Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000
Очікувана вартість
143 823 953,20 UAH
UA-2020-03-26-004426-b 750e141828084e02875f22f27181a5de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 12:36
Очікувана вартість: 143 823 953,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 143 823,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 710000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, -, автомобільна дорога загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний об’єкт на умовах відстрочки платежу на термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансування. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:10
перелік змін 08.04.2020.pdf
08 квітня 2020 16:10
ТД 08.04.2020.pdf
26 березня 2020 16:44
Додаток 2 проект Договору_Трипілля.pdf
26 березня 2020 16:44
ДОДАТОК 1 до ТД Трипілля.pdf
08 квітня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:10
перелік змін 08.04.2020.pdf
30 березня 2020 15:59
перелік змін Трипілля.PDF
08 квітня 2020 16:10
ТД 08.04.2020.pdf
30 березня 2020 15:59
ТД Трипілля зі змінами.PDF
26 березня 2020 16:44
ТД.PDF
26 березня 2020 16:44
Додаток 2 проект Договору_Трипілля.pdf
26 березня 2020 16:44
ДОДАТОК 1 до ТД Трипілля.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 30 березня 2020 23:41
Дата відповіді: 02 квітня 2020 11:40
Добрий вечір! Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації вимагається надання кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у формі інформаційної довідки з наступним документальним підтвердженням: «...необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок …». Оскільки в трудових відносинах з Учасником перебувають працівники, які мають досить великий стаж роботи, в тому числі в інших підприємствах, установах і організаціях, записи в їх трудових книжках містять відомості про роботу в цих підприємствах, установах і організаціях. Відповідно до Закону України від 1 червня 2010 року № 2297–VI «Про захист персональних даних» (ст.8, ст.10, ст. 14) працівники мають законне право не давати згоду на розголошення таких даних. Водночас Замовнику необхідне підтвердження кваліфікації та досвіду саме для посади (професії), яка буде зазначена у довідці про наявність працівників, тобто всі інша інформація, яка стосується досвіду роботи не на підприємстві Учасника, в тому числі і незаповнені сторінки трудових книжок, які не несуть відповідного підтвердження кваліфікаційного критерію, необхідного для виконання робіт. Просимо з метою дотримання норм Закону України «Про публічні Закупівлі», в частині недискримінація Учасників, Закону України «Про захист персональних даних» та дотримання прав та свобод людини, гарантованих Конституцією України, внести зміни до тендерної документації і прибрати дискримінаційну вимогу надання повністю копій трудових книжок, замінивши його, для прикладу, формулюванням: «надати копії з трудових книжок, а саме копію сторінки, яка містить загальні відомості про працівника (титульний аркуш) та копію сторінки (сторінок), яка (які) містить (містять) інформацію про наявність трудових відносин між Учасником та працівником».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює кваліфікаційні критерії, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Уточнення технічних питань
Дата подання: 03 квітня 2020 09:22
Дата відповіді: 06 квітня 2020 12:14
У наявності в Учасника з котів ІІ групи для ущільнення асфальтобетонних сумішей є котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т, яким для ущільнення нижнього шару покриття необхідно зробити 8 проходів по одному сліду (відповідно до таблиці 3.2 СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Рекомендована кількість проходів котка при ущільненні асфальтобетонних шарів») замість передбачених Технічним завданням шести проходів котками гладковальцевими HAMM HD 130, масою 14,2 т цієї ж ІІ групи. Аналогічно і для верхнього шару – котками самохідними гладковальцевими, масою 13 т необхідно зробити 6 проходів по одному сліду (фактично наявна техніка Учасника), а в Технічному завданні передбачено HAMM HD 130, масою 14,2 т – 4 проходи. Просимо Замовника надати роз'яснення чи можливо зробити вказану заміну? Згідно додатку Г СОУ 42.1 – 37641918 – 050:2018 усереднені показники витрат для визначення кошторисного прибутку та адміністративних витрат приймаються за класом наслідків у будівництві. Просимо вказати до якого класу наслідків відноситься об’єкт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! При розрахунку вартості робіт, які плануєтья виконувати із застосуванням наявних у підрядної організації дорожних машин і механізмів ,слід користуватися п.6.10,6.11 СОУ 42.1 37641918-050:208 та п.3.18 СОУ 42.1 37641918-035:2018.
Клас наслідків - СС2.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-10-03-000042 ● d5149db3413048159ee3695a6aa07b55
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2022 12:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.10.2022 № 234

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2020-03-26-004426-b 26.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-10-10 17:54:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-26-004426-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких
вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 25.09.2020 № 1, від 24.12.2020 № 2, від 09.04.2021 № 3 до договору від 05.06.2020 № 182-20.
4. Інформацію та документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт за Договором від 05.06.2020 № 182-20 ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» (акти виконаних робіт, видаткові накладні, платіжні доручення тощо).
5. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виконання переможцем торгів пункту 6 розділу 6 тендерної документації.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-10-13 15:30:21

Пояснення

1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 17.12.2019 № 1673-19 Е. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках затвердженої «Програми розвитку автомобільних доріг у Київській області на 2020-2022 роки», затвердженої Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 26 січня 2021 №46 «Про затвердження Переліку об'єктів реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок залишку невикористаних у минулих роках коштів, який утворився станом на 01.01.2021 у спеціальному фонді обласного бюджету, субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах на 2021 рік» (зі змінами) та Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 26 січня 2021 № 47«Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році» (зі змінами). Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
2. Звертаємо Вашу увагу, що 19.12.2020 набрала чинності постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до яких зобов’язано Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити (пункт 4-1 Постанови КМУ № 710):
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Разом з тим, слід зазначити, що закупівлю робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-26-004426-b) було оголошено 26 березня 2020 р.
Зважаючи на викладене вище, на момент оголошення закупівлі Замовником не розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), оскільки процедуру відкритих торгів було оголошено до набрання чинності постанови КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».

3. Під час укладання додаткових угод від 25.09.2020 № 1, від 24.12.2020 № 2, від 09.04.2021 № 3 до договору від 05.06.2020 № 182-20 щодо закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) Замовник скористався своїм правом наданим йому статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, підстави для укладення додаткових угод від 25.09.2020 № 1, від 24.12.2020 № 2, від 09.04.2021 № 3 до договору від 05.06.2020 № 182-20, зазначені в самих додаткових угодах, з якими Ви можете ознайомитися, так як вони розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.

4. Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель;
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на визначення самого поняття «моніторинг процедури закупівлі» зазначені питання мають стосуватися дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Разом з тим, інформація та документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт за договором (акти виконаних робіт, видаткові накладні, платіжні доручення) є інформацією, яка стосується виконання договору, та не пов’язана із дотриманням замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Виконання договору підряду врегульовано низкою інших нормативно-правових актів та не може бути предметом моніторингу процедури закупівлі з огляду на саме визначення цього виду контролю.

5. Надаємо інформацію та документи, що підтверджують виконання переможцем торгів ПрАТ «Броварське ШБУ №50» закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) пункту 6 розділу 6 тендерної документації у вигляді сканованих копій виписок.
Разом з тим, слід зазначити, що згідно
пункту 6 розділу 6 тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасником-переможцем вноситься забезпечення його виконання у формі застави, на суму, що дорівнюватиме 5% вартості Договору - вартості фінансування обсягів виконуваних робіт на об’єкті у відповідному бюджетному році.

Надання інформації про усунення порушення замовником

2022-11-01 15:06:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2022

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання вимог частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовник Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з інформацією та встановленими порушеннями, викладеними у висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель від 25.10.2022 по закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-004426-b) та 07.11.2022 року було подано позовну заяву про оскарження вищезазначеного висновку до Окружного адміністративного суду м. Києва.
Дата публікації: 09 листопада 2022
Номер відкриття провадження: №640/19563/22
Дата відкриття провадження: 30 листопада 2022

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 120 034 150,79
UAH з ПДВ
108 200 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 120 905 624,35
UAH з ПДВ
108 200 898,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 132 041 236,80
UAH з ПДВ
108 200 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 126 979 431,00
UAH з ПДВ
119 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 133 600 000,00
UAH з ПДВ
119 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 137 249 298,28
UAH з ПДВ
120 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 135 907 571,73
UAH з ПДВ
129 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 139 498 430,40
UAH з ПДВ
129 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 08:24
Електронний підпис
21 травня 2020 14:08
Довідки МВС
16 квітня 2020 09:03
Електронний підпис
15 квітня 2020 23:00
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2020 22:08
Електронний підпис
15 квітня 2020 21:38
263.imd

Публічні документи

15 квітня 2020 21:37
Електронний підпис
15 квітня 2020 21:36
15. Довідка аналогічний.pdf
15 квітня 2020 21:36
53. Довідка легалізація.pdf
15 квітня 2020 21:36
52. Лист про мови.pdf
15 квітня 2020 21:36
51. Лист про філії+ПДВ.pdf
15 квітня 2020 21:36
50. ЛЗ формальні.pdf
15 квітня 2020 21:36
49. Строки експлуатації.pdf
15 квітня 2020 21:36
48. Договір у строки.pdf
15 квітня 2020 21:36
46. Ціна без обмежень.pdf
15 квітня 2020 21:36
43. ГЛ санкції.pdf
15 квітня 2020 21:36
39. Додаткові витрати.pdf
15 квітня 2020 21:36
38 Антикоррупционная.7z
15 квітня 2020 21:36
36.2 Виписка ЕГР РБ.pdf
15 квітня 2020 21:36
36.1 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 квітня 2020 21:36
35 лист дозволи.pdf
15 квітня 2020 21:35
33. ЛЗ проект договору.pdf
15 квітня 2020 21:35
32 витяг ПДВ 02.04.20.pdf
15 квітня 2020 21:35
31.5 ГЛ строк дії БГ.pdf
15 квітня 2020 21:35
28.1 Устав+изменения 2018.pdf
15 квітня 2020 21:35
26.2 Пояснювальна наказ.pdf
15 квітня 2020 21:35
23. нічний час, 3 зміни.pdf
15 квітня 2020 21:35
22.1 ДЦ Трипілля.pdf
15 квітня 2020 21:35
21. ГЛ достовірність.pdf
15 квітня 2020 21:35
20. ГЛ ст. 17.pdf
15 квітня 2020 21:35
19. Довідка ст.17.pdf
15 квітня 2020 21:35
18 отзыв М10 км 440-450 рус.pdf
15 квітня 2020 21:35
17.3 Пояснювальна КБ-3.pdf
15 квітня 2020 21:35
16.1 Договор М10 км 440 рус.pdf
15 квітня 2020 21:35
14.3накази частина 3.7z
15 квітня 2020 21:35
14.2накази частина 2.7z
15 квітня 2020 21:35
14.1Накази частина 1.7z
15 квітня 2020 21:35
13.15Трудові ч.15.7z
15 квітня 2020 21:35
13.14Трудові ч.14.7z
15 квітня 2020 21:35
13.13Трудові ч.13.7z
15 квітня 2020 21:35
13.12Трудові ч.12.7z
15 квітня 2020 21:34
13.11трудові ч.11.7z
15 квітня 2020 21:34
13.10Трудові ч.10.7z
15 квітня 2020 21:34
13.9Трудові ч.9.7z
15 квітня 2020 21:34
13.8Трудові ч.8.7z
15 квітня 2020 21:34
13.7Трудові ч.7.7z
15 квітня 2020 21:34
13.6Трудові ч.6.7z
15 квітня 2020 21:34
13.5трудові ч.5.7z
15 квітня 2020 21:34
13.4Трудові ч.4.7z
15 квітня 2020 21:34
13.3Трудові ч.3.7z
15 квітня 2020 21:34
13.2Трудові ч.2.7z
15 квітня 2020 21:34
13.1 Трудові ч.1.7z
15 квітня 2020 21:34
12.2Дипломи.7z
15 квітня 2020 21:34
9 лист постачлаьника.pdf
15 квітня 2020 21:34
5. Довідка АБЗ.pdf
15 квітня 2020 21:34
4 Лист Дорактив.pdf
15 квітня 2020 21:34
3. Договор Дорактив.pdf
15 квітня 2020 21:34
2.Балансова довідка.pdf
15 квітня 2020 21:34
12. Працівники.pdf
15 квітня 2020 21:34
11. Договір оренди МЗ-112.pdf
15 квітня 2020 21:34
10. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 09:33
Електронний підпис
16 квітня 2020 09:30
Електронний підпис
15 квітня 2020 22:48
Електронний підпис
15 квітня 2020 22:30
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2020 09:34
Електронний підпис
16 квітня 2020 09:34
Розрахунок ДЦ.pdf
16 квітня 2020 09:34
5. Банківська гарантія.7z
16 квітня 2020 07:37
6. Інші документи.pdf
16 квітня 2020 07:37
5. Банківська гарантія.7z
16 квітня 2020 07:37
1.3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"

ТОВ Данко

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
Переможець 108 200 898,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
108 200 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 17:58
ДУ № 5 від 29.12.2023 до договору № 182-20 від 05.06.20.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 17:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 13:52
Дод.угода №4.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 13:01
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 15:26
Додаткова угода №3 від 09.04.2021_ 182-20.PDF зміни до договору
09 квітня 2021 15:25
Додаткова угода № 3 від 09.04.2021 _дог 182-20.PDF зміни до договору
09 квітня 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:11
Додаткова угода № 2 від 24.12.2020_182-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 14:00
Ду №1 від 25.09.2020 до дог № 182-20.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 14:00
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 13:52
Додаткова угода № 1 від 25.09.2020_182-20.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 16:36
Договір 182-20 від 05.06.2020.PDF укладений
05 червня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 182-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 182-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 182-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 182-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 182-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 182-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML