Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
2 238 542,96 UAH
UA-2020-03-26-004335-b ● bfd23ba8aa11462f96e6a01b6308be49
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ Освіти Болградської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145139 |
Місцезнаходження: | 68702, Україна , Одеська обл., Болград, вул. Інзовська,163 |
Контактна особа: |
Овчаренко Ольга Валентинівна +380484640124 bolgrad_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2020 16:38 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2020 16:38 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 15:52 |
Очікувана вартість: | 2 238 542,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 192,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
434 т
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68702, Україна, Одеська область, м. Болград, заклади освіти Болградського району Одеської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться після фактичного постачання товару, що підтверджується підписанням видаткової накладної Замовником про отримання товару шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару протягом 14 робочих днів. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 16:34 |
ТД вугілля 2020.doc | |
26 березня 2020 16:34 |
Додаток 7.docx | |
26 березня 2020 16:34 |
Додаток 6.docx | |
26 березня 2020 16:34 |
Додаток 5.docx | |
26 березня 2020 16:34 |
Додаток 4.docx | |
26 березня 2020 16:34 |
Додаток 3.docx | |
26 березня 2020 16:34 |
Додаток 2.docx | |
26 березня 2020 16:34 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 27 березня 2020 23:20
Дата відповіді: 31 березня 2020 14:10
Шановний Замовнику, поясніть будь-ласка яким ДСТУ передбачено вугілля ДГ (15-75)?
Відповідь: Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати.
Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація».
Що стосується якісних показників вугілля, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки ДГ (довгополум’яне газове), наведені у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля кам’яне. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація».
Що стосується якісних показників вугілля, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки ДГ (довгополум’яне газове), наведені у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
Уточнення
Дата подання: 01 квітня 2020 14:09
Дата відповіді: 03 квітня 2020 09:56
Шановний Замовнику, вами нікони не закуповувалось вугілля ДГ (15-75). Яким чином ви визначити що саме це вугілля Вам необхідне?
Чи відомі Вам учасники/виробники, що пропонують таке вугілля? як ви визначали оголошену вартість на вугілля Дг (15-75)?
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення встановити у тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника.
Марка та розмір вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідне закупити.
При визначені предмету закупівлі, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації, замовником дотримано вимоги законодавства в повній мірі.
Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до пункту 18 частини І статті 1 Закону, відповідно до якого предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Також Замовник при визначені предмету закупівлі керувався наказом Мінекономрозвитку України №454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Замовник при формуванні марки товару, що складає предмет закупівлі виходив із потреби в забезпеченні закладів освіти більш якісним вугіллям за розміром фракції та показників зольності, вологості, теплотворності.
Звертаємо вашу увагу, що у відповідності до пункту 29 частини першої ст.1 Закону «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується ЗАМОВНИКОМ і оприлюднюється для вільного доступу на веб - порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та або суміжних прав». Таким чином, замовник самостійно розробляє та затверджує тендерну документацію, зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі, самостійно визначає предмет закупівлі згідно пункту 18 частини першої ст1 Закону, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування (опису).
Відповіді на питання, хто виробляє той чи інший товар не знаходиться в межах функціональних обов’язків.
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаємо, що на даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а тому при визначені очікуваної вартості засновник використовував інформацію про ціну на аналогічний товар із загальнодоступних джерел інформації.
Марка та розмір вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідне закупити.
При визначені предмету закупівлі, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації, замовником дотримано вимоги законодавства в повній мірі.
Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до пункту 18 частини І статті 1 Закону, відповідно до якого предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Також Замовник при визначені предмету закупівлі керувався наказом Мінекономрозвитку України №454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Замовник при формуванні марки товару, що складає предмет закупівлі виходив із потреби в забезпеченні закладів освіти більш якісним вугіллям за розміром фракції та показників зольності, вологості, теплотворності.
Звертаємо вашу увагу, що у відповідності до пункту 29 частини першої ст.1 Закону «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується ЗАМОВНИКОМ і оприлюднюється для вільного доступу на веб - порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та або суміжних прав». Таким чином, замовник самостійно розробляє та затверджує тендерну документацію, зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі, самостійно визначає предмет закупівлі згідно пункту 18 частини першої ст1 Закону, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування (опису).
Відповіді на питання, хто виробляє той чи інший товар не знаходиться в межах функціональних обов’язків.
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаємо, що на даний час нормативно не врегульовано питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а тому при визначені очікуваної вартості засновник використовував інформацію про ціну на аналогічний товар із загальнодоступних джерел інформації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-26-004335-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:43354699
Дата подання: 23 квітня 2020 14:53
Дата подання: 23 квітня 2020 14:53
Скарга на неправомірний акцепт
26.03.2020р. на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) Відділом освіти Болградської районної державної адміністрації розміщено оголошення про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі
UA-2020-03-26-004335-b) на закупівлю товару за кодом предмета закупівлі відповідно до ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне).
Аукціон відбувся 13.04.2020р.
За результатами вказаної процедури закупівлі замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» (протокол засідання тендерного комітету №34 від 16.04.2020).
Вважаємо, що рішення тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» є таким, що суперечить статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до введення в дію Закону України №114-ІХ від 19.09.2019р.), далі - Закон, оскільки тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з наступних підстав.
1) Відповідно до п.1 розділу «Підготовка тендерних пропозицій», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажуються файли у сканованому вигляді (бажано сканованому у форматі Portable Document Format, далі - pdf) з обов’язковим накладенням ЕЦП/КЕП, які повинні містити, зокрема, документ (-ів), що підтверджує (-ють) надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до п.2 розділу «Підготовка тендерних пропозицій», учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням ЕЦП гаранта.
При цьому, у цьому ж пункті зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції повинно містити такі суттєві умови:
• Назву документа – “Гарантія”;
• Номер, дату та місце складання;
• Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
• Повну або скорочену назву Гаранта;
• Повну або скорочену назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції;
• Повну або скорочену назву бенефіціара;
• Посилання на оголошення про проведення відкритих торгів, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії, що в свою чергу оприлюднено в системі публічних закупівель Prozorro;
• Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
• Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком- гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із Бенефіціаром;
• Обов’язок гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
• відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання;
• непідписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю всупереч вимогам тендерної документації;
• ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником.
ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» надано у складі своєї пропозиції банківську гарантію №2284-20, видану АТ «БАНК АЛЬЯНС від 08.04.2020р., в якій не зазначено умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара) – лише за письмовою згодою із Бенефіціаром, та не зазначено обов’язок гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантовану суму) за першою письмовою вимогою замовника (бенефіціара), що не відповідає п.2 розділу ІІІ «Підготовка тендерних пропозицій», в якому наведено перелік суттєвих умов, яке повинно містити забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, надане учасником - ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає п.2 розділу ІІІ «Підготовка тендерних пропозицій» та повинна бути відхилена.
2) Відповідно до п.1 розділу «Підготовка тендерних пропозицій», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажуються файли у сканованому вигляді (бажано сканованому у форматі Portable Document Format, далі - pdf) з обов’язковим накладенням ЕЦП/КЕП, які повинні містити, зокрема, інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку 4 до тендерної документації).
Згідно із п.3 Додатку 4 до тендерної документації, інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам повинна бути підтверджена оригіналом гарантійного листа від суб’єкта господарювання, копія договору з яким надана у складі тендерної пропозиції, про готовність відвантаження вугілля відповідної марки та у відповідній кількості на користь учасника для потреб замовника цих торгів.
Натомість наданий гарантійний лист ТОВ «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС» №03/04-1 від 03.04.2020р. не підтверджує готовність відвантаження вугілля, оскільки в ньому не зазначено конкретних марок та кількості вугілля, яке готове відвантажити ТОВ «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС» на користь учасника - ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС», і що це вугілля призначено для потреб замовника цих торгів, що не відповідає п.3 Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, рішення Замовника про визначення переможцем процедури відкpитих торгів ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» та укладення з ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» договору про закупівлю за наявності законних та обґрунтованих підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника суперечать п.4 ч.1 ст.30 Закону, порушують закріплений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип добросовісної конкуренції серед учасників, а також право ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ» на розгляд його тендерної пропозиції та укладення в подальшому з ним договору на закупівлю.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати тендерний комітет Відділу освіти Болградської районної державної адміністрації скасувати рішення, оформлене протоколом тендерного комітету № 34 від 16.04.2020р., про визначення переможцем ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС», та повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2020р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2020 11:09
рішення від 27.04.2020 № 7975 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 11:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2020 № 9424.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 20:23
рішення від 14.05.2020 № 9424.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 20:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" |
1 390 900,00
UAH з ПДВ
|
1 195 166,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
2 238 138,00
UAH з ПДВ
|
1 195 236,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ" |
2 230 680,00
UAH з ПДВ
|
2 230 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" #42267684 |
Рішення скасоване |
1 195 166,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 15:25
|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" #42267684 |
Відхилено |
1 195 166,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 15:46
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Відхилено |
1 195 236,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 12:22
|
ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ" #43354699 |
Переможець |
2 230 680,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 11:58
|
Договір | укладений |
16 червня 2020 11:54
|