295 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТНЕТ ГРУП" #42952398 |
Переможець |
34 292 637,96
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 17:20
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі змінами реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | ЗАК-06/024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 «Специфікація» до Договору про закупівлю № ЗАК-06/024 від «15» червня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | ЗАК-06/024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на виконання пункту 1 Рішення Київської міської ради від 07 липня 2020 року № 10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації» Сторони домовилися виключити розділ 9 «Конфіденційність» Договору про закупівлю № ЗАК-06/024 від 15 червня 2020 року, у зв’язку з чим розділи 10 – 15 Договору вважати пунктами 9 – 14 відповідно |
Номер договору про закупівлю: | ЗАК-06/024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до Додатку № 1 «Специфікація» до Договору про закупівлю від 15 червня 2020 року № ЗАК-06/024 |
Номер договору про закупівлю: | ЗАК-06/024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до Додатку № 1 «Специфікація» до Договору про закупівлю від 15 червня 2020 року № ЗАК-06/024 |
Номер договору про закупівлю: | ЗАК-06/024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |