Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання гуртожитків
Очікувана вартість
562 124,00 UAH
UA-2020-03-25-002586-b ● bb5c756bc1894e5fb72037bfb9c630f1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет» |
Код ЄДРПОУ: | 02010971 |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, площа Театральна, 2 |
Контактна особа: |
Хриптієвська Наталія Анатоліївна +380996043898 tender@bsmu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2020 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 562 124,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 810,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання гуртожитків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | джерело фінансування кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2020 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2020 15:02 |
тз_клін.doc | |
25 березня 2020 15:02 |
ТД.doc | |
25 березня 2020 15:02 |
Проект договору.doc | |
25 березня 2020 15:02 |
Додаток 3.doc | |
25 березня 2020 15:02 |
Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення тех завдання
Дата подання: 27 березня 2020 16:05
Дата відповіді: 30 березня 2020 10:56
Просимо внести зміни в технічне завдання та більш чітко сформувати вимоги до періодичності надання послуг, а саме: надати роз'яснення - Скільки разів на місяць потрібно проводити прибирання? Адже вихідних та святкових днів може бути різна кількість в місяць.
Відповідь: Роз'яснення до технічного завдання: квітень - 11 днів, травень - 12 днів, червень - 11 днів, вересень - 8 днів, жовтень - 10 днів, листопад - 9 днів, грудень - 9 днів. В середньому 10 днів, прибирання 2 рази (вранці і ввечері).
Технічне завдання
Дата подання: 30 березня 2020 17:35
Дата відповіді: 01 квітня 2020 13:33
Просимо внести роз'яснення так, як не зрозуміло навіщо прибирання 2 рази вдень. Адже якщо прибрали ввечері, то навіщо прибирати знову зранку?
Відповідь: Прибирання проводиться два рази на день, тому що в гуртожитках університету студентами на протязі дня, а також після 17.00 год протягом чотирьох год неодноразово використовуються кухні, санвузли та кімнати гігієни, тому повторне прибирання з винесенням сміття є обов'язковим.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-25-002586-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Клінінгова Компанія "Попелюшка", Код ЄДРПОУ:42951939
Дата подання: 23 квітня 2020 16:25
Запит-вимога про надання інформації
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-25-002586-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «Клінінгова компанія «Попелюшка» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Послуги з прибирання гуртожитків, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозицій по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків), Замовником 16.04.2020 року, було прийнято рішення про визнання переможцем торгів по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків) ПП "Клінінг-Про" (протокол розгляду тендерних пропозицій № від 16.04.2020 року) та 17.04.2020 року о 10.55 год., опубліковано в системі електронних торгів.
Однак о 12.14 год., 21.04.2020 року дане рішення замовником скасовано, про що свідчить позначка в системі електронних торгів. Повідомлення про скасування вищевказаного рішення з обґрунтуваннями, Замовник в системі електронних торгів не опублікував, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції Закону на 02.04.2020 року.
21.04.2020 року о 12.15 год., Замовником опубліковано Протокол розгляду № від 21.04.2020 року в якому було прийнято рішення про продовження строку розгляду пропозиції ПП "Клінінг-Про" по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків). Проте дане рішення нічим не аргументовано, та суперечить вимогам ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.
21.04.2020 року о 12.16 Замовником опубліковано інформацію, про прийняття рішення про визнання переможцем торгів по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків) ПП "Клінінг-Про" (протокол розгляду тендерних пропозицій № від 21.04.2020 року), що також суперечить вимогам ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.
Всі протоколи розгляду тендерних пропозицій не мають порядкового номеру та підписів учасників засідання, а отже не можуть вважатись достовірними документами.
Також ПП «Клінінг-Про» допущено порушення при підготовці тендерної пропозиції та документів для участі в торгах по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків) а саме:
- ПП «Клінінг-Про» не надано документального підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Що суперечить п.2 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти запит до розгляду.
2. Надати обґрунтоване роз’яснення з приводу наведених фактів допущених порушень.
3. Прийняти міри з усунення допущених порушень.
Додатково ТОВ «Клінінгова компанія «Попелюшка» повідомляє, що у разі ненадання роз’яснення та неприйняття мір з усунення порушень буде змушена звернутись з Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Предметом закупівлі було, - Послуги з прибирання гуртожитків, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозицій по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків), Замовником 16.04.2020 року, було прийнято рішення про визнання переможцем торгів по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків) ПП "Клінінг-Про" (протокол розгляду тендерних пропозицій № від 16.04.2020 року) та 17.04.2020 року о 10.55 год., опубліковано в системі електронних торгів.
Однак о 12.14 год., 21.04.2020 року дане рішення замовником скасовано, про що свідчить позначка в системі електронних торгів. Повідомлення про скасування вищевказаного рішення з обґрунтуваннями, Замовник в системі електронних торгів не опублікував, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції Закону на 02.04.2020 року.
21.04.2020 року о 12.15 год., Замовником опубліковано Протокол розгляду № від 21.04.2020 року в якому було прийнято рішення про продовження строку розгляду пропозиції ПП "Клінінг-Про" по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків). Проте дане рішення нічим не аргументовано, та суперечить вимогам ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.
21.04.2020 року о 12.16 Замовником опубліковано інформацію, про прийняття рішення про визнання переможцем торгів по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків) ПП "Клінінг-Про" (протокол розгляду тендерних пропозицій № від 21.04.2020 року), що також суперечить вимогам ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.
Всі протоколи розгляду тендерних пропозицій не мають порядкового номеру та підписів учасників засідання, а отже не можуть вважатись достовірними документами.
Також ПП «Клінінг-Про» допущено порушення при підготовці тендерної пропозиції та документів для участі в торгах по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків) а саме:
- ПП «Клінінг-Про» не надано документального підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Що суперечить п.2 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти запит до розгляду.
2. Надати обґрунтоване роз’яснення з приводу наведених фактів допущених порушень.
3. Прийняти міри з усунення допущених порушень.
Додатково ТОВ «Клінінгова компанія «Попелюшка» повідомляє, що у разі ненадання роз’яснення та неприйняття мір з усунення порушень буде змушена звернутись з Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2020 14:18
в межах наданих вам прав відповідаємо, що тендерною документацією не встановлено вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Номер вимоги: UA-2020-03-25-002586-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Клінінгова Компанія "Попелюшка", Код ЄДРПОУ:42951939
Дата подання: 28 квітня 2020 15:30
Вимога про усунення недоліків
ТОВ «Клінігова компанія «Попелюшка» подала запит-вимогу до Замовника торгів з процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-25-002586-b про надання інформації та усунення допущених порушень.
Замовником 28.04.2020 року опубліковано відповідь на вимогу, в якій надано інформацію тільки про одну з претензій.
У відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституції України, просимо
1. Прийняти запит до розгляду.
2. Надати обґрунтоване роз’яснення з приводу всіх наведених фактів допущених порушень.
3. Прийняти міри з усунення всіх допущених порушень.
Додатково ТОВ «Клінінгова компанія «Попелюшка» повідомляє, що у разі ненадання роз’яснення та неприйняття мір з усунення порушень буде змушена звернутись з Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Замовником 28.04.2020 року опубліковано відповідь на вимогу, в якій надано інформацію тільки про одну з претензій.
У відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституції України, просимо
1. Прийняти запит до розгляду.
2. Надати обґрунтоване роз’яснення з приводу всіх наведених фактів допущених порушень.
3. Прийняти міри з усунення всіх допущених порушень.
Додатково ТОВ «Клінінгова компанія «Попелюшка» повідомляє, що у разі ненадання роз’яснення та неприйняття мір з усунення порушень буде змушена звернутись з Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 травня 2020 20:05
Шановний Учасник прийняті Замовником рішення вам надано право оскаржити у встановленому законом порядку
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
411 967,71
UAH з ПДВ
|
398 176,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Клінінгова Компанія "Попелюшка" |
558 183,00
UAH з ПДВ
|
398 176,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
514 982,16
UAH з ПДВ
|
514 982,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Рішення скасоване |
398 176,40
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 12:14
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
398 176,40
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 17:23
|
додаткова угода Клінінг-Про.pdf | укладений |
28 грудня 2020 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 16:06
|
дод_угода1 | зміни до договору |
08 жовтня 2020 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 19:36
|
договір прибирання нова редакція.pdf | зміни до договору |
20 травня 2020 19:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 12:15
|
Договір | укладений |
12 травня 2020 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічних помилок |
Номер договору про закупівлю: | 162/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, керуючись п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.2.3 договору №162/т від 12.05.20 р. |
Номер договору про закупівлю: | 162/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |