Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання компютерного обладнання для кабінетів інформатики . Реалізація проекту переможця конкурсу Громадського бюджету на 2020 рік в закладах загальної середньої освіти Деснянського району міста Києва.
Очікувана вартість
435 400,00 UAH
UA-2020-03-26-000820-c 68ceb8596e8c476297c23602d32758ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Ольга Леонідівна

+380445300380 sh292@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І–ІІІ ступенів № 292 імені гетьмана України Івана Мазепи
Код ЄДРПОУ: 01488943
Вебсайт: http://www.sh292.ho.ua
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Костянтина Данькевича, 5
Контактна особа: Слободянюк Ольга Леонідівна
+380445300380
sh292@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 14:35
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 14:35
Початок аукціону: 14 квітня 2020 13:00
Очікувана вартість: 435 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,34%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтина Данькевича, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтина Данькевича, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтина Данькевича, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтина Данькевича, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
3D принтер та модуль лазерного гравірування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтина Данькевича, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Маршрутизатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтина Данькевича, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 18:58
ТД - ГБ інформатика.doc
30 березня 2020 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 18:58
ТД - ГБ інформатика.doc
26 березня 2020 14:37
ТД - ГБ інформатика.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 березня 2020 13:53
Дата відповіді: 30 березня 2020 19:11
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Нам потрібно доставка всіх товарів.
Монтаж потрібен тільки для Мультимедійного комплексу (інтерактивна панель і проектор) після ремонту в приміщенні де буде його розміщено.
Щодо вимог до Переможця
Дата подання: 31 березня 2020 11:13
Дата відповіді: 31 березня 2020 19:43
Шановний Замовникую. У зв'язку зі станом у країні чи можливо буде Переможцеві обмежитися наданням довідок, які вимагаються, лише у електронномуу вигляді? Більшість Установ на сьогодняшній день працюють лише з електронним докумпентообігом. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник. Замовника цілком задовольнять електронні версії документів, які будуть надані Переможцем торгів з дотриманням чинного законодавства України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-000820-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 30 березня 2020 11:14
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Програмне забезпечення, операційна система Microsoft® Windows® 10 Pro україномовна, предінстальована з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання, з технологію ОЕМ активації ОА 3.0) » Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення вищеперелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2020 19:27
Шановний учасник!
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що при проведенні закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Інформуємо вас, що на території України є більше двох виробників комп’ютерної техніки, які відповідають вимогам замовника, та мають право на використання технології OEM активації ОА 3.0 наприклад Acer, Asus, Lenovo, Dell тому замовником жодним чином не обмежується вибір обладнання, яке можна запропонувати до постачання та конкуренцію серед учасників. Дана вимога встановлена з метою отримання якісної техніки, з належним гарантійним обслуговуванням, ліцензійним програмним забезпеченням, економії державних коштів, та жодним чином не порушує вимог встановлених с. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Але враховуючи ваше зауваження, ми змінюємо вимоги щодо використання технології OEM активації, а саме прибираємо ОА 3.0 з вимог.
Номер вимоги: UA-2020-03-26-000820-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Інфо-Сіті", Код ЄДРПОУ:34877065
Дата подання: 24 квітня 2020 11:49
Оскарження рішення про переможця
Просимо Вас переглянути рішення про намір укласти договір з ТОВ «Дидактиклаб» оскільки технічні характеристики комп’ютера, зазначеного в тендерній пропозиції, а саме системного блоку IMPRESSION P+ до закупівлі
UA-2020-03-26-000820-c не відповідають технічним вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації.(додаток№2).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 13:54
Шановний учасник.
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо, що технічна пропозиція ТОВ "ДИДАКТИКЛАБ" повністю відповідає технічним вимогам замовника. Замовником не вимагалось посилання на на системний блок, окрім того повідомляємо, що виробник системних блоків має право встановлення операційної системи, що учасник підтвердив шляхом надання відповідних документів в тендерній пропозиції, а також інформуємо, що виробник системних блоків виробляє їх не в одній конфігурації, тобто посилання, яке ви надали не відноситься до запропонованої техніки.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інфо-Сіті" 422 000,00
UAH з ПДВ
422 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" 429 000,00
UAH з ПДВ
429 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ" 430 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 14:16
Авт лист монітор
14 квітня 2020 14:16
Авт лист дошка
14 квітня 2020 14:13
Довідка
14 квітня 2020 14:13
Пропозиція
13 квітня 2020 14:32
Працівники.PDF
13 квітня 2020 14:32
мат база.PDF
13 квітня 2020 14:32
Довкілля.PDF
13 квітня 2020 14:32
Довідка.PDF
13 квітня 2020 14:32
Довідка 2.PDF
13 квітня 2020 14:32
Гарантійні листи.PDF
13 квітня 2020 14:32
Відомості.PDF
13 квітня 2020 14:32
Аналогічні договори.PDF
13 квітня 2020 14:32
декларації_ висновок.PDF
13 квітня 2020 14:32
сертифікати (1).PDF
13 квітня 2020 14:32
Видаткова..PDF
13 квітня 2020 14:32
Статут Інфо-Сіті.PDF
13 квітня 2020 14:32
Автор лист школа 292.pdf
13 квітня 2020 14:32
Протокол.PDF
13 квітня 2020 14:32
реквізити.PDF
13 квітня 2020 14:32
Проект договору.PDF
13 квітня 2020 14:32
Відомості ЄДРПОУ.PDF
13 квітня 2020 14:32
Витяг.PDF
13 квітня 2020 14:32
Виписка.PDF

Публічні документи

22 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:34
Довідка податкова 2.pdf
22 квітня 2020 16:34
Dovidka_20098524280300671003.pdf
22 квітня 2020 16:34
Dovidka_20098524280300671003.pdf.p7s
13 квітня 2020 10:29
Електронний підпис
13 квітня 2020 10:28
XYZ Гігієна.pdf
13 квітня 2020 10:28
статут_завір.pdf
13 квітня 2020 10:28
ЄДР_завірений.pdf
13 квітня 2020 10:28
аналогічний_Арциз.pdf
13 квітня 2020 10:28
Сангігієна ACEP.pdf
13 квітня 2020 10:28
ISO.pdf
13 квітня 2020 10:28
паспорт_ІПН.pdf
13 квітня 2020 10:28
Microsoft didactic.pdf
13 квітня 2020 10:28
Довідки.pdf
13 квітня 2020 10:28
ПДВ_завір.pdf
13 квітня 2020 10:28
Авторизація XYZ.pdf

Публічні документи

12 квітня 2020 23:44
Електронний підпис
12 квітня 2020 23:43
Технічні умови 2.pdf
12 квітня 2020 23:43
Цінова пропозиція 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інфо-Сіті"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інфо-Сіті"
#34877065
Відхилено 422 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
Переможець 429 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
429 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 13:29
Додаткова угода _2 до дог. _18 від 04.05.2020р..pdf зміни до договору
14 травня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 19:37
Додаткова угода 1 до дог. 18-292.pdf зміни до договору
06 травня 2020 19:33
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 12:23
договір укладений
05 травня 2020 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна адреси
Номер договору про закупівлю: 18-292
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18-292
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 412 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 750,00 UAH)