Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (42510000-4) (камера холодильна середньотемпературна)
Heat-exchange units, air-conditioning and refrigerating equipment, and filtering machinery (42510000-4) (Refrigerating chamber medium temperature)
Очікувана вартість
7 158 388,00 UAH
UA-2020-03-25-004141-b f1f45c573e054feb9f20bf803aad8017
Переговорна процедура для потреб оборони    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа замовника: Ольга Науменко
+380444547422
olca.92@ukr.net
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
olca.92@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 7 158 388,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 214 751,64 UAH
Publication date: 25 березня 2020 22:03
Enquiries until: 07 квітня 2020 18:00
Complaints submission until: до 08 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 квітня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 7 158 388 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

07 квітня 2020 17:25
Електронний цифровий підпис
07 квітня 2020 17:24
131_Зміни_07.04.2020.doc
07 квітня 2020 17:24
131_Оголошення камера холодильна_CТ 2зі змінами.doc
25 березня 2020 22:03
Додаток 3.docx
25 березня 2020 22:03
Додаток 2.doc
25 березня 2020 22:03
Додаток 1.doc
25 березня 2020 22:03
Договiр_проект_обладнання_2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Камери середньотемпературні
Дата подання: 26 березня 2020 13:02
Дата відповіді: 02 квітня 2020 16:09
Що вважається "камери повинні бути збірні- розбірні"? скалдені камери із сендвіч-панелей та зкріплені нащільниками вважаються збірними розбірними? Де плануються встановлювати камери - в приміщеннях, на вулиці чи під відкритим небом ? по завданню група камер 6,10 та20 куб м встановлюються в одних і тих же місцях - чи можливе їх обєднання ? При складанні із сендвіч- панелей можуть бути спільні стіни - це здешевить загальну вартість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чи вважаються збірно-розбірними камери скріплені нащільниками? – камери повинні бути збірними (збірка проводиться лише особовим складом) та у разі потреби переміщення на інше місце – розбірними, наступна збірка повинна здійснитися без додаткових витрат матеріальних засобів та без залучення спеціалістів які не відносяться до Збройних Сил України. Тому рахуємо недоцільність (не допускаємо) скріплення камер нащільниками;
Де планується встановити камери? – холодильні камери планується встановити в стаціонарних продовольчих складах або їдальнях, також як варіант встановлення камер на складських площах під навісами;
Чи можливо обєднання стінок холодильних камер? – не можливо.


питання по оплаті в умовахінфляції
Дата подання: 02 квітня 2020 13:11
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:26
Доброго дня. Шановний Замовнику, дайте , будь ласка, роз'яснення в такій ситуації - в разі виконання умов договору по поставці товара виникли умови знецінення національної валюти, так як вона є розрахунковою, виникне необхідність перегляду вартості товару до збільшення
Відповідь: Вартість товару залишається без змін.
Термін поставки
Дата подання: 02 квітня 2020 15:20
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:27
Доброго дня шановний Замовнику. Поясніть зменшення термінів поставки товару
Відповідь: В термін постачання Замовник не вносив зміни.
Умови повернення забезпечення виконання договору
Дата подання: 02 квітня 2020 16:35
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:28
Шановні замовники! Умовами Оголошення про проведення відбору учасників передбачено: 10.1. Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. ... 10.3. Підставою для повернення забезпечення виконання Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору у повному обсязі стосовно асортименту, якості, кількості та строків і виключно за цінами згідно положень цього Договору. 10.4. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови договору стосовно асортименту, якості, кількості та строків. Аналогічні положення місяться в проекті договору в пунктах: 12.4. Підставою для повернення забезпечення виконання Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору у повному обсязі стосовно асортименту, якості, кількості та строків і виключно за цінами згідно положень цього Договору. 12.5. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови договору стосовно асортименту, якості, кількості та строків. Не одноразово потенційні учасники акцентували увагу Замовника на те, що такі положення ускладнюють своєчасне виконання обов'язків постачальника, який вкладає свої кошти в закупівлю (виробництво) обладнання без будь-якої передоплати, і крім цього вимушений заморожувати додаткові 5% від суми договору. Крім того, при поставці всього 1 одиниці товару з простроченням на 1 день, що в принципі може відбутись взагалі без провини постачальника, а тільки тому, що отримувач Замовника вирішив поставити прострочену дату на акті прийому-передачі, крім рекомендованих законодавством України сплати в такому випадку пені в розмірі 0,1% від вартості 1 одиниці товару, за умовами вищезазначених положень постачальник втрачає 5% від суми договору, що є неадекватним, нерозумним та подвійним покаранням за одне й те ж порушення. Враховуючи, що виконання договору - це поставка обладнання, а також сплата передбачених договором штрафних санкцій за прострочення термінів поставки, просимо викласти умови повернення забезпечення виконання договору в такій редакції: Пункти 10.3 та 10.4 Оголошення: 10.3. Підставою для повернення забезпечення виконання Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору у повному обсязі стосовно асортименту, якості, кількості, а також сплата штрафних санкцій за прострочення строків поставки і виключно за цінами згідно положень цього Договору. 10.4. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови договору стосовно асортименту, якості, кількості та не сплатив передбачені договором штрафні санкції за прострочення строків поставки. Пункти 12.4 та 12.5 проекту договору: 12.4. Підставою для повернення забезпечення виконання Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору у повному обсязі стосовно асортименту, якості, кількості, а також сплата штрафних санкцій за прострочення строків поставки і виключно за цінами згідно положень цього Договору. 12.5. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови договору стосовно асортименту, якості, кількості та не сплатив передбачені договором штрафні санкції за прострочення строків поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду пропонується пункт 12.4, 12.5 та розділ IV Договору залишити без змін.
Повернення забезпечення виконання договору
Дата подання: 02 квітня 2020 16:36
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:28
Шановні замовники! Умовами закупівлі передбачено забезпечення виконання договору у формі депозиту – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Відповідно до положень пункта 1 статті 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" у діючій редакції "Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин." В той же час при виконані договорів в 2019 році постачальникам повертали депозит в терміни до трьох місяців після виконання умов договорів, а саме здійснення поставок в терміни, передбачені договорами та подання на оплату оформлених у відповідності до умов договорів документів. Керуючись нормами чинного законодавства України, просимо конкретизувати в проекті договору термін повернення забезпечення виконання договору, а саме "не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня виконання умов договору та подання на оплату Замовнику документів, оформлених у відповідності до умов розділу ІV. Порядок здійснення оплати договору."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду пропонується пункт 12.4, 12.5 та розділ IV Договору залишити без змін.

Питання по технічним характеристикам
Дата подання: 02 квітня 2020 16:36
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:29
Доброго дня, шановний Замовнику! Прохання конкретизувати вимогу "номінальна напруга 380/220 В", де вказати "номінальна напруга 380 або 220 В", так як одержувачем при прийманні вимагається наявність підтримки напруги і 380 і 220В одночасно що є неможливим.
Відповідь: Замовником внесенні зміни в Розділ 3. “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”
Питання по технічним характеристикам
Дата подання: 02 квітня 2020 16:38
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:29
Доброго дня , шановний Замовнику. Просимо точніше сформулювати в ТЗ стосовно товщини панелей, а саме прибрати з редакції ТЗ слово "(термоізоляції)", так як у виробників панелей налагоджене виробництво під панелі товщиною 80 мм з урахуванням захисного покриття пінополіуретану, тим самим товщина його становить 77 мм. Прохання вказати допустимі відхилення - +/- 3мм. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесенні зміни в Розділ 3. “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”
Умови повернення забезпечення виконання договору
Дата подання: 02 квітня 2020 16:39
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:30
Доброго дня, шановний Замовнику! Звертаємось з пропозицією внести уточнення в пункт 12.4 проекту Договору, про повернення тендерного забезпечення у відповідності до пп. 1, ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме в пункт "Підставою для повернення забезпечення з моменту подання на оплату всіх документів підтверджуючих поставку товарів та виконання всіх умов Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору у повному обсязі стосовно асортименту, якості, кількості та строків і виключно за цінами згідно положень цього Договору, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду пропонується пункт 12.4 залишити без змін.
Питання по технічним характеристикам
Дата подання: 07 квітня 2020 17:36
Дата відповіді: 08 квітня 2020 14:20
Доброго дня , шановний Замовнику. Просимо вказати допустимі відхилення - "+/- 3мм", так як у виробників панелей відповідно до діючих стандартів налагоджене виробництво під панелі товщиною 100 мм з урахуванням можливої похибки товщини пінополіуретану, тим самим товщина його становить від 97 до 103 мм.Залишення даної вимоги без зміни суттєво вплине на строки виробництва та кінцеву ціну обладнання. Просимо внести зміни, так як прийомка в В/Ч Замовника відбувається несертифікованим приладом для вимірювання товщини панелей, що призводить до серйозних проблем зі здаванням продукції через похибку в 1 мм. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділ 3. “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Оголошення залишаються без змін.

Строк поставки
Дата подання: 07 квітня 2020 17:37
Дата відповіді: 08 квітня 2020 14:21
Просимо розширити строки поставки до 120 к.д через можливе продовження карантину в Україні. Під час карантину виробництво панелей і закупка імпортних комплектуючих затримується, що може призвести до затримки поставки. Просмо розглянути наше звернення. Дякую!
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити строк постачання без змін.
Питання по зниженню ціни
Дата подання: 07 квітня 2020 17:38
Дата відповіді: 08 квітня 2020 14:21
Шановні замовники! В кінці 2019 року постачальники обладнання для продовольчої служби ЗСУ, які за результатами проведених електронних аукціонів процедур закупівлі уклали договори поставки обладнання, за пропозицією Замовника оформили додаткові угоди на продовження терміну дії договорів до 31 березня 2020 року з метою забезпечення поставки в першому кварталі 2020 року обладнання в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначених в договорах. Однак, коли постачальники виготовили чи закупили обладнання для виконання цих поставок, представники замовника поставили ультиматум про зменшення ціни товару. При цьому по деяким позиціям вимагалось зменшення ціни більше, ніж на 20%, тобто замовник запропонував поставити обладнання значно нижче його собівартості. Просимо уточнити, чи буде замовник, після проведення переговорної процедури з учасником, при відсутності будь-яких підстав дискваліфікації його тендерної пропозиції, вимагати для укладення договорів поставки обов’язкового додаткового зменшення цінової пропозиції учасника-переможця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначене питання не належить до проведення процедури закупівлі.
Питання по товщині панелей уточнене. Прохання керуватися даним текстом!
Дата подання: 07 квітня 2020 17:52
Дата відповіді: 08 квітня 2020 14:22
Доброго дня , шановний Замовнику в попередньому питанні були технічні неточності, просимо керуватись даним зверненням! Просимо внести в технічні вимоги до камер середньотемпературних допустимі відхилення - "+/- 3мм", так як у виробників панелей відповідно до діючих стандартів налагоджене виробництво під панелі товщиною 80 мм з урахуванням можливої похибки товщини пінополіуретану, тим самим товщина його становить від 77 до 83 мм.Залишення даної вимоги без зміни суттєво вплине на строки виробництва та кінцеву ціну обладнання. Просимо внести зміни, так як прийомка в В/Ч Замовника відбувається несертифікованим приладом для вимірювання товщини панелей, що призводить до серйозних проблем зі здаванням продукції через похибку навіть в 1 мм. Допуск в декілька міліметрів жодним чином не впливає на кінцеві якісні та кількісні показники обладнання. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділ 3. “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Оголошення залишаються без змін.
Проект договору
Дата подання: 07 квітня 2020 17:58
Дата відповіді: 08 квітня 2020 14:23
Шановні замовники! Відповідно до проекту договору "2.6 У випадку не врегулювання питання приймання товару за якістю згідно положень цього Договору його приймання здійснюється за висновками додаткової експертизи, що проводиться незалежними акредитованими організаціями (лабораторіями) України." Необхідно уточнити, яким органом повинні бути акредитовані незалежні лабораторії України. Крім того,пПитання визначення відповідності якісних характеристик товару технічним вимогам договору входить в компетенцію ТПП та її регіональних підрозділів. Пропонуємо уточнити цей пункт, виклавши його в редакції: "2.6 У випадку не врегулювання питання приймання товару за якістю згідно положень цього Договору його приймання здійснюється за висновками додаткової експертизи, що проводиться незалежними організаціями (лабораторіями), акредитованими Національним агентством з акредитації України або ТПП України та її регіональними підрозділами."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору залишається без змін.

Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Холодильне та морозильне обладнання (42513000-5) (камера холодильна середньотемпературна об'ємом до 6 м³)
Статус: Активний
Очікувана вартість: 4 669 096,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 46 690,96 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140 072,88 UAH


Title: Lot 1. Refrigerating and freezing equipment (42513000-5) (Refrigerating chamber medium temperature volume up to 6 m³)
Current status: Active
Estimated total value: 4 669 096,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 46 690,96 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 140 072,88 UAH

Аукціон

Початок: 13 квітня 2020 12:59
Auction planned date: 13 квітня 2020 12:59

Позиції

14 од.
Камера холодильна середньотемпературна об'ємом до 6 м³
ДК 021:2015: 42513000-5 — Холодильне та морозильне обладнання
Доставка: 61034, Україна, Харківська область, м. Харків, , вул. Переможців, 6а
Дата доставки: 15 листопада 2020

Refrigerating chamber medium temperature volume up to 6 m³
CPV: 42513000-5
12 од.
Камера холодильна середньотемпературна об'ємом до 6 м³
ДК 021:2015: 42513000-5 — Холодильне та морозильне обладнання
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 15 листопада 2020

Refrigerating chamber medium temperature volume up to 6 m³
CPV: 42513000-5
18 од.
Камера холодильна середньотемпературна об'ємом до 6 м³
ДК 021:2015: 42513000-5 — Холодильне та морозильне обладнання
Доставка: 79025, Україна, Львівська область, м. Львів, , вул. Левандівська, 5
Дата доставки: 15 листопада 2020

Refrigerating chamber medium temperature volume up to 6 m³
CPV: 42513000-5
18 од.
Камера холодильна середньотемпературна об'ємом до 6 м³
ДК 021:2015: 42513000-5 — Холодильне та морозильне обладнання
Доставка: 65041, Україна, Одеська область, м.Одеса, , вул. Хуторська, 99
Дата доставки: 15 листопада 2020

Refrigerating chamber medium temperature volume up to 6 m³
CPV: 42513000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунка-фактури на відвантажений товар, підписаного керівником та головним бухгалтером підприємства (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається у рахунку-фактурі), але не пізніше ніж за 10 робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Актуальні тендери

До пошуку