Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект звукотехнічного обладнання (акустична система QSC CP12 – 2 шт., кріплення SOUNDKING SKDB087 - 2 шт., музичний програвач AMC MP 02 – 1 шт., аналоговий мікшер Soundcraft MTK12 – 1 шт., динамічний мікрофон Sennheiser E845 – 1 шт., динамічний мікрофон Audio Technica AE6100 – 1шт., динамічний мікрофон AKG D5 – 1 шт., стійка SoundKing SKDD030 – 2 шт., мікрофонний кабель Klotz MY206 – 50м, роз’єм Neutrik NC3MXX – 5 шт., роз’єм Neutrik NC3FXX – 5 шт., кабель комутаційний – 1шт., аудіо кабель – 1 шт., кабель Horizon - 2 шт., фільтр вхідної напруги рековий - 1 шт., силовий роз'єм – 2 шт., рековий ящик – 1 шт.)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-03-26-005094-b 2ab35a2bec09463b9161b25f7aa140a3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковлев Олександр Вікторович

380986589880 inbox@circusacademy.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв
Код ЄДРПОУ: 02214952
Вебсайт: http://circusacademy.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, Жилянська, 88
Контактна особа: Яковлев Олександр Вікторович
380986589880
inbox@circusacademy.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 19:48
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплект звукотехнічного обладнання (акустична система QSC CP12 – 2 шт., кріплення SOUNDKING SKDB087 - 2 шт., музичний програвач AMC MP 02 – 1 шт., аналоговий мікшер Soundcraft MTK12 – 1 шт., динамічний мікрофон Sennheiser E845 – 1 шт., динамічний мікрофон Audio Technica AE6100 – 1шт., динамічний мікрофон AKG D5 – 1 шт., стійка SoundKing SKDD030 – 2 шт., мікрофонний кабель Klotz MY206 – 50м, роз’єм Neutrik NC3MXX – 5 шт., роз’єм Neutrik NC3FXX – 5 шт., кабель комутаційний – 1шт., аудіо кабель – 1 шт., кабель Horizon - 2 шт., фільтр вхідної напруги рековий - 1 шт., силовий роз'єм – 2 шт., рековий ящик – 1 шт.) - 2 комплекта
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Жилянська, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 19:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 19:52
Тех.док.мікрофони.docx
26 березня 2020 19:51
ТЕН.ДОК. Мікрофони та гучномовці.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискимінаційні умови
Дата подання: 30 березня 2020 20:41
Дата відповіді: 31 березня 2020 11:14
ШАновний замовник! Пунктом 5.7 тендерної докуентації передчається надати Документальне підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічних договорів з бюджетними організаціями за останні 3 роки, не менше ніж з трьома замовниками (у формі довідки; зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон, предмет закупівлі). Дана вимога є дискримінаційною з наступних підстав: Хоча дана закупівля належить до так званих «допорогових закупівель», однак виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 1 Закону. Звертаємо увагу, відповідно статті 16 Закону Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Також вимогу щодо документального підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічних договорів з бюджетними організаціями визнано дискримінаційною численною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, наприклад №188-р/ПК-ск від 13.02.2014 р., де передбачено, що вимога про надання договорів, укладених тільки із бюджетними установами є дискримінаційною. Вимоги щодо періоду, за який учасник повинен мати аналогічний договір не передбачається у Законі, та більше того, вона теж визнана дискримінаційною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема у Рішенні № 945-р/пк-пз від 02.02.2018. Встановлення зазначених вимог тендерної документації обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, які мають досвід роботи з бюджетними установами та лише за останні роки, які не передбачені законодавством у сфері Публічних закупівель або підзаконними нормативними актами у цій сфері та які є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації аби закупівля була конкурентною та відповідала вимогам законодавства, зокрема Закону про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись з Вашим питанням щодо дискримінаційних вимог тендерної документації, повідомляємо наступне. Згідно п. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, поміж яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Саме цей критерій дає замовнику змогу зрозуміти, що Учасник вже виконував аналогічні поставки предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тобто замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів. Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не визначено поняття «аналогічного договору». П. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі, серед іншого, здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності. У зв’язку із цим Замовник, при встановленні кваліфікаційних критеріїв до даної закупівлі, керується не тільки сукупністю характеристик предмету закупівлі, а й особливостями суб’єктного складу правовідносин, які виникають у процесі здійснення самої закупівлі. Замовник належить до комунальної власності територіальної громади м. Києва, від імені якої виступає Київська міська рада. Замовник підпорядкований Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Таким чином, Замовник є суб’єктом публічного права, і тому підпадає під дію спеціальних норм права, що визначають порядок його функціонування, та фінансується за рахунок місцевого бюджету. Зокрема, при проведенні закупівлі Замовник зобов’язаний керуватися ст. 49 Бюджетного кодексу України, яка передбачає здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти виключно на умовах повної післяплати (тобто після отримання товару). Відсутність в учасника досвіду взаємодії з бюджетними організаціями на умовах повної післяплати прямо впливає на ефективність здійснення закупівлі, оскільки містить ризики щодо затримок у процесі її здійснення або повного зриву, що в свою чергу призведе до порушення нормального функціонування Замовника та виконання ним своїх основних завдань та обов’язків. Окрім того, в тексті свого запитання Ви посилаєтесь на рішення органу оскарження – АМКУ. Практика оскаржень АМКУ та прийняті ним рішення дають можливість зробити припущення, що дискримінаційною ця вимога є лише у випадку, коли замовник не обґрунтував необхідність її встановлення. Отже, за належного обґрунтування зазначена вимога може бути наявною в тендерній документації. У більшості рішень АМКУ (наприклад, №9941-р/пк-пз від 26.09.2018) ґрунтується на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. В разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу. З огляду на вище сказане, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів із бюджетними організаціями, встановлена виключно з об’єктивних міркувань та жодним чином не порушує законодавства України у сфері публічних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Томашенко Галина Михайлівна 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Томашенко Галина Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Томашенко Галина Михайлівна
#1252200507
Переможець 199 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Томашенко Галина Михайлівна
#1252200507
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 02:37
ДОГ 6(199,0-мікроф).pdf укладений
14 квітня 2020 02:32