Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання гуртожитків
Очікувана вартість
562 124,00 UAH
UA-2020-03-25-002586-b bb5c756bc1894e5fb72037bfb9c630f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хриптієвська Наталія Анатоліївна

+380996043898 tender@bsmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет»
Код ЄДРПОУ: 02010971
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, площа Театральна, 2
Контактна особа: Хриптієвська Наталія Анатоліївна
+380996043898
tender@bsmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 13:10
Очікувана вартість: 562 124,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 810,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання гуртожитків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 15:02
тз_клін.doc
25 березня 2020 15:02
ТД.doc
25 березня 2020 15:02
Проект договору.doc
25 березня 2020 15:02
Додаток 3.doc
25 березня 2020 15:02
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тех завдання
Дата подання: 27 березня 2020 16:05
Дата відповіді: 30 березня 2020 10:56
Просимо внести зміни в технічне завдання та більш чітко сформувати вимоги до періодичності надання послуг, а саме: надати роз'яснення - Скільки разів на місяць потрібно проводити прибирання? Адже вихідних та святкових днів може бути різна кількість в місяць.
Відповідь: Роз'яснення до технічного завдання: квітень - 11 днів, травень - 12 днів, червень - 11 днів, вересень - 8 днів, жовтень - 10 днів, листопад - 9 днів, грудень - 9 днів. В середньому 10 днів, прибирання 2 рази (вранці і ввечері).
Технічне завдання
Дата подання: 30 березня 2020 17:35
Дата відповіді: 01 квітня 2020 13:33
Просимо внести роз'яснення так, як не зрозуміло навіщо прибирання 2 рази вдень. Адже якщо прибрали ввечері, то навіщо прибирати знову зранку?
Відповідь: Прибирання проводиться два рази на день, тому що в гуртожитках університету студентами на протязі дня, а також після 17.00 год протягом чотирьох год неодноразово використовуються кухні, санвузли та кімнати гігієни, тому повторне прибирання з винесенням сміття є обов'язковим.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-25-002586-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Клінінгова Компанія "Попелюшка", Код ЄДРПОУ:42951939
Дата подання: 23 квітня 2020 16:25
Запит-вимога про надання інформації
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-25-002586-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «Клінінгова компанія «Попелюшка» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Послуги з прибирання гуртожитків, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозицій по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків), Замовником 16.04.2020 року, було прийнято рішення про визнання переможцем торгів по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків) ПП "Клінінг-Про" (протокол розгляду тендерних пропозицій № від 16.04.2020 року) та 17.04.2020 року о 10.55 год., опубліковано в системі електронних торгів.
Однак о 12.14 год., 21.04.2020 року дане рішення замовником скасовано, про що свідчить позначка в системі електронних торгів. Повідомлення про скасування вищевказаного рішення з обґрунтуваннями, Замовник в системі електронних торгів не опублікував, чим порушив вимоги ч. 2 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції Закону на 02.04.2020 року.
21.04.2020 року о 12.15 год., Замовником опубліковано Протокол розгляду № від 21.04.2020 року в якому було прийнято рішення про продовження строку розгляду пропозиції ПП "Клінінг-Про" по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків). Проте дане рішення нічим не аргументовано, та суперечить вимогам ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.
21.04.2020 року о 12.16 Замовником опубліковано інформацію, про прийняття рішення про визнання переможцем торгів по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків) ПП "Клінінг-Про" (протокол розгляду тендерних пропозицій № від 21.04.2020 року), що також суперечить вимогам ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.
Всі протоколи розгляду тендерних пропозицій не мають порядкового номеру та підписів учасників засідання, а отже не можуть вважатись достовірними документами.
Також ПП «Клінінг-Про» допущено порушення при підготовці тендерної пропозиції та документів для участі в торгах по закупівлі код ДК – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання гуртожитків) а саме:
- ПП «Клінінг-Про» не надано документального підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Що суперечить п.2 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти запит до розгляду.
2. Надати обґрунтоване роз’яснення з приводу наведених фактів допущених порушень.
3. Прийняти міри з усунення допущених порушень.

Додатково ТОВ «Клінінгова компанія «Попелюшка» повідомляє, що у разі ненадання роз’яснення та неприйняття мір з усунення порушень буде змушена звернутись з Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2020 14:18
в межах наданих вам прав відповідаємо, що тендерною документацією не встановлено вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Номер вимоги: UA-2020-03-25-002586-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Клінінгова Компанія "Попелюшка", Код ЄДРПОУ:42951939
Дата подання: 28 квітня 2020 15:30
Вимога про усунення недоліків
ТОВ «Клінігова компанія «Попелюшка» подала запит-вимогу до Замовника торгів з процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-25-002586-b про надання інформації та усунення допущених порушень.
Замовником 28.04.2020 року опубліковано відповідь на вимогу, в якій надано інформацію тільки про одну з претензій.
У відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституції України, просимо

1. Прийняти запит до розгляду.
2. Надати обґрунтоване роз’яснення з приводу всіх наведених фактів допущених порушень.
3. Прийняти міри з усунення всіх допущених порушень.

Додатково ТОВ «Клінінгова компанія «Попелюшка» повідомляє, що у разі ненадання роз’яснення та неприйняття мір з усунення порушень буде змушена звернутись з Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 травня 2020 20:05
Шановний Учасник прийняті Замовником рішення вам надано право оскаржити у встановленому законом порядку

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про" 411 967,71
UAH з ПДВ
398 176,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Клінінгова Компанія "Попелюшка" 558 183,00
UAH з ПДВ
398 176,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 514 982,16
UAH з ПДВ
514 982,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 15:49
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:48
public_doc.p7s
24 квітня 2020 15:48
довідка_МВС.pdf
09 квітня 2020 15:52
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:44
Довіреність 29.zip
08 квітня 2020 16:44
Гарантия 18937.zip
08 квітня 2020 09:43
16_витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2020 09:43
13_договір_НБУ.pdf
08 квітня 2020 09:43
12_аналогічний договір.pdf
08 квітня 2020 09:43
10_довідка обладнання .pdf
08 квітня 2020 09:43
7_повноваження .pdf
08 квітня 2020 09:43
6_сертифікати_ (2).pdf
08 квітня 2020 09:43
6_сертифікати_ (1).pdf
08 квітня 2020 09:43
4_тех. х-ки.pdf
08 квітня 2020 09:43
3_проект договору.pdf
08 квітня 2020 09:43
1_тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 14:44
Електронний підпис
08 квітня 2020 14:41
Статут.pdf
08 квітня 2020 14:41
Рішення учасника ТОВ.pdf
08 квітня 2020 14:41
Лист згода.pdf
08 квітня 2020 14:41
Лист гарантія.pdf
08 квітня 2020 14:41
Комерційна пропозиція.pdf
08 квітня 2020 14:41
Довідка ст17.pdf
08 квітня 2020 14:41
Довідка пдв.pdf
08 квітня 2020 14:41
Виписка.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 16:26
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:25
9 Захист довкілля.pdf
09 квітня 2020 15:57
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:03
SES ТЕНЗІ.pdf
09 квітня 2020 14:03
8 Тендарна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 14:03
8 Витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2020 14:03
6.1копія статуту.pdf
09 квітня 2020 14:03
6 копія наказ 2017.pdf
09 квітня 2020 14:03
2. відповідність ст 17.pdf
09 квітня 2020 14:03
1.3 договір Газ України.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "Клінінгова Компанія "Попелюшка"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Рішення скасоване 398 176,40
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 12:14
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Переможець 398 176,40
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
398 176,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:23
додаткова угода Клінінг-Про.pdf укладений
28 грудня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:06
дод_угода1 зміни до договору
08 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 19:36
договір прибирання нова редакція.pdf зміни до договору
20 травня 2020 19:21
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 12:15
Договір укладений
12 травня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 162/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, керуючись п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.2.3 договору №162/т від 12.05.20 р.
Номер договору про закупівлю: 162/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 120 204,16
UAH (в тому числі ПДВ 20 034,03 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін