Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Помідори, огірки, часник, перець болгарський, кабачки, цибуля, квасоля, буряк столовий, морква, капуста, яблука, кавун, черешня, сливи, виноград, банани, мандарини, апельсини
Очікувана вартість
349 850,00 UAH
UA-2020-03-26-001127-b b898d61b7be340c6b50101e48451a2b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щіпановська Євгенія Михайлівна

+380688448030 krivchik.inter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРИВЧИЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03190461
Місцезнаходження: 32453, Україна , Хмельницька обл., село Кривчик Дунаєвецького району, вулиця Сонячна, будинок 2
Контактна особа: Щіпановська Євгенія Михайлівна
+380688448030
krivchik.inter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 14:52
Очікувана вартість: 349 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 749,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кг
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кг
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
Перець болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кг
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кг
Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3500 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
8000 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4200 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кг
Кавун
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кг
Черешня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
440 кг
Сливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг
Виноград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
120 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
120 кг
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кг
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). Для проведення оплати до рахунка додається накладна на товар. 4.2. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 11:06
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx
26 березня 2020 11:06
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
26 березня 2020 11:06
4 ТД овочі фрукти.doc
26 березня 2020 11:06
4.1 Додаток 1 Форма тендерна пропозиція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000072 ● a8f95c06d32f456a866f4d502ee75ef3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.05.2020 № 27
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 04.05.2020 №27
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2020-03-26-001127-b 26.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Сабадаш Д.О.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-07 11:54:42

Щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Помідори, огірки, часник, перець болгарський, кабачки, цибуля, квасоля, буряк столовий, морква, капуста, яблука, кавун, черешня, сливи, виноград, банани, мандарини, апельсини» за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-26-001127-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 3.5.2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника встановлена вимога подання учасником довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріпленої печаткою Учасника*, з зазначенням аналогічного договору по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, організації (замовника), з адресою, контактним телефоном, суми договору, який укладені в 2018 - 2019 році, разом із аналогічним договором, що вказані в довідці.
Всупереч вимогам, довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у тендерній пропозиції учасника-переможця ФОП Пажанковський Діма Олександрович не містить вказаної інформації щодо адреси, контактного телефону замовників та суми договорів.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому пропозицію учасника-переможця ФОП Пажанковський Д.О. не відхилено як таку, що не відповідає ВИМОГАМ тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-03-26-001127-b розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до п.п.3.5.2. Тендерної документації передбачена довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням аналогічного договору по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, організації (замовника), з адресою, контактним телефоном, суми договору, який укладені в 2018 - 2019 році, разом із аналогічним договором, що вказані в довідці. Учасником надано вищевказані документи, оформлені належним чином та в повному обсязі. Відсутність у довідці певної інформації вважаємо формальною помилкою та такою, що не впливає на зміст пропозиції, оскільки дана інформація міститься у наданому аналогічному договорі. Отже в Замовника були відсутні підстави для відхилення такого учасника з даних підстав.

2020-05-21 15:58:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР У" 348 040,00
UAH з ПДВ
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Пажанковський Діма Олександрович 347 850,00
UAH з ПДВ
249 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯКОВЛЄВ ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ" 349 850,00
UAH з ПДВ
271 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 10:25
Електронний підпис
08 квітня 2020 10:24
ТП овочі.pdf
08 квітня 2020 10:24
рішеннчя.pdf
08 квітня 2020 10:24
Опис.jpg
08 квітня 2020 10:24
наказ на Улинського.pdf
08 квітня 2020 10:24
Лист гарантія.jpg
08 квітня 2020 10:24
кло18.jpeg
08 квітня 2020 10:24
Документи.pdf
08 квітня 2020 10:24
Договір ТЗ.pdf
08 квітня 2020 10:24
Довідка про договора.jpg
08 квітня 2020 10:24
Довідка Вектор.pdf
08 квітня 2020 10:24
Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2020 10:24
виписка 2019.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 12:32
додаток1 001.jpg
28 березня 2020 13:46
істотні умови 1 001.jpg
28 березня 2020 13:46
Д1 001.jpg
28 березня 2020 13:46
довідка обладнання 001.jpg
28 березня 2020 13:46
гарантійний лист ст 17 001.jpg
28 березня 2020 13:46
аналогічний договір 2 001.jpg
28 березня 2020 13:46
ЄП 001.jpg
28 березня 2020 13:46
тех.пасп 001.jpg
28 березня 2020 13:46
с-во 001.jpg
28 березня 2020 13:46
Д3 001.jpg
28 березня 2020 13:46
ід № 001.jpg
28 березня 2020 13:46
доручення авто 001.jpg
28 березня 2020 13:46
аналог. договір 1 001.jpg
28 березня 2020 13:46
істотні умови2 001.jpg
28 березня 2020 13:46
Д5 001.jpg
28 березня 2020 13:46
довідка підпис 001.jpg
28 березня 2020 13:46
згода на збір даних 001.jpg
28 березня 2020 13:46
лист-відгук 001.jpg
28 березня 2020 13:46
відомості учасника 001.jpg
28 березня 2020 13:46
гарантійний лист ст 50 001.jpg
28 березня 2020 13:46
паспорт1 001.jpg
28 березня 2020 13:46
довідка щодо терміну 001.jpg
28 березня 2020 13:46
Д4 001.jpg
28 березня 2020 13:46
лист захист довкілля 001.jpg
28 березня 2020 13:46
Д2 001.jpg
28 березня 2020 13:46
паспорт 2 001.jpg
28 березня 2020 13:46
довідка досвід 001.jpg
28 березня 2020 13:46
мед книжка 1 001.jpg
28 березня 2020 13:46
Д6 001.jpg

Публічні документи

10 квітня 2020 12:14
Лист-гарантія.pdf
10 квітня 2020 12:14
Довідка.pdf
10 квітня 2020 12:14
выписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕКТОР У"

ФОП Пажанковський Діма Олександрович

ФОП "ЯКОВЛЄВ ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕКТОР У"
#42144183
Відхилено 249 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 18:04
Фізична особа-підприємець Пажанковський Діма Олександрович
#3117203871
Переможець 249 001,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 18:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пажанковський Діма Олександрович
#3117203871
249 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 12:33
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 12:52
ДУ Овочі фрукти.PDF зміни до договору
16 лютого 2021 12:33
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:57
File0004.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 09:45
File0001.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 09:29
File.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 11:07
File.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 09:38
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 09:16
File кривчик.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 16:22
Договір укладений
27 квітня 2020 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 280 977,59
UAH