Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш
Очікувана вартість
29 852 310,00 UAH
UA-2020-03-26-004297-b 61f63604132941ba8c940a9981944793
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 травня 2020 15:32
Очікувана вартість: 29 852 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 149 261,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 149260 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34403, Україна, Рівненська область, Вараш, вул.Паркова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними випадками. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 16:13
Протокол №58 щодо внесення змін.PDF
15 травня 2020 16:12
КР асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш ЗІ ЗМІНАМИ 7.pdf
08 травня 2020 15:30
КР асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш ЗІ ЗМІНАМИ 6.pdf
30 квітня 2020 16:07
КР асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш ЗІ ЗМІНАМИ 5.pdf
23 квітня 2020 15:33
КР асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш ЗІ ЗМІНАМИ 4.pdf
14 квітня 2020 15:16
КР асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш ЗІ ЗМІНАМИ 3.pdf
06 квітня 2020 15:10
КР асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш ЗІ ЗМІНАМИ 2.pdf
02 квітня 2020 14:37
КР асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш ЗІ ЗМІНАМИ.pdf
26 березня 2020 16:30
КР асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш.pdf
08 травня 2020 15:30
Протокол №55.pdf
30 квітня 2020 16:07
Протокол №46 щодо внесення змін.PDF
23 квітня 2020 15:33
Протокол №40 про внесення змін.pdf
14 квітня 2020 15:16
Протокол №29.pdf
06 квітня 2020 15:10
Протокол №26 щодо внесення змін.pdf
02 квітня 2020 14:38
№16 зміни КР асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендерної документації
Дата подання: 29 березня 2020 18:11
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:23
Щодо дозволів на виконання робіт які зазначені в тендерній документації, будь ласка, конкретизуйте свою вимогу для можливості надання документів, що саме Ви хочете бачити у складі тендерної пропозиції шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь: Учасник надає копії ліцензії та дозволів на роботи що стосуються предмету закупівлі та зазначені у технічному завданні
Умови тендерної документації
Дата подання: 29 березня 2020 18:12
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:26
Згідно ч.1 Додатку 1 до Тендерної документації «У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та контрагента за договором.». Зважаючи на надзвичайну ситуацію введену в Україні просимо не сприяти поширенню вірусної інфекції між працівниками різних контрагентів, що буде потрібна для завірення КОПІЙ договорів спочатку одним контрагентом а потім учасником чи навпаки. Звертаємося викласти дану вимогу у такому вигляді: «У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника» або ««У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають скановані копії з оригіналів чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та контрагента за договором.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни такого змісту «У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають скановані копії з оригіналів чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та контрагента за договором»
Умови тендерної документації
Дата подання: 29 березня 2020 18:12
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:25
Згідно вимог ч.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати: «копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ), яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції;». Надайте роз’яснення яким чином даний документ підтверджує кваліфікацію учасника, оскільки він містить виключно технічні характеристики згідно яких в подальшому видаються дозвільні документи, а саме атестат виробництва АБЗ. Не бачимо жодної необхідності надання такого документа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-06-000029 ● 307ed9dcbc984c179daa2a67e98964e0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2021 08:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2021 № 305

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.05.2021 № 305.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-26-004297-b, 26.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України від 27.04.2021 № 002000-18/5257-2021.

Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-19 10:13:45

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-03-26-004297-b, яка проводилася Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведених торгів Замовником укладено з ТОВ «Стройінвест Інжиніринг» договір підряду від 18.06.2020 № 23 (далі – Договір № 23), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Проведеним аналізом наявної у вільному доступі публічної інформації щодо проведених платежів за Договором №23 (джерело інформації: пошуково-аналітична система https://www.007.org.ua та https://spending.gov.ua) встановлено, що Замовником здійснювалась оплата за Договором №23 на користь ТОВ «Стройінвест Інжиніринг». При цьому підставою платежів окрім самого Договору № 23 зазначено також додаткові угоди - ду№1/22.06.20; ду№2/28.08.20 та ду№3/01.12.20.
Разом з тим, частиною першою статті 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) встановлено імперативну норму, згідно з якою замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Водночас, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі UA-2020-03-26-004297-b, додаткові угоди №1 від 22.06.2020 та №2 від 28.08.2020 до Договору №23 не опубліковані.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. З врахуванням наявності додаткових угод №1 від 22.06.2020 та №2 від 28.08.2020 до Договору №23 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору ?
2. Надати до моніторингу скан-копії додаткових угод №1 від 22.06.2020 та №2 від 28.08.2020 до Договору №23 ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-24 16:40:28

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту асфальтобетонного покриття вул.Паркова в м.Вараш (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-004297-b) пояснюємо слідуюче.
Повідомляю, що до Договору вносилися зміни додатковими угодами від 22.06.2020 №1, від 28.08.2020 №2.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до ч. 7 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. У відповідності до п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.

До наданих пояснень надаємо копії:
- додаткові угоди № 1 та № 2.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490 та пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ 29 169 419,87
UAH з ПДВ
29 169 419,87
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 29 699 988,00
UAH з ПДВ
29 699 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 29 849 990,40
UAH з ПДВ
29 849 990,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 17:17
Електронний підпис
03 червня 2020 17:11
Документи для переможця
03 червня 2020 17:11
Документи для переможця
03 червня 2020 17:11
Документи для переможця
03 червня 2020 17:11
Документи для переможця
26 травня 2020 15:19
Електронний підпис
26 травня 2020 15:12
Протокол НР (1).7Z
26 травня 2020 15:12
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
26 травня 2020 15:12
Лист для клієнтів (1).7z
26 травня 2020 15:12
Гарантія 4174-20.7z
26 травня 2020 15:12
відомості ЄДРПОУ.pdf
26 травня 2020 15:12
Витяг із Статуту.7z
26 травня 2020 15:12
Виписка з ЄДР.pdf
26 травня 2020 15:12
Банківська ліцензія (1).7z
26 травня 2020 15:12
довідка банк гарантія.pdf
26 травня 2020 15:11
20. Проект договору.pdf
26 травня 2020 15:11
19. Гаран.лист санкції.pdf
26 травня 2020 15:11
17. Щодо субпід.pdf
26 травня 2020 15:11
16. Тех.завдан.pdf
26 травня 2020 15:11
14. Щодо дозволу.pdf
26 травня 2020 15:11
14. копія ліценз.pdf
26 травня 2020 15:11
12. ДЦ та розрахунки.pdf
26 травня 2020 15:11
11. Пропозиція.pdf
26 травня 2020 15:11
10. Довідки банк.pdf
26 травня 2020 15:11
7. копія витягу ПДВ.pdf
26 травня 2020 15:11
4.2. форми КБ3 та КБ2.pdf
26 травня 2020 15:11
6. копія Статуту.pdf
26 травня 2020 15:11
4.1. Відгуки.pdf
26 травня 2020 15:11
5. ст.17.pdf
26 травня 2020 15:11
4. Аналог.дог.pdf
26 травня 2020 15:11
3. Працівники.pdf
26 травня 2020 15:11
2.2.3. дозв. викиди.pdf
26 травня 2020 15:11
2.2.2. догов.поставки.pdf
26 травня 2020 15:11
2.2.1. атестат виробн.pdf
26 травня 2020 15:11
2.2. копія паспорту АБЗ.pdf
26 травня 2020 15:11
2.1. Щодо лабор.поста.pdf
26 травня 2020 15:11
2. Інфор.щодо АБЗ.pdf
26 травня 2020 15:11
1.1. Договора техника 1.pdf
26 травня 2020 15:11
1. Наявн.обладнан..pdf

Публічні документи

26 травня 2020 16:50
Електронний підпис
26 травня 2020 16:49
пропозиція вараш.pdf
26 травня 2020 16:49
ДЦ 1.pdf
26 травня 2020 16:49
ДЦ 2.pdf
26 травня 2020 16:49
Bankivska Licenzia.zip
26 травня 2020 16:49
Дов_грош покр.ZIP
26 травня 2020 16:49
Dovirenist_Savchenko.zip
26 травня 2020 16:49
Dovidka pro nazvu.zip
26 травня 2020 16:49
201582_ГР_0969_149 260 00.ZIP
26 травня 2020 16:49
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
26 травня 2020 16:49
29.bdcu

Публічні документи

26 травня 2020 14:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ
#42909819
Переможець 29 169 419,87
UAH з ПДВ
01 червня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ
#42909819
29 169 419,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:45
Д.у. №3 до Д. №23.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 14:54
дог23.pdf укладений
18 червня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 169 419,87
UAH (в тому числі ПДВ 4 861 569,98 UAH)