Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оплата послуг зі встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації по проспекту Соборності 15/17
Очікувана вартість
161 300,00 UAH
UA-2020-03-26-002662-b ● d74f506cb984485492283ec67b5031f4
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 43162533 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Жилянська, будинок 58-Б |
Контактна особа: |
Снурніков Олександр 380974838195 tender_tusso@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 161 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 806,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Оплата послуг зі встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації по проспекту Соборності 15/17згідно ДК 021:2015 –45310000-3 Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оплата послуг зі встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації по проспекту Соборності 15/17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг зі встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації по проспекту Соборності 15/17згідно ДК 021:2015 –45310000-3 Електромонтажні роботи | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2020 09:37 |
Вимоги системи охороної сигналізації.doc |
01 квітня 2020 09:37 |
Вимоги системи охороної сигналізації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-26-002662-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 31 березня 2020 09:32
Сертифікат відповідності
Шановний Замовнику, в тендерній документації міститься вимога підтвердження якості послуг сертифікатом відповідності, виданим Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП). Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Також Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 затверджено ПЕРЕЛІК продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні в якому містяться Засоби охоронного призначення. Даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, а отже і не підлягають обов'язковій сертифікації продукція, що підпадає під категорію засобів охоронного призначення. Тому, з точки зору Закону відсутні підстави для надання подібних сертифікатів. Відповідно до ч.4 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником" Найвища якість послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізаці повинна підтверджуватись не сертифікатом відповідності, а отриманою у встановленому порядку ліцензією на здійснення послуг охорони, що передбачено Законом України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI. Тому, з метою підтвердження якості надання послуг з даного виду закупівлі Учасникам потрібно надавати Ліцензію МВС України щодо послуг з охорони, а вимогу надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) ВИМАГАЄМО виключити зі змісту Тендерної документації, так як це дискримінує інших учасників та призводить до недобросовісної конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2020 09:36
Шановний Учасник
У відповідь на вимогу Замовником буде внесено відповідні зміни до вимог на закупівлю згідно ДК 021:2015 –45310000-3 Електромонтажні роботи (Оплата послуг зі встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації по проспекту Соборності 15/17)
У відповідь на вимогу Замовником буде внесено відповідні зміни до вимог на закупівлю згідно ДК 021:2015 –45310000-3 Електромонтажні роботи (Оплата послуг зі встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації по проспекту Соборності 15/17)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-03-26-002662-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 31 березня 2020 11:07
Електромонтери 5 розряду
Шановний Замовнику, Тендерною документацією вимагається наявність в Учасника працевлаштованих електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду з групою допуску до проведення робіт підвищеної небезпеки до 1000 В (не менше 10 осіб); По-перше незрозуміло для чого Вам, Замовнику необхідна така кількість фахівців, так як задіювати всіх 10 осіб потреби немає, тому дана вимога є необґрунтованою та упередженою. По-друге, відповідно до ДСПТО 7241.C.33.14 - 2014 Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 5 розряду виконує наступні завдання та обов'язки: Розбирає, здійснює капітальний ремонт, складає, встановлює і центрує високовольтні електричні машини та електроапарати різних типів і систем з напругою до 15 кВ. Налагоджує схеми та усуває дефекти у складних пристроях засобів захисту та приладах автоматики і телемеханіки. Обслуговує силові та освітлювальні установки з особливо складними схемами вмикання електроустаткування та схем машин і агрегатів, зв'язаних у поточну лінію, а також устаткування з автоматичним регулюванням технологічного процесу. Здійснює монтаж і ремонт кабельної мережі напругою понад 35 кВ, з монтуванням увідних пристроїв і з'єднувальних муфт. Виконує ремонт, монтаж, установлення і налагодження ртутних випрямлячів і високочастотних установок потужністю понад 1000 кВт. Проводить монтаж, ремонт, налагодження та обслуговування пристроїв автоматичного регулювання режимів роботи доменних, сталеплавильних печей, прокатних станів, блокувальних, сигналізаційних, керуючих пристроїв тунельних печей, систем диспетчерського автоматизованого керування, поточно-транспортних технологічних ліній, зварювального устаткування з електронними схемами керування, агрегатів електроустаткування і верстатів із системами електромашинного керування, із зворотним зв'язком по струму та напрузі. Ремонтує складне електроустаткування сушильних та вакуумних печей, унікальних автоматів максимального струму та автоматичних стрічок. Проводить балансування роторів електричних машин, виявляє та усуває вібрацію.
В той час як Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду виконує наступні завдання: нескладні роботи на відомчих
електростанціях, трансформаторних електропідстанціях з повним їх вимиканням від напруги оперативних перемикань у електромережі, ревізією трансформаторів, вимикачів, роз'єднувачів і приводів до них без розбирання конструктивних елементів. Регулює навантаження електроустаткування, встановленого на обслуговуваній дільниці. Ремонтує, заряджає і встановлює вибухобезпечну арматуру. Обробляє, зрощує, ізолює і паяє проводи напругою понад 1000 В. Обслуговує і ремонтує сонячні і вітрові енергоустановки потужністю понад 50 кВт. Бере участь у ремонті, оглядах і технічному обслуговуванні електроустаткування з виконанням робіт з розбирання, складання, налагодження та обслуговування електричних приладів, електромагнітних, магнітоелектричних і електродинамічних систем. Ремонтує
трансформатори, перемикачі, реостати, пости управління, магнітні пускачі, контактори та іншу нескладну апаратуру. Виконує окремі складні ремонтні роботи під керівництвом електромонтерів вищої кваліфікації. Виконує такелажні операції із застосуванням кранів та інших вантажопідйомних машин. Бере участь у прокладанні трас і проводки. Заряджає акумуляторні батареї. Фарбує зовнішні частини приладів і устаткування. Реконструює електроустаткування. Обробляє за кресленням ізоляційні матеріали: текстоліт, гетинакс, фібру тощо. Перевіряє маркування простих монтажних і принципових схем. Виявляє та усуває відмовлення, несправності і пошкодження електроустаткування з простими схемами вмикання.
Як бачимо, відповідно до Державного стандарту для робіт з встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації в повній мірі достатньо кваліфікаційного рівня Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду.
Тому, встановлення данної вимоги в тендерній документації свідчить про змову з Учасником з яким в минулому вже укладались договори та про навмисне обмеження кола учасників, шляхом встановлення подібних вимог, в тому числі наданні незрозумілих сертифікатів. Як бачимо, Вами неодноразово обиралося переможцем Управління поліції охорони в м. Києві, що підтверджує наші слова, так як в документації також міститься вимога надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП), що є структурним підрозділом поліції охорони.
Тому, на підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО вимогу про наявність електромонтерів 5 кваліфікаційного розряду виключити або замінити на вимогу про наявність електромонтерів 3 кваліфікаційного розряду, причому в адекватній кількості (від 3 трьох осіб). Також, ВИМАГАЄМО виключити вимогу про надання сертифікату, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення. Дані вимоги дискримінують учасників та призводять до недобросовісної конкуренції серед учасників. У випадку ігнорування або відхилення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів щодо перевірки даної закупівлі на предмет законності, відсутності корупційних проявів та змови з учасником.
Розгорнути
Згорнути
В той час як Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду виконує наступні завдання: нескладні роботи на відомчих
електростанціях, трансформаторних електропідстанціях з повним їх вимиканням від напруги оперативних перемикань у електромережі, ревізією трансформаторів, вимикачів, роз'єднувачів і приводів до них без розбирання конструктивних елементів. Регулює навантаження електроустаткування, встановленого на обслуговуваній дільниці. Ремонтує, заряджає і встановлює вибухобезпечну арматуру. Обробляє, зрощує, ізолює і паяє проводи напругою понад 1000 В. Обслуговує і ремонтує сонячні і вітрові енергоустановки потужністю понад 50 кВт. Бере участь у ремонті, оглядах і технічному обслуговуванні електроустаткування з виконанням робіт з розбирання, складання, налагодження та обслуговування електричних приладів, електромагнітних, магнітоелектричних і електродинамічних систем. Ремонтує
трансформатори, перемикачі, реостати, пости управління, магнітні пускачі, контактори та іншу нескладну апаратуру. Виконує окремі складні ремонтні роботи під керівництвом електромонтерів вищої кваліфікації. Виконує такелажні операції із застосуванням кранів та інших вантажопідйомних машин. Бере участь у прокладанні трас і проводки. Заряджає акумуляторні батареї. Фарбує зовнішні частини приладів і устаткування. Реконструює електроустаткування. Обробляє за кресленням ізоляційні матеріали: текстоліт, гетинакс, фібру тощо. Перевіряє маркування простих монтажних і принципових схем. Виявляє та усуває відмовлення, несправності і пошкодження електроустаткування з простими схемами вмикання.
Як бачимо, відповідно до Державного стандарту для робіт з встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації в повній мірі достатньо кваліфікаційного рівня Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду.
Тому, встановлення данної вимоги в тендерній документації свідчить про змову з Учасником з яким в минулому вже укладались договори та про навмисне обмеження кола учасників, шляхом встановлення подібних вимог, в тому числі наданні незрозумілих сертифікатів. Як бачимо, Вами неодноразово обиралося переможцем Управління поліції охорони в м. Києві, що підтверджує наші слова, так як в документації також міститься вимога надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП), що є структурним підрозділом поліції охорони.
Тому, на підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО вимогу про наявність електромонтерів 5 кваліфікаційного розряду виключити або замінити на вимогу про наявність електромонтерів 3 кваліфікаційного розряду, причому в адекватній кількості (від 3 трьох осіб). Також, ВИМАГАЄМО виключити вимогу про надання сертифікату, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення. Дані вимоги дискримінують учасників та призводять до недобросовісної конкуренції серед учасників. У випадку ігнорування або відхилення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів щодо перевірки даної закупівлі на предмет законності, відсутності корупційних проявів та змови з учасником.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2020 10:15
Шановний учасник!
Вимоги (документація) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації, об`єктивної та неупередженої оцінки пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, шановний учасник немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються якісь певні правопорушення та антиконкурентні дії.
Принагідно повідомляємо, що дана закупівля не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі", а регламентується Наказом Державного підприємства "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом Державного підприємства "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Якщо ви, як Учасник не маєте у своєму складі професійних працівників, які можуть бути задіяні для виконання умов договору, то ми не знаємо, яким чином ви будете підтверджувати свою професійну діяльність.
Замовник задовольняє вимогу та вносить відповідні зміни.
Вимоги (документація) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації, об`єктивної та неупередженої оцінки пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, шановний учасник немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються якісь певні правопорушення та антиконкурентні дії.
Принагідно повідомляємо, що дана закупівля не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі", а регламентується Наказом Державного підприємства "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом Державного підприємства "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Якщо ви, як Учасник не маєте у своєму складі професійних працівників, які можуть бути задіяні для виконання умов договору, то ми не знаємо, яким чином ви будете підтверджувати свою професійну діяльність.
Замовник задовольняє вимогу та вносить відповідні зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Центр систем безпеки поліції охорони #35828684 |
Рішення скасоване |
160 894,62
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 09:03
|
Центр систем безпеки поліції охорони #35828684 |
Відхилено |
160 894,62
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 09:04
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій