Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт електромереж житлових будинків за адресами: вул. Л. Стромцова, 3 п.1,2, просп .О.Поля, 1/9 у м. Дніпро
Очікувана вартість
3 180 000,00 UAH
UA-2020-03-26-002594-b b92c3b6a27014cdb8515bf61a58235ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+380567451049 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 14:12
Очікувана вартість: 3 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт електромереж житлових будинків за адресами: вул. Л. Стромцова, 3 п.1,2, просп .О.Поля, 1/9 у м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Л. Стромцова, 3 п.1,2, просп .О.Поля, 1/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: міський бюджет Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 13:56
ТД пот. рем.електром 26.03.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000049 ● 4e3c9094303646019cd935a398d077e0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020 13:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

11.09.2020 № 182

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.09.2020 № 182

Ви тяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2020-03-26-002594-b 26.03.2020 Департамени житлового господарства Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 38114671) Інформація, отримана від органів державної влади, місцевого самоврядування, про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-21 10:45:41

Заперечення на результати моніторингу

Щодо вимоги про надання інформації про субпідрядника.
Відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 - Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Таким чином, вищезазначена вимога зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг.
Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Група «Капітал Строй» кваліфікаційним критеріям.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключно Замовник самостійно встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів, так на виконання вимог Замовником встановлено в тендерній документації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», учасник мав надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг (за формою відповідно до Додатку 4) де в примітці зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй» надано довідку в якій зазначено обладнання (інструменти), які будуть використовуватись під час надання послуг, вимога, щодо надання технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів і т. д стосується для тільки для машин та механізмів, на інструменти підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції умовами тендерної документації не передбачається.
Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності в учасника конкретних механізмів тощо. У такому випадку у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з відсутністю того чи іншого обладнання, інструменту, машин чи механізмів.
Такої позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 3284 -р/пк-пз від 10.04.2018.

На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй надано в складі тендерної пропозиції погодження з проектом договору, у зв’язку з чим підстави для відхилення пропозиції даного учасника були відсутні.
За результатами проведення закупівлі послуг «ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт електромереж житлових будинків за адресами: вул. Л.Стромцова, 3 п.1,2, просп. О.Поля, 1/9 у м. Дніпро) Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради було укладено договір № 66/2020 НП від 06.05.2020 року з переможцем закупівлі ТОВ «Група «Капітал Строй»" та відповідно до проведеного аукціону на адреси зазначені в технічному завданні тендерної документації складено перелік до договору з назвою адреси за якою потрібно надати послуги та договірною ціною послуги та додатково доповнено з якого джерела буде здійснюватися фінансування закупівлі.
Відповідно до ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків,
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Враховуючи вищевикладене, Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради не було порушено положень ЗУ «Про публічні закупівлі».




Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради не погоджується з висновком Східним офісом Держаудитслужби, у зв’язку з чим, керуючись правом, передбаченим п. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку. Щодо вимоги про надання інформації про субпідрядника. Відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 - Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, вищезазначена вимога зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг. Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Група «Капітал Строй» кваліфікаційним критеріям. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключно Замовник самостійно встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів, так на виконання вимог Замовником встановлено в тендерній документації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», учасник мав надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг (за формою відповідно до Додатку 4) де в примітці зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй» надано довідку в якій зазначено обладнання (інструменти), які будуть використовуватись під час надання послуг, вимога, щодо надання технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів і т. д стосується для тільки для машин та механізмів, на інструменти підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції умовами тендерної документації не передбачається. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності в учасника конкретних механізмів тощо. У такому випадку у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з відсутністю того чи іншого обладнання, інструменту, машин чи механізмів. Такої позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 3284 -р/пк-пз від 10.04.2018. На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй надано в складі тендерної пропозиції погодження з проектом договору, у зв’язку з чим підстави для відхилення пропозиції даного учасника були відсутні. За результатами проведення закупівлі послуг «ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт електромереж житлових будинків за адресами: вул. Л.Стромцова, 3 п.1,2, просп. О.Поля, 1/9 у м. Дніпро) Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради було укладено договір № 66/2020 НП від 06.05.2020 року з переможцем закупівлі ТОВ «Група «Капітал Строй»" та відповідно до проведеного аукціону на адреси зазначені в технічному завданні тендерної документації складено перелік до договору з назвою адреси за якою потрібно надати послуги та договірною ціною послуги та додатково доповнено з якого джерела буде здійснюватися фінансування закупівлі. Відповідно до ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Враховуючи вищевикладене, Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради не було порушено положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Ураховуючи вищезазначене заперечення, просимо скасувати висновок про результати проведення моніторингу як такий, що не відповідає діючому законодавству України та порушує права Замовника щодо права обрання переможця за результатами відкритої процедури закупівлі.

2020-09-23 11:33:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Явір-2000" 2 149 815,50
UAH з ПДВ
2 149 815,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 2 953 515,47
UAH з ПДВ
2 583 515,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСТ ТАЕРС" 2 588 766,00
UAH з ПДВ
2 588 766,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" 3 178 477,62
UAH з ПДВ
3 178 477,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 14:19
Електронний підпис
13 квітня 2020 13:04
Фінансова звітність.pdf.p7s
13 квітня 2020 13:04
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
13 квітня 2020 13:04
Статут.pdf.p7s
13 квітня 2020 13:03
Свідоцтво 2ПДВ.pdf.p7s
13 квітня 2020 13:03
Розрахунок(1).pdf.p7s
13 квітня 2020 13:03
Рішення Засновника.pdf.p7s
13 квітня 2020 13:03
Проект договору.pdf.p7s
13 квітня 2020 13:03
Платіжне доручення.pdf.p7s
13 квітня 2020 13:03
Ліцензія ДАБІ.pdf.p7s
13 квітня 2020 13:03
Дозвіл.pdf.p7s
13 квітня 2020 13:03
Відомості з ЄДРПОУ.pdf.p7s
13 квітня 2020 13:03
Витяг ЄДР.pdf.p7s
13 квітня 2020 13:03
04205149.zip.p7s
13 квітня 2020 13:03
Фінансова звітність.pdf
13 квітня 2020 13:03
Статут.pdf
13 квітня 2020 13:03
Свідоцтво 2ПДВ.pdf
13 квітня 2020 13:03
Розрахунок.pdf
13 квітня 2020 13:03
Рішення Засновника.pdf
13 квітня 2020 13:03
Проект договору.pdf
13 квітня 2020 13:03
Платіжне доручення.pdf
13 квітня 2020 13:03
Ліцензія ДАБІ.pdf
13 квітня 2020 13:02
Дозвіл.pdf
13 квітня 2020 13:02
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 квітня 2020 13:02
Витяг ЄДР.pdf
13 квітня 2020 13:02
Аналогічний договір.pdf
13 квітня 2020 13:02
04205149.zip
13 квітня 2020 13:02
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 15:31
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:09
Справка банка 1.pdf
13 квітня 2020 15:09
Проект договору.PDF
13 квітня 2020 15:09
Листи.PDF
13 квітня 2020 15:09
копія Статут.PDF
13 квітня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.PDF
13 квітня 2020 15:09
Копія ліцензія.PDF
13 квітня 2020 15:09
Копія Витяг ПДВ.PDF
13 квітня 2020 15:09
Копія Виписка.PDF
13 квітня 2020 15:09
Копія Баланс.PDF
13 квітня 2020 15:09
Довідки.PDF
13 квітня 2020 15:09
Довідка працівники.PDF
13 квітня 2020 15:09
Довідка обладнання.PDF
13 квітня 2020 15:09
Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 квітня 2020 15:09
банківська гарантія.rar
13 квітня 2020 15:09
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

03 квітня 2020 11:23
Електронний підпис
03 квітня 2020 11:22
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Явір-2000"

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

ТОВ "ІСТ ТАЕРС"

ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Явір-2000"
#31175036
Відхилено 2 149 815,50
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 11:37
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 2 583 515,47
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 12:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 квітня 2020 11:37
Електронний підпис
15 квітня 2020 10:59
315протокол.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
2 583 515,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:59
66-2020 НП звіт.pdf укладений
09 листопада 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 14:53
66-2020 НП ду 1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 16:28
66-2020НП.pdf укладений
06 травня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на підставі актів фактично наданих послуг, уточнення об'ємів наданих послуг
Номер договору про закупівлю: 66/2020 НП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 482 060,20
UAH (в тому числі ПДВ 413 676,70 UAH)