Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп'ютерного обладнання для кабінетів інформатики для закладів загальної середньої освіти Деснянського району міста Києва на 2020 рік
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-03-26-000679-c fcf0e154faf047a39b376daa8ade8105
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Ольга Леонідівна

+380445300380 sh292@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І–ІІІ ступенів № 292 імені гетьмана України Івана Мазепи
Код ЄДРПОУ: 01488943
Вебсайт: http://www.sh292.ho.ua
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Костянтина Данькевича, 5
Контактна особа: Слободянюк Ольга Леонідівна
+380445300380
sh292@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 13:48
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 13:48
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:47
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтина Данькевича, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Персональний комп’ютер вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтина Данькевича, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
9 шт
Персональний комп’ютер учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтина Данькевича, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтина Данькевича, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Маршрутизатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтина Данькевича, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 19:22
ТД Інформатика.doc
30 березня 2020 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 19:22
ТД Інформатика.doc
30 березня 2020 18:55
ТД Інформатика.doc
26 березня 2020 13:50
ТД Інформатика.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 27 березня 2020 16:17
Дата відповіді: 30 березня 2020 19:19
Шановний Замовнику! В Тендерній документації є вимога, що Учасник повинен надати авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення (статус офіційного дистриб'ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника. Проте в складі ПК відсутнє спеціалізоване програмне забезпечення. Надайте, будь ласка, роз'яснення. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Малося на увазі спеціалізоване програмне забезпечення для Інтерактивної панелі.
Щоб уникнути непорозуміння, вимогу було вилучено з тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-000679-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 30 березня 2020 11:16
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.» Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення вищеперелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2020 19:29
Шановний учасник!
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що при проведенні закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Інформуємо вас, що на території України є більше двох виробників комп’ютерної техніки, які відповідають вимогам замовника, та мають право на використання технології OEM активації ОА 3.0 наприклад Acer, Asus, Lenovo, Dell тому замовником жодним чином не обмежується вибір обладнання, яке можна запропонувати до постачання та конкуренцію серед учасників. Дана вимога встановлена з метою отримання якісної техніки, з належним гарантійним обслуговуванням, ліцензійним програмним забезпеченням, економії державних коштів, та жодним чином не порушує вимог встановлених с. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Але враховуючи ваше зауваження, ми змінюємо вимоги щодо використання технології OEM активації, а саме прибираємо ОА 3.0 з вимог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ" 296 250,00
UAH з ПДВ
296 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ" 298 000,00
UAH з ПДВ
298 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 14:25
Електронний підпис
15 квітня 2020 14:24
Довідка_МВС 03.pdf
11 квітня 2020 11:55
Microsoft_ НС.pdf
11 квітня 2020 11:55
Microsoft HC завірено.pdf
11 квітня 2020 11:55
ТОВ Лакі Сейлз наказ.pdf
11 квітня 2020 11:55
Сангигиена асер (1).pdf
11 квітня 2020 11:55
паспорт Рилєєв.pdf
11 квітня 2020 11:55
Копія ISO 14001 Навігатор.pdf
11 квітня 2020 11:55
Технічний опис.pdf
11 квітня 2020 11:55
Паспорт Рилєєв ВВ.pdf
11 квітня 2020 11:55
Паспорт РВВ.pdf

Публічні документи

11 квітня 2020 13:45
Електронний підпис
11 квітня 2020 13:39
Технічні умови 1.pdf
11 квітня 2020 13:39
Цінова пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"

ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"
#39812278
Переможець 296 250,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 12:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"
#39812278
296 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 19:59
Додаткова угода 1 до дог. 17-292.pdf зміни до договору
06 травня 2020 19:58
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 19:56
Додаткова угода 1 до дог. 17-292.pdf зміни до договору
06 травня 2020 19:30
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 12:26
договір укладений
05 травня 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна адреси
Номер договору про закупівлю: 17-292
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): завантаження файлу до змін 1
Номер договору про закупівлю: 17-292
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 296 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 375,00 UAH)