Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Наталія Олександрівна Іванюшенко +380567451049 natalya0301@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 3 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: міський бюджет | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 13:56 |
ТД пот. рем.електром 26.03.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-11-000049 ● 4e3c9094303646019cd935a398d077e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2020 13:45 |
11.09.2020 № 182
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.09.2020 № 182
Ви тяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2020-03-26-002594-b 26.03.2020 Департамени житлового господарства Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 38114671) Інформація, отримана від органів державної влади, місцевого самоврядування, про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-21 10:45:41
Заперечення на результати моніторингу
Щодо вимоги про надання інформації про субпідрядника.
Відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 - Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Таким чином, вищезазначена вимога зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг.
Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Група «Капітал Строй» кваліфікаційним критеріям.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключно Замовник самостійно встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів, так на виконання вимог Замовником встановлено в тендерній документації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», учасник мав надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг (за формою відповідно до Додатку 4) де в примітці зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй» надано довідку в якій зазначено обладнання (інструменти), які будуть використовуватись під час надання послуг, вимога, щодо надання технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів і т. д стосується для тільки для машин та механізмів, на інструменти підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції умовами тендерної документації не передбачається.
Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності в учасника конкретних механізмів тощо. У такому випадку у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з відсутністю того чи іншого обладнання, інструменту, машин чи механізмів.
Такої позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 3284 -р/пк-пз від 10.04.2018.
На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй надано в складі тендерної пропозиції погодження з проектом договору, у зв’язку з чим підстави для відхилення пропозиції даного учасника були відсутні.
За результатами проведення закупівлі послуг «ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт електромереж житлових будинків за адресами: вул. Л.Стромцова, 3 п.1,2, просп. О.Поля, 1/9 у м. Дніпро) Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради було укладено договір № 66/2020 НП від 06.05.2020 року з переможцем закупівлі ТОВ «Група «Капітал Строй»" та відповідно до проведеного аукціону на адреси зазначені в технічному завданні тендерної документації складено перелік до договору з назвою адреси за якою потрібно надати послуги та договірною ціною послуги та додатково доповнено з якого джерела буде здійснюватися фінансування закупівлі.
Відповідно до ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків,
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Враховуючи вищевикладене, Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради не було порушено положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради не погоджується з висновком Східним офісом Держаудитслужби, у зв’язку з чим, керуючись правом, передбаченим п. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку. Щодо вимоги про надання інформації про субпідрядника. Відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 - Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, вищезазначена вимога зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг. Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Група «Капітал Строй» кваліфікаційним критеріям. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключно Замовник самостійно встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів, так на виконання вимог Замовником встановлено в тендерній документації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», учасник мав надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг (за формою відповідно до Додатку 4) де в примітці зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй» надано довідку в якій зазначено обладнання (інструменти), які будуть використовуватись під час надання послуг, вимога, щодо надання технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів і т. д стосується для тільки для машин та механізмів, на інструменти підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції умовами тендерної документації не передбачається. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності в учасника конкретних механізмів тощо. У такому випадку у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з відсутністю того чи іншого обладнання, інструменту, машин чи механізмів. Такої позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 3284 -р/пк-пз від 10.04.2018. На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй надано в складі тендерної пропозиції погодження з проектом договору, у зв’язку з чим підстави для відхилення пропозиції даного учасника були відсутні. За результатами проведення закупівлі послуг «ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт електромереж житлових будинків за адресами: вул. Л.Стромцова, 3 п.1,2, просп. О.Поля, 1/9 у м. Дніпро) Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради було укладено договір № 66/2020 НП від 06.05.2020 року з переможцем закупівлі ТОВ «Група «Капітал Строй»" та відповідно до проведеного аукціону на адреси зазначені в технічному завданні тендерної документації складено перелік до договору з назвою адреси за якою потрібно надати послуги та договірною ціною послуги та додатково доповнено з якого джерела буде здійснюватися фінансування закупівлі. Відповідно до ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Враховуючи вищевикладене, Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради не було порушено положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Ураховуючи вищезазначене заперечення, просимо скасувати висновок про результати проведення моніторингу як такий, що не відповідає діючому законодавству України та порушує права Замовника щодо права обрання переможця за результатами відкритої процедури закупівлі.
2020-09-23 11:33:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Явір-2000" |
2 149 815,50
UAH з ПДВ
|
2 149 815,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" |
2 953 515,47
UAH з ПДВ
|
2 583 515,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІСТ ТАЕРС" |
2 588 766,00
UAH з ПДВ
|
2 588 766,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
3 178 477,62
UAH з ПДВ
|
3 178 477,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Явір-2000" #31175036 |
Відхилено |
2 149 815,50
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 11:37
|
|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702 |
Переможець |
2 583 515,47
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 12:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 16:59
|
66-2020 НП звіт.pdf | укладений |
09 листопада 2020 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 14:53
|
66-2020 НП ду 1.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 16:28
|
66-2020НП.pdf | укладений |
06 травня 2020 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на підставі актів фактично наданих послуг, уточнення об'ємів наданих послуг |
Номер договору про закупівлю: | 66/2020 НП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |