Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сколівська районна державна адміністрація, Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04056397 |
Місцезнаходження: | 82600, Україна , Львівська обл., місто Сколе, майдан Незалежності |
Контактна особа: |
Радевич Орися Богданівна +380961389769 skole_rda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 12:21 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Найкращий досвід роботи з замовниками: | 30% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості більше 60 аналогічних договорів: | 30% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості від 51 до 60 аналогічних договорів: | 25% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості від 41 до 50 аналогічних договорів: | 20% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості від 31 до 40 аналогічних договорі: | 15% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості від 21 до 30 аналогічних договорів: | 10% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості від 11 до 20 аналогічних договорів: | 5% |
Учасникам, які нададуть менше 11 аналогічних договорів у повному обсязі буде присуджено: | 0% |
26 березня 2020 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 13:08 |
Техн_завдання.docx | |
26 березня 2020 13:08 |
Тендерна документація.docx | |
26 березня 2020 13:08 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-13-000067 ● 1ceed88fd3bd4ac0acd9a721a42db91f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2020 09:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 № 81
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-26-000599-c 26.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на моніторинг UA-M-2020-05-13-000067 повідомляємо наступне: 1. Щодо довідки ДФС для переможця на підтвердження статті 17 Закону. Відповідно до ч.3. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником вимагається від переможця торгів документальне підтвердження інформації згідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Згідно ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи норми Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV статті 7, оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", у разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа. Закон України «Про електронні довічні послуги» від 05.10.2017 року 2155-VIII, статті 17, електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях не повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в інформаційних системах, в яких здійснюється обробка таких електронних даних, можуть здійснюватися з використанням електронних довірчих послуг або без отримання таких послуг, за умови попередньої домовленості між учасниками взаємодії щодо порядку електронної ідентифікації учасників таких правових відносин. Державна податкова служба України (далі – ДПС ) у зв’язку з модернізацією електронних сервісів містить інформацію з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними. Відтепер ними можна користуватись у режимі реального часу, використовуючи електронні сервіси, що знаходиться за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit. За допомогою відкритих реєстрів ДПС, Замовник в змозі перевірити оригінальність наданого Учасником документу, здійснивши пошук довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) за наступними реквізитами: код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання (Учасника), номер електронної довідки, дата її надання у відкритому реєстрі. Відтак, Учасник надав довідку номер 16902 від 21.04.2020 року, яка повністю відповідає всім вимогам закону та завантажена у належні строки. Враховуючи вищенаведене, подані Учасником документи є чинними та законними. Враховуючи наведене заперечуємо наявність порушення. 2. Щодо договору №14 від 04 травня 2020 року. Повідомляємо, що порушення були усунуті шляхом укладення додаткової угоди №1 від 29 травня 2020 р.. Додаткова угода додається. Замовником усунуті порушення, зобов’язуємось в подальшому не допускати порушення.
2020-05-29 17:16:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" |
479 000,00
UAH з ПДВ
|
476 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 333 200 | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 623 000 | Документи |
ТОВ "УкрЗахідУрбанізація" |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
987 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 690 900 | Документи |
ТОВ "МІСТОПЛАН" |
996 000,00
UAH з ПДВ
|
993 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 926 800 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" #02497683 |
Відхилено |
476 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 09:19
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ #02497909 |
Відхилено |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 09:21
|
ТОВ "УкрЗахідУрбанізація" #40037675 |
Переможець |
987 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 17:21
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 15:38
|
договір тендер.pdf | укладений |
04 травня 2020 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |