Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 15:32 |
Очікувана вартість: | 29 852 310,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 149 261,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 149260 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними випадками. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 60 |
Виконання робіт | Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 16:13 |
Протокол №58 щодо внесення змін.PDF | |
15 травня 2020 16:12 |
КР асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш ЗІ ЗМІНАМИ 7.pdf | |
08 травня 2020 15:30 |
Протокол №55.pdf | |
30 квітня 2020 16:07 |
Протокол №46 щодо внесення змін.PDF | |
23 квітня 2020 15:33 |
Протокол №40 про внесення змін.pdf | |
14 квітня 2020 15:16 |
Протокол №29.pdf | |
06 квітня 2020 15:10 |
Протокол №26 щодо внесення змін.pdf | |
02 квітня 2020 14:38 |
№16 зміни КР асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-06-000029 ● 307ed9dcbc984c179daa2a67e98964e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2021 08:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2021 № 305
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.05.2021 № 305.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-26-004297-b, 26.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України від 27.04.2021 № 002000-18/5257-2021.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-19 10:13:45
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-03-26-004297-b, яка проводилася Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведених торгів Замовником укладено з ТОВ «Стройінвест Інжиніринг» договір підряду від 18.06.2020 № 23 (далі – Договір № 23), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Проведеним аналізом наявної у вільному доступі публічної інформації щодо проведених платежів за Договором №23 (джерело інформації: пошуково-аналітична система https://www.007.org.ua та https://spending.gov.ua) встановлено, що Замовником здійснювалась оплата за Договором №23 на користь ТОВ «Стройінвест Інжиніринг». При цьому підставою платежів окрім самого Договору № 23 зазначено також додаткові угоди - ду№1/22.06.20; ду№2/28.08.20 та ду№3/01.12.20.
Разом з тим, частиною першою статті 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) встановлено імперативну норму, згідно з якою замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Водночас, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі UA-2020-03-26-004297-b, додаткові угоди №1 від 22.06.2020 та №2 від 28.08.2020 до Договору №23 не опубліковані.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. З врахуванням наявності додаткових угод №1 від 22.06.2020 та №2 від 28.08.2020 до Договору №23 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору ?
2. Надати до моніторингу скан-копії додаткових угод №1 від 22.06.2020 та №2 від 28.08.2020 до Договору №23 ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-24 16:40:28
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-004297-b) пояснюємо слідуюче.
Повідомляю, що до Договору вносилися зміни додатковими угодами від 22.06.2020 №1, від 28.08.2020 №2.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до ч. 7 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. У відповідності до п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
До наданих пояснень надаємо копії:
- додаткові угоди № 1 та № 2.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490 та пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2020 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ |
29 169 419,87
UAH з ПДВ
|
29 169 419,87
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" |
29 699 988,00
UAH з ПДВ
|
29 699 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
29 849 990,40
UAH з ПДВ
|
29 849 990,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ #42909819 |
Переможець |
29 169 419,87
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:45
|
Д.у. №3 до Д. №23.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 14:54
|
дог23.pdf | укладений |
18 червня 2020 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |