Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 31510000-4 Електричні лампи розжарення (Лампи, світлосигнальна арматура)
Очікувана вартість
1 147 072,20 UAH
UA-2020-03-26-003863-b 7b2a11f1e6604c458aefec4cddb0c5b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

+380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 11:31
Очікувана вартість: 1 147 072,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 470,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення


Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18753 шт
Лампи, світлосигнальна арматура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Волгоградська, 25, м. Запоріжжя, Запорізька область, 69035, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати (у разі фінансової спроможності Покупця) у розмірі 50% вартості кожної замовленої партії товару, що здійснюється на підставі рахунку-фактури протягом 20 банківських днів з дня отримання такого рахунку «Покупцем». Аванс 20 Банківські 50
Поставка товару За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює остаточний розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-003863-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39071655
Дата подання: 31 березня 2020 17:39
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни у ТД та скасувати вимоги Додатку 7, а саме пункти:
3. Копію або оригінал сертифікату з екологічної безпеки ІSО 14001.
4. Копію або оригінал сертифікату системи якості ІSО 9001.
Оскільки дані сертифікати є добровільними, а не обов'язковими! Вимога, щодо наявності даних сертифікатів є дискримінаційною, такою, що суттєво звужує коло потенційних постачальників та вказує на змову з конкрентим постачальником!
Просимо вказати, яким нормативним документом ви керуєтесь, вимагаючи наявність даних сертифікатів?
У разі не внесення змін у ТД ми змушені будемо звертатись до Антимонопольного комітену України, який неодноразово приймав рішення, щодо відміни вимоги наявності сертифікатів ISO.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 09:53
Шановний Учасник!
Вимога щодо надання у складі Пропозицій учасників Сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001 та ІSО 14001, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадження систем управління якістю відповідно до вимог ISO 9001 та ІSО 14001 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Якість товару залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише підприємство з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості товару, що поставляється.
Сертифікат ІSО 14001 - документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Наявність на підприємстві сертифіката ІSО 14001 свідчить про те, що організація володіє достатньою кількістю ресурсів для здійснення успішної екологічної діяльності. Цілі впровадження стандартів серії ІSО 14001: 1) мінімізація негативного впливу діяльності підприємства на навколишнє середовище; 2) дотримання законів, правил, вимог, спрямованих на збереження екології.
Враховуючи викладене, вимога стосовно наявності копій сертифікатів, які засвідчують, що система управління якістю відповідає вимогам ІSО 9001 та ІSО 14001, відповідає вимогам законодавства та підстав для внесення змін до тендерної документації за даним питанням не вбачається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІОЛАЙТ" 775 784,58
UAH з ПДВ
775 784,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «НВП «ВІАН» 944 491,38
UAH з ПДВ
944 491,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 15:05
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:42
Електронний підпис
21 квітня 2020 12:46
Електронний підпис
21 квітня 2020 12:08
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІОЛАЙТ"

ТОВ «НВП «ВІАН»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІОЛАЙТ"
#34564679
Відхилено 775 784,58
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 11:09
ТОВ «НВП «ВІАН»
#31166456
Переможець 944 491,38
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «НВП «ВІАН»
#31166456
944 491,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 17:26
Звіт укладений
01 квітня 2021 17:24
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:47
Повідомлення про зміни.docx зміни до договору
28 грудня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 17:00
Повідомлення про зміни.docx зміни до договору
24 листопада 2020 16:57
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 13:39
Повідомлення про зміни.docx зміни до договору
17 червня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 11:19
Договір укладений
08 травня 2020 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 380520
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 380520
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 380520
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 755 611,14
UAH (в тому числі ПДВ 9 945,39 UAH)