Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95
Очікувана вартість
261 700,00 UAH
UA-2020-03-26-001261-c 679d91a97722437fafc0a835a58481e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

+380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЕЛУАШ"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
+380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 12:24
Очікувана вартість: 261 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 308,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 л
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою Постачальника (АЗС у м.Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцевий бюджет. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 90 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних призначень. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 09:38
Додаток 1-зміни.docx
03 квітня 2020 09:38
Зміни до документації.docx
26 березня 2020 16:40
Тендерна документація.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 7.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 6.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 5.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 4.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 3.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 2.docx
03 квітня 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 09:38
Додаток 1-зміни.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 1.docx
03 квітня 2020 09:38
Зміни до документації.docx
26 березня 2020 16:40
Тендерна документація.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 7.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 6.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 5.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 4.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 3.docx
26 березня 2020 16:40
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 27 березня 2020 09:31
Дата відповіді: 27 березня 2020 11:40
1. Чи можлива зміна умов розрахунку - з відстрочки платежу на передплату? 2. Чи можливо в якості підтвердження підстав відпуску пального через АЗС надати гарантійний лист емітента талонів про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком? 3. Чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі, без зазначення всього майна та без надання підтверджуючих .правові підстави користування документів? 4. Чи можливе виключення п. 6.3.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 8.Чи можливе надання довідки про наявність парцівників в довільній формі? 9.Чи можливе надання довідки про наявність працівників, серед яких є працівники, стаж роботи яких на підприємстві складає менше 2 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Неможливо;
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-001261-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 31 березня 2020 15:40
Вимога щодо ТД
Відповідно до Додатку 1 : «Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. *підвищення ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін вважається укладання додаткових угод на постачання пального з метою зміни ціни в бік збільшення у більшому розмірі ніж за даними сайту index.minfin.com.ua. Наприклад: відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі на сайті http:// index.minfin.com.ua/ з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди відбулося збільшення ціни за одиницю товару у розмірі 5%, а ціна відповідно до додаткової угоди була збільшення на 10%. Або ціна фактично не збільшувалась в період з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди, а Учасником укладено додаткову угоду, якою було збільшено ціну за одиницю товару. Зазначену інформацію Замовник має право перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/; http:// index.minfin.com.ua» Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII , із змінами та доповненнями, роз’яснень Мінекономрозвитку, існуючої судової практики - підтвердним документом з інформацією про те, що ціна товару змінилася на ринку, може бути довідка відповідного органу, який має повноваження здійснювати моніторинг цін на відповідні товари ТА надавати експертний висновок про зміну ціни відповідного товару. Такими документами можуть бути, наприклад, висновки ТПП, Держзовнішінформ. Але, звертаємо увагу Замовника, що порядок зміни предмета закупівлі у випадках, передбачених Законом № 922, зокрема, згідно з п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону № 922, та орієнтовний (можливий) або конкретний (допустимий) перелік документів, які має надати контрагент (постачальник) замовнику для підтвердження факту зміни ціни одиниці товару на ринку (тобто коливання ціни такого товару на ринку) визначається у договорі, який складено відповідно до вимог тендерної документації тієї чи іншої закупівлі. Таким чином, визначення КП «ЕЛУАШ» сайта http:// index.minfin.com.ua як джерело перевірки вимагаємої інформації, на підставі якої Замовник буде приймати рішення щодо правомірності або безпідставності підвищення ціни у договорах з третіми особами є дискримінаційним та таким, що суперечить нормам діючого законодавства (адже це прерогатива суда, та повинно бути встановлено відповідним рішенням). Враховуючи вищенаведене вимагаємо виключити зазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 квітня 2020 09:33
Вимогу задоволено, в тендерну документацію Замовника внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-03-26-001261-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 26 квітня 2020 22:43
невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до КП "ЕЛУАШ", оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме :
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;

Безпідставно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», Замовник визнав переможцем закупівлі ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно Додатку 3 тендерної документації, Учасник « повинен надати інформацію про наявність лабораторії з випробування Нафти та нафтопродуктів:
a. Необхідно надати договір на виконання робіт з випробування Нафти та нафтопродуктів та атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру).
b. На сайті Національного агентства з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ у файлі DOC «Випробувальні лабораторії (ДСТУ ISO/IEC 17025)» обов’язково повинна бути присутня інформація про діючий атестат акредитації, який надано відповідно до пункту а.
c. При завантажені з сайту https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ сфери акредитації та/або доповнень, додатків до неї обов’язково повинна бути присутня інформація про методи випробування, що їх вимагають «Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельних, суднових та котельних палив» (Постанова КМУ №927 від 01.08.2013р.) ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 8696:2016, ДСТУ 8704:2017, ДСТУ 7688:2015, ДСТУ 8695:2016, ДСТУ 8705:2017. Сфера акредитації лабораторії (центру) повинна мати арбітражні методи випробувань, а також визначення фосфору, марганцю, сполук свинцю та заліза, ароматичних амінів.
Обов’язковими є наступні методи:


- Вміст фосфору – EN 16294:2012;


- Вміст марганцю - EN 16135:2011, EN 16136:2015, EN 16576:2014;
- Вміст заліза - EN 16136:2015;
- Концентрація свинцю - ДСТУ EN 237:2003;
- Об’ємна частка метилових ефірів жирних кислот - ДСТУ EN 14078:2009 (EN 14078:2003, IDT), EN 14078:2014;
- Вміст поліциклічних ароматичних вуглеводнів - ДСТУ EN 12916:2006 (EN 12916:2000, IDT);
- Вміст органічних кисневмісних сполук - ДСТУ EN 1601:2003 (EN 1601:1997, IDT);
- Цетанове число - ДСТУ ISO 5165:2013 (ISO 5165:1998, IDT) + ДСТУ–Н 7622:2014;
- Окиснювальна стабільність - ДСТУ ISO 12205:2014 (ISO 12205:1995, IDT);
- Стійкість до окислення (індукційний період) - ДСТУ 7685:2015.

ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» надає договір з лабораторією з випробування нафти та нафтопродуктів ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ УКРАЇНА» № 2345 ОР від 01.02.2019 р.

Відповідно до інформації розміщеної на сайті Національного агентства з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/, Сфера акредитації визначена додатком до атестата про акредитацію випробувального центру ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ УКРАЇНА» за № 20710 від «29» липня 2018 року, та складається з 99 аркушів і доповненнями до сфери акредитації від «27» травня 2019 року, що складається з 15 аркушів та від «20» вересня 2019 року, що складається з 01 аркуша, які є невід’ємною частиною цього атестата.

Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» відсутній атестат про акредитацію випробувального центру ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ Україна» з усіма додатками, які є невід’ємною частиною до атестата, зареєстрованого у Реєстрі 20 вересня 2019 року за № 20710 (на заміну виданого від 27 травня 2019 року зв’язку з внесенням змін).

Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

2. ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» надає копії посвідчень про проходження навчання яке дає право на виконання робіт з підвищеною небезпекою операторів АЗС, яких зазначено в таблиці. Проте, посвідчення Григоренко С.С - видане на підставі протоколу екзаменаційної комісії від 11 листопада 2015 року № 15-184/1; посвідчення Аносової В.В.- видане на підставі протоколу екзаменаційної комісії від 11 листопада 2015 року № 15-184/1 , посвідчення Вишнякова Дмитра Леонідовича видане на підставі протоколу екзаменаційної комісії від 11 листопада 2015 року № 15-184/1.
Посвідчення видане Петлюк О.В. не містить особистий підпис власника посвідчення; посвідчення видане Зінченко К.С. не містить особистий підпис власника посвідчення.
Крім того, надані посвідчення не містять фото працівників, наприклад Усенко С.В., Петлюк О.В., Бурлакова О.О. та ініші. Таким чином, враховуючи вищевикладені невідповідності, відсутня можливість встановити проходження навчання, яке дає право на виконання робіт з підвищеною небезпекою операторів АЗС.

З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» ВИМАГАЄ: Відмінити процедуру відкритих торгів з підстав ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 15:32
Вимога щодо відміни процедури відкритих торгів відхилено

Документи

30 квітня 2020 15:32
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 181 800,00
UAH з ПДВ
181 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 260 400,00
UAH з ПДВ
246 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 260 000,00
UAH з ПДВ
248 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 13:10
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:54
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:53
РЕЄСТР.pdf
10 квітня 2020 17:53
Протокол НР.7Z
10 квітня 2020 17:53
Наказ Фролова Ю.М.7Z
10 квітня 2020 17:53
Лист для клієнтів.7z
10 квітня 2020 17:53
додаток 7.rar
10 квітня 2020 17:53
додаток 6.rar
10 квітня 2020 17:53
додаток 5.rar
10 квітня 2020 17:53
додаток 4.rar
10 квітня 2020 17:53
додаток 3 частина 3.rar
10 квітня 2020 17:53
Додаток 3 частина 2.rar
10 квітня 2020 17:53
додаток 3 частина 1.rar
10 квітня 2020 17:53
додаток 2.rar
10 квітня 2020 17:53
додаток 1 частина 6.rar
10 квітня 2020 17:53
додаток 1 частина 5.rar
10 квітня 2020 17:53
Додаток 1 частина 4.rar
10 квітня 2020 17:53
додаток 1 частина 3.rar
10 квітня 2020 17:53
додаток 1 частина 2.rar
10 квітня 2020 17:53
додаток 1 частина 1.rar
10 квітня 2020 17:53
Гарантія 2293-20.7z
10 квітня 2020 17:53
Витяг із Статуту.7z
10 квітня 2020 17:53
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

17 квітня 2020 12:30
Електронний підпис
17 квітня 2020 12:30
Dovidka_20087329710280404866.pdf.p7s
17 квітня 2020 12:30
Dovidka_20087329710280404866.pdf
17 квітня 2020 12:30
Довідка з ДФС.pdf.p7s
17 квітня 2020 12:30
Довідка з ДФС.pdf
17 квітня 2020 12:30
Довідка (1).zip
15 квітня 2020 15:42
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:18
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:18
Реєстр документів.pdf.p7s
10 квітня 2020 14:18
Реєстр документів.pdf
10 квітня 2020 14:18
Додаток 6 Листи згоди.pdf
10 квітня 2020 14:17
Додаток 1 ч.5 Звіти ЄСВ.pdf
10 квітня 2020 14:17
Додаток 1 ч.2 Транспорт.pdf
10 квітня 2020 14:17
Баланс.pdf.p7s
10 квітня 2020 14:17
Баланс.pdf
10 квітня 2020 14:17
Протокол НР.7Z
10 квітня 2020 14:17
Наказ Фролова Ю.М.7Z
10 квітня 2020 14:17
Лист для клієнтів (1).7z
10 квітня 2020 14:17
Гарантія 2297-20.7z
10 квітня 2020 14:17
Витяг із Статуту.7z
10 квітня 2020 14:17
Банківська ліцензія (1).7z

Публічні документи

10 квітня 2020 12:47
укрсиббанк 24.01.2020.pdf
10 квітня 2020 12:47
СТАТУТ ФМГ.pdf
10 квітня 2020 12:47
СТАТУТ ФМГ (Оригинал).pdf
10 квітня 2020 12:47
Протокол 1.pdf
10 квітня 2020 12:47
Паспорт, _НН Директора.pdf
10 квітня 2020 12:47
Опис.pdf
10 квітня 2020 12:47
наказ.pdf
10 квітня 2020 12:47
ліцензія фмг.pdf
10 квітня 2020 12:47
ЛИСТ-ВІДГУК ОУФО.pdf
10 квітня 2020 12:47
Договор авто 3.pdf
10 квітня 2020 12:47
Договор авто 2.pdf
10 квітня 2020 12:47
Договір ОУФО.pdf
10 квітня 2020 12:47
Дог ОПТ ОІЛ ТРЕЙД 2018.pdf
10 квітня 2020 12:47
Відомості з ЄДРПОУ (5).pdf
10 квітня 2020 12:47
Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2020 12:47
Витяг 08.01.2020 (2).pdf
10 квітня 2020 12:47
Виписка.pdf
10 квітня 2020 12:47
Баланс Год 2018.pdf
10 квітня 2020 12:47
Аренда ФМГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 181 800,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 15:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
Переможець 246 600,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
246 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 08:48
Протокол виправлення помилки.pdf укладений
06 травня 2020 08:47
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 15:50
Додаткова угода до договору 20ЕЗ.pdf укладений
30 квітня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 15:36
Договір 20ЕЗ.pdf укладений
30 квітня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 20/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 20/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол виправ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 218 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 400,00 UAH)