Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт будівель і споруд ДКС Більче-Волиця)
Очікувана вартість
3 020 484,00 UAH
UA-2020-03-26-000239-b 1a42b6de38fc44f0ab37a6ca5033a2be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитришин Наталія Вікторівна

(032) 234-93-65 dmitrishin-nv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 42601222
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ
Контактна особа: Дмитришин Наталія Вікторівна
(032) 234-93-65
dmitrishin-nv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 травня 2020 12:17
Очікувана вартість: 3 020 484,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 204,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75512.1 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-02-05-001443-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Ремонт будівель і споруд ДКС Більче-Волиця». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт будівель і споруд ДКС Більче-Волиця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 15:08
протокол 20-73-зм-3.pdf
06 травня 2020 15:08
Повідомлення про внесення змін.pdf
06 травня 2020 15:08
Перелік змін до тендерної документації від 06.05.2020.docx
06 травня 2020 15:08
ТД (нова редакція).pdf
06 травня 2020 15:08
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії (нова редакція).pdf
29 квітня 2020 14:33
протокол 20-73-зм-2.pdf
29 квітня 2020 14:33
Повідомлення про внесення змін.pdf
29 квітня 2020 14:33
Перелік змін до тендерної документації від 29.04.2020.docx
22 квітня 2020 13:18
протокол 20-73-зм-1.pdf
22 квітня 2020 13:18
Повідомлення про внесення змін.pdf
22 квітня 2020 13:18
Перелік змін до тендерної документації від 22.04.2020.docx
06 квітня 2020 12:01
Протокол 73-2-2 про виправлення помилки.pdf
06 квітня 2020 12:01
Повідомлення про технічну механічну помилку (1).pdf
06 квітня 2020 12:01
Перелік змін до тендерної документації від 06.04.2020.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток ІХ Опитувальник фізособа.xlsx
26 березня 2020 09:13
Додаток VІII Опитувальник юрособи.xls
26 березня 2020 09:13
Додаток VII Екоопитувальник.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток VI Гарантія договору.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток V Гарантія пропозиції.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток ІV Проект договору.pdf
26 березня 2020 09:13
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток І-а до тех. вимог Гарантійний лист.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток І Технічні вимоги і якісні характеристики.pdf
06 травня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 15:08
протокол 20-73-зм-3.pdf
06 травня 2020 15:08
Повідомлення про внесення змін.pdf
06 травня 2020 15:08
Перелік змін до тендерної документації від 06.05.2020.docx
06 травня 2020 15:08
ТД (нова редакція).pdf
29 квітня 2020 14:33
ТД (нова редакція).pdf
22 квітня 2020 13:18
ТД (нова редакція).pdf
26 березня 2020 09:13
ТД (11).pdf
06 травня 2020 15:08
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії (нова редакція).pdf
26 березня 2020 09:13
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії.pdf
29 квітня 2020 14:33
протокол 20-73-зм-2.pdf
29 квітня 2020 14:33
Повідомлення про внесення змін.pdf
29 квітня 2020 14:33
Перелік змін до тендерної документації від 29.04.2020.docx
22 квітня 2020 13:18
протокол 20-73-зм-1.pdf
22 квітня 2020 13:18
Повідомлення про внесення змін.pdf
22 квітня 2020 13:18
Перелік змін до тендерної документації від 22.04.2020.docx
06 квітня 2020 12:01
Протокол 73-2-2 про виправлення помилки.pdf
06 квітня 2020 12:01
Повідомлення про технічну механічну помилку (1).pdf
06 квітня 2020 12:01
Перелік змін до тендерної документації від 06.04.2020.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток ІХ Опитувальник фізособа.xlsx
26 березня 2020 09:13
Додаток VІII Опитувальник юрособи.xls
26 березня 2020 09:13
Додаток VII Екоопитувальник.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток VI Гарантія договору.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток V Гарантія пропозиції.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток ІV Проект договору.pdf
26 березня 2020 09:13
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток І-а до тех. вимог Гарантійний лист.docx
26 березня 2020 09:13
Додаток І Технічні вимоги і якісні характеристики.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Продовження терміну
Дата подання: 30 квітня 2020 14:00
Дата відповіді: 04 травня 2020 08:23
Доброго дня Шановий Замовник ! У нас як в Учасника торгів виникає питання , щодо переносу терміну подачі пропозицій , просимо зауважити, що вимагається запезпечення тендерної пропозиції і при переносі дати подання пропозиції Учасник змушений витрачати додатково кошти для його оновлення. Чи буде повторне перенесення дати подачі , у зв"язку з чим дата переносилась.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дата подання документів переносилась в зв`язку із змінами (які зараз на погодженні, в частині зменшення тендерного забезпечення), читайте уважно протоколи змін. Дата переноситися вже не буде.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-000239-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК", Код ЄДРПОУ:40273408
Дата подання: 03 червня 2020 13:10
Роз'ясенення
Вимога в супровідній документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 12:46
У відповідь на лист звернення ТзОВ «СМЕК» від 03.06.2020 №02/06-517 надаю Обґрунтування вимоги надання підтвердження ціни (кошторисної документації):

1. Згідно п.1. розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №І, Додатку І-а). Відповідно до п.6 Розділу ІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які викладені у Додатку №І «Технічні вимоги» та продовженні додатку І (в разі наявності) до цієї тендерної документації, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому інформація повинна містити:
- детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики;
- вимоги щодо технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники;
- посилання на стандартні характеристики (ГОСТ, ДСТУ, технічні умови, тощо), вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Тобто необхідно було подати перелік робіт із описом процесу виконання та застосованими матеріалами та механізмами, для можливості оцінки відповідності технічним та якісним характеристикам та підтвердження можливості за запропоновані кошти Учасником виконати передбачені тендером роботи.
2. Крім того в п. 5.2. Додатку №І абзац 8 тендерної документації визначено порядок розрахунку пропозиції, а саме вказано, що розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен бути у програмному комплексі АВК-5 або аналогічному. Також, необхідність надання розрахунків вартості (кошторисної документації) випливає зі змісту Розділу ІІІ Додатку №2 тендерної документації, де в п. 3.1.3 вказано, що Переможець торгів (у разі якщо він скористався правом на пониження ціни (приведеної ціни) під час проведення електронного аукціону) надає остаточну цінову пропозицію та інформацію (документ/-и, розрахунок/-и), що були змінені під час проведення електронного аукціону. В даному випадку Учасник скористався пониженням ціни і жодного розрахунку ним не було подано, відповідно у нього відсутня можливість подати кошторисну документацію до договору і відповідно виконувати роботи. Адже згідно вимог ч.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/ пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. А в даному випадку неможливо дотриматись вимоги закону про відповідність договору поданій тендерній пропозиції, адже розрахунку вартості Учасником не було подано і, відповідно, укладений договір з таким учасником буде нікчемний в силу вимог п. 2. ч. 1. ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Додатково зазначаю, що п. 5.2. Додатку №І абзац 3 передбачає, що допоміжні матеріали (кріпильні елементи, в’яжучі розчини, грунтуючі, сипучі, клеючі матеріали, розчинники і тому подібні), що використовуються для надання послуг (за винятком коли Замовник має потребу конкретизувати допоміжний матеріал),

Документи подані скаржником

03 червня 2020 13:10
SKMBT_C35320060311210.pdf
04 червня 2020 09:45
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000010 ● 5e8ed61e70d042a49050ae39c7df59f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 76

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-03-26-000239-b 26.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-06 11:57:37

Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт будівель і споруд ДКС Більче-Волиця)

Оприлюднені зміни

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-17 09:47:24

Опис порушень виявлених за результатами моніторингу

За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частин першої статті 24, абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Однак відповіднол до п.4ч.7ст.7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" у висновку обовязково зазначаються опис порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу зукупівлі.
Таким чином , просимо надати опис самого порушення виявлено під час моніторингу.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-04-27 17:58:57

Про надання інформації

Державна аудиторська служба України розглянула звернення філії «ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ» акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» (далі – Замовник) щодо роз’яснення змісту висновку, визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-03-26-000239-b (далі – висновок), та повідомляє.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація (частина 2 розділу І додатку ІІ тендерної документації) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), інформація щодо якої міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, що не відповідає вимогам абзацу 1 частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації визначив предмет закупівлі «роботи» та розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 75 512,10 грн або 2,5 відсотка від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт.
Результати моніторингу закупівлі з дотриманням вимог статті 7-1 Закону задокументовані у висновку, який оприлюднений в електронній системі закупівель.
Зазначаємо, що відповідно до частини другої статті 23 Закону Замовник має право у разі усунення порушення законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ повідомляємо наступне : з метою усунення порушення, виявленого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, Замовником підготовлено зміни до тендерної документації, однак через карантинні заходи запроваджені Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» засідання тендерного комітету з цього питання вдасться провести лише 22.04.2020. Таким чином, просимо врахувати викладене вище а також ту обставину , що 17 березня 2020 р. набрав чинності Закон України № 530-XII, яким, зокрема, додатково внесено до переліку форс-мажорних обставин карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України та розглянути інформацію розміщену Замовником 22.04.2020. Додатково, з метою недопущення неоднозначного тлумачення виявлених порушень, надати більш детальний їх опис. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

2020-04-17 10:27:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ" 2 549 304,00
UAH з ПДВ
2 458 689,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" 2 689 200,00
UAH з ПДВ
2 479 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" 2 988 217,45
UAH з ПДВ
2 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль" 3 013 633,66
UAH з ПДВ
2 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ" 2 991 389,96
UAH з ПДВ
2 991 389,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 15:02
Електронний підпис
18 травня 2020 15:01
Цінова пропозиція.pdf
18 травня 2020 15:01
Статут.pdf
18 травня 2020 15:01
Протокол НР.7Z
18 травня 2020 15:01
Опитувальник ЮО.pdf
18 травня 2020 15:01
Наказ Фролова Ю.М.7Z
18 травня 2020 15:01
Лист для клієнтів.7z
18 травня 2020 15:01
Дозвіл Держпраці.pdf
18 травня 2020 15:01
Гарантія 2842-20.7z
18 травня 2020 15:01
Витяг із Статуту.7z
18 травня 2020 15:01
Будівельна ліцензія.pdf
18 травня 2020 15:01
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

15 травня 2020 17:20
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:49
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:49
Критерії повязаності.pdf
21 квітня 2020 15:49
9 Паспорт Чмелик М.Т..pdf
21 квітня 2020 15:49
8 Підпис нотаріус.pdf
21 квітня 2020 15:49
8 Зразок підпису.pdf
21 квітня 2020 15:49
7 Наказ + Рішення №2.pdf
21 квітня 2020 15:49
6 Рішення №1.pdf
21 квітня 2020 15:49
5 Ліцензія СМЕК.pdf
21 квітня 2020 15:49
5 Дозвіл 139.17.26 оригінал.PDF
21 квітня 2020 15:49
4 Відгук до договору.pdf
21 квітня 2020 15:49
3 Договір аналогічний.pdf
21 квітня 2020 15:49
22 Еко-опитувальник.pdf
21 квітня 2020 15:49
20 Структура власності.pdf
21 квітня 2020 15:49
20 Опитувальник ЮО.pdf
21 квітня 2020 15:49
2 Довідка досвід.pdf
21 квітня 2020 15:49
19 Довідка субпідряд.pdf
21 квітня 2020 15:49
17 Додаток 3-а.pdf
21 квітня 2020 15:49
16 Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2020 15:49
15 Довідка АКП.pdf
21 квітня 2020 15:49
14 Право підпису.pdf
21 квітня 2020 15:49
13 Стаття 17 розширено.pdf
21 квітня 2020 15:49
13 Довідка ст.17.pdf
21 квітня 2020 15:49
12 Лист санкії.pdf
21 квітня 2020 15:49
11 СТАТУТ 2020 СМЕК.pdf
21 квітня 2020 15:49
11 Опис до Статуту 2020.pdf
21 квітня 2020 15:49
10 Витяг платника ПДВ.pdf
21 квітня 2020 15:49
1 Технічні вимоги.pdf
21 квітня 2020 15:48
1 Довідка до ТУ кошт.pdf
21 квітня 2020 15:48
1 Гарантійний лист ТУ.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 14:56
Електронний підпис
18 травня 2020 14:52
Ст. 17.pdf
18 травня 2020 14:52
Підписант.pdf
18 травня 2020 14:52
Лист до санкцій.pdf
18 травня 2020 14:52
Кошторис.pdf
18 травня 2020 14:52
Довідка МТБ.pdf
18 травня 2020 14:52
БГ 008 726.rar

Публічні документи

10 липня 2020 11:55
Довідка МВС
10 липня 2020 11:55
Довідка ДПІ
15 травня 2020 13:58
Протокол_НР.7Z
15 травня 2020 13:58
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
15 травня 2020 13:58
Лист_для_клieнтiв.7z
15 травня 2020 13:58
Гарантiя_3876-20.7z
15 травня 2020 13:58
Витяг_iз_Статуту.7z
15 травня 2020 13:58
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
15 травня 2020 13:58
19 цінова пропозиція.pdf
15 травня 2020 13:58
13 витяг ПДВ (ПБС).pdf
15 травня 2020 13:58
8.ліцензія ПБС.pdf
15 травня 2020 13:58
7.відгуки по досвіду.pdf
15 травня 2020 13:57
3 довідка про досвід.pdf
15 травня 2020 13:57
1 технічні вимоги.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 16:10
цінова.PDF
18 травня 2020 16:10
інші.PDF
18 травня 2020 16:10
155524.PDF
18 травня 2020 16:10
155422.PDF
18 травня 2020 16:10
152941.PDF
18 травня 2020 16:10
152922.PDF
18 травня 2020 16:10
152743.PDF
18 травня 2020 16:10
152433.PDF
18 травня 2020 16:10
152357.PDF
18 травня 2020 16:10
КК Досвід.pdf
18 травня 2020 16:10
Виписка з ЄДР.pdf
18 травня 2020 16:10
Гарантія 2478-20.7z.001

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК"

ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"

ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"

ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП СЕРВІСБУДМОНТАЖ"
#41488251
Відхилено 2 458 689,47
UAH з ПДВ
26 травня 2020 13:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК"
#40273408
Відхилено 2 479 900,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 08:33
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"
#35944692
Відхилено 2 480 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 10:50
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"
#33533503
Переможець 2 960 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 10:41

Документи

26 травня 2020 13:30
Електронний підпис

Документи

03 червня 2020 08:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"
#33533503
2 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 11:34
2007000062.pdf укладений
23 липня 2020 11:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 29 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 928 682,16
UAH (в тому числі ПДВ 488 113,69 UAH)