Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) - 79710000-4 "Охоронні послуги" (Послуги зі спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та її технічне обслуговування) (нарк.)
Очікувана вартість
8 802,00 UAH
UA-2020-03-26-000732-c ● b32f6fecb1bd4bb09b8e01a175264eb2
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЛІКУ |
Код ЄДРПОУ: | 02006707 |
Місцезнаходження: | 69106, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, 69106, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Зеленковська Марія Андріївна +380617171730 tender_tub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 14:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2020 14:20 |
Очікувана вартість: | 8 802,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 посл.
ДК 021:2015 (CPV) - 79710000-4 "Охоронні послуги" (Послуги зі спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та її технічне обслуговування) (нарк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно рахунка та акта виконаних робіт на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 14:03 |
Форма цінової пропозиції (додаток №1).doc |
26 березня 2020 14:03 |
Проект договору (додаток №2).doc |
26 березня 2020 14:03 |
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-26-000732-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 27 березня 2020 12:25
Автоматична вогнепальна зброя та владні повноваження
Шановний Замовник!
В Технічній умовах прописані вимоги до Учасника: «7.Забезпечення прибуття на тривожні сповіщення групи реагування у складі не менше 2-х працівників, які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність автоматичної вогнепальної зброї) та застосування владних функцій щодо правопорушників». Вважаємо, що такі умови є дискримінаційними виходячи з наступного:
(((1)))АВТОМАТИЧНА ВОГНЕПАЛЬНА ЗБРОЯ. Ми як приватна компанія у своїй діяльності куруємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ. Додатково просимо звернути увагу, що ЗУ «Про національну поліцію» та Наказ МВС «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення, зберігання та експлуатації озброєння в Національній поліції України» від 11.10.2018 № 828, ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ. Прописуючи вимогу щодо наявності автоматичної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи - Управління поліції охорони.
(((2)))ЗАСТОСУВАННЯ ВЛАДНИХ ФУНКЦІЙ ЩОДО ПРАВОПОРУШНИКІВ. Охоронники відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» застосовують заходи фізичного впливу, а не владні функції, оскільки охоронники не наділені владними повноваженнями, і не здійснює владні управлінські функції відповідно до законодавства. А ось поліція може.
Таким чином, Вимагаємо вимогу: в контексті «…які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність автоматичної вогнепальної зброї) та застосування владних функцій щодо правопорушників» – ВИКЛЮЧИТИ, як таку, що не відповідає актам чинного законодавства.
З повагою!
Розгорнути
Згорнути
В Технічній умовах прописані вимоги до Учасника: «7.Забезпечення прибуття на тривожні сповіщення групи реагування у складі не менше 2-х працівників, які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність автоматичної вогнепальної зброї) та застосування владних функцій щодо правопорушників». Вважаємо, що такі умови є дискримінаційними виходячи з наступного:
(((1)))АВТОМАТИЧНА ВОГНЕПАЛЬНА ЗБРОЯ. Ми як приватна компанія у своїй діяльності куруємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ. Додатково просимо звернути увагу, що ЗУ «Про національну поліцію» та Наказ МВС «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення, зберігання та експлуатації озброєння в Національній поліції України» від 11.10.2018 № 828, ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ. Прописуючи вимогу щодо наявності автоматичної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи - Управління поліції охорони.
(((2)))ЗАСТОСУВАННЯ ВЛАДНИХ ФУНКЦІЙ ЩОДО ПРАВОПОРУШНИКІВ. Охоронники відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» застосовують заходи фізичного впливу, а не владні функції, оскільки охоронники не наділені владними повноваженнями, і не здійснює владні управлінські функції відповідно до законодавства. А ось поліція може.
Таким чином, Вимагаємо вимогу: в контексті «…які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність автоматичної вогнепальної зброї) та застосування владних функцій щодо правопорушників» – ВИКЛЮЧИТИ, як таку, що не відповідає актам чинного законодавства.
З повагою!
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій