Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-03-26-001080-c ● c3f0e24011584e58a16bce70168b6ed2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП " Бродівська ЦРЛ " |
Код ЄДРПОУ: | 01998226 |
Місцезнаходження: | 80600, Україна , Львівська обл., місто Броди, вул.Юридика,22 |
Контактна особа: |
Дутка наталія володимирівна +380326627911 viktoria650@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,22% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
ноутбук (кошти державного/ місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 шт
принтер (кошти державного/ місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
принтер A3 формат (кошти державного/ місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
принтер кольоровий (кошти державного/ місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
20 шт
персональний комп'ютер (кошти державного/ місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, Броди, вул. Юридика, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 16:12 |
ЗМІНИ ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc | |
10 квітня 2020 16:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_нова редакція.doc | |
10 квітня 2020 16:12 |
Додаток 3_нова редакція.doc | |
26 березня 2020 15:49 |
Додаток 4.doc | |
26 березня 2020 15:49 |
Додаток 2.doc | |
26 березня 2020 15:49 |
Додаток 1.doc |
10 квітня 2020 16:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2020 16:12 |
ЗМІНИ ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
|
|||
10 квітня 2020 16:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_нова редакція.doc
|
|||
10 квітня 2020 16:12 |
Додаток 3_нова редакція.doc
|
|||
26 березня 2020 15:49 |
Додаток 4.doc
|
|||
26 березня 2020 15:49 |
Додаток 2.doc
|
|||
26 березня 2020 15:49 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-26-001080-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 27 квітня 2020 17:58
Неправомірна дискваліфікація
Шановний Замовнику,
Згідно рішення тендерного комітету КНП «Бродівська центральна районна лікарня» від 27.04.2020 було встановлено, що «… пропозиція учасника ТОВ Фірма «Валтек» не відповідає умовам тендерної документації, а саме Додатку 3 до тендерної документації».
Підставою для прийняття такого рішення Замовник вважає «… Учасником подається технічне завдання. Зокрема пропонується процесор AMD, який не є еквівалентом Intel.».
ТОВ Фірма «Валтек» вважає дискваліфікацію неправомірною.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Водночас згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з частиною 3 статті 23 Закону Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Згідно з частиною 4 статті 23 Закону Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
В Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановлює наступні вимоги до пропонованого товару, а саме до процесору персонального комп’ютера: «… Тип процесора - Не нижче Core i3 8-го покоління або еквівалент. Обґрунтування посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника: Замовником прийнято рішення закупити вказаний товар, оскільки він вирізняється бездоганною якістю, високою продуктивністю, надійністю при експлуатації.», а також «… Частота, GHz - Не менше 3,0».
Інших вимог, щодо технічних характеристик пропонованого процесора Замовник не надає.
З огляду на технічну специфікацію, дану Замовником, ТОВ Фірма «Валтек» запропонувала до участі у закупівлі процесор виробника AMD, модель Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX). Згідно офіційного сайту виробника пропонованого Товару: https://www.amd.com/ru/products/apu/amd-ryzen-3-3200g , технічні характеристики процесору AMD Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX) відповідають встановленим Замовником у Додатку 3 до тендерної документації вимогам.
В свою чергу, Замовник не надає інформації, яка підтверджує невідповідність процесору AMD Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX) встановленим вимогам, щодо «… бездоганної якості, високої продуктивності та надійності при експлуатації.»
Також Замовник визнав тендерну пропозицію наступного Учасника такою, що відповідає вимогам тендерної документації. В даній тендерній пропозиції запропонованим процесором є INTEL, модель Core™ i3 8100.
Проте, при порівнянні даних моделей, запропонований ТОВ Фірмою «Валтек» процесор AMD Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX) є не гіршим, аніж запропонований Учасником 2 процесор INTEL Core™ i3 8100, при цьому він є новішим (AMD Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX) – 2019 рік, INTEL Core™ i3 8100 – 2017) та має можливість розгону тактової частоти процесора до 4.0 GHz, що є навіть кращим аніж у запропонованого Учасником 2 процесора. Крім того, згідно показників бенчмарку, запропонований AMD Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX) є кращим за INTEL Core™ i3 8100.
Згідно з тендерною документацією «… КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ - Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна». Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію оцінки «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну тендерної пропозиції з ПДВ. МЕТОДИКА ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ - У зв’язку з застосуванням єдиного критерію «Ціна», методика оцінки не передбачається.».
З огляду на вищесказане, ТОВ Фірма «Валтек» вважає рішення про дискваліфікацію незаконним та вимагає перегляду неправомірного рішення щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ Фірми «Валтек». У разі відхилення даної скарги, маємо намір звернутися до АМКУ з метою відстоювання наших законних прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Згідно рішення тендерного комітету КНП «Бродівська центральна районна лікарня» від 27.04.2020 було встановлено, що «… пропозиція учасника ТОВ Фірма «Валтек» не відповідає умовам тендерної документації, а саме Додатку 3 до тендерної документації».
Підставою для прийняття такого рішення Замовник вважає «… Учасником подається технічне завдання. Зокрема пропонується процесор AMD, який не є еквівалентом Intel.».
ТОВ Фірма «Валтек» вважає дискваліфікацію неправомірною.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Водночас згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з частиною 3 статті 23 Закону Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Згідно з частиною 4 статті 23 Закону Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
В Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановлює наступні вимоги до пропонованого товару, а саме до процесору персонального комп’ютера: «… Тип процесора - Не нижче Core i3 8-го покоління або еквівалент. Обґрунтування посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника: Замовником прийнято рішення закупити вказаний товар, оскільки він вирізняється бездоганною якістю, високою продуктивністю, надійністю при експлуатації.», а також «… Частота, GHz - Не менше 3,0».
Інших вимог, щодо технічних характеристик пропонованого процесора Замовник не надає.
З огляду на технічну специфікацію, дану Замовником, ТОВ Фірма «Валтек» запропонувала до участі у закупівлі процесор виробника AMD, модель Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX). Згідно офіційного сайту виробника пропонованого Товару: https://www.amd.com/ru/products/apu/amd-ryzen-3-3200g , технічні характеристики процесору AMD Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX) відповідають встановленим Замовником у Додатку 3 до тендерної документації вимогам.
В свою чергу, Замовник не надає інформації, яка підтверджує невідповідність процесору AMD Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX) встановленим вимогам, щодо «… бездоганної якості, високої продуктивності та надійності при експлуатації.»
Також Замовник визнав тендерну пропозицію наступного Учасника такою, що відповідає вимогам тендерної документації. В даній тендерній пропозиції запропонованим процесором є INTEL, модель Core™ i3 8100.
Проте, при порівнянні даних моделей, запропонований ТОВ Фірмою «Валтек» процесор AMD Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX) є не гіршим, аніж запропонований Учасником 2 процесор INTEL Core™ i3 8100, при цьому він є новішим (AMD Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX) – 2019 рік, INTEL Core™ i3 8100 – 2017) та має можливість розгону тактової частоти процесора до 4.0 GHz, що є навіть кращим аніж у запропонованого Учасником 2 процесора. Крім того, згідно показників бенчмарку, запропонований AMD Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX) є кращим за INTEL Core™ i3 8100.
Згідно з тендерною документацією «… КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ - Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна». Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію оцінки «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну тендерної пропозиції з ПДВ. МЕТОДИКА ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ - У зв’язку з застосуванням єдиного критерію «Ціна», методика оцінки не передбачається.».
З огляду на вищесказане, ТОВ Фірма «Валтек» вважає рішення про дискваліфікацію незаконним та вимагає перегляду неправомірного рішення щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ Фірми «Валтек». У разі відхилення даної скарги, маємо намір звернутися до АМКУ з метою відстоювання наших законних прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2020 14:08
Вибір процесора Intel чи AMD визначається в першу чергу технологіями, які нам потрібні для стабільної роботи. В першу чергу підтримка технології віртуалізації vt-d, для запуску віртуальних машин щоб запускати старий софт. AMD пропонує свій аналог віртуалізації amd-v. Та на практиці з ним великі проблеми, віртуальні машини виснуть або ж не завантажуються. З процесорами Intel такого не трапляється.
Друга причина – використання вільного програмного забезпечення Linux, на системах ubuntu-подібних зауважено не стабільну роботу на процесорах AMD (можливо не актуально з виходом Ubuntu 20.04, це потрібно провірити, на момент тендеру ця система ще не була доступна).
Друга причина – використання вільного програмного забезпечення Linux, на системах ubuntu-подібних зауважено не стабільну роботу на процесорах AMD (можливо не актуально з виходом Ubuntu 20.04, це потрібно провірити, на момент тендеру ця система ще не була доступна).
Номер вимоги: UA-2020-03-26-001080-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 04 травня 2020 17:24
Неправомірна дискваліікація
Шановний Замовнику,
В ТД не вказано жодних вимог щодо підтримки технологій віртуалізації. Так само, як не вказано жодних вимог щодо використання вільного програмного забезпечення Linux на процесорах AMD.
Якщо такі вимоги дійсно є необхідними, Замовник може відмінити процедуру закупівлі з причини «неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель», та оголосити нову, де повністю описати технічні вимоги до Товару, які дозволять Учасникам правильно оформити свої Пропозиції та утворять конкуренцію, яка дозволить привести закупівлю з максимальною економічною вигодою для Замовника.
З огляду на вимоги, які встановлювалися в ТД, ТОВ Фірма «Валтек» запропонувала найбільш економічно вигідний варіант процесору, завдяки чому – перемогла в процедурі електронного редукціону.
Єдиним критерієм оцінки є «Ціна».
З огляду на це, вимагаємо переглянути своє рішення щодо нашої дискваліфікації, або ж щодо проведення процедури закупівлі в цілому. В іншому випадку, будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
В ТД не вказано жодних вимог щодо підтримки технологій віртуалізації. Так само, як не вказано жодних вимог щодо використання вільного програмного забезпечення Linux на процесорах AMD.
Якщо такі вимоги дійсно є необхідними, Замовник може відмінити процедуру закупівлі з причини «неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель», та оголосити нову, де повністю описати технічні вимоги до Товару, які дозволять Учасникам правильно оформити свої Пропозиції та утворять конкуренцію, яка дозволить привести закупівлю з максимальною економічною вигодою для Замовника.
З огляду на вимоги, які встановлювалися в ТД, ТОВ Фірма «Валтек» запропонувала найбільш економічно вигідний варіант процесору, завдяки чому – перемогла в процедурі електронного редукціону.
Єдиним критерієм оцінки є «Ціна».
З огляду на це, вимагаємо переглянути своє рішення щодо нашої дискваліфікації, або ж щодо проведення процедури закупівлі в цілому. В іншому випадку, будемо звертатися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 травня 2020 17:24
Вами пропонується Процесор AMD, який не є еквівалентом Intel
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Відхилено |
434 436,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 15:36
|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" #41206217 |
Переможець |
434 670,60
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 09:41
|
IMG_0001.pdf | укладений |
08 травня 2020 09:34
|