Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення детального плану території для розміщення багатофункційного всесезонного туристичного комплексу на території Славської селищної ради за межами населених пунктів с.Верхня Рожанка та с.Волосянка
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-03-26-000599-c 7f73631d98a94bbeb71e957170822237
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радевич Орися Богданівна

+380961389769 skole_rda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сколівська районна державна адміністрація, Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056397
Місцезнаходження: 82600, Україна , Львівська обл., місто Сколе, майдан Незалежності
Контактна особа: Радевич Орися Богданівна
+380961389769
skole_rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 12:21
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення детального плану території для розміщення багатофункційного всесезонного туристичного комплексу на території Славської селищної ради за межами населених пунктів с.Верхня Рожанка та с.Волосянка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82600, Україна, Львівська область, м.Сколе, МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Найкращий досвід роботи з замовниками: 30%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості більше 60 аналогічних договорів: 30%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості від 51 до 60 аналогічних договорів: 25%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості від 41 до 50 аналогічних договорів: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості від 31 до 40 аналогічних договорі: 15%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості від 21 до 30 аналогічних договорів: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості від 11 до 20 аналогічних договорів: 5%
Учасникам, які нададуть менше 11 аналогічних договорів у повному обсязі буде присуджено: 0%
26 березня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 13:08
Техн_завдання.docx
26 березня 2020 13:08
Тендерна документація.docx
26 березня 2020 13:08
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 30 березня 2020 12:41
Дата відповіді: 02 квітня 2020 16:07
Предмет закупівлі є містобудівною документацією і регулюється зокрема Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно статті 7 цього Закону заначено, що для розроблення містобудівної документації потрібен АРХІТЕКТОР, про інших спеціалістів мова НЕ ЙДЕ. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікованих фахівців. Кількість яких не впливає на якість та терміни виконання закупівлі та суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку, зазначена вимога щодо кваліфікаційних критеріїв закупівлі наявності фахівців буде оцінюватись як дискримінаційна умова та антиконкурентні узгоджені дії та буде підставою для подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наявність Головного інженера проектувальника є обгрунтованою, оскільки його функцією є розроблення розділу інженерного забезпечення по детальному плану території. З метою вчасного виконання поставленого завдання для учасників встановлена наведена вимога. Наявність геодезиста є обгрунтованою, оскільки вихідними даними є план топографічного знімання і геодезист на початкових етапах здійснює конвертування вихідних даних в робочий формат. Також для надання послуг вчасно можуть бути необхідні додаткові натурні обстеження, які виконуються геодезистом. Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Дані вимоги не є такими що дискримінують учасників, а спрямовані на вчасне виконання поставлених учасникам завдань.
Площа ДПТ
Дата подання: 30 березня 2020 13:01
Дата відповіді: 02 квітня 2020 16:07
У додатку №4 до тендерній документації зазначено орієнтовну площу в межах проектування 3800 га. Це не є помилкою? Додайте схему меж розробки ДПТ для визначення критерій - складання кошторису.
Відповідь: У додатку №4 відсутні помилки. Наведених в Додатку №4 даних достатньо для проведення відкритих торгів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000067 ● 1ceed88fd3bd4ac0acd9a721a42db91f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020 09:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2020 № 81

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-26-000599-c 26.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на моніторинг UA-M-2020-05-13-000067 повідомляємо наступне: 1. Щодо довідки ДФС для переможця на підтвердження статті 17 Закону. Відповідно до ч.3. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником вимагається від переможця торгів документальне підтвердження інформації згідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Згідно ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи норми Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV статті 7, оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", у разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа. Закон України «Про електронні довічні послуги» від 05.10.2017 року 2155-VIII, статті 17, електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях не повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в інформаційних системах, в яких здійснюється обробка таких електронних даних, можуть здійснюватися з використанням електронних довірчих послуг або без отримання таких послуг, за умови попередньої домовленості між учасниками взаємодії щодо порядку електронної ідентифікації учасників таких правових відносин. Державна податкова служба України (далі – ДПС ) у зв’язку з модернізацією електронних сервісів містить інформацію з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними. Відтепер ними можна користуватись у режимі реального часу, використовуючи електронні сервіси, що знаходиться за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit. За допомогою відкритих реєстрів ДПС, Замовник в змозі перевірити оригінальність наданого Учасником документу, здійснивши пошук довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) за наступними реквізитами: код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання (Учасника), номер електронної довідки, дата її надання у відкритому реєстрі. Відтак, Учасник надав довідку номер 16902 від 21.04.2020 року, яка повністю відповідає всім вимогам закону та завантажена у належні строки. Враховуючи вищенаведене, подані Учасником документи є чинними та законними. Враховуючи наведене заперечуємо наявність порушення. 2. Щодо договору №14 від 04 травня 2020 року. Повідомляємо, що порушення були усунуті шляхом укладення додаткової угоди №1 від 29 травня 2020 р.. Додаткова угода додається. Замовником усунуті порушення, зобов’язуємось в подальшому не допускати порушення.

2020-05-29 17:16:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" 479 000,00
UAH з ПДВ
476 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 333 200 Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ 890 000,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 623 000 Документи
ТОВ "УкрЗахідУрбанізація" 990 000,00
UAH з ПДВ
987 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 690 900 Документи
ТОВ "МІСТОПЛАН" 996 000,00
UAH з ПДВ
993 000,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 926 800 Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 19:16
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:14
1.1_Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 16:27
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:26
10.1_Свідоцтво ПДВ.pdf
10 квітня 2020 16:26
9_Проект договору.pdf
10 квітня 2020 16:26
7.3_Статут.pdf
10 квітня 2020 16:26
7.2_Виписка з ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 16:26
5.1_Штатний розпис.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.33_19110-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.32_19109-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.31_19106-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.30_19101-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.29_19096-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.28_19058.378- ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.27_19030-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.26_18223-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.25_18220-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.24_18219-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.23_18214-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.22_18203-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.21_18168-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.20_18167-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.19_18164-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.18_18163-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.17_18162-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.16_18153-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.15_18145-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.14_18138-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.13_18137-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.12_18121-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.11_18120-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.10_18117-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.9_18085-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.8_18084-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.7_18083-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.6_18079-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.5_18070-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.4_18026-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.3_18008-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.2_18007-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
3.1_17042.1-ДПТ.pdf
10 квітня 2020 16:26
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 09:30
СВIДОЦТВО ПЛАТН.ПДВ.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 12:00
Довідка МВС
09 квітня 2020 13:46
Проект договору.pdf
09 квітня 2020 13:46
Статут.pdf
09 квітня 2020 13:46
Відгуки.pdf
09 квітня 2020 13:46
Довідка 8 статті 17.pdf
09 квітня 2020 13:46
Довідка 7 статті 17.pdf
09 квітня 2020 13:46
Довідка 6 статті 17.pdf
09 квітня 2020 13:46
Довідка 5 статті 17.pdf
09 квітня 2020 13:46
Довідка 4 статті 17.pdf
09 квітня 2020 13:46
Довідка 3 статті 17.pdf
09 квітня 2020 13:46
Довідка 2 статті 17.pdf
09 квітня 2020 13:46
Довідка 1 статті 17.pdf
09 квітня 2020 13:46
Лист-згода.pdf
09 квітня 2020 13:46
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД"

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ

ТОВ "УкрЗахідУрбанізація"

ТОВ "МІСТОПЛАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД"
#02497683
Відхилено 476 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 09:19
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ
#02497909
Відхилено 890 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 09:21
ТОВ "УкрЗахідУрбанізація"
#40037675
Переможець 987 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 09:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УкрЗахідУрбанізація"
#40037675
987 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:40
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 17:21
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 травня 2020 17:19
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 15:38
договір тендер.pdf укладений
04 травня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 987 000,00
UAH
Причини розірвання договору: не виконані роботи