Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту встановлення металопластикових вікон КДНЗ №49
Очікувана вартість
436 222,63 UAH
UA-2020-03-26-001141-c ● 93ad454f4c9943ffaa0e0521b67ac2e3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142336 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3 |
Контактна особа: |
Любарський Дмитро Григорович +380997294148 nikopol.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2020 16:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2020 16:09 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 15:06 |
Очікувана вартість: | 436 222,63 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 362,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13086.68 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Послуги з поточного ремонту встановлення металопластикових вікон КДНЗ №49
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту встановлення металопластикових вікон КДНЗ №49
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вул. Мініна,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 16:05 |
дф 49.docx | |
26 березня 2020 16:05 |
Технiчнi_вимоги_вiкна.docx | |
26 березня 2020 16:05 |
ТД_вiкна.doc | |
26 березня 2020 16:05 |
Додаток8.doc | |
26 березня 2020 16:05 |
Додаток7.doc | |
26 березня 2020 16:05 |
Додаток6.doc | |
26 березня 2020 16:05 |
Додаток5.doc | |
26 березня 2020 16:05 |
Додаток4.doc | |
26 березня 2020 16:05 |
Додаток1.doc | |
26 березня 2020 16:05 |
Додаток_3.docx | |
26 березня 2020 16:05 |
ДОДАТОК_2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги тендернрї документації
Дата подання: 29 березня 2020 12:30
Дата відповіді: 01 квітня 2020 09:40
Шановний замовнику, вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник повинен подати в складі тендерної пропозиції: «Акт огляду об`єкту за підписом представника Замовника (інженер відділу освіти) та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності)»
Але ваша вимога є дискримінаційною та такою що порушує чинне законодавство (а саме нормативно правові акти "про карантин". відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити з 12 березня 2020 р. до 3 квітня 2020 р. на усій території України карантин. Даною постановою Кабінет Міністрів України постановив "Рекомендувати центральним і місцевим органам виконавчої влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям забезпечити організацію позмінної роботи працівників, а за технічної можливості — також роботи в режимі реального часу через інтернет" Тому встановлюючи вимогу про обов'язкове обстеження об’єкту , ви порушуєте законодавство України про карантин. Нагадуємо, що за невиконання постанови про карантин через коронавірус загрожує кримінальна відповідальність. Тому просимо прибрати з тендерної документації, вимоги про надання Акту огляду об`єкту за підписом представника Замовника (інженер відділу освіти) та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності)»
В разі невиконання даної вимоги змушені будемо звертатися до правоохоронних органів."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне.
Під час написання вимоги стосовно наявності дискримінаційної умови та такої, що порушує чинне законодавство Ви не аргументували свою позицію шляхом детального опису причин дискримінації, як вони виражаються та як перешкоджають участі в закупівлі.
Відповідно до Закону Замовник самостійно встановлює вимоги у документації, виходячи із специфіки предмета закупівлі з дотримання статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатні їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами, внесеними згідно з постановами КМУ №215 від 16.03.2020 та №239 від 25.03.2020) на усій території України з 12 березня 2020р. до 24 квітня 2020р. установлено карантин та заборонено проведення всіх масових заходів, у яких бере участь понад 10 осіб, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Згідно умов тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати акт огляду об`єкту за підписом представника Замовника (інженер відділу освіти) та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності). Тобто огляд об’єкта здійснюється в присутності двох осіб.
З огляду на зазначене вище тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства з урахуванням потреб Замовника, та не містить жодних дискримінаційних вимог, що звужують коло учасників та порушують норми статтей 3,22 Закону.
Поряд з цим слід урахувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Також додатково повідомляємо, що у зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
Під час написання вимоги стосовно наявності дискримінаційної умови та такої, що порушує чинне законодавство Ви не аргументували свою позицію шляхом детального опису причин дискримінації, як вони виражаються та як перешкоджають участі в закупівлі.
Відповідно до Закону Замовник самостійно встановлює вимоги у документації, виходячи із специфіки предмета закупівлі з дотримання статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатні їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами, внесеними згідно з постановами КМУ №215 від 16.03.2020 та №239 від 25.03.2020) на усій території України з 12 березня 2020р. до 24 квітня 2020р. установлено карантин та заборонено проведення всіх масових заходів, у яких бере участь понад 10 осіб, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Згідно умов тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати акт огляду об`єкту за підписом представника Замовника (інженер відділу освіти) та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності). Тобто огляд об’єкта здійснюється в присутності двох осіб.
З огляду на зазначене вище тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства з урахуванням потреб Замовника, та не містить жодних дискримінаційних вимог, що звужують коло учасників та порушують норми статтей 3,22 Закону.
Поряд з цим слід урахувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Також додатково повідомляємо, що у зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ |
419 999,50
UAH з ПДВ
|
408 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" МІСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ОБ'ЄДНАННЯ ІНВАЛІДІВ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА "ТВОРЧІСТЬ" |
436 128,41
UAH з ПДВ
|
408 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ноженко Кирило Анатолійович |
430 198,65
UAH з ПДВ
|
415 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ #38709793 |
Переможець |
408 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 18:33
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 13:22
|
49.pdf | укладений |
30 квітня 2020 13:21
|