Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оптичні системи оцінки інфрачервоного випромінювання
Optical systems for evaluation of infrared radiation
Очікувана вартість
9 382 910,40 UAH
UA-2020-03-26-003381-b 1f22ff61d49646dcbf725eb110bbf9cd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєляєва Марина Володимирівна

281-79-52 m.bieliaieva@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Бєляєва Марина Володимирівна
281-79-52
m.bieliaieva@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Bieliaieva Maryna Volodimirivna
281-79-52
m.bieliaieva@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 березня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 13:06
Очікувана вартість: 9 382 910,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 281487 UAH
Publication date: 26 березня 2020 15:12
Enquiries until: 18 квітня 2020 12:00
Complaints submission until: до 24 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 квітня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 9 382 910 UAH including VAT
Minimal lowering step: 46 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,49 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 Тендерної документації.
A detailed description of the procurement is given in Annex 1 of the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Оптичні системи оцінки інфрачервоного випромінювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Optical systems for evaluation of infrared radiation
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за Товар (для вітчизняних учасників): Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Оплата за Товар (для іноземних учасників): Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акта приймання-передачі Товару перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару Оплата за Послуги: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих Послуг. Payment for the goods (for local bidders): Within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods and signing by the Parties of the invoice for the delivered Goods, the Customer shall transfer to the Supplier's current account 100% of the price of the actually delivered Goods. Payment for the goods (for foreign bidders): The Customer transfers 100% of price for actually delivered Goods to the settlement account of the Supplier during 30 (thirty) calendar days after Goods Acceptance Certificate signature Payment for Services: Within 30 (thirty) calendar days from the date of signing by the parties of the Act of rendered services, the Customer shall transfer to the current account of the Provider 100% of the price of actually rendered Services Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технические требования
Дата подання: 03 квітня 2020 18:25
Дата відповіді: 08 квітня 2020 12:42
Согласно объявлению (UA-2020-03-26-003381-b) о закупке по предмету «Оптические системы оценки инфракрасного излучения» (далее - товар), Заказчиком которого является Государственное предприятие "Международный аэропорт" Борисполь", Заказчик хочет приобрести 10 комплектов товара, цель использования которого является выявления пассажиров с повышенной температурой (потенциальных носителей вируса). Однако, Заказчик устанавливает фиксированные характеристики товара, не аргументируя свою позицию, при этом четко указав, что: «Под « эквивалентом» Товара или его составляющих понимается равноценный и равнозначный Продукт, который полностью соответствует установленным требованиям Заказчика», в связи с чем просим указать (предоставить объяснения) по таким установленным техническим характеристикам: - Кількість ефективних пікселів - не менше 640х480 На данный момент массовое применение, для проведения температурного скринига и теплоаудита, получили тепловизионные камеры с разрешением матрицы микроболометра от 300х200 до 400х300. Использование данных камер совместно с применением эталона в виде абсолютно черного тела даёт погрешность до 0.3 град. Цельсия. Использование матрицы более высокого разрешения дает возможность увеличения четкости изображения и получения такого же числа погрешности, но существенно увеличивает стоимость самой системы, которая в итоге выходит значительно больше чем решение с меньшим разрешением и эталоном. - Діапазон довжин хвиль - 7-14 мкм. 7-14 мкм - заявленный диапазон является избыточным. Рабочим для систем температурного скрининга является длинно-волновой инфракрасный диапазон (LWIR) с длиной волны 8—15 мкм. В этом диапазоне излучают тела с температурами около нуля градусов Цельсия. В этом диапазоне чувствительны тепловизоры для приборов ночного видения, детектирования температуры тела. Излучение 7 мкм относится к средневолновому инфракрасному диапазону (MWIR), для которого характерна энергия фотонов 150—400 и, соответственно, в этом диапазоне излучают тела нагретые до сотен градусов Цельсия. Заявленная потребность частичной работы в MWIR является избыточной для стоящей перед системой задачей, но влечет ее удорожание. - Термальна чутливість - менше 40 Мк. В градации чувствительности тепловизионных приборов есть разделение: высокой <80 Мк, очень высокой <60Мк и наивысшей <50 Мк температурной чувствительности. То есть использования камеры с показателем <50 Мк дает наилучшие показания без многократного увеличения стоимости, к чему приведет использования камеры с характеристикой <40 Мк. - Робоча відстань – від 100 мм до нескінченності; Характеристика "до бесконечности" не несет в себе физического смысла, не может быть проверена на практике и явно превышает размеры любого из терминалов аэропорта. Детализируйте границу диапазона исходя из планируемого места установки систем и расстояний до измеряемого объекта. - Тип об'єктива - фіксований. - Тип трансфокатора - ручний. - Фокусна відстань - 12 мм; Данные характеристики противоречат друг другу, объектив может быть либо фиксированный, либо трансфокаторный (варифокальный, то же что «объектив с изменяемым фокусным расстоянием). А трансфокаторные объективы в свою очередь делятся на ручные и моторизованные. Фиксированный объектив с изменяемым фокусным расстоянием (трансфокатором) - это нонсенс. Некорректно заданные характеристики фиксированный-варифокальный влекут за собой невозможность обеспечить выполнение характеристики - Кут огляду - не менше 48 х 38 ° (в тендерній пропозиції (технічній частині) Учасник зазначає конкретний показник). потому что являются физически взаимосвязанными 2. Вимоги до оптичної відеокамери - Розподільча здатність - не менше 1280х1024 (в тендерній пропозиції (технічній частині) Учасник зазначає конкретний показник). - в отличие от завышенных требований по разрешению термальной камері, здесь заявлена матрица предыдущих поколений, сейчас матрицы с разрешением минимум 1920х1080 являются рыночным стандартом, изготавливаются в больших объемах нежели 1280х1024 и, соотвественно, имеют сравнимую себестоимость. При этом разрешение 2Мп позволяет реализовать на объекте функцию детектирования лиц и идентификации, что реализовано в большинстве современных систем температурного скрининга. Использование оптического сенсора 1Мп (как заявленно в ТЗ) затрудняет реализацию функции распознавания и идентификации. Однако, хотим отметить, что тендерная документация подготовлена в соответствии с требованиями Закона Украины «О публичных закупках №922 от 25.12.2015р (далее - Закон №922), ст.3 Закона №922 указано, что Закупки осуществляются по следующим принципам: добросовестная конкуренция среди участников; максимальная экономия и эффективность; открытость и прозрачность на всех стадиях закупок; недискриминация участников; объективная и беспристрастная оценка тендерных предложений; предотвращения коррупционных действий и злоупотреблений. Как видим, что Заказчик должен руководствоваться данными принципами и обеспечить всем потенциальным участникам добросовестной конкуренции, недискриминации, при этом обеспечив максимальную экономию и эффективность. Поскольку, на Мировом рынке существует много товаров, которые обеспечат достижение цели, которую установил Заказчик к Товару, а именно выявление пассажиров с повышенной температурой по ценам меньше, чем 930 тыс грн. за 1 комплект товара с установкой, просим внести изменения к техническим требованиям к товару, чтобы обеспечить добросовестную конкуренцию и максимальную экономию в торгах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Загальні розяснення. Закупівля «Оптичні системи оцінки інфрачервоного випромінювання» здійснюється для забезпечення температурного скрінінгу пасажирів та персоналу з метою виявлення потенційно хворих осіб. Під час підготовки технічного завдання в аеропорту Бориспіль було організовано температурний скрінінг з використанням термометрів тому є практичний досвід вирішення організаційних питань та відповідно сформовані технічні вимоги до предмету закупівлі. По перше це повинно бути мобільне рішення яке дозволяє швидко організувати скрінінг в визначеній зоні с заданою пропускною зданістю. По цій причині обране мобльне рішення, що за собою викликало і відповідні технічні вимоги
По питанню 1. На ринку наявні технічні рішення які дозволяють при використанні еталону (абсолютно чорного тіла) отримати схожий результат, але такі системи розраховані на фіксоване розташування. В разі якщо обрати варіант фіксованого розташування та для аеропорту «Бориспіль» кількість комплектів має складати близько 60 одиниць, що значно збільшить вартість закупівлі, до того ж рішення не дозволить оперативне реагування та зміну конфігурації зон скринінгу без залучення кваліфікованих технічних фахівців. При розгортанні подібних комплексів необхідно здійснювати встановлення тепловізора, встановлення еталону, калібрування, крім того накладає певні обмеження на зону скринінгу. Кожен раз при зміні точки встановлення необхідно здійснювати повторне калібрування, що вимагає часу та залучення кваліфікованих фахівців. Як правило подібні комплекси використовуються для скринінгу потоку пасажирів.
Цих недоліків дозволяє уникнути мобільний комплекс, який готовий до роботи відразу після включення та дозволяє виконувати оперативну зміну конфігурації зон скринінгу та переміщення обладнання в інші зони без залучення кваліфікованих фахівців. Мобільні комплекси мають відповідні технічні характеристики відображені в тендерній документації. Головне призначення таких комплексів - точний скринінг кожної особи.
Передбачається використання обладнання скрінінгу температури на невеликих відстанях. В зв’язку з цим заплановано використати фіксований тип об’єктиву, фокусною відстанню 12 мм., в разі необхідності здійснювати ручне фокусування на зону скринінгу. При цьому робоча відстань в технічній термінології, що використовується для об’єктивів як правило зазначається від мінімального параметру в мм до нескінченості. В реальних в умовах аеропорту зона скринінгу буде не далі ніж 5 метрів від камери. Параметр «тип трансфокатора – ручний» зазначено помилково. Мається на увазі ручний фокус. Викласти формулювання «тип трансфокатора – ручний» в наступній редакції «фокусування-ручне». Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
По питанню 2. По даному питанню відсутні невідповідності. Учасник може запропонувати відеокамеру з розподільчою здатністю вище ніж 1280х1024 оскільки вимоги сформульовані «не менше 1280х1024». Зазначена в запиті розподільча здатність 1920х1080 відповідає вимогам ТД. Як зазначалося вище відстань зони скринінгу буде не далі ніж 5 метрів від камери. При таких відстанях розподільчої здатності 1280х1024 більш ніж достатньо. Крім того в вимоги до предмету закупівлі не вимагають реалізації функцій розпізнавання та ідентифікації
технічні характеристики
Дата подання: 13 квітня 2020 17:53
Дата відповіді: 16 квітня 2020 16:59
Дякуємо за відповідь на запитання, но так і не дочекавшись внесення змін в тендерну документацію, станом на 13.04.2020р. просимо надати відповіді на наступні запитання: 1. Щодо «мобільності рішення» Що саме мається на увазі під визначенням «Мобільне рішення», можете детально описати, зазначити характеристики мобільності в Технічному завданні? 2. Щодо наявності на ринку технічних рішень які дозволяють при використанні еталону (абсолютно чорного тіла) отримати схожий результат, але такі системи розраховані на фіксоване розташування. Зазначена інформація Замовником є недостовірною, оскільки більшість систем скрінінга, які представлені на ринку можуть встановлюватись як стаціонарно так і мобільно – за допомогою кронштейнів, переносних платформ, тому заборона пропонувати обладнання, яке включає в себе наявність чорного тіла, яке навпаки, зменшує відхилення точності визначення температури тіла людини, є дискримінаційною вимогою. 3. Щодо оперативного реагування та зміни конфігурації зон скринінгу без залучення кваліфікованих технічних фахівців. При розгортанні подібних комплексів необхідно здійснювати встановлення тепловізора, встановлення еталону, калібрування, крім того накладає певні обмеження на зону скринінгу. Кожен раз при зміні точки встановлення необхідно здійснювати повторне калібрування, що вимагає часу та залучення кваліфікованих фахівців. Як правило подібні комплекси використовуються для скринінгу потоку пасажирів. Цих недоліків дозволяє уникнути мобільний комплекс, який готовий до роботи відразу після включення та дозволяє виконувати оперативну зміну конфігурації зон скринінгу та переміщення обладнання в інші зони без залучення кваліфікованих фахівців. Мобільні комплекси мають відповідні технічні характеристики відображені в тендерній документації. Головне призначення таких комплексів - точний скринінг кожної особи. Хочемо зазначити, що при побудові будь-якої системи, потрібна участь кваліфікованих спеціалістів з тими чи іншими навиками, питання тільки в рівні кваліфікації того чи іншого спеціаліста, про що не зазначено у тендерній документації (яка саме має бути кваліфікація спеціаліста з обслуговування та налаштування системи скрінінга). Проте, Замовник у тендерній документації зазначає наступне: «1. послуги з монтажу та налаштування Товару, а саме: - послуги з монтажу Товару в місцях встановлення. Постачальник забезпечує додаткові матеріали необхідні для монтажу (кронштейни, кабельні лінії, кріплення тощо в разі потреби); - послуги з налаштування Товару. Після налаштування Товару виконується перевірка/тестування роботи Товару з оформленням протоколу випробування Товару (для кожного комплекту Товару); 2. інформаційно-консультаційні Послуги для користувачів (5 людей) та адміністраторів (3 людей) з використання Товару» Якщо ми вірно зрозуміли, то Замовником уже визначено чи буде визначено конкретні місця установки обладнання, що суперечить інформації, щодо «мобільності» системи скрінінга, яка написана Замовником у відповіді на запитання одного з потенційних учасників. Крім того, Замовником зазначено, що потрібно надати інформаційно-консультаційні Послуги для користувачів (5 людей) та адміністраторів (3 людей), тому не зрозуміло, для чого надавати такі послуги, якщо Замовник зазначає, що потрібно просто перенести установку і натиснути кнопку «Ввімкнути», для чого тоді аж 3 адміністратори, яка їх роль при переміщенні і установці обладнання? 4. Щодо зазначеної інформації про використання обладнання скрінінгу температури на невеликих відстанях. В зв’язку з цим заплановано використати фіксований тип об’єктиву, фокусною відстанню 12 мм., в разі необхідності здійснювати ручне фокусування на зону скринінгу. При цьому робоча відстань в технічній термінології, що використовується для об’єктивів як правило зазначається від мінімального параметру в мм до нескінченості. В реальних в умовах аеропорту зона скринінгу буде не далі ніж 5 метрів від камери. Параметр «тип трансфокатора – ручний» зазначено помилково. Мається на увазі ручний фокус. Викласти формулювання «тип трансфокатора – ручний» в наступній редакції «фокусування-ручне». Відповідні зміни будуть внесені до ТД. Хочемо зазначити, що Фокус камери з фіксоваою фокусною відстанню не можливо налаштувати ні руками, ні трансфокатором. Фокусна відстань для подібного обладнання є константою! Відповідно до вищенаведеного та приймаючи до уваги розбіжність між вимогами, які зазначені в тендерній документації і інформації, яка зазначена у відповіді на запитання, в тому числі про «мобільність системи скрінінга», і зазначення ряду характеристик під таку систему, припускаємо, що у Замовника є бажання придбати конкретне обладнання та обмежити тим самим здорову конкуренцію між різними учасниками ринку систем безпеки. Просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати характеристики обладнання, які обмежують коло потенційних учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі являються «Оптична система оцінки інфрачервоного випромінювання», яка складається з наступних складових: тепловізійної камери, оптичної відеокамери, робочої станції, програмного забезпечення, мобільної стійки. Після постачання складових системи переможець торгів надає пуско-налагоджувальні послуги, в ході яких із зазначених складових збирається оптична система оцінки інфрачервоного випромінювання. Після складання системи здійснюється встановлення програмного забезпечення, налаштування та тестування. Послуги надаються в зоні, де розташовані місця встановлення.
Оптична система оцінки інфрачервоного випромінювання являється мобільною системою, тобто може вільно переміщуватися в зоні використання. Це випливає з технічних вимог до предмету закупівлі. Враховуючи вищезазначене, складові монтуються на мобільну стійку. Вимоги тендерної документації передбачають, що «Постачальник забезпечує додаткові матеріали необхідні для монтажу (кронштейни, кабельні лінії, кріплення тощо в разі потреби)». Послуги надаються кваліфікованим технічним персоналом постачальника. Після отримання інформаційно-консультативних послуг технічне обслуговування обладнання буде здійснюватися технічними фахівцями Замовника, щоденне використання буде здійснюватися експлуатаційним персоналом Замовника.
Щодо фокусування. Фокусна відстань впливає на кут огляду. Предметом закупівлі являється камера з фіксованим об'єктивом – тобто фокусна відстань не змінюється та відповідно кут огляду не змінюється. Але об'єкт зйомки може знаходитись на різній відстані від об'єктиву. Для наведення на об'єкт зйомки здійснюється фокусування. Предметом закупівлі передбачено вимогу щодо наявності ручного режиму фокусування.
На ринку наявні технічні рішення різних виробників, які відповідають вимогам, викладеним в тендерній документації. Таким чином наявність конкурентного середовища забезпечено.
Також повідомляємо, що рішенням тендерного комітету від 15.04.2020 до тендерної документації внесені зміни, в тому числі до технічних характеристик предмету закупівлі, та тендерна документація в новій редакції оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Статут
Дата подання: 17 квітня 2020 17:28
Дата відповіді: 23 квітня 2020 14:01
Вами встановлено наступні вимоги: Відповідно до ч. 3 Глава VIII. Прикінцеві та перехідні положення Закону України від 06.02.2018 № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»: Протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю та якщо в складі тендерної пропозиції Учасником поданий статутний документ, приведений у відповідності до цього Закону. Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладення договору (до кінцевой дати його укладання) має надати статут, положення якого повинні бути приведені у відповідність до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII. Хочемо зазначити, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" від 11.03.2020 №211, встановлено додатком "ПЕРЕЛІК адміністративних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг у період дії карантину", в даному переліку відсутні такі послуги, які дозволять внести зміни до статуту чи положення, так як не відомо, до якого часу будуть діяти дані обмеження, просимо внести зміни до документації і прибрати дискримінаційну вимогу, а саме "Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладення договору (до кінцевой дати його укладання) має надати статут, положення якого повинні бути приведені у відповідність до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 Глави VIII. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі – Закон):
Протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю.
До відома:
 06.02.2018 р. Закон було прийнято Верховною Радою України;
 17.06.2018 р. Закон набрав чинності.
З огляду на вищезазначене, протягом року з 17.06.2018 р. товариствам з обмеженою та додатковою відповідальністю було необхідно внести зміни до статутів та привести їх у відповідність до Закону.
Оскільки Учасник не довів неможливість виконання положень Закону станом на квітень 2020 року, Замовник не вважає таку вимогу дискримінаційною та тендерну документацію залишено без змін.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-003381-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 17 квітня 2020 16:43
Вимога на розширення технічних характеристик
Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подати тендерну пропозицію. Але Замовник чітко сформулював технічне завдання яке призводить до штучного обмеження конкуренції, та прпописане під конкретного товарного виробника.
Умовами Документації встановлені дискримінаційні вимоги, які не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, максимальній економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, запобіганню корупційним діям і зловживанням та не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певному товарному виробнику, що є грубим порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників та принципу добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені ст. 3 Закону.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначена в вимогах додатку 1 до Тендерної документації, а саме:
1. Фокусна відстань - 12 мм
2. Кут огляду - не менше 48 х 38
є протизаконними та порушують вимоги ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III.
Протизаконні дії Замовника цих торгів призведуть до:
- недопущення інших учасників в процедурі закупівлі, усуненню та обмеженню конкуренції;
- обмежують доступ на ринок інших суб'єктів господарювання;
- суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин;
- суттєвого обмеження конкуренції на всьому ринку чи в значній його частині, у тому числі монополізації відповідних ринків;
- усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців;
- спотворення результатів торгів ;
- не добросовісної конкуренції серед учасників;
- не відкритісті та прозорісті на всіх стадіях закупівель;
- дискримінації учасників;
- не об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій;
- корупційних дій і зловживань;
- неефективного використання бюджетних коштів.
З огляду на зазначене вище (задля залучення більшої кількості учасників) наполягаємо на внесенні зміни до Тендерної документації Замовника торгів :
1. Приведення Тендерної документації Замовника торгів до вимог чинного Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922- VIII.
2.Приведення технічних характеристик, до вимог чинного законодавства України, що не надасть преференції окремим учасникам Закупівлі та не призведе до дискримінації інших учасників торгів, а саме розширити технічні вимог «фокусна відстань 12 або 13 мм», та «Кут огляду - не менше 45 x 35»
Зазначені зміни до технічних вимог Замовника цих торгів призведуть до:
- залучення максимальної кількості потенційних учасників торгів в процедурі закупівлі, посиленню конкуренції;
- відкриють доступ на ринок інших суб'єктів господарювання;
- посилить вхід на ринок техніки ринку інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців;
- не спотворення результатів торгів;
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії та ефективності ;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- недискримінації учасників;
- об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
- запобіганню корупційним діям і зловживанням;
- ефективного використання бюджетних коштів.
У в зв’язку з вище наведеним, вбачаючи в діях Замовника торгів ознак дискримінаційних дій наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України по відношенню до інших потенційних учасників торгів, які могли би та бажали взяти участь в зазначеній процедурі закупівлі, вимагаємо від тендерного комітету Замовника торгів врахувати вище наведене, вилучити вище зазначені дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію (технічні вимоги) у відповідність до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року та ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 квітня 2020 14:09
Коментар щодо відміни: Торги на закупівлю «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Оптичні системи оцінки інфрачервоного випромінювання)» (код ДК 021:2015 - 33110000-4), відмінити на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" – відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Обгрунтування відміни: на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 239), постанови Кабінету Міністрів України від 23 березня 2020 р. № 228 «Питання перевезень авіаційним транспортом», внаслідок встановлення карантину на усій території України та забороною прийняття та відправлення повітряних суден, що виконують пасажирські перевезення осіб, які здійснюють подорож з туристичною метою, обмежено виробничу діяльність підприємства та його структурних підрозділів – замовників закупівель.
Документи:
23 квітня 2020 14:09
Протокол відміни__23.04.2020.pdf