Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 31510000-4 Електричні лампи розжарення (Лампи, світлосигнальна арматура)
Очікувана вартість
1 147 072,20 UAH
UA-2020-03-26-003863-b ● 7b2a11f1e6604c458aefec4cddb0c5b0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ Запоріжжяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14 |
Контактна особа: |
Дятченко Ганна Олександрівна +380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2020 11:31 |
Очікувана вартість: | 1 147 072,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 470,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18753 шт
Лампи, світлосигнальна арматура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати (у разі фінансової спроможності Покупця) у розмірі 50% вартості кожної замовленої партії товару, що здійснюється на підставі рахунку-фактури протягом 20 банківських днів з дня отримання такого рахунку «Покупцем». | Аванс | 20 | Банківські | 50 |
Поставка товару | За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює остаточний розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 15:50 |
ТД Лампи_світлосигнальна арматура.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-26-003863-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39071655
Дата подання: 31 березня 2020 17:39
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни у ТД та скасувати вимоги Додатку 7, а саме пункти:
3. Копію або оригінал сертифікату з екологічної безпеки ІSО 14001.
4. Копію або оригінал сертифікату системи якості ІSО 9001.
Оскільки дані сертифікати є добровільними, а не обов'язковими! Вимога, щодо наявності даних сертифікатів є дискримінаційною, такою, що суттєво звужує коло потенційних постачальників та вказує на змову з конкрентим постачальником!
Просимо вказати, яким нормативним документом ви керуєтесь, вимагаючи наявність даних сертифікатів?
У разі не внесення змін у ТД ми змушені будемо звертатись до Антимонопольного комітену України, який неодноразово приймав рішення, щодо відміни вимоги наявності сертифікатів ISO.
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести зміни у ТД та скасувати вимоги Додатку 7, а саме пункти:
3. Копію або оригінал сертифікату з екологічної безпеки ІSО 14001.
4. Копію або оригінал сертифікату системи якості ІSО 9001.
Оскільки дані сертифікати є добровільними, а не обов'язковими! Вимога, щодо наявності даних сертифікатів є дискримінаційною, такою, що суттєво звужує коло потенційних постачальників та вказує на змову з конкрентим постачальником!
Просимо вказати, яким нормативним документом ви керуєтесь, вимагаючи наявність даних сертифікатів?
У разі не внесення змін у ТД ми змушені будемо звертатись до Антимонопольного комітену України, який неодноразово приймав рішення, щодо відміни вимоги наявності сертифікатів ISO.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 09:53
Шановний Учасник!
Вимога щодо надання у складі Пропозицій учасників Сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001 та ІSО 14001, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадження систем управління якістю відповідно до вимог ISO 9001 та ІSО 14001 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Якість товару залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише підприємство з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості товару, що поставляється.
Сертифікат ІSО 14001 - документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Наявність на підприємстві сертифіката ІSО 14001 свідчить про те, що організація володіє достатньою кількістю ресурсів для здійснення успішної екологічної діяльності. Цілі впровадження стандартів серії ІSО 14001: 1) мінімізація негативного впливу діяльності підприємства на навколишнє середовище; 2) дотримання законів, правил, вимог, спрямованих на збереження екології.
Враховуючи викладене, вимога стосовно наявності копій сертифікатів, які засвідчують, що система управління якістю відповідає вимогам ІSО 9001 та ІSО 14001, відповідає вимогам законодавства та підстав для внесення змін до тендерної документації за даним питанням не вбачається.
Вимога щодо надання у складі Пропозицій учасників Сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001 та ІSО 14001, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадження систем управління якістю відповідно до вимог ISO 9001 та ІSО 14001 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Якість товару залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише підприємство з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості товару, що поставляється.
Сертифікат ІSО 14001 - документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Наявність на підприємстві сертифіката ІSО 14001 свідчить про те, що організація володіє достатньою кількістю ресурсів для здійснення успішної екологічної діяльності. Цілі впровадження стандартів серії ІSО 14001: 1) мінімізація негативного впливу діяльності підприємства на навколишнє середовище; 2) дотримання законів, правил, вимог, спрямованих на збереження екології.
Враховуючи викладене, вимога стосовно наявності копій сертифікатів, які засвідчують, що система управління якістю відповідає вимогам ІSО 9001 та ІSО 14001, відповідає вимогам законодавства та підстав для внесення змін до тендерної документації за даним питанням не вбачається.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІОЛАЙТ" #34564679 |
Відхилено |
775 784,58
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 11:09
|
ТОВ «НВП «ВІАН» #31166456 |
Переможець |
944 491,38
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 17:26
|
Звіт | укладений |
01 квітня 2021 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 16:47
|
Повідомлення про зміни.docx | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 17:00
|
Повідомлення про зміни.docx | зміни до договору |
24 листопада 2020 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 13:39
|
Повідомлення про зміни.docx | зміни до договору |
17 червня 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 11:19
|
Договір | укладений |
08 травня 2020 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 380520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 380520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 380520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |