Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція дошкільного навчального закладу № 7 "Козачок", корпус № 2 по вул. Чайковського, 15 у м. Знам`янка Кіровоградської області" (коригування)
Очікувана вартість
7 938 584,00 UAH
UA-2020-03-26-001166-b e6d0488d745c45eaac275d99077fefe0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 umakb_kiroda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43504992
Вебсайт: http://ukb.kr-admin.gov.ua
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. ДВОРЦОВА, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
umakb_kiroda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:46
Очікувана вартість: 7 938 584,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 692,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39692 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція дошкільного навчального закладу № 7 "Козачок", корпус № 2 по вул. Чайковського, 15 у м. Знам`янка Кіровоградської області" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка , Чайковського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання робіт: 15%
меньше 180 днів: 15%
від 180 до 260 днів: 5%
більше 260 днів: 0%
Термін оплати: 15%
відтермінування платежу - до 30 днів: 15%
відтермінування платежу - до 15 днів: 5%
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 дні): 0%
10 квітня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 12:19
ТД Нова редакція ІІ Реконстр Козачок Знамянка.doc
10 квітня 2020 12:03
повідомл ІІ Козачок.PDF
26 березня 2020 11:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020.doc
10 квітня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 12:19
ТД Нова редакція ІІ Реконстр Козачок Знамянка.doc
10 квітня 2020 12:03
ІІ Перелiк_змiн_до_ТД ДНЗ 7 Козачок Знаменка.doc
07 квітня 2020 11:35
ТД Нова редакція Реконстр Козачок Знамянка.doc
26 березня 2020 11:10
ТД Реконстр Козачок Знамянка.doc
10 квітня 2020 12:03
повідомл ІІ Козачок.PDF
07 квітня 2020 11:35
повідомл Казачок.PDF
26 березня 2020 11:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до ТД
Дата подання: 27 березня 2020 16:58
Дата відповіді: 01 квітня 2020 09:22
В додатку 3 до тендерної документації, а саме п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договор. В становлені дискриміннаційні вимогои до учасників, а саме:Учасники мають надати копію аналогічного договору, указаного в довідці (з періодом виконання 2018 – 2019 роки, з копіями додатків до них у разі наявності таких) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), які свідчать про виконання зобов’язань по аналогічному договору підряду, який визначено у довідці, у розмірі не меншому ніж 70 % від суми аналогічного договору станом на момент подання тендерної пропозиції. Загальна вартість наданого аналогічного договору повинна бути не менше 70 % від суми очікуваної вартості предмета даної закупівлі. Учасники повинні надати відгуки про належне виконання такого договору учасником. Тобто аналогічний договір має бути не менше 5 600 000 Чим порушує ст. 3 ст. 5 ЗУ про публічні закупівлі. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми, як замовник, будуємо за кошти державного та місцевих бюджетів. Їх ефективне та цільове використання знаходиться під дуже щільним контролем Рахункової Палати, Держаудислужби, правоохоронних органів тощо. Посадовим особам замовника, у разі неспроможності підрядника виконати умови договору загрожує у тому числі й кримінальна відповідальність. Виходячи зі специфіки даного виду робіт-будівництво, нами не ставиться вимога щодо виконання конкретно робіт з реконструкції, або будівництва, або капітального ремонту. Крім цього, не ставиться вимога щодо будівництва конкретно дошкільного навчального закладу, ставиться вимога показати будь-який договір на будівельні роботи об’єкта соціальної інфраструктури подібного обсягу. Для нас важливим є наявний досвід виконання будівельних робіт у такому обсязі коштів та/або бюджетних коштів. Тому, аналогічний договір повинен бути не менше ніж 5 600 000 грн., а довідок форми КБ-3 на суму не менше ніж на 3 900 000 грн. Замовником, у тендерній документації, визначено ті умови які він ставить до учасників торгів, один з яких у майбутньому може стати генеральним підрядником виконання робіт. Тому ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Клас наслідків
Дата подання: 31 березня 2020 14:50
Дата відповіді: 31 березня 2020 15:38
Просимо для розрахунку договірної ціни зазначити клас наслідків.
Відповідь: СС2
Копії/оригінали
Дата подання: 10 квітня 2020 16:25
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:03
Поясніть будь-ласка, чи вірно ми розуємо, що дозвола субпідрядників на право виконання робіт мають бути скановані з оригіналу, оскільки у додатку№4 прописано надання «дозволів на право виконання робіт підвищеної небезпеки» без слова «Копія», а в тексті ТД зазаначено, що "нотаріально посвідчену копію ліцензій з відповідними додатками та дозволів субпідрядників на право виконання робіт, які вони будуть виконувати", чи все ж такі це мають бути нотаріально посвідчені копії дозволів? Та чі вірно ми розуміємо, якщо не зазначено слово «Копія» того чи іншого документу, то такий документмае бути відсканований з оригіналу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Да, ви правильно розумієте. Якщо не зазначено слово «Копія» того чи іншого документу, то такий документ мае бути відсканований з оригіналу?
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-001166-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Споруда 2017, Код ЄДРПОУ:41188151
Дата подання: 04 травня 2020 11:25
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 11:11
З приводу подання вимоги від 04.05.2020 року повідомляємо наступне.
У абз. 2, п. 1, табл 1, Додатку 3 до тендерної документації, "Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям" зазначається, що на підтвердження інформації, що зазначена у довідці про орендовані будівельні машини (механізми), учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції завірені копії договорів оренди/лізингу/послуг, на запропоновані будівельні машини (механізми), які повинні бути діючі на весь період виконання робіт.
Наявність "Мовчазної згоди" сторін договору на пролонгацію дії договору у майбутньому, не дає підстави стверджувати, що договір оренди буде гарантовано продовжено на весь час виконання будівельних робіт у майбутньому. Крім цього, у вищезазначеному абз.2 зазначено, що договір повинен бути діючим на весь період виконання робіт.

Що стосується невідповідності кількості днів календарного плану – кількості днів тендерної зазначеній у тендерній пропозиції, то кількість днів виконання робіт у тендерній пропозиції зазначена як менша ніж 180 днів, а кількість днів виконання робіт за календарним планом, складає:
травень 2020 – 31 день
червень 2020 – 30 днів
липень 2020 – 31 день
серпень 2020 – 31 днів
вересень 2020 – 30 день
жовтень 2020 – 31 днів
листопад 2020 – 30 день
грудень 2020 – 31 днів
січень 2021 – 31 день
разом: 276 днів.

Тобто, різниця кількості днів виконання робіт, у двох наданих до тендерної документації документах складає 96 днів, що ніяким чином не може пояснюватися періодом розгляду тендерних пропозицій, скаргами і т.ін.

Що стосується завірених нотаріально копій документів, які слід надати у складі тендерної документації, то їх нотаріальне завірення – це вимога Замовника, яка прямо прописана у тендерній документації.

Документи подані скаржником

04 травня 2020 11:25
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Приватне підприємство "Домострой-О" 7 880 000,00
UAH з ПДВ
7 880 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 516 000 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой" 7 543 812,00
UAH з ПДВ
7 214 285,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 050 000 Документи
ТОВ Споруда 2017 7 492 614,66
UAH з ПДВ
7 210 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 047 000 Документи

Публічні документи

20 квітня 2020 12:48
Електронний підпис
20 квітня 2020 12:47
r_75_ДЦ_ИВР.rtf
20 квітня 2020 12:47
r_75_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:47
r_75_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:47
r_75_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
20 квітня 2020 12:47
r_75_ДЦ_ОПРЛС_7-4-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_3-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_7-4.1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_7-1.1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_Т2.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_7-5-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_7-3.1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_3-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_7-2.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_7-3-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_РЗПК.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_7-4-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_7-3.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_7-2.1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_7-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ССР11.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_2-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_7-5-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_7-2-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ССР.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_7-5-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_3-1.1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_2-1.1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_7-4.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ССР перевезен.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_4-1.1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_4-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_7-5.1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_7-5.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_4-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ЛС1_7-3-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ОС_3-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_2-1-8.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_7-3-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_2-1-5.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_7-4-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_7-2-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_7-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_2-1-7.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_2-1-6.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_2-1-4.rtf
20 квітня 2020 12:46
r_75_ДЦ_ДФ_2-1-3.rtf
20 квітня 2020 12:46
Реєстр документів.pdf
20 квітня 2020 12:46
Договірна ціна.pdf
20 квітня 2020 12:46
Пояснювальна записка.pdf
20 квітня 2020 12:46
Дод._4_Субпідряд.pdf
20 квітня 2020 12:46
Дод._7_проект договору.pdf
20 квітня 2020 12:46
Прайси.pdf
20 квітня 2020 12:46
Договір підряду_5_5_18_Г.pdf
20 квітня 2020 12:46
Договір підряду_68_18.pdf
20 квітня 2020 12:45
Статут.pdf
20 квітня 2020 12:45
Дозволи, ліцензії.pdf
20 квітня 2020 12:45
Дод._3_Довідки ст._17.pdf
20 квітня 2020 12:45
Гарантія.zip
20 квітня 2020 12:45
Витяг єдиний податок.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 16:00
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:00
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:27
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:23
Прайс-листи.pdf
17 квітня 2020 15:23
Реєстр Козачок.pdf
17 квітня 2020 15:23
G7355.20.7z
17 квітня 2020 15:23
Довідка про аванс.pdf

Публічні документи

18 квітня 2020 13:15
Електронний підпис
18 квітня 2020 13:13
Довідка_Виписка.pdf
18 квітня 2020 13:13
8 Кошторис ч. 4.pdf
18 квітня 2020 13:13
7 Кошторис ч. 3.pdf
18 квітня 2020 13:13
6 Кошторис ч. 2.pdf
18 квітня 2020 13:13
5 Кошторис ч. 1.pdf
18 квітня 2020 13:13
3 Аналоговий договір.rar
18 квітня 2020 13:13
2 Аналоговий договір 1.rar
18 квітня 2020 13:13
01 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Домострой-О"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой"

ТОВ Споруда 2017

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Споруда 2017
#41188151
Відхилено 7 210 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 17:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой"
#37168181
Переможець 7 214 285,71
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой"
#37168181
7 214 285,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:59
Розірв КОЗАЧОК.PDF укладений
05 січня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 16:40
ДУ КОЗАЧЕК в 2020 рік.PDF зміни до договору
27 вересня 2021 16:37
ДЦ+ГРАФ КОЗАЧЕК в 2020.PDF зміни до договору
27 вересня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 16:34
Козачек Догов.PDF зміни до договору
20 травня 2021 16:33
Козачек ДЦ+граф.PDF зміни до договору
20 травня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 14:58
КОЗАЧЕК.PDF зміни до договору
30 квітня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 16:49
Козачек 3-х стор угода.PDF зміни до договору
23 квітня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:21
Додатк Угода Козачек.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 17:38
дод уг Козачок.PDF зміни до договору
28 травня 2020 17:37
дод уг Гр Козачок.PDF зміни до договору
28 травня 2020 17:37
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 10:00
дод уг гр.PDF зміни до договору
25 травня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 15:12
Дог Казачок.PDF укладений
18 травня 2020 15:10
ДЦ + ГР Казачок.PDF укладений
18 травня 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення графіка виконання робіт у 2020-2021 рокух
Номер договору про закупівлю: 28/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/2020/35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіка виконання робіт на 2020-2021 роки
Номер договору про закупівлю: 28/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/2020/38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування у поточному році
Номер договору про закупівлю: 28/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/2020/128
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторони замовника
Номер договору про закупівлю: 28/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/2020/36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення обсягів фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 28/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/2020/37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 28/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/2020/42
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 28/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/2020/89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 328 822,08
UAH (в тому числі ПДВ 721 470,34 UAH)
Причини розірвання договору: згода сторін