Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 143 823 953,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 823,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 710000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний об’єкт на умовах відстрочки платежу на термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 16:10 |
перелік змін 08.04.2020.pdf | |
08 квітня 2020 16:10 |
ТД 08.04.2020.pdf | |
26 березня 2020 16:44 |
Додаток 2 проект Договору_Трипілля.pdf | |
26 березня 2020 16:44 |
ДОДАТОК 1 до ТД Трипілля.pdf |
08 квітня 2020 16:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 квітня 2020 16:10 |
перелік змін 08.04.2020.pdf
|
||||||
08 квітня 2020 16:10 |
ТД 08.04.2020.pdf
|
||||||
26 березня 2020 16:44 |
Додаток 2 проект Договору_Трипілля.pdf
|
||||||
26 березня 2020 16:44 |
ДОДАТОК 1 до ТД Трипілля.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює кваліфікаційні критерії, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Клас наслідків - СС2.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000042 ● d5149db3413048159ee3695a6aa07b55
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 12:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2020-03-26-004426-b 26.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-10 17:54:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-26-004426-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких
вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 25.09.2020 № 1, від 24.12.2020 № 2, від 09.04.2021 № 3 до договору від 05.06.2020 № 182-20.
4. Інформацію та документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт за Договором від 05.06.2020 № 182-20 ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» (акти виконаних робіт, видаткові накладні, платіжні доручення тощо).
5. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виконання переможцем торгів пункту 6 розділу 6 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-13 15:30:21
Пояснення
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 17.12.2019 № 1673-19 Е. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках затвердженої «Програми розвитку автомобільних доріг у Київській області на 2020-2022 роки», затвердженої Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 26 січня 2021 №46 «Про затвердження Переліку об'єктів реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок залишку невикористаних у минулих роках коштів, який утворився станом на 01.01.2021 у спеціальному фонді обласного бюджету, субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах на 2021 рік» (зі змінами) та Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 26 січня 2021 № 47«Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році» (зі змінами). Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
2. Звертаємо Вашу увагу, що 19.12.2020 набрала чинності постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до яких зобов’язано Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити (пункт 4-1 Постанови КМУ № 710):
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Разом з тим, слід зазначити, що закупівлю робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-26-004426-b) було оголошено 26 березня 2020 р.
Зважаючи на викладене вище, на момент оголошення закупівлі Замовником не розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), оскільки процедуру відкритих торгів було оголошено до набрання чинності постанови КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
3. Під час укладання додаткових угод від 25.09.2020 № 1, від 24.12.2020 № 2, від 09.04.2021 № 3 до договору від 05.06.2020 № 182-20 щодо закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) Замовник скористався своїм правом наданим йому статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, підстави для укладення додаткових угод від 25.09.2020 № 1, від 24.12.2020 № 2, від 09.04.2021 № 3 до договору від 05.06.2020 № 182-20, зазначені в самих додаткових угодах, з якими Ви можете ознайомитися, так як вони розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.
4. Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель;
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на визначення самого поняття «моніторинг процедури закупівлі» зазначені питання мають стосуватися дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Разом з тим, інформація та документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт за договором (акти виконаних робіт, видаткові накладні, платіжні доручення) є інформацією, яка стосується виконання договору, та не пов’язана із дотриманням замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Виконання договору підряду врегульовано низкою інших нормативно-правових актів та не може бути предметом моніторингу процедури закупівлі з огляду на саме визначення цього виду контролю.
5. Надаємо інформацію та документи, що підтверджують виконання переможцем торгів ПрАТ «Броварське ШБУ №50» закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) пункту 6 розділу 6 тендерної документації у вигляді сканованих копій виписок.
Разом з тим, слід зазначити, що згідно
пункту 6 розділу 6 тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасником-переможцем вноситься забезпечення його виконання у формі застави, на суму, що дорівнюватиме 5% вартості Договору - вартості фінансування обсягів виконуваних робіт на об’єкті у відповідному бюджетному році.
Надання інформації про усунення порушення замовником
2022-11-01 15:06:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовник Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з інформацією та встановленими порушеннями, викладеними у висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель від 25.10.2022 по закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101611 Трипілля – Верем’я км 0+000- км 10+000 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-004426-b) та 07.11.2022 року було подано позовну заяву про оскарження вищезазначеного висновку до Окружного адміністративного суду м. Києва. |
Дата публікації: | 09 листопада 2022 |
Номер відкриття провадження: | №640/19563/22 |
Дата відкриття провадження: | 30 листопада 2022 |
Документи:
02 грудня 2022 11:13
|
Електронний підпис |
02 грудня 2022 11:13
|
Електронний підпис |
09 листопада 2022 10:54
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 |
120 034 150,79
UAH з ПДВ
|
108 200 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
120 905 624,35
UAH з ПДВ
|
108 200 898,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
132 041 236,80
UAH з ПДВ
|
108 200 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
126 979 431,00
UAH з ПДВ
|
119 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
133 600 000,00
UAH з ПДВ
|
119 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
137 249 298,28
UAH з ПДВ
|
120 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
135 907 571,73
UAH з ПДВ
|
129 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
139 498 430,40
UAH з ПДВ
|
129 989 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 #05408668 |
Переможець |
108 200 898,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 17:58
|
ДУ № 5 від 29.12.2023 до договору № 182-20 від 05.06.20.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 17:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:52
|
Дод.угода №4.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 15:26
|
Додаткова угода №3 від 09.04.2021_ 182-20.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2021 15:25
|
Додаткова угода № 3 від 09.04.2021 _дог 182-20.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2021 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:11
|
Додаткова угода № 2 від 24.12.2020_182-20.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 14:00
|
Ду №1 від 25.09.2020 до дог № 182-20.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2020 13:52
|
Додаткова угода № 1 від 25.09.2020_182-20.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2020 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2020 16:36
|
Договір 182-20 від 05.06.2020.PDF | укладений |
05 червня 2020 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 182-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 182-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 182-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 182-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 182-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 182-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |