Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відновлення та заправка картриджів
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2020-03-26-002871-b ● 15ff6e21504e44bcabac809dcd04f41a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 26199097 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А |
Контактна особа: |
Коханюк Наталія Юріївна 380442784283 dzr-torg@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2020 14:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2020 12:23 |
Очікувана вартість: | 48 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відновлення та заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Хрещатик 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється на підставі Акту виконаних послуг (робіт) , наданих Виконавцем, що складається відповідно до оформлених належним чином відомостей приймання-передачі картриджів. Замовник здійснює оплату за фактом виконання Послуг не пізніше 10 (десяти) банківських днів з моменту надання Виконавцем Акту і відомостей приймання-передачі, оформлених належним чином. Валютою для оплати за цим Договором є національна валюта України – гривня. Розрахунки здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України та за наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 14:28 |
Проект договору - додаток № 4 (відновлення та заправка картриджів).docx |
26 березня 2020 14:27 |
ДЕТ- відновленя та заправка картриджів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-26-002871-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа підприємець Гримало Ігор Валерійович, Код ЄДРПОУ:2776506071
Дата подання: 10 квітня 2020 11:05
Вимога до Замовника згідно рішення протоколу від 07.04.2020 № 03-ДЗ/20
ФОП Гримало І.В. не погоджується з рішенням тендерного комітету (протокол від 07.04.2020 № 03-ДЗ/20), переможцем в аукціоні на закупівлю Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (Відновлення та заправка картриджів) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-002871-b), визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» (код ЕДРПОУ 37634298) (далі- ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ».
Проте зазначаємо, що оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» здійснена не за критеріями, що міститься в тендерній документації, оскільки пропозиція не відповідає вимогам «Документації на проведення аукціону через систему електронних закупівельне» (далі - Документація), а саме:
1. Не надано інформації про виконання аналогічного договору, оскільки надана «Довідка про виконання аналогічного договору» містить іншу інформацію ніж вимагав замовник та надана не за формою наведеною в Додатку 2.1. до Документації, що не відповідає вимогам п. 1.3 Додатку №2 до Документації. При цьому вказана довідка датована січнем місяцем цього року, що може свідчити про те, що учасник знав інформацію про тендер до його оголошення, або ж довідка готувалась для іншого тендеру;
2. «Пропозиція на участь в аукціону на закупівлю» надана не за формою наведеною в Додатку 1. до Документації, що не відповідає вимогам Додатку № 1 до Документації;
3. Відповідно до п. 1 проекту Договору (додаток № 4 до Документації) «Предметом договору є закупівля послуг з відновлення та заправки картриджів». Однак, згідно з пропозицією ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» запропоновано послуги з «обміну картриджів», що по перше не відповідає предмету закупівлі та по друге унеможливлює підписання Договору із за невідповідності його предмету Договору.
Тож визначення переможцем закупівлі ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» та укладання з цим товариством договору призведе до порушення Замовником ст. 3, абз. 5 ч. 3 ст. 11 та ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що запропонована ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» вартість пропозиції в сумі 24 998,00 грн. є нижче ринкової та може свідчити про застосування неякісних матеріалів та запасних частин та неякісного надання послуг, що може призвести до прискореного виходу з ладу обладнання Замовника та збільшення вартості ремонтів.
Водночас звертаємо вашу увагу на аналогічні порушення вимог Документації також і у ПП«ЕПС-СЕРВІС», ТОВ «ЕЛІТ ПРІНТ-2013», ФОП Списовського С.С., ФОП Сучкової Г.А. (надання документів не за формою, відсутність запитуваних Документацією документів, не підтвердження повноважень, послуги не у відповідності до предмету закупівлі та інше).
Враховуючи вищезазначене, Фізична особа – підприємець Гримало Ігор Валерійович, як учасник закупівлі, вважає рішення Замовника (від 07.04.2020 № 03-ДЗ/20) прийняте з порушенням процедури закупівлі, зокрема вимог Документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагає скасувати своє рішення про визнання ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» переможцем процедури закупівлі та розглянути тендерні пропозиції наступних Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Проте зазначаємо, що оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» здійснена не за критеріями, що міститься в тендерній документації, оскільки пропозиція не відповідає вимогам «Документації на проведення аукціону через систему електронних закупівельне» (далі - Документація), а саме:
1. Не надано інформації про виконання аналогічного договору, оскільки надана «Довідка про виконання аналогічного договору» містить іншу інформацію ніж вимагав замовник та надана не за формою наведеною в Додатку 2.1. до Документації, що не відповідає вимогам п. 1.3 Додатку №2 до Документації. При цьому вказана довідка датована січнем місяцем цього року, що може свідчити про те, що учасник знав інформацію про тендер до його оголошення, або ж довідка готувалась для іншого тендеру;
2. «Пропозиція на участь в аукціону на закупівлю» надана не за формою наведеною в Додатку 1. до Документації, що не відповідає вимогам Додатку № 1 до Документації;
3. Відповідно до п. 1 проекту Договору (додаток № 4 до Документації) «Предметом договору є закупівля послуг з відновлення та заправки картриджів». Однак, згідно з пропозицією ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» запропоновано послуги з «обміну картриджів», що по перше не відповідає предмету закупівлі та по друге унеможливлює підписання Договору із за невідповідності його предмету Договору.
Тож визначення переможцем закупівлі ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» та укладання з цим товариством договору призведе до порушення Замовником ст. 3, абз. 5 ч. 3 ст. 11 та ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що запропонована ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» вартість пропозиції в сумі 24 998,00 грн. є нижче ринкової та може свідчити про застосування неякісних матеріалів та запасних частин та неякісного надання послуг, що може призвести до прискореного виходу з ладу обладнання Замовника та збільшення вартості ремонтів.
Водночас звертаємо вашу увагу на аналогічні порушення вимог Документації також і у ПП«ЕПС-СЕРВІС», ТОВ «ЕЛІТ ПРІНТ-2013», ФОП Списовського С.С., ФОП Сучкової Г.А. (надання документів не за формою, відсутність запитуваних Документацією документів, не підтвердження повноважень, послуги не у відповідності до предмету закупівлі та інше).
Враховуючи вищезазначене, Фізична особа – підприємець Гримало Ігор Валерійович, як учасник закупівлі, вважає рішення Замовника (від 07.04.2020 № 03-ДЗ/20) прийняте з порушенням процедури закупівлі, зокрема вимог Документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагає скасувати своє рішення про визнання ТОВ «ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ» переможцем процедури закупівлі та розглянути тендерні пропозиції наступних Учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 13:11
Доброго дня! Основним критерієм закупівлі є ціна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
28 936,35
UAH з ПДВ
|
24 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" |
29 232,00
UAH з ПДВ
|
24 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІТ ПРІНТ-2013" |
46 953,00
UAH з ПДВ
|
25 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Списовський Святослав Сергійович |
31 780,00
UAH з ПДВ
|
28 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Сучкова Галина Анатоліївна |
36 090,00
UAH з ПДВ
|
30 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Гримало Ігор Валерійович |
47 410,00
UAH з ПДВ
|
46 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" #37634298 |
Переможець |
24 998,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 17:22
|
Договір.pdf | укладений |
17 квітня 2020 17:21
|