Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійні інтерактивні комплекси
Очікувана вартість
136 000,00 UAH
UA-2020-03-25-002218-b 3b8b8dde80f64b07a8ed9ccce102d910
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олег Ігорович

+380523322024 znamosvita@zn-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143956
Вебсайт: http://znamosvita.at.ua
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., місто Знам'янка, проспект Шкільний, 5
Контактна особа: Макаров Олег Ігорович
+380523322024
znamosvita@zn-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 15:18
Очікувана вартість: 136 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Мультимедійні інтерактивні комплекси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, пр. Шкільний,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 11:21
Додаток_2.docx
31 березня 2020 11:21
тендерна документація комплекси.doc
25 березня 2020 14:21
Додаток_3.docx
25 березня 2020 14:21
Додаток_1.docx
31 березня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 11:21
Додаток_2.docx
25 березня 2020 14:21
Додаток_2.docx
31 березня 2020 11:21
тендерна документація комплекси.doc
25 березня 2020 14:21
тендерна документація комплекси.doc
25 березня 2020 14:21
Додаток_3.docx
25 березня 2020 14:21
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-25-002218-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 27 березня 2020 10:07
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1. Електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. 2. Лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»). Звертаємо Вашу увагу, що у таблиці Додатку 2 у складі комплекту не зазначено будь-якого програмного забезпечення та вимог до нього, тобто програмне забезпечення не є предметом цієї закупівлі. Тому, вимагаємо прибрати з Додатку 2 вимоги щодо необхідності надання Учасниками у складі тендерних пропозицій 1. Електронного посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. 2. Листа про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2020 11:17
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-03-25-002218-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 27 березня 2020 10:37
Відповідність вимогам законодавства
Відповідно до Наказу МОН №704 засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. Однак, згідно з Додатком 2 Тендерної документації Ви вимагаєте надання Учасниками у складі тендерних пропозицій Копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»). Враховуючи те, що даний документ не є обов'язковим згідно з вимогами законодавства, то Учасники повинні отримати його конкретно для участі у Вашій закупівлі. Проте, зважаючи на ситуацію, що на сьогодні склалася в країні - введення режиму карантину та надзвичайної ситуації, обмеження роботи закладів та установ з клієнтами (в тому числі, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») Учасники позбавлені можливості виконати Вашу вимогу та взяти участь у Вашій закупівлі, що порушує принцип рівності та недискримінації Учасників закупівель. Тому, вимагаємо прибрати з Тендерної документації вимогу щодо необхідності надання Копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2020 11:18
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В. 111 000,00
UAH з ПДВ
111 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 132 924,30
UAH з ПДВ
132 924,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 14:28
public_doc.p7s
07 травня 2020 14:28
Довідка_20115330850670286747.pdf.p7s
07 травня 2020 14:28
Довідка_20115330850670286747 (2).pdf
07 травня 2020 14:28
Довідка ДФС_06.05.2020.pdf
10 квітня 2020 14:56
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:36
Форма пропозиції.pdf
10 квітня 2020 14:36
Строк дії пропоз.pdf
10 квітня 2020 14:36
Сертифікати.pdf
10 квітня 2020 14:36
Порівняльна таблиця.pdf
10 квітня 2020 14:36
Лист-гарантія ст.17.pdf
10 квітня 2020 14:36
Копія паспорта та кода.pdf
10 квітня 2020 14:36
Додаток_3 (2) - Договір.pdf
10 квітня 2020 14:36
Довідка працівники.pdf
10 квітня 2020 14:36
Довідка не є ЮО.pdf
10 квітня 2020 14:36
Довідка довкілля.pdf
10 квітня 2020 14:36
Виписка копія.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 16:38
Електронний підпис
07 квітня 2020 16:38
Установчі документи.pdf
07 квітня 2020 16:38
Уповноважена особа.pdf
07 квітня 2020 16:38
Технічні вимоги згода.pdf
07 квітня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2020 16:38
Таблиця відповідності.pdf
07 квітня 2020 16:38
Проект договору.pdf
07 квітня 2020 16:38
Пояснювальна записка.pdf
07 квітня 2020 16:38
Лист-пояснення.pdf
07 квітня 2020 16:38
Лист код доступу.pdf
07 квітня 2020 16:38
Лист істотні умови.pdf
07 квітня 2020 16:38
Згода на обробку ПД.pdf
07 квітня 2020 16:38
Довідка субпідрядник.pdf
07 квітня 2020 16:38
Довідка працівники.pdf
07 квітня 2020 16:38
Довідка МТБ.pdf
07 квітня 2020 16:38
Довідка ліцензування.pdf
07 квітня 2020 16:38
Довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.
#2802012432
Переможець 111 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.
#2802012432
111 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 10:53
Договір з переможцем укладений
25 травня 2020 10:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 111 000,00
UAH