Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проявник,фіксаж
ЄЗС ДК 021:2015 24930000-2 –Фотохімікати (проявники та фіксажі)
(Класифікатор медичних виробів" НК 024: 2019: 41008 Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, для ручної пороявки)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2020-03-26-003597-b ● cfe8a846b7c04c05a78638c8252ef644
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42789136 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Маренич +380412483414 tmo2_alina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2020 13:27 |
Очікувана вартість: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Проявник,фіксаж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 15:27 |
документація на закупівлю проявник,фіксаж.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-26-003597-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 27 березня 2020 14:06
Вимога щодо внесення змін в Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Шановний Замовнику!
В Документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель «Проявник,фіксаж ЄЗС ДК 021:2015 24930000-2 –Фотохімікати (проявники та фіксажі) (Класифікатор медичних виробів" НК 024: 2019: 41008 Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, для ручної пороявки)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-003597-b), зазначено, що «еквівалент товару розглядатися не буде», але при цьому окрім конкретної назви товару зазначаються конкретні медико-технічні характеристики, тобто Замовник і іншої сторони допускає подачу аналогів/еквівалентів.
Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), який визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Також зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів плівок, що зазначені в Документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель «Проявник,фіксаж ЄЗС ДК 021:2015 24930000-2 –Фотохімікати (проявники та фіксажі) (Класифікатор медичних виробів" НК 024: 2019: 41008 Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, для ручної пороявки)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-003597-b).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
В Документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель «Проявник,фіксаж ЄЗС ДК 021:2015 24930000-2 –Фотохімікати (проявники та фіксажі) (Класифікатор медичних виробів" НК 024: 2019: 41008 Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, для ручної пороявки)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-003597-b), зазначено, що «еквівалент товару розглядатися не буде», але при цьому окрім конкретної назви товару зазначаються конкретні медико-технічні характеристики, тобто Замовник і іншої сторони допускає подачу аналогів/еквівалентів.
Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), який визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Також зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів плівок, що зазначені в Документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель «Проявник,фіксаж ЄЗС ДК 021:2015 24930000-2 –Фотохімікати (проявники та фіксажі) (Класифікатор медичних виробів" НК 024: 2019: 41008 Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, для ручної пороявки)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-003597-b).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 09:03
Доброго дня ! Шановний Учаснику!
Як було позначено в документації процедури закупівлі, керуючись Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р., зі змінами, внесеними Наказом №11 від 20.03.2019 р., Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торговельну марку та виробника. Дана Інструкція не обмежує право Замовника під час проведення допорогової закупівлі встановлювати відповідні вимоги до товару, які Замовник вважає за необхідне, не передбачає ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти», ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.Стосовно зауважень слід зазначити, що нашим закладом в цьому році через систему закупівель ПРОЗОРРО був проведений аукціон на закупівлю, в якому переможцем було обрано продукцію торгової марки Кровлекс. Тож, дотримуючись рекомендацій фахівців рентгенологічного відділення та застосування принципів фотографічного процесу до загальної рентгенографії нами і була вибрана рентгенологічна плівка виробництва Кровлекс, яка є Українським виробником. Замовник потребує відповідного товару, що заявлений в технічному завданні на закупівлю. В даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. Позначення виробника товару в технічному завданні не означає, що коло потенційних учасників буде меншим ніж, як мінімум, дві подані пропозиції, що вже є достатнім для проведення конкурентної процедури. З огляду на викладене вище та керуючись наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10 зі змінами, внесеними Наказом №11 від 20.03.2019 р., Замовник не бачить у документації цієї закупівлі порушень чинного законодавства.
Як було позначено в документації процедури закупівлі, керуючись Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р., зі змінами, внесеними Наказом №11 від 20.03.2019 р., Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торговельну марку та виробника. Дана Інструкція не обмежує право Замовника під час проведення допорогової закупівлі встановлювати відповідні вимоги до товару, які Замовник вважає за необхідне, не передбачає ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти», ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.Стосовно зауважень слід зазначити, що нашим закладом в цьому році через систему закупівель ПРОЗОРРО був проведений аукціон на закупівлю, в якому переможцем було обрано продукцію торгової марки Кровлекс. Тож, дотримуючись рекомендацій фахівців рентгенологічного відділення та застосування принципів фотографічного процесу до загальної рентгенографії нами і була вибрана рентгенологічна плівка виробництва Кровлекс, яка є Українським виробником. Замовник потребує відповідного товару, що заявлений в технічному завданні на закупівлю. В даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. Позначення виробника товару в технічному завданні не означає, що коло потенційних учасників буде меншим ніж, як мінімум, дві подані пропозиції, що вже є достатнім для проведення конкурентної процедури. З огляду на викладене вище та керуючись наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10 зі змінами, внесеними Наказом №11 від 20.03.2019 р., Замовник не бачить у документації цієї закупівлі порушень чинного законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
41 430,40
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 10:03
|
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" #42744598 |
Переможець |
63 911,10
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2022 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:26
|
дод.уг. №1 до дог.211.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 11:43
|
договір №211.PDF | укладений |
14 квітня 2020 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити термін дії договору до 31.03.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 211 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |