Апарат для штучної вентиляції легень
Очікувана вартість
9 130 000,00 UAH
UA-2020-03-25-003637-b 8744863bb1c341eda47606185ade004a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 00182113
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ С.КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ, будинок 18, офіс 305
Контактна особа: Андрій Панченко
+380678963471
a0678963471@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Апарат для штучної вентиляції легень V8600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  30 травня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

25 березня 2020 17:04
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАРАНТ"
#32157279
Переможець 9 129 989,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 17:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 березня 2020 17:06
SCAN_20200325_111843605.pdf укладений
25 березня 2020 17:05
sign.p7s зміни до договору
28 травня 2020 15:19
угода про розірвання.pdf укладений
28 травня 2020 15:16
sign.p7s зміни до договору
28 квітня 2020 11:41
SCAN_20200428_103855144.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни за одиницю товару та зменшення загальної суми договору на суму 597289,00 грн. у зв'язку із звільненням операцій з постачання даного виду товарів від сплати ПДВ. Зменшення ціни за одиницю товару та загальної суми договору пропорційно відміненій сумі ПДВ. Загальна сума договору після внесених змін становить 8532700,00 грн.
Номер договору про закупівлю: МД2503
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 30 травня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: договір розривається з причини неможливості Постачальником здійснити поставку товару

Актуальні тендери

До пошуку