ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Вифлиємській, 16 та вул. Тампере, 16 в Дніпровському районі»
Очікувана вартість
1 464 624,00 UAH
UA-2020-03-26-000081-a 36dc63f964584df99d7662efa2cc065d
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт замовника: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження замовника: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа замовника: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 464 624,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 323,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Вифлиємській, 16 та вул. Тампере, 16 в Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, сквер по вул. Вифлиємській, 16 та вул. Тампере, 16 в Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 березня 2020 09:40
Договір Підряду (Додаток 3).docx
26 березня 2020 09:40
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
26 березня 2020 09:40
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
26 березня 2020 09:40
Документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД" 1 462 969,48
UAH з ПДВ
1 462 969,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 16:08
sign.p7s
03 квітня 2020 16:03
Статут (комлект).pdf
03 квітня 2020 16:03
Кошторис.pdf
03 квітня 2020 16:03
Кошторис 2.pdf
03 квітня 2020 16:03
Досвід 1.pdf
03 квітня 2020 16:03
Анти програма та наказ.pdf
03 квітня 2020 16:03
Досвід 2.pdf
03 квітня 2020 16:03
Комерційні пропозиції.pdf
03 квітня 2020 16:03
Договір буд машин 2.pdf
03 квітня 2020 16:03
49.imd

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
Переможець 1 462 969,48
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 13:08

Документи

14 квітня 2020 13:08
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
1 462 969,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2020 13:08
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
29 квітня 2020 16:07
Умови припинення контракту укладений
14 травня 2020 18:30
ДУ 1.pdf зміни до договору
06 травня 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 121/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Враховуючи лист Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві від 13.05.2020 № 08-17/4244 та неможливості реєстрації юридичних зобов’язань за Договором, Сторони дійшли згоди припинити дію Договору від 29.04.2020 № 121/4 з моменту підписання цієї Додаткової угоди.

Актуальні тендери

До пошуку