Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення та заправка картриджів
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2020-03-26-002871-b 15ff6e21504e44bcabac809dcd04f41a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коханюк Наталія Юріївна

380442784283 dzr-torg@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26199097
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Контактна особа: Коханюк Наталія Юріївна
380442784283
dzr-torg@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 14:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 01 квітня 2020 12:23
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відновлення та заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Хрещатик 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі Акту виконаних послуг (робіт) , наданих Виконавцем, що складається відповідно до оформлених належним чином відомостей приймання-передачі картриджів. Замовник здійснює оплату за фактом виконання Послуг не пізніше 10 (десяти) банківських днів з моменту надання Виконавцем Акту і відомостей приймання-передачі, оформлених належним чином. Валютою для оплати за цим Договором є національна валюта України – гривня. Розрахунки здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України та за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-002871-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа підприємець Гримало Ігор Валерійович, Код ЄДРПОУ:2776506071
Дата подання: 10 квітня 2020 11:05
Вимога до Замовника згідно рішення протоколу від 07.04.2020 № 03-ДЗ/20
ФОП Гримало І.В. не погоджується з рішенням тендерного комітету (протокол від 07.04.2020 № 03-ДЗ/20), переможцем в аукціоні на закупівлю Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (Відновлення та заправка картриджів) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-002871-b), визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» (код ЕДРПОУ 37634298) (далі- ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ».
Проте зазначаємо, що оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» здійснена не за критеріями, що міститься в тендерній документації, оскільки пропозиція не відповідає вимогам «Документації на проведення аукціону через систему електронних закупівельне» (далі - Документація), а саме:
1. Не надано інформації про виконання аналогічного договору, оскільки надана «Довідка про виконання аналогічного договору» містить іншу інформацію ніж вимагав замовник та надана не за формою наведеною в Додатку 2.1. до Документації, що не відповідає вимогам п. 1.3 Додатку №2 до Документації. При цьому вказана довідка датована січнем місяцем цього року, що може свідчити про те, що учасник знав інформацію про тендер до його оголошення, або ж довідка готувалась для іншого тендеру;
2. «Пропозиція на участь в аукціону на закупівлю» надана не за формою наведеною в Додатку 1. до Документації, що не відповідає вимогам Додатку № 1 до Документації;
3. Відповідно до п. 1 проекту Договору (додаток № 4 до Документації) «Предметом договору є закупівля послуг з відновлення та заправки картриджів». Однак, згідно з пропозицією ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» запропоновано послуги з «обміну картриджів», що по перше не відповідає предмету закупівлі та по друге унеможливлює підписання Договору із за невідповідності його предмету Договору.
Тож визначення переможцем закупівлі ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» та укладання з цим товариством договору призведе до порушення Замовником ст. 3, абз. 5 ч. 3 ст. 11 та ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що запропонована ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» вартість пропозиції в сумі 24 998,00 грн. є нижче ринкової та може свідчити про застосування неякісних матеріалів та запасних частин та неякісного надання послуг, що може призвести до прискореного виходу з ладу обладнання Замовника та збільшення вартості ремонтів.
Водночас звертаємо вашу увагу на аналогічні порушення вимог Документації також і у ПП«ЕПС-СЕРВІС», ТОВ «ЕЛІТ ПРІНТ-2013», ФОП Списовського С.С., ФОП Сучкової Г.А. (надання документів не за формою, відсутність запитуваних Документацією документів, не підтвердження повноважень, послуги не у відповідності до предмету закупівлі та інше).
Враховуючи вищезазначене, Фізична особа – підприємець Гримало Ігор Валерійович, як учасник закупівлі, вважає рішення Замовника (від 07.04.2020 № 03-ДЗ/20) прийняте з порушенням процедури закупівлі, зокрема вимог Документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагає скасувати своє рішення про визнання ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» переможцем процедури закупівлі та розглянути тендерні пропозиції наступних Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 13:11
Доброго дня! Основним критерієм закупівлі є ціна.

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 11:04
1586501963644__ ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 28 936,35
UAH з ПДВ
24 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" 29 232,00
UAH з ПДВ
24 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІТ ПРІНТ-2013" 46 953,00
UAH з ПДВ
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Списовський Святослав Сергійович 31 780,00
UAH з ПДВ
28 210,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сучкова Галина Анатоліївна 36 090,00
UAH з ПДВ
30 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Гримало Ігор Валерійович 47 410,00
UAH з ПДВ
46 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 13:50
Статус діючого партнера.rar
31 березня 2020 13:50
Висновок ДСЕС на тонер.pdf
31 березня 2020 13:50
Цінова пропозиція.pdf
31 березня 2020 13:50
Копія Статуту.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 12:48
Висновок 3 001.pdf
31 березня 2020 12:48
Висновок 1 001.pdf
31 березня 2020 12:48
Висновок 4 001.pdf
31 березня 2020 12:48
Висновок 2 001.pdf
31 березня 2020 12:48
Лист підтвердження.pdf
31 березня 2020 12:48
Протокол зборів.pdf
31 березня 2020 12:48
Наказ.pdf
31 березня 2020 12:48
Статут ЕПС.pdf
31 березня 2020 12:48
Витяг ЕПС на 10.10.19.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 12:36
Цінова.pdf
31 березня 2020 12:36
інформ лист.pdf
31 березня 2020 12:36
Инн Списовский.pdf
31 березня 2020 12:36
Документы ФОП.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 14:37
Цінова пропозиція.pdf
30 березня 2020 14:37
Про наявн. працівників.pdf
30 березня 2020 14:37
Матер. база.pdf
30 березня 2020 14:37
Ліцезування.pdf
30 березня 2020 14:37
код Сучкова.jpg
30 березня 2020 14:37
Відомості про учасника.pdf
30 березня 2020 14:37
Витяг спрощен 001.jpg
30 березня 2020 14:37
ВИТЯГ на 05.03.20.pdf
30 березня 2020 14:37
Виписка з ЄДР 02.jpg
30 березня 2020 14:37
Виписка з ЄДР 01.jpg
30 березня 2020 14:37
паспорт Сучкова 003.jpg
30 березня 2020 14:37
паспорт Сучкова 002.jpg
30 березня 2020 14:37
паспорт Сучкова 001.jpg

Публічні документи

31 березня 2020 12:28
Документація.rar
31 березня 2020 12:28
Пропозиція ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІТ ПРІНТ-2013"

ФОП Списовський Святослав Сергійович

Фізична особа-підприємець Сучкова Галина Анатоліївна

Фізична особа підприємець Гримало Ігор Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Переможець 24 998,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 15:27

Документи

08 квітня 2020 15:26
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
24 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2020 15:26
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 17:22
Договір.pdf укладений
17 квітня 2020 17:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 996,82
UAH (в тому числі ПДВ 4 166,14 UAH)