Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Причіпна підмітально-прибиральна машина
Очікувана вартість
2 900 000,00 UAH
UA-2020-03-26-000367-a ● 54c1f3088af640acb1354695fcb0838f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЕЛУАШ" |
Код ЄДРПОУ: | 03345018 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23 |
Контактна особа: |
Колодій Антон +380612343511 eluavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 15:50 |
Очікувана вартість: | 2 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 87000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Причіпна підмітально-прибиральна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Волгоградська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцевий бюджет.В частині проведення розрахунків за державні кошти та кошти місцевого бюджету, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 11:48 |
Додаток 3 - зміни - 2.docx | |
13 травня 2020 11:48 |
Тендерна документація - зміни.docx | |
13 травня 2020 11:48 |
Зміни до документації - 2.docx | |
07 травня 2020 08:48 |
Зміни до документації.docx | |
26 березня 2020 12:16 |
Додаток 6.docx | |
26 березня 2020 12:16 |
Додаток 5.docx | |
26 березня 2020 12:16 |
Додаток 4.docx | |
26 березня 2020 12:16 |
Додаток 2.docx | |
26 березня 2020 12:16 |
Додаток 1.docx |
13 травня 2020 11:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 травня 2020 11:48 |
Додаток 3 - зміни - 2.docx
|
||||||
13 травня 2020 11:48 |
Тендерна документація - зміни.docx
|
||||||
13 травня 2020 11:48 |
Зміни до документації - 2.docx
|
||||||
07 травня 2020 08:48 |
Зміни до документації.docx
|
||||||
26 березня 2020 12:16 |
Додаток 6.docx
|
||||||
26 березня 2020 12:16 |
Додаток 5.docx
|
||||||
26 березня 2020 12:16 |
Додаток 4.docx
|
||||||
26 березня 2020 12:16 |
Додаток 2.docx
|
||||||
26 березня 2020 12:16 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних вимог підмітально-прибиральної машини
Дата подання: 26 березня 2020 13:00
Дата відповіді: 27 березня 2020 13:40
Маємо бажання уточнити у Вас, як правильно розтлумачити технічну вимогу щодо підмітально-прибиральної машини, а саме: "максимально допустима вага підмітально-прибиральної машини не більше 6000 кг", це мається на увазі маса виготовленної машини, чи спорядженної (а саме з водою, мастилом, паливом)?
Відповідь: Доброго дня! Під максимально допустимою вагою мається на увазі маса у спорядженому стані.
Питання щодо технічних характеристик товару
Дата подання: 30 березня 2020 16:09
Дата відповіді: 02 квітня 2020 14:46
Шановні члени тендерного комітету!
Просимо викласти деякі пункти Додатку № 3 – Технічні вимоги в наступній редакції:
Потужність двигуна - не менше 75 кВт, Гідравлічна система об’ємом не менше 200 літрів та потужністю не менше 70 л/хв. Тиск у гідравлічній системі - не менше 100 бар, Об’єм баків для технологічної води не менше 1200 літрів, Водяний насос установки потужністю не менше 20 л/хв, Дві бокові дискові щітки діаметром не менше 900мм, Центральна щітка шириною не менше 1150 мм та діаметром не менше 900 мм, а пункт Наявність пневматичної гальмівної системи, яка забезпечує безпечне транспортування прибиральної машини – видалити.
З урахуванням вищезазначеного, просимо внести зміни до ТД, враховуючи запропоновані нами зміні, для усунення порушень відповідно до частини 4 статті 22 Закону та відповідності основним принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників, або надати роз’яснення чому конкретні технічні характеристики являються принциповими та не підлягають змінам. У разі Вашої відмови вносити зміни в ТД, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом комунального підприємства «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» (надалі – ТК КП «ЕЛУАШ») розглянуто питання щодо технічних характеристик товару (надалі – Питання). За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Замовником, з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», розроблено тендерну документацію, до складу якої увійшов Додаток 3 «Технічні вимоги». Технічні вимоги у закупівлі «Причіпна підмітально-прибиральна машина» розроблені з урахуванням технічних характеристик аналогічної комунальної техніки, цінової політики іноземних та українських виробників, якісного наповнення спеціальних машин, їх структурованості, наявності спеціальних можливостей, швидкості, їх впливу на довкілля, наповнення механізованими елементами новітніх технологій, даних подібних проведених публічних закупівель та придбаних машин іншими замовниками, їх дійсне використання.
Технічні параметри предмету закупівлі розроблені за результатами аналізу аналогічних моделей техніки до предмету закупівлі 3 різних виробників причіпних підмітально-прибиральних машин та з урахуванням потреб Замовника у господарській діяльності.
Технічні вимоги предмету закупівлі врахувають усі чинники та вимоги до його експлуатації, а саме, його чітку визначеність тоннажу предмету закупівлі з метою найбільш ефективного мобільного транспортування, навантаження та використання; наявність технічних складових, які мають бути включені до предмету закупівлі з метою надійного та повноцінного експлуатування з урахуванням довготривалості технічного процесу на будь-якому етапі життєвого циклу товару.
Наголошуємо, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі відповідають продукції щонайменш трьох виробників причіпних підмітально-прибиральних машин, що дає змогу прийняти участь у закупівлі значному колу учасників.
Замовником, з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», розроблено тендерну документацію, до складу якої увійшов Додаток 3 «Технічні вимоги». Технічні вимоги у закупівлі «Причіпна підмітально-прибиральна машина» розроблені з урахуванням технічних характеристик аналогічної комунальної техніки, цінової політики іноземних та українських виробників, якісного наповнення спеціальних машин, їх структурованості, наявності спеціальних можливостей, швидкості, їх впливу на довкілля, наповнення механізованими елементами новітніх технологій, даних подібних проведених публічних закупівель та придбаних машин іншими замовниками, їх дійсне використання.
Технічні параметри предмету закупівлі розроблені за результатами аналізу аналогічних моделей техніки до предмету закупівлі 3 різних виробників причіпних підмітально-прибиральних машин та з урахуванням потреб Замовника у господарській діяльності.
Технічні вимоги предмету закупівлі врахувають усі чинники та вимоги до його експлуатації, а саме, його чітку визначеність тоннажу предмету закупівлі з метою найбільш ефективного мобільного транспортування, навантаження та використання; наявність технічних складових, які мають бути включені до предмету закупівлі з метою надійного та повноцінного експлуатування з урахуванням довготривалості технічного процесу на будь-якому етапі життєвого циклу товару.
Наголошуємо, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі відповідають продукції щонайменш трьох виробників причіпних підмітально-прибиральних машин, що дає змогу прийняти участь у закупівлі значному колу учасників.
Щодо тех характеристик
Дата подання: 31 березня 2020 15:13
Дата відповіді: 02 квітня 2020 14:48
ЗАУВАЖЕННЯ ЩОДО НЕЗМІНИ ТЕХНІЧНИХ УМОВ ЗГІДНО ТД
Згідно предмету закупівлі UA-2020-03-26-000367-a від 26.03.2020 року зробленого КП «ЕЛУАШ» Замовник прийняв рішення про закупівлю причіпної підмітально-прибиральної машини.
Як можливий учасник публічної закупівлі вважаємо, що вимоги ТД є такими, що не містять дискримінаційних умов, адже чітко визначено предмет закупівлі та можливість участі для необмеженої кількості учасників. Самі вимоги закупівлі складені не під конкретного можливого учасника бажаючого продати даний вид обладнання.
Звертаємо увагу Замовника, що обрані Вами критерії відбору учасників є досить відкритими, прозорими, не містять засобів обмежити і не допустити здорову конкуренцію. Визначені критерії дають можливість багатьом учасникам запропонувати свою пропозицію, з урахуванням технічних характеристик.
Вимоги, які викладені в обговоренні до публічної закупівлі, навпаки приведуть до того, що інші учасники будуть позбавлені можливості внести свою пропозицію на розгляд Замовника.
Приведення ТД у відповідність до технічних вимог одного учасника у виборі саме його моделі та засобу, яку він має намір продати, позбавить інших учасників запропонувати Замовнику для розгляду інші моделі. Взяття до уваги претензії ймовірного учасника створить негативний прецедент для подальшої відкритості при проведенні публічних закупівель, не втручання в господарську діяльність замовника та дотримання рівності прав учасників публічної закупівлі.
Вважаємо, що не можна брати до уваги вимоги ймовірного учасника або ж претендента, які викладені 30.03.2020 року щодо внесення змін до ТД в частині технічних характеристик предмету закупівлі, оскільки таким чином буде звужено права інших учасників, які можуть запропонувати свої пропозиції та дозволить створити справедливу конкуренцію з недопущенням дискримінаційних вимог визначених законодавством України.
Повідомлення учасника про звернення до Антимонопольного комітету України є лише способом маніпулювання для прийняття саме його претензій та вимог, однак не свідчить про те, що він може брати участь та бути добросовісним конкурентом з чесними та справедливими умовами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Надана інформація буде врахована в подальшої роботі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-26-000367-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "КВБЗ", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 30 березня 2020 12:39
Вимога щодо внесення змін в проект договору про закупівлю товару
У зв'язку з некорректним складенням редакції проекту договору про закупівлю Великовантажних мототранспортних засобів - за кодом CPV за ДК 021:2015-34140000-0 - (Причіпна підмітально-прибиральна машина), який знаходиться у Додатку № 4 до тендерної документації за оголошенням № UA-2020-03-26-000367-а, прошу внести зміни, які будут запобігати порушенню законодавства України.
1. Розділ 7 договору "Відповідальність сторін":
Пункт 7.2. "У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти, Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від вартості договору та пеню у розмірі 0,5% від вартості непоставленого або несвоєчасно поставленого Товару, за кожен день прострочення виконання зобов'язання по поставці Товару."- змінити та прийняти у наступній редакції: "У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі товару за бюджетні кошти Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості". Дана редакція пункту процитована згідно статті 231 Господарського кодексу України, яким всі суб'єкти господарювання повині керуватися при виконані діяльності у тому числі і в процесі проведені процедури закупівлі.
2. Пункт 7.4. "За недотримання строків оплати, зазначених у розділі 2 даного договору, Замовник сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,5% від простроченої суми, за кожен день прострочення.." - змінити та прийняти в наступній редакції: "За недотримання строків оплати, зазначених у розділі 4 даного договору, Замовник сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1 процент від простроченої суми, за кожен день прострочення". Даний пункт викладений у редакції згідно Господарського кодексу України.
3. Пункт 7.6. "У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 10% вартості неякісного товару." - пункт змінити та читати у наступній редакції: "За порушення строку усунення недоліків у товарі, встановленого пунктом 6.3.5 цього договору, Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 10% від вартості товару." Даний пункт підлягає коригуванню у зв'язку з протилежним викладенням у пункті 6.3.5.
Просимо Вас внести зміни у редакцію договору згідно наших зауважень.
Розгорнути
Згорнути
1. Розділ 7 договору "Відповідальність сторін":
Пункт 7.2. "У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти, Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від вартості договору та пеню у розмірі 0,5% від вартості непоставленого або несвоєчасно поставленого Товару, за кожен день прострочення виконання зобов'язання по поставці Товару."- змінити та прийняти у наступній редакції: "У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі товару за бюджетні кошти Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості". Дана редакція пункту процитована згідно статті 231 Господарського кодексу України, яким всі суб'єкти господарювання повині керуватися при виконані діяльності у тому числі і в процесі проведені процедури закупівлі.
2. Пункт 7.4. "За недотримання строків оплати, зазначених у розділі 2 даного договору, Замовник сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,5% від простроченої суми, за кожен день прострочення.." - змінити та прийняти в наступній редакції: "За недотримання строків оплати, зазначених у розділі 4 даного договору, Замовник сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1 процент від простроченої суми, за кожен день прострочення". Даний пункт викладений у редакції згідно Господарського кодексу України.
3. Пункт 7.6. "У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 10% вартості неякісного товару." - пункт змінити та читати у наступній редакції: "За порушення строку усунення недоліків у товарі, встановленого пунктом 6.3.5 цього договору, Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 10% від вартості товару." Даний пункт підлягає коригуванню у зв'язку з протилежним викладенням у пункті 6.3.5.
Просимо Вас внести зміни у редакцію договору згідно наших зауважень.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 12:51
Вимогу щодо внесення змін відхилено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-26-000367-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПАТ "КВБЗ", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 03 квітня 2020 15:06
Дата подання: 03 квітня 2020 15:06
Скарга в АМКУ, щодо наявності у тендерній документації дискримінаційних умов
Скарга в АМКУ, щодо наявності у тендерній документації дискримінаційних умов, додаткові документи у т.ч. платіжне доручення знаходяться у додаткових файлах, які додаються.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2020 17:16
Рішення від 07.04.2020 №6605.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2020 17:15
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-03-26-000367-a.b2.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 20:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2020 №7905.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 16:53
Рішення від 24.04.2020 №7905.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скарга задоволена.
Дата виконання рішення замовником: 13 травня 2020 11:42
Номер скарги: UA-2020-03-26-000367-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПАТ "КВБЗ", Код ЄДРПОУ:05763814
Дата подання: 08 травня 2020 15:16
Дата подання: 08 травня 2020 15:16
Скарга в АМКУ щодо внесення змін в тендерну документацію.
Скарга в АМКУ на дії тендерного комітету Замовника, додаткові документи (у тому числі платіжне доручення) надаються у додаткових файлах.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 09:11
Рішення від 13.05.2020 № 9192 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 09:11
Інформація про резолютивну частину рішеннч від 29.05.2020 № 10672.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 14:01
рішення від 29.05.2020 № 10672.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 21:40
Номер скарги: UA-2020-03-26-000367-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «Дніпробудсервіс», Код ЄДРПОУ:24349240
Дата подання: 02 липня 2020 18:00
Дата подання: 02 липня 2020 18:00
Скарга до органу оскарження на рішення Замовника
Скарга до органу оскарження на рішення Замовника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 липня 2020 19:29
рішення від 07.07.2020 № 13152 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 19:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2020 № 14156.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 21:22
рішення від 22.07.2020 № 14156.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 14:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником скасовано рішення тендерного комітету про визначення ТОВ "АВТО-РЕГІОН" переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 29 липня 2020 14:04
Номер скарги: UA-2020-03-26-000367-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВТО-РЕГІОН", Код ЄДРПОУ:32982101
Дата подання: 06 серпня 2020 16:53
Дата подання: 06 серпня 2020 16:53
Скарга на рішення замовника
Скарга про порушення замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення закупівлі за процедурою відкриті торги
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 серпня 2020 21:45
Рішення від 10.08.2020 № 15241 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 10 серпня 2020 21:45
інформація про перенесення розгляду скарги № 13299.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 22:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2020 № 16309.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 22:50
Рішення від 28.08.2020 № 16309.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 19:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зобов'язання щодо скасування рішення про визначення ТОВ "ДНІПРОБУДСЕРВІС" переможцем закупівлі виконано.
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2020 13:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" |
2 500 200,00
UAH з ПДВ
|
2 500 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Дніпробудсервіс» |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАК - БАС" |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" #32982101 |
Рішення скасоване |
2 500 200,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 13:56
|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" #32982101 |
Рішення скасоване |
2 500 200,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 09:43
|
ТОВ «Дніпробудсервіс» #24349240 |
Рішення скасоване |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 09:43
|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" #32982101 |
Відхилено |
2 500 200,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 13:46
|
ТОВ «Дніпробудсервіс» #24349240 |
Відхилено |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 13:51
|
ТОВ "ТРАК - БАС" #41894173 |
Відхилено |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 13:54
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 вересня 2020 13:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі