Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комплект мультимедійного обладнання для кабінетів математики та біології
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-03-25-002779-b ● add5cde53a454e8db8d9e3f68055c3c4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 02145866 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Толочик Оксана Павлівна +380365723154 osvitakost@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 15:26 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 15:26 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 11:23 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
комплект мультимедійного обладнання для кабінетів математики та біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, Костопільський НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія ім. Т.Г. Шевченка", Костопільська ЗОШ № 3, Костопільська ЗОШ № 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | підписання видаткової накладної, акту прийому – передачі Товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2020 11:30 |
мультимедійне обладнання зміни.doc | |
25 березня 2020 15:21 |
мультимедійне обладнання.doc |
30 березня 2020 11:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 березня 2020 11:30 |
мультимедійне обладнання зміни.doc
|
|||
25 березня 2020 15:21 |
мультимедійне обладнання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 26 березня 2020 12:06
Дата відповіді: 26 березня 2020 15:16
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Аналог" чи "еквівалент" у розумінні Замовника це пропонований товар, технічні характеристики якого відповідають вимогам, які передбачені в специфікації (додаток 1 до документації) або покращені.
2. Монтаж, налагодження, запуск та інсталяція повинна бути включені до вартості ціни пропозиції (розділ 3 док.)
2. Монтаж, налагодження, запуск та інсталяція повинна бути включені до вартості ціни пропозиції (розділ 3 док.)
Уточнення
Дата подання: 30 березня 2020 18:03
Дата відповіді: 31 березня 2020 09:58
Доброго дня! Згідно з п. 4. Кваліфікаційні вимоги, подання та ранжування пропозицій
5. Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс, проектор, виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
Чи будете Ви розглядати пропозицію Учасника, який надасть копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам окремо на інтерактивну дошку та проектор?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-25-002779-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 31 березня 2020 10:53
Щодо Авторизаційного листа
Шановний Замовник!
У складі тендерної документації (далі-ТД) п. 1. 4 визначена умова надання авторизаційного листа наданий виробником інтерактивних комплексів, мультимедійних проекторів, виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України (статус офіційного дистриб'ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника).
При цьому вбачаємо, що фактично в ТД прописано програмне забезпечення (далі -ПЗ) конкретного виробника і при цьому вказане ПЗ не є окремим предметом закупівлі, визначеним Замовником.
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного ПЗ, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
У той же час вимога мати статус партнера виробника (правовласника) чи партнера спеціального програмного забезпечення не має жодного відношення ані до технічних якісних та кількісних, функціональних характеристик предмета закупівлі, визначених п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ані до інших кваліфікаційних критеріїв учасників закупівлі.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо викласти вказану вимогу ТД в наступній редакції: “Авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб'ютором, партнером виробника інтерактивних комплексів або окремих його складових частин, мультимедійних проекторів”.
Розгорнути
Згорнути
У складі тендерної документації (далі-ТД) п. 1. 4 визначена умова надання авторизаційного листа наданий виробником інтерактивних комплексів, мультимедійних проекторів, виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України (статус офіційного дистриб'ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника).
При цьому вбачаємо, що фактично в ТД прописано програмне забезпечення (далі -ПЗ) конкретного виробника і при цьому вказане ПЗ не є окремим предметом закупівлі, визначеним Замовником.
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного ПЗ, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
У той же час вимога мати статус партнера виробника (правовласника) чи партнера спеціального програмного забезпечення не має жодного відношення ані до технічних якісних та кількісних, функціональних характеристик предмета закупівлі, визначених п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ані до інших кваліфікаційних критеріїв учасників закупівлі.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо викласти вказану вимогу ТД в наступній редакції: “Авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб'ютором, партнером виробника інтерактивних комплексів або окремих його складових частин, мультимедійних проекторів”.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2020 16:24
Доброго дня, ваші зауваження враховані, будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-03-25-002779-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 31 березня 2020 10:57
Сертифікати ISO
Шановний Замовник!
Згідно з П. 6. Тендерної документації учасник повинен надати “Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів”.
З огляду на положення норм матеріального права слід взяти до уваги, що отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001). Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з П. 6. Тендерної документації учасник повинен надати “Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів”.
З огляду на положення норм матеріального права слід взяти до уваги, що отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001). Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2020 16:26
Доброго дня, буде внесено зміни до документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" |
125 166,00
UAH з ПДВ
|
125 166,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
172 200,00
UAH з ПДВ
|
172 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " |
182 265,00
UAH з ПДВ
|
182 265,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822 |
Відхилено |
125 166,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 16:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
172 200,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 18:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " #3257817343 |
Переможець |
182 265,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 10:57
|
Договір | укладений |
21 квітня 2020 10:56
|