Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко, сметана)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-03-26-000939-b 4270063529b542919c80f1a11348b50f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Людмила Салівон

+380432439324
+380432550903
+380432511183
vinrtmo65@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982502
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 92
Контактна особа: Людмила Салівон
+380432439324,+380432550903,+380432511183
vinrtmo65@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2020 13:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7566 кілограми
ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко, сметана)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-000939-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Ключникова М.А., Код ЄДРПОУ:3749405289
Дата подання: 31 березня 2020 12:26
Вимога про усунення прорушення в процесі проведення процедури закупівлі
Повідомляю Вас про вчинення порушень під час здійснення процедури закупівлі посадовими особами КНП «Вінницька центральна районна клінічна лікарня».

Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Пункт 18 Закону визначає, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.

Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Мінекономрозвитку України №454 від 17.03.2016р., предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.

17.01.2020р. КНП «Вінницька центральна районна клінічна лікарня» оголошено процедуру допорогової закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015:15510000-6–Молоко та вершки, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-001715-b на загальну очікувану вартість 61 235,00 грн.
За результатом проведення якої укладено з ТОВ «Літинський молзавод» договір №9 від 03.02.2020р. на суму 61 177,50 грн.

26.03.2020р. КНП «Вінницька центральна районна клінічна лікарня» знову оголошено процедуру допорогової закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015:15510000-6–Молоко та вершки, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-26-000939-b на загальну очікувану вартість 199 000,00 грн.

Тобто, загальна запланована вартість предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:15510000-6–Молоко та вершки, становить 260 177,50грн.

А отже КНП «Вінницька центральна районна клінічна лікарня», у відповідності до Закону, зобов’язане провести наступну закупівлю за ДК 021:2015:15510000-6–Молоко та вершки на суму 199 000,00грн. шляхом проведення процедури відкритих торгів.

КНП «Вінницька центральна районна клінічна лікарня» не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів та застосування Закону «Про публічні закупівлі».

Відповідно до ст.38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.

Так, згідно ст.164-14КЗпАП здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


Враховуючи вищевикладене, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі», Кодексом України про адміністративні правопорушення та діючими нормативно-правовими актами, Прошу:
1. Прийняти до розгляду та розглянути дану Вимогу.
2. Усунути порушення та провести процедуру закупівлі ДК 021:2015:15510000-6–Молоко та вершки відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Літинський молзавод 198 985,00
UAH з ПДВ
198 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 09:22
наказ на директора.jpg
01 квітня 2020 09:22
і-ція про учасника.JPG
01 квітня 2020 09:22
Витяг зреєстру ПП.jpg
01 квітня 2020 09:22
Витяг ЄДРПОУ.pdf
01 квітня 2020 09:22
Виписка ЄДРПОУ.pdf
01 квітня 2020 09:22
1111.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Літинський молзавод

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Літинський молзавод
#00424444
Переможець 198 985,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 12:51

Документи

06 квітня 2020 12:50
protokol_pro_peremoj_молоко.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Літинський молзавод
#00424444
198 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2020 12:50
protokol_pro_peremoj_молоко.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:43
Дод.уг.молоко,вершки.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 12:58
Договір_молоко.pdf укладений
08 квітня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 108 538,50
UAH (в тому числі ПДВ 18 089,75 UAH)