Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з надання правової інформаційно-консультативної допомоги по питанням, пов'язаним з діяльністю Замовника в сфері проведення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2020-03-26-004393-b ● 0e5026570ce54697ab24ea00fc150253
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вище професійне училище №33 |
Код ЄДРПОУ: | 03069682 |
Вебсайт: | http://vpu33.com.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А |
Контактна особа: |
Наконечний Петро Семенович 380442765772 vpu33@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 20:00 |
Очікувана вартість: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з надання правової інформаційно-консультативної допомоги по питанням, пов'язаним з діяльністю Замовника в сфері проведення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата повинна бути здійснена у термін, що не перевищує 30 (тридцяти) робочих днів від дня отримання Акту здачі-приймання наданих послуг від Виконавця в безготівковій формі шляхом здійснення Замовником перерахування відповідної суми грошових коштів на поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 16:40 |
Умови закупівлі-консалтинг 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
НЕ відповідність
Дата подання: 27 березня 2020 13:23
Дата відповіді: 30 березня 2020 10:38
Відповідно до вимог ви закуповуєте інформаційно-консультативна допомога. Під поняттям «інформаційно-консультативна допомога» розуміється консультації з питань проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг Замовником відповідно до наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». яким чином зазначена допомога буде надавить після 19.04.2020, під час дії нового закону? Дії інших нормативних актів будуть анульовані утому числі Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З набранням чинності 19.04.2020 змін до ЗУ "Про публічні закупівлі" обсяг послуг та необхідність їх закупівлі буде визначатись шляхом внесення змін до договору виходячи з потреб замовника.
Замовник не розуміє яким чином буде "анульовано" Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затверджена наказом ДП "Прозоро" №10. Наразі такий наказ є чинним.
У разі втрати чинності певного будь-якого НПА, стосовно якого надаватимуться послуги, до договору будуть внесені відповідні зміни
Замовник не розуміє яким чином буде "анульовано" Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затверджена наказом ДП "Прозоро" №10. Наразі такий наказ є чинним.
У разі втрати чинності певного будь-якого НПА, стосовно якого надаватимуться послуги, до договору будуть внесені відповідні зміни
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА" #1894014429 |
Переможець |
64 800,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.PDF | укладений |
15 квітня 2020 03:04
|