Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка»
Очікувана вартість
62 319 843,96 UAH
UA-2020-03-25-003601-b dd41e793119a41f9a948edb93ab03963
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 12:40
Очікувана вартість: 62 319 843,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 623 198,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 311000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Одеська область, південно-східна частина м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підставних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 16:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 16:56
Тендерна документація.pdf
25 березня 2020 16:56
Додаток 1.pdf
25 березня 2020 16:56
Додаток 2.pdf
25 березня 2020 16:56
Додаток 3.pdf
25 березня 2020 16:56
Додаток 4.pdf
25 березня 2020 16:56
Додаток 5.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оформлення документів
Дата подання: 30 березня 2020 01:36
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:49
Відповідно до вимог п.3 Розділу 3, кожен документ, що складається Учасником має містити інформацію про адресата. Просимо надати роз'яснення, кого саме доцільно вказувати у довідках, листах, тощо, у якості адресата?
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що документи тендерної пропозиції учасника, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис та печатку (у разі наявності) на кожній сторінці. Таким чином, учасник зазначає адресата, якому подає документ.
Копії документів
Дата подання: 30 березня 2020 01:37
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:49
Просимо надати роз'яснення, які саме вимоги встановлюються до завірення копій документів, яке завірення буде вважатися таким, що відповідає вимогам ТД, що має буде відображене на копії?
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що копії документів тендерної пропозиції оформлюються учасником згідно чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів".
Розрахунки
Дата подання: 30 березня 2020 01:40
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:50
Просимо надати роз'яснення, якщо Учасник не долучає до розрахунків витрати на перевезення робітників, енергоносії, тощо, чи має в такому разі Учасник надавати відповідно підтверджувальні розрахунки, або надає розрахунки тільки за тими статтями витрат, що враховані у договірній ціні?
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. Відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 затвердженої тендернї документації визначено, що До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
- ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації (на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період).
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця / переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави (з посиланням нормативно – правовий акт) ненадання відповідних документів.
Забезпечення договору
Дата подання: 30 березня 2020 01:44
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:50
Просимо надати роз'яснення, щодо вимоги п.6., де зазначено, що Учасник вносить забезпечення шляхом оформлення банківської гарантії та, разом з цим, йдеться про внесення коштів на рахунок Замовника Який саме вид забезпечення передбачений умовами Договору (депозит чи гарантія?)
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. Пунктом 6 розділу 6 затвердженої документації передбачено забезпечення виконання договору. Не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник-переможець, вносить забезпечення виконання договору в розмірі 3% вартості договору у формі оригіналу гарантії (банківської гарантії безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 No 639), із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок Замовника у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України) або у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника. У разі надання забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на реєстраційний рахунок Замовника Учасник - переможець процедури закупівлі повинен надати оригінал та копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору.
Формат
Дата подання: 30 березня 2020 01:46
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:51
Просимо завантажити до закупівлі файли Тендерної документації з додатками, у форматі, який дозволяє копіювання (бажано, word). Тендерна документація містить різноманітні форми та формулювання, копіювання яких необхідне для якісної підготовки тендерної пропозицій.
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Крім того, розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Аналогічний договір
Дата подання: 30 березня 2020 01:48
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:51
Просимо надати роз'яснення, який договір буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника? Чи наявні вимоги до предмету договору (наприклад, чи буде відповідати вимогам договор на капітальний ремонт будівлі), щодо складу робіт?
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. На виконання положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація встанволює вимогу щодо наявності досвіду виконанні аналогічного договору. Аналогічним договором є договір з предметом на виконання робіт з будівництва каналізаційної системи або реконструкція каналізаційної системи за класом наслідків не нижче СС2.
Копія аналогічного договору
Дата подання: 30 березня 2020 16:06
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:52
Доброго дня! Згідно п. 1.3. вимог до документа розділу 1 додатку 1 до ТД учасник надає засвідчену учасником та попереднім замовником копію аналогічного договору. Роз'ясніть, будь ласка, зазначені вимоги. Попередній замовник також повинен проставити на копії договору помітку "Згідно з оригіналом" та свої підпис та печатку? Як в такому разі повинна засвідчуватися копія договору, якщо замовник був ліквідований/реорганізований? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. З метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідки/дoвiдка пpo вapтiсть викoнaних poбiт (фopми КБ-3) засвідчена учасником та попереднім замовником повна копія аналогічного договору з усіма додатками (у разі їх наявності). У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця / переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави (з посиланням нормативно – правовий акт) ненадання відповідних документів.
Техніка
Дата подання: 30 березня 2020 16:13
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:52
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка, у разі залучення учасником техніки та механізмів за договорами про надання послуг техніки, чи може учасник в якості договорів оренди техніки надати такі договори про надання послуг техніки? Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. Шановний учаснику дякуємо за питання. На виконання положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація встанволює вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Отже учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати у випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими (орендованими) будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми.
Обгрунтування
Дата подання: 30 березня 2020 21:09
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:53
Доброго дня! Згідно вимог п. 6 р. 3 ТД при розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обгрунтуванні, яке надається учасником у складі пропозиції. Роз'ясніть , будь ласка, що мається на увазі Замовником під заміною будівельних машин? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. Вимоги пункту 6 розділу 3 затвердженої тендерної документації зазначено, що при розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке надається у складі пропозицій.Таким чином, у разі заміни будівельної машини і механізму учасник повинен надати розрахунок - порівняльний склад ресурсів норм з уточненою ресурсною частиною, який здійснюється в програмному комплексі у якому здійснено всі розрахунки.
Ліцензія
Дата подання: 30 березня 2020 21:13
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:53
Доброго дня! Підпунктом 4.3 п. 4 р. 1 додатку 1 до ТД передбачений перелік робіт, які мають бути в ліцензії. Роз'ясніть, будь ласка, якщо деякі роботи з цього переліку будуть виконуватися супідрядною організацією, чи може такий вид робіт бути лише в ліцензії субпідрядника, а не в учасника? Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. Вимогами підпункту 4.3 пункту 4 додатку №1 до тендернї документації передбачено, що учасник в складі своєї тендернї пропозиції повинен надати копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС-2 за наступними видами робіт: Будівельні та монтажні роботи загального призначення: улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних; зведення металевих конструкцій; зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій; зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій; зведення кам’яних та армокам’яних конструкцій; монтаж технологічного устаткування; виконання пусконалагоджувальних робіт: Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання; водопостачання та водовідведення; електропостачання і електроосвітлення; монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення; Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури: доріг автомобільних.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-23-000031 ● 94dad05bb72947d5a8184fe3bd10472c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2020 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2020 Одеса № 107

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 23.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.04.2020




Начальник Олег МУРАТОВ


Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.04.2020 № 107
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
UA-2020-03-25-003601-b 25.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-24 12:33:41

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка»), яка проводиться Державним підприємством «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-25-003601-b, дата оприлюднення 25.03.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.2, пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», тоді як учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» у складі тендерної пропозиції надано відгук про виконання аналогічного договору від 01.04.2020 № 46-20, виданий ТОВ «УКРСПЕЦОБОРУДОВАНИЕ» де відсутні дані про назву, адресу, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані відомості у відгуку?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам форми 1 додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», де зазначено, що «аналогічними договорами є договори з предметом на виконання робіт з будівництва каналізаційної системи або реконструкція каналізаційної системи за класом наслідків не нижче СС2», тоді як учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження виконання робіт по аналогічному договору від 01.08.2019 № 20/19 за класом наслідків не нижче, ніж СС2?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-28 16:12:20

Пояснення

Доброго дня. Пояснення надано (щляхом оприлюднення пояснення) в окремому файлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-29 12:16:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка»), яка проводиться Державним підприємством «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-25-003601-b, дата оприлюднення 25.03.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні додаткових пояснень від Замовника у зв’язку з наданням відповіді, оприлюдненої в електронній системі закупівель від 28.04.2020 щодо наступних питань, а саме:
- прошу надати інформацію чи виконувалися роботи з будівництва учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» за об’єктом «Каналізаційна система смт Нижні Сірогози - реконструкція; Херсонська обл., Нижньосірогозький р-н, смт Нижні Сірогози; вул. Банкова, 3а» за аналогічним договором від 01.08.2019 № 20/19 у рамках виконання договору підряду від 22.10.2018 № 4, укладеного між Департаментом житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Херсонської обласної державної адміністрації та ТОВ «УКРСПЕЦОБОРУДОВАНИЕ» за вказаним об’єктом? Якщо так, прошу надати інформацію про статус учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» у виконанні будівельних робіт за вказаним об’єктом у розумінні постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (генеральний підрядник, підрядник або субпідрядник)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-04 13:55:53

Пояснення

Доброго дня. Пояснення надано (шляхом оприлюднення пояснення) в окремому файлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-M-2020-04-23-000031 закупівлі ID: UA-2020-03-25-003601-b Тендерний комітетом державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» (надалі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону чинного на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів надалі за текстом - Закон) в електронній системі «Prozorro» здійснюється закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка» (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-25-003601-b (дата оприлюднення 25.03.2020р.). Вказана вище закупівля здійснюється відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель річного плану UA-P-2020-03-25-006179-b. Разом з тим, згідно Наказу № 107 від 23.04.2020 «Про початок моніторингу закупівель», Південним офісом Держаудитслужби розпочато моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі. Відповідно до Наказу №107 від 23.04.2020р. підставою для прийняття рішення про початок моніторингу виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В ході здійснення моніторингу закупівлі Південним офісом Держаудитслужби Замовнику через електронну систему закупівель 24.04.2020р. об 12:33:41 та 29.04.2020 об 12:16:53 надсилалися запити на пояснення. Замовником 28.04.2020 о 16:12:20 та 04.05.2020 о 13:55:53 надані відповіді на пояснення з документальним підтвердженням. В подальшому, 05 травня 2020 року Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель «Prozorro» оприлюднено висновок про результати моніторингу даної закупівлі. Згідно констатуючої частини Висновку, «Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 25.03.2020 № 3, тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ», договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.05.2020 № 1. Відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів за ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва на закупівлю робіт по об’єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка». Згідно з протоколом тендерного комітету Замовника від 16.04.2020 № 9 прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» (далі – Учасник). За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації встановлено наступне: Підпунктом 1.2, пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Замовником встановлено вимогу надання з боку учасника відгуку/ рекомендаційного листа з інформацією про належне виконання Учасником договору, зокрема про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень від попереднього замовника зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, також зазначення класу наслідків - не нижче СС2, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт; у разі введення в експлуатацію зазначається дата введення. Проте Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук про виконання аналогічного договору від 01.04.2020 № 46-20, виданий ТОВ «УКРСПЕЦОБОРУДОВАНИЕ», де відсутні дані про назву, адресу, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані відомості у відгуку. Отже, Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону чинного на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів) (далі – Закон) не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону. Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було направлено Замовнику запити про надання пояснень від 24.04.2020 та від 29.04.2020, на які надано Замовником відповіді. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону (у редакції Закону чинного на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів). За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору - порушень не встановлено. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.» Вважаємо, що винесений Висновок про результати моніторингу закупівлі, згідно оголошення UA-2020-03-25-003601-b є протиправним і підлягає скасуванню з наступних підстав. По – перше, викладені у висновку про результати моніторингу закупівлі обставини не відповідають дійсності. Згідно Висновку про результати моніторингу Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону чинного на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів) (далі – Закон) не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону. Категорично не погоджуємося з позицією викладеній у Висновку про результати моніторингу закупівлі оскільки: Тендерна документація (затверджена рішенням тендерного комітету від 25 березня 2020 року, протокол №3) включає невід’ємні частини до неї. Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації (надалі – по тексту - документація) визначено, що Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи, передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кваліфікаційна частина тендерної пропозиції складається зокрема з документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»*: Довідка за формою 1 додатку 1 до тендерної документації про досвід виконання аналогічного договору, завірена власним підписом та печаткою учасника. Пунктом 1 «Досвід виконання аналогічного договору» додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до документації визначено, що учасник в складі пропозиції повинен надати довідку (складена за Формою №1 цього додатку) яка підтверджує досвід виконання аналогічного* договору, за яким виконувались роботи; відгук/ рекомендаційний лист з інформацією про належне виконання Учасником договору, зокрема про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень від попереднього замовника зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, також зазначення класу наслідків – не нижче СС2, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт; у разі введення в експлуатацію зазначається дата введення; копію аналогічного договору, довідки. Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ", код ЄДРПОУ 42455803, в складі своєї тендерної пропозиції завантажив заархівовану папку «Комерційна частина - ч 4-2.rar» в якій надано файл «31 Відгук.pdf» в якому міститься відгук про належне виконання договору (вих. №46-20 від 01 квітня 2020року). Під час вивчення даного відгуку встановлено, що він оформлений на фірмовому бланку ТОВ «Укрспецоборудование» й містить реквізити, зокрема: Україна, 54001, м. Миколаїв, вул. Громадянська, 16, тел./факс +380512500474, 472625. Даний відгук підписаний директором ТОВ «Укрспецоборудование» Григорян М.В. Таким чином, зазначена інформація стосується особи, яка може підтвердити вказані дані. Враховуючи наведене, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ", код ЄДРПОУ 42455803, не порушив умови документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення даної тендерної пропозиції. Аналогічного висновку доходить уповноважений орган з розгляду скарг - постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях, наприклад: № 9767-р/пк-пз від 19.07.2019р, №6176-р/пк-пз від 06.09.2017р. та інших. Звертаємо Вашу увагу та надаємо скріншот завантаженого листа відгуку учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ", код ЄДРПОУ 42455803 в якому чітко наведені реквізити даного документа. Отже, даний документ – Відгук про належне виконання договору оформлений на фірмовому бланку підприємства за підписом керівника, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Враховуючи наведене, учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ», не порушив умови документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону. Окрім того, згідно Висновку про результати моніторингу закупівлі Замовника зобов’язано усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Зокрема, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до ч. 7 ст7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» у висновку обов’язково зазначаються, зокрема, зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно п. 19 ч.1 ст.4 КАС України індивідуальний акт - акт (рішення) суб’єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк. Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для Замовника певні обов’язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймається Держаудитслужбою в межах наданих їй повноважень та на виконання покладених на неї завдань, тому має бути перевірений судом на відповідність пп.1,3 ч. 2 ст. 2 КАС України. Відповідно до п.п.1,3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб’єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Разом з тим, вважаємо, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі для усунення порушень. Висновком Держаудитслужбою зобов’язано Замовника здійснити заходити щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Зазначеним Висновком Держаудитслужбою Замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень проте не конкретизовано яких саме заходів має вжити Замовник, відтак такий висновок не є конкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання Замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень. Таким чином, Висновок про результати моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка» (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-25-003601-b не відповідає ч.7 ст 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п.1 ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, тому підлягає скасуванню. Частиною 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі – КАС України) в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У той же час, аналогічного висновку дійшли колегії суддів відповідно до правової позиції, викладеної в постанові Верховного Суду від 10 грудня 2019 року в справі №160/9513/18, в постанові Верховного Суду від 05 березня 2020 року в справі №640/467/19. Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та доповненнями повідомляємо, що замовником було дотримано у повному обсязі положення Закону України «Про публічні закупівлі» й нормативно – правових, аргументованих та обґрунтованих підстав для застосування норм п.1ч.1 ст.30 цього Закону у тендерного комітету відсутні. Додатково повідомляємо, що відповідно до положень статті 7 Закону органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель. Повідомляємо, що користуючись правом, наданим частиною десятою статті Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, розглядається питання щодо оскарження вищезазначеного висновку у судовому порядку протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. ПРОСИМО: 1. Скасувати висновок про результати моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка» (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-25-003601-b у часині встановлення порушень, зокрема невідхилення тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» на підставі п.1ч.1ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також зобов’язання заходів щодо усунення виявлених порушень. Додатки до аргументованого заперечення: 1. Відгук про належне виконання договору (вих. №46-20 від «01» квітня 2020 року) 2. Витяги з Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях, наприклад: № 9767-р/пк-пз від 19.07.2019р, №6176-р/пк-пз від 06.09.2017р. 3. Постанова Верховного Суду від 10 грудня 2019 року в справі №160/9513/18, Постанова Верховного Суду від 05 березня 2020 року в справі №640/467/19.

2020-05-12 12:08:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ" 62 069 168,60
UAH з ПДВ
62 069 168,60
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" 62 169 700,28
UAH з ПДВ
62 169 700,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 09:42
Електронний підпис
09 квітня 2020 09:41
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ"

ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ"
#42455803
Переможець 62 069 168,60
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ"
#42455803
62 069 168,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 14:33
Звіт про виконання договору укладений
28 грудня 2023 14:29
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 14:25
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 19.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 14:24
Додаткова угода 19.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 14:24
Електронний підпис укладений
20 березня 2023 12:19
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 18.pdf зміни до договору
20 березня 2023 12:16
Додаткова угода 18.pdf зміни до договору
20 березня 2023 12:16
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:07
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 17.pdf зміни до договору
02 січня 2023 12:55
Додаткова угода 17.pdf зміни до договору
02 січня 2023 12:55
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 11:06
ДУ _16.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:38
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю .pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:38
Електронний підпис укладений
22 вересня 2022 10:44
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 15.pdf зміни до договору
22 вересня 2022 10:35
Додаткова угода 15.pdf зміни до договору
22 вересня 2022 10:35
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 12:04
Додаткова угода 14.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 11:41
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 14.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 11:41
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 09:59
Додаткова угода 13.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 09:47
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 13.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 09:47
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 12:17
Додаткова угода 12-1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:13
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 12-1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:13
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 13:16
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 12.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:05
Додаткова угода 12.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 13:26
Додаткова угода 11.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 13:00
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 11.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 14:37
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 14:33
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 10.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 09:51
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 9.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 09:46
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 13:38
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 13:17
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 8.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 13:17
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 14:38
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 14:03
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 7.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 14:01
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 13:15
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 6.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 13:14
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 13:14
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 11:10
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 5 .pdf зміни до договору
16 серпня 2021 11:07
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 11:42
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:33
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 4 .pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 13:05
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 3 .pdf зміни до договору
19 березня 2021 12:59
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
19 березня 2021 12:58
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:45
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:43
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору .pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 13:53
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 травня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 13:33
Договір укладений
04 травня 2020 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - План фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, який уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна . Фінансування на 2020 рік складає – 19 370, 00 тис. грн., на 2021 рік - 26 019, 00 тис. грн., на 2022 рік – 16 680, 168 60 тис. грн. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, який уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів Замовника в частині банківських рахунків та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 10 344 861, 43 грн. (десять мільйона триста сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 43 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 25 519 000, 00грн., на 2022 рік – 17 180 168, 60 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 10 344 861, 43 грн. (десять мільйона триста сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 43 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 34 807 111, 00грн., на 2022 рік – 7 892 057,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 10 344 861, 43 грн. (десять мільйона триста сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 43 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 35 042, 218 69 грн., на 2022 рік – 7 656, 949 91 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 10 344 861, 43 грн. (десять мільйона триста сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 43 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 38 628 111,00 грн., на 2022 рік – 4 071 057, 60 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 10 344 861, 43 грн. (десять мільйона триста сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 43 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 38 000 000,00 грн., на 2022 рік – 4 699 168, 60 грн. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 10 344 861, 43 грн. (десять мільйона триста сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 43 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 40 932 000,00 грн., на 2022 рік – 1 767 168, 60 грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 10 344 861, 43 грн. (десять мільйона триста сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 43 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 39 436 433, 45 грн., на 2022 рік – 3 262 735, 15 грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 10 344 861, 43 грн. (десять мільйона триста сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 43 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 40 932 000,00 грн., на 2022 рік – 1 767 168, 60 грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 10 344 861, 43 грн. (десять мільйона триста сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 43 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 40 921 877, 56 грн., на 2022 рік – 1 777 291, 04 грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 10 344 861, 43 грн. (десять мільйона триста сорок чотири тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 43 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 40 921 877, 56 грн., на 2022 рік – 1 777 291, 04 грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: На підставі Рішення Генпідрядника, що з 02.08.2022року призначено нового директора ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» та з 06.09.2022року змінено юридичну адресу, Сторони вирішили внести зміни до Договору№ 1 від «04» травня 2020 р., виклавши в новій редакції Преамбулу і Реквізити та підписи сторін, зокрема: Преамбула: Сторони: Державне Підприємство «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» (далі – Замовник) в особі в. о. директора Гальчук Лідії Кирилівни , що діє на підставі Статуту, та ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» (далі – Генпідрядник) в особі директора Ким Маргарити Федорівни повноваження якої підтверджені Статутом, на виконання будівництва по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка» (ДК 021-2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), адреса розташування об’єкта: Україна, Одеська область, південно-східна частина м. Одеси, уклали цю Додаткову угоду та викладено розрахункові рахунки і адреси Сторін в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. «Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.) з ПДВ. Фінансування складає на 2020 рік – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік – 40 921 877, 56 грн., на 2022 рік – 1 777 161, 61 грн., на 2023 рік – 129, 43 грн.». Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 18.2. «Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 31.12.2023 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по договору». Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3- Графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.) з ПДВ. Фінансування складає на 2020 рік – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 40 921 877, 56 грн., на 2022 рік – 0, 00 грн., на 2023 рік – 1 777 291,04 грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3- Графік фінансування робіт, яка уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: На підставі паспорта бюджетної програми на 2023 р., Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 168, 60 грн. (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 60 коп.) з ПДВ. Фінансування складає на 2020 рік – 19 370 000, 00 грн., на 2021 рік - 40 921 877, 56 грн., на 2022 рік – 0, 00 грн., на 2023 рік – 1 777 291,04 грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3- Графік фінансування робіт, яка уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із відсутністю подальшої потреби у здійсненні закупівлі, виконанні робіт на об’єкті: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 ««Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка», Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну Договору та внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.3.1 Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 62 069 039, 17 грн (шістдесят два мільйона шістдесят дев’ять тисяч тридцять дев’ять грн. 17 коп.) з ПДВ 10 344 839,86 грн. (десять мільйонів триста сорок чотири тисячі вісімсот тридцять дев’ять грн. 86 коп.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 62 069 039,17
UAH (в тому числі ПДВ 10 344 839,86 UAH)