Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини та приладдя до копіювальних апаратів
Очікувана вартість
751 000,00 UAH
UA-2020-03-26-000852-b d41dc43b818e45eab216e9b545087e0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Н. Б. "Бориспол Борисовна

(044) 281-71-32 n.nazarova@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Назарова Н. Б. "Бориспол Борисовна
(044) 281-71-32
n.nazarova@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 15:08
Очікувана вартість: 751 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 755,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3254 шт
Частини та приладдя до копіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик Товару
Дата подання: 03 квітня 2020 10:11
Дата відповіді: 08 квітня 2020 09:44
Доброго дня! Для підготовки технічної пропозиції виникла небхідність в уточненні технічних характеристик предмету закупівлі, а саме. 1. По п. 1 Специфікації. Значення параметру роздільна здатність - 200 dpi, не відповідає технічним характеристикам друкуючої голівки з артикулом KD03537-D909 та технічним характеристикам принтеру друку посадкових талонів та багажних бірок Fujitsu 9860, що означає технічну не можливість використання друкуючої голівки з роздільною здатністю 200 dpi в даному принтері. 2. По п. 4 Специфікації. Прошу пояснити значення параметру "Тип зварювання - (K/R)", так як воно не є загальноприйманим для опису типів зварювання фарбувальних стрічок. 3. Технічна специфікація містить посилання на конкретні моделі та торгівельні марки виробника, з можливістю надання еквіваленту. Слід зазначити, що ми маємо можливість запропонувати еквіваленти згідно позицій №3, 5-12, проте технічні характеристики таких аналогів можуть відрізнятись від технічних характеристик оригінальних витратних матеріалів, що є предметом закупівлі та мати менший ресурс. Для можливості запропонувати товар, що повністю відповідає вимогам технічної специфікації, прошу зазначити, яким саме якісним та технічним характеристикам повинні відповідати еквіваленти згідно позицій №3, 5-12
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення внесені зміни до Тендерної документації та оприлюднені на веб-порталі Уповановаженого органу

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-000852-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Полісан Україна", Код ЄДРПОУ:36455711
Дата подання: 10 квітня 2020 21:25
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 17:19
Ураховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
1) Тендерна документація від 08.04.2020 №15-03-109 (Редакція 02) на закупівлю «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя до копіювальних апаратів)» (далі – Документація) містить в собі складові, передбачені ст.22 Закону, зокрема обгрунтування встановлення посилань на конкретиний тип предмета закупівлі.
2) Учасник документально не підтвердив неможливість виконати вимоги Документації та відмову від виробника обладнання або його офіційного представника/представництва в Україні в наданні відповідних документів на виконання вимог пунктів 5 та 6 Додатку 2 Документації.
Таким чином, Учасник не довів та не підтвердив, яким чином зазначені вимоги Документації порушує його права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі та перешкоджають подати тендерну пропозицію.
Також повідомляємо, що вимога надати «лист (документ) в довільній формі від компанії виробника обладнання, для якого виконується закупівля витратних матеріалів, частин та приладдя (від головного офісу або від регіонального офісу/штаб-квартири виробника), або його офіційного представника/представництва в Україні, щодо можливості використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування та без погіршення технічних характеристик і ресурсу відповідного устаткування Замовника» (пункт 5 Додатку 2 Документації) обумовлена тим, що товар, що є предметом закупівлі, закуповується для устаткування, яке повністю або частково, а саме позиції №№1-3, 5-12 специфікації, знаходяться на гарантійному обслуговуванні

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 21:25
ВИМОГА (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ГОРИЗОНТИ" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 750 850,00
UAH з ПДВ
750 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2020 16:08
Електронний підпис
05 травня 2020 12:01
Електронний підпис
05 травня 2020 12:01
Dovidka_20118498340460499180.pdf.p7s
05 травня 2020 12:01
Dovidka_20118498340460499180.pdf
28 квітня 2020 11:49
Електронний підпис
28 квітня 2020 11:49
Комерційна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 11:14
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:27
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:27
Статут.pdf
17 квітня 2020 14:27
Довіреність.pdf
17 квітня 2020 14:27
Авторизаційний лист OKI.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 18:34
Електронний підпис
05 червня 2020 09:52
Електронний підпис
05 червня 2020 09:51
Довідка_МВС.rar
05 червня 2020 09:51
Довідка_ДФС.rar
21 квітня 2020 10:07
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:05
13_Фінансова звітність.pdf
21 квітня 2020 10:05
12_Повноваження CHGroup.pdf
21 квітня 2020 10:05
11_Авторизація_OKI.pdf
21 квітня 2020 10:05
09_Наказ_з.pdf
21 квітня 2020 10:05
08_Протокол_з.pdf
21 квітня 2020 10:05
07_Довідка_Розділ ІІІ.pdf
21 квітня 2020 10:05
06_Довідка_Розділ ІІ.pdf
21 квітня 2020 10:05
05_Довідка_Розділ І.pdf
21 квітня 2020 10:05
03_Договір_Копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ГОРИЗОНТИ"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ГОРИЗОНТИ"
#33051332
Рішення скасоване 750 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 14:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ГОРИЗОНТИ"
#33051332
Відхилено 750 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 14:39
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
Переможець 750 850,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 09:54

Документи

21 травня 2020 14:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
750 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 15:56
35.1-14.1_3.1-21.pdf укладений
22 червня 2020 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 750 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 125 141,67 UAH)