Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металеві вироби
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-03-26-001628-b 696091c2349442a2bef48a345739af3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 14:27
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9600 кілограми
Металеві вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, Челябінська, 9Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 12:00
Проект договору.docx
26 березня 2020 12:00
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-001628-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Вартіс, Код ЄДРПОУ:34350636
Дата подання: 16 квітня 2020 17:51
Про скасування Протоколу № 108 від 16.04.2020
В завантаженому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2020 22:30
Тендерним комітетом комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі –комунальне підприємство) розглянуто вимогу стосовно відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАРТІС» (надалі – ТОВ «ВАРТІС») по процедурі відкритих торгів на закупівлю: Металеві вироби (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали) ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-001628-b та надає додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
З приводу зазначеного повідомляється, що пунктом 2 частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зазначені вимоги Закону були враховані під час підготовки тендерної документації для процедури відкритих торгів на закупівлю: Металеві вироби (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали) та оформлені в Додатку 2, в якому зазначено, що учасники повинні надати інформацію щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону.
Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В пропозиції учасника ТОВ «ВАРТІС» була відсутня вище згадувана довідка, тому відповідно до пункту 3 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхилив тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ВАРТІС»  наявні підстави, зазначені у статті 17, що були викладені в Протоколі № 108 засідання тендерного комітету комунального підприємства від 16.04.2020 року.

Документи подані скаржником

Документи

17 квітня 2020 22:28
№103-45-15-78 від 17.04.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вартіс" 275 994,00
UAH з ПДВ
275 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" 355 482,00
UAH з ПДВ
355 482,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 09:22
Електронний підпис
13 квітня 2020 09:17
витяг ПДВ.pdf
13 квітня 2020 09:17
Гарантійний лист.pdf
13 квітня 2020 09:17
Витяг ЄДР 06.04.2020.pdf
13 квітня 2020 09:17
Технічні вимоги.pdf
13 квітня 2020 09:17
ПРОТОКОЛ (10.05.2018).pdf
13 квітня 2020 09:17
опис 14.06.2019.pdf
13 квітня 2020 09:17
Проект Договору.pdf
13 квітня 2020 09:17
Листи відгуки.pdf
13 квітня 2020 09:17
Довіреність Стародуб.pdf
13 квітня 2020 09:17
Довідка.pdf
13 квітня 2020 09:17
Статут.pdf
13 квітня 2020 09:17
Аналогічні договори.pdf
13 квітня 2020 09:17
Довідки по ст. 17.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 15:30
Електронний підпис
11 квітня 2020 14:06
Електронний підпис
11 квітня 2020 14:05
Тех паспорта.pdf
11 квітня 2020 14:05
технічна специфікація.pdf
11 квітня 2020 14:05
Довідка ст17 Закону.pdf
11 квітня 2020 14:05
Аналогійний договір.pdf
11 квітня 2020 14:05
Договір офіс.pdf
11 квітня 2020 14:05
Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2020 14:05
Відомості.pdf
11 квітня 2020 14:05
кНакази.pdf
11 квітня 2020 14:05
Довідка працівники.pdf
11 квітня 2020 14:05
Довідка інформація.pdf
11 квітня 2020 14:05
Довідка.pdf
11 квітня 2020 14:05
Довідка витрати.pdf
11 квітня 2020 14:05
Витяг ЄДР 24.02.pdf
11 квітня 2020 14:05
копія Паспорт.pdf
11 квітня 2020 14:05
копія Виписка ЄДР.pdf
11 квітня 2020 14:05
копія Рішення №1.pdf
11 квітня 2020 14:05
копія Витяг ПДВ.pdf
11 квітня 2020 14:05
копія Рішення №2.pdf
11 квітня 2020 14:05
копія Наказ №2.pdf
11 квітня 2020 14:05
копія Рішення №7.pdf
11 квітня 2020 14:05
копія Статут.pdf
11 квітня 2020 14:05
копія Наказ №1.pdf
11 квітня 2020 14:05
копія Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Вартіс

ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Вартіс"
#34350636
Відхилено 275 994,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 09:34
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"
#42760625
Переможець 355 482,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 09:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"
#42760625
355 482,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:30
Додаткова угода №1 до Договору №371.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 09:55
Договір №371.pdf укладений
05 травня 2020 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №371 від 05 травня 2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 371
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №371
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML