Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область
Очікувана вартість
40 888 064,00 UAH
UA-2020-03-25-001965-a bc615d3181c34ad6b7857b56c19f6a00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 ztcad_tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
ztcad_tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 14:52
Очікувана вартість: 40 888 064,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 204440.32 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102.7 метри
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 16:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:19
Підсумкова відомість ресурсів Случ.rtf
25 березня 2020 17:52
Проект договору.doc
25 березня 2020 17:52
ТД кап ремонт міст через Случ на Р-49.doc
25 березня 2020 17:52
Додатки до ТД.doc
31 березня 2020 16:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 17:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:19
Підсумкова відомість ресурсів Случ.rtf
25 березня 2020 17:52
Проект договору.doc
25 березня 2020 17:52
ТД кап ремонт міст через Случ на Р-49.doc
25 березня 2020 17:52
Додатки до ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-30-000012 ● 1e91dd0faab74909aef6bdce0c88fcdd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020 13:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.04.2020
№ 28

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.04.2020 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-03-25-001965-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-12 10:10:26

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2020-03-25-001965-a ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.

Відповідно пункту 4 Додатку № 3 до тендерної документації Служби автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник), на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників.

При цьому, в пункті 4 Додатку № 3 до тендерної документації, також міститься умова щодо переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема посади геодезиста не менше однієї особи.
В той же час, вищевказаний пунктом тендерної документації також, встановлено умову, що для інженерно- технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
В свою чергу на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих у вищевказаній довідці, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання скан-копії дипломів про закінчення такими працівниками учбових закладів, а також надання скан – копії кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста.

На виконання вищевказаної вимоги, щодо наявності обов’язкових ключових посад - інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, є посада - геодезиста, в складі пропозиції, на момент проведення моніторингу, переможцем SP. Z O.O. Mast-Bud надано:

- довідку від 07.04.2020 №81 про кваліфікацію і досвід працівників учасника, що будуть залучені до виконання робіт, пунктом 5, якої зазначено про наявність геодезиста (Кондратюка Олега Васильовича), що має кваліфікаційний сертифікат геодезиста, та буде залучений до виконання робіт;

- цивільно – правовий договір надання послуг від 06.03.2020 №03/16 підпунктом 2.1 пункту 2 якого передбачено кваліфікаційні вимоги - наявність відповідного кваліфікаційного сертифікату;

- довідку щодо геодезиста від 08.04.2020 року №100;

- кваліфікаційний сертифікат відповідного виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури інженера –проектувальника, а не інженера – геодезиста.

Проте, аналізом тендерної пропозиції переможця SP. Z O.O. Mast-Bud встановлено відсутність у її складі скан-копії диплому геодезиста Кондратюка Олега Васильовича про закінчення ним учбового закладу, що не відповідає умовам пункту 4 Додатку № 3 до тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.

Також, аналізом тендерної пропозиції переможця SP. Z O.O. Mast-Bud встановлено, що відсутність кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста Кондратюка Олега Васильовича, натомість у вказаній пропозиції на вказану особу надано кваліфікаційний сертифікат на інженера –проектувальника, що не відповідає умовам пункту 4 Додатку № 3 до тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.

Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, чому не відхилено пропозицію SP. Z O.O. Mast-Bud внаслідок відсутності документів передбачених пунктом 4 Додатку № 3 до тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-14 16:26:05

протокол ТК №104 від 14.05.20

12.05.2020 р. через електронну систему закупівель Prozorro, надійшов запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень по предмету закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)», оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-25-001965-a.
У відповідь на запит надаємо пояснення, що згідно вимог тендерної документації (далі – ТД): «Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно- технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
Також Учасник у складі пропозиції повинен надати скан – копію кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста.
До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи);
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
продовження до протоколу №104 від 14.05.2020 року
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи);
- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи);
- лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (не менше 1особи);
- майстер (не менше 1 особи).
Учасником у складі пропозиції на вимогу щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, а саме геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи) завантажено:
- цивільно–правовий договір надання послуг №03/16 від 06.03.2020 року, згідно якого гр. Кондратюк Олег Васильович буде надавати послуги інженера – геодезиста;
- скан – копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури інженера–проектувальника;
- довідку щодо геодезиста від 08.04.2020р. №100.
Згідно вимог ТД в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
У довідці щодо геодезиста від 08.04.2020р. №100 Учасником надане відповідне пояснення щодо відсутності у складі тендерної пропозиції скан-копії диплому про вищу освіту гр. Кондратюка Олега Васильовича, а саме «оскільки підписання цивільно–правового договору не вимагає у виконавця представлення трудової книжки та диплома про вищу освіту, то відповідно в особистій справі Кондратюка О.В. на даний час немає копій або оригіналів даних документів».
Також у довідці зазначено, що Учасник намагався отримати копії трудової книжки та диплома про вищу освіту Кондратюка О.В. у ТОВ «ТЕКО-МАРКЕТ» (місце роботи Кондратюка О.В. на час укладення цивільно–правового договору надання послуг), але у зв’язку з епідеміологічною ситуацією в Україні - запровадження карантину, офіс компанії ТОВ «ТЕКО-МАРКЕТ», де знаходяться оригінали вищезгаданих документів не працює, згодом дані документи будуть отримані та пред’явлені Службі автомобільних доріг у Житомирській області.
За цивільно-правовим договором (ЦПД) Виконавець не підлягає правилам внутрішнього трудового розпорядку. При виконанні робіт за ЦПД замовник не сплачує податки за виконавця послуг/робіт (в тому числі ЄСВ). Обов’язок сплати податку на доходи покладається на виконавця. Також, виконавець може самостійно сплачувати ЄСВ.
Робота за ЦПД не включається до трудового стажу. Звідси, запис до трудової книжки про виконання робіт за таким договором не заноситься, а отже, відповідно до вимог діючого законодавства підписання цивільно–правового договору не вимагає у виконавця представлення трудової книжки та диплома про вищу освіту.
Відповідне роз’яснення надано Департаментом з питань праці Державної служби з питань праці (додається).
Згідно вимог ТД: «Також Учасник у складі пропозиції повинен надати скан – копію кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста.»
Учасник у складі пропозиції надав скан–копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури інженера–проектувальника, виданого Кондратюку Олегу Васильовичу (Серія АР №012583 від 30.11.16р.) Роботи (послуги) пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом - інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань.
Зазначаємо, що згідно п.1.5 Р. І Загальні положення ДБН А.2.1-1-2008 ІНЖЕНЕРНІ ВИШУКУВАННЯ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА Вишукування, проектування і територіальна діяльність, які встановлюють основні положення і вимоги до проведення інженерних вишукувань для будівництва на території України, «інженерні вишукування для будівництва включають такі види вишукувань:
- інженерно-геодезичні;
- інженерно-геологічні;
- геотехнічні та інженерно-гідрогеологічні (у складі комплексних інженерно-геологічних вишукувань або окремо);
- інженерно-гідрометеорологічні;
- вишукування для раціонального використання та охорони навколишнього середовища;
- спеціалізовані (умовно вишукувальні).»
Зважаючи на вищенаведене, кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури інженера–проектувальника, виданого Кондратюку Олегу Васильовичу (Серія АР №012583 від 30.11.16р.), який підтверджує спроможність виконання ним інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань, підтверджує спроможність виконання Кондратюком Олегом Васильовичем, в тому числі, комплексу інженерно-геодезичних робіт. Тим самим підтверджується відповідність тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, вимогам тендерної документації, а саме наявність в Учасника геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи) з відповідним кваліфікаційним сертифікатом.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-13 11:26:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2020-03-25-001965-a ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.
За результатами вищевказаної процедури закупівель, Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник) укладено договір з SP. Z O.O. Mast-Bud від 08.05.2020 № 37 (далі – Договір № 37), який оприлюднено на веб-порталі 08.05.2020 року.
Так, згідно ч. 2 ст. 32 Закону № 922 визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону № 922, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При цьому, відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону № 922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених п. п. 1-8 ч. 4 ст. 36 Закону № 922.
Відповідно до абзацу 1 ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України та ч. 2 ст. 180 Господарського кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
При цьому, відповідно до ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Частиною 4 ст. 180 Господарського кодексу України, визначено, що умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
Слід відмітити, що відповідно до п. 5 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду» № 668), які прийняті відповідно до вимог Цивільного кодексу України та які є обов’язковими до врахування при укладанні та виконанні договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт пов’язаних із капітальним будівництвом незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників), передбачено істотні умови догорів підряду, зокрема предмет договору підряду.
Так, відповідно до пп. 4.1 п. 4 розділу I «Загальні положення» тендерної документації, предметом закупівель є «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)».
Пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, визначено, що інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у технічному завданні (Додаток 7) до цієї тендерної документації.
Разом з тим, Додатком 7 тендерної документації, визначено технічні завдання ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) тобто склад та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівель, та які мають відповідати проектній документації та відповідно до якого розраховано вартість пропозиції SP. Z O.O. Mast-Bud.
Пунктом 7 «Загальних умов укладання та виконання договорів підряду» № 668, чітко передбачено, що умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати саме тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника.
При цьому, ч. 2 ст. 32 Закону № 922 визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Разом з тим, виходячи з вимог п. 15 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду» № 668, у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Так, в розділі 1 «Предмет договору» Договору № 37, передбачено, що виконання будівельно-монтажних робіт генпідрядником здійснюється відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору, предметом договору є «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)».
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, в умовах Договору № 37 (розділ 1 «Предмет договору») на закупівлю робіт сторони не визначили основні параметри, що характеризують предмет договору (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені Додатком 7 тендерної документації, тендерною пропозицією учасника SP. Z O.O. Mast-Bud та підлягають виконанню підрядником?
При цьому, у вказаному договорі відсутні умови, що проектно-кошторисна документація є невід’ємною частиною договору, тобто фактично проектно-кошторисна документація, відповідно до якої (згідно з умовами Договору № 37) має здійснюватись виконання робіт не є частиною Договору № 37.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-18 16:41:52

протокол №105 від 18.05.20

згідно ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIІІ від 25.12.2015 року (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 року) (далі – Закон) визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При цьому, відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених ст. 36 Закону.
Відповідно до абзацу 1 ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України та ч. 2 ст. 180 Господарського кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди щодо усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
При цьому, відповідно до ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Слід відмітити, що відповідно до п. 5 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду» № 668), які прийняті відповідно до вимог Цивільного кодексу України передбачено істотні умови догору підряду, зокрема предмет договору підряду.
Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є:
найменування та реквізити сторін;
місце і дата укладення договору підряду;
предмет договору підряду;
договірна ціна;
строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта);
права та обов'язки сторін;
порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду;
умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва;
порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами;
порядок залучення субпідрядників;
вимоги до організації робіт;
порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів;
умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт;
джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта);
порядок розрахунків за виконані роботи;
порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва);
гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків;
відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
порядок врегулювання спорів;
порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови.
Відповідно до Положення про Службу автомобільних доріг у Житомирській області (надалі – Служба), затвердженого наказом Державного агентства автомобільних доріг України № 242 від 29.07.2019 року, Служба заснована на державній власності та належить до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України (безпосередній керівник).
Згідно із пунктом 1.5 вказаного Положення поряд із нормативно-правовими актами, Служба зобов’язана керуватися наказами та дорученнями уповноваженого органу (Укравтодор). Пунктом 3.5 визначено, що діяльність Служби спрямовується та координується Уповноваженим органом управління (Укравтодор), підзвітна та підконтрольна йому.
Крім того, відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, щорічно в Законі України «Про Державний бюджет» на поточний рік Державне агентство автомобільних доріг України визначається головним розпорядником бюджетних коштів.
В листі Укравтодору №3104/3/10-7 від 04.10.2013р. зазначено про необхідність дотримання вимог Примірного договору підряду на будівництво (капітальний ремонт, реконструкцію) автомобільної дороги, затвердженого наказом Укравтодору №188 від 28.04.2009р. (чинний станом на 18.05.2020р.), відповідно до якого і було розроблено проект договору в тендерній документації.
За результатами процедури закупівлі робіт ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів), (№UA-2020-03-25-001965-a ), 08.05.2020р. укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця SP. Z O.O. Mast-Bud на суму 40 488,000 тис. грн., опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу 08.05.2020р.
08.05.20р. підписано додаткову угоду згідно ст. 36 ч. 4 п. 3 Закону, згідно з якою Сторони дiйшли згоди доповнити розлiл I. Предмет договору пунктом 1.4., а саме: 1.4. Мiсце виконання робiт: мicт через р. Случ на автомобiльнiй дорозi Р-49 Васьковичi - Шепетiвка на км 92+351, Житомирська область. 102.7 м. А отже, Замовником визначено основні параметри об’єкта будівництва. Обсяги робіт погоджено в договірній ціні, яка є невід’ємною частиною договору та розміщена у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу.
В розділі I. Предмет договору, Договору № 37 від 08.05.2020р. передбачено, що Підрядник виконує роботи «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)» відповідно до затвердженої проектної документації, будівельних норм та правил, та в обумовлений Договором строк. В розділі II. Забезпечення робіт (будівництва об’єкта) проектною документацією Договору № 37 від 08.05.2020р. передбачено, що забезпечення робіт (будівництва об’єкта) проектною документацією покладається на Замовника. Замовник передасть Підряднику комплект затвердженої проектної документації.
Відповідно до частини першої статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником і використовується при проведенні взаєморозрахунків (п.6.3.1 ДСТУ Б Д .1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Замовником в проекті договору тендерної документації зазначено договірну ціну невід’ємною частиною договору підряду та, відповідно, укладено договір про закупівлю з додатком до договору - договірною ціною.
Умови укладеного за результатами процедури закупівлі Договору № 37 від 08.05.2020р. не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі; умови договору відповідають тендерній документації Замовника та акцептованій тендерній пропозиції Підрядника; сторони в належній формі досягли згоди щодо усіх істотних умов договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання аргументованих заперечень на висновок за результатами моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по предмету закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)» (протокол №117 від 28.05.2020 р.). Стосовно не відхилення замовником тендерної пропозиції: Згідно вимог тендерної документації (далі – ТД): «Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно- технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Також Учасник у складі пропозиції повинен надати скан – копію кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи); - лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (не менше 1особи); - майстер (не менше 1 особи). Учасником у складі пропозиції на вимогу щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, а саме геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи) завантажено: - цивільно–правовий договір надання послуг №03/16 від 06.03.2020 року, згідно якого гр. Кондратюк Олег Васильович буде надавати послуги інженера – геодезиста; - скан – копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури інженера–проектувальника; - довідку щодо геодезиста від 08.04.2020р. №100. Згідно вимог ТД в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. У довідці щодо геодезиста від 08.04.2020р. №100 Учасником надане відповідне пояснення щодо відсутності у складі тендерної пропозиції скан-копії диплому про вищу освіту гр. Кондратюка Олега Васильовича, а саме «оскільки підписання цивільно–правового договору не вимагає у виконавця представлення трудової книжки та диплома про вищу освіту, то відповідно в особистій справі Кондратюка О.В. на даний час немає копій або оригіналів даних документів». Також у довідці зазначено, що Учасник намагався отримати копії трудової книжки та диплома про вищу освіту Кондратюка О.В. у ТОВ «ТЕКО-МАРКЕТ» (місце роботи Кондратюка О.В. на час укладення цивільно–правового договору надання послуг), але у зв’язку з епідеміологічною ситуацією в Україні - запровадження карантину, офіс компанії ТОВ «ТЕКО-МАРКЕТ», де знаходяться оригінали вищезгаданих документів не працює, згодом дані документи будуть отримані та пред’явлені Службі автомобільних доріг у Житомирській області. За цивільно-правовим договором (ЦПД) Виконавець не підлягає правилам внутрішнього трудового розпорядку. При виконанні робіт за ЦПД замовник не сплачує податки за виконавця послуг/робіт (в тому числі ЄСВ). Обов’язок сплати податку на доходи покладається на виконавця. Також, виконавець може самостійно сплачувати ЄСВ. Робота за ЦПД не включається до трудового стажу. Звідси, запис до трудової книжки про виконання робіт за таким договором не заноситься, а отже, відповідно до вимог діючого законодавства підписання цивільно–правового договору не вимагає у виконавця представлення трудової книжки та диплома про вищу освіту. Відповідне роз’яснення надано Департаментом з питань праці Державної служби з питань праці (додається). Згідно вимог ТД: «Також Учасник у складі пропозиції повинен надати скан – копію кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста.» Учасник у складі пропозиції надав скан–копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури інженера–проектувальника, виданого Кондратюку Олегу Васильовичу (Серія АР №012583 від 30.11.16р.) Роботи (послуги) пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом - інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань. Зазначаємо, що згідно п.1.5 Р. І Загальні положення ДБН А.2.1-1-2008 ІНЖЕНЕРНІ ВИШУКУВАННЯ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА Вишукування, проектування і територіальна діяльність, які встановлюють основні положення і вимоги до проведення інженерних вишукувань для будівництва на території України, «інженерні вишукування для будівництва включають такі види вишукувань: - інженерно-геодезичні; - інженерно-геологічні; - геотехнічні та інженерно-гідрогеологічні (у складі комплексних інженерно-геологічних вишукувань або окремо); - інженерно-гідрометеорологічні; - вишукування для раціонального використання та охорони навколишнього середовища; - спеціалізовані (умовно вишукувальні).» Сертифікат інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань може отримати відповідальний виконавець, який має спеціальність (напрям освіти) - будівництво та архітектура пройшов атестацію. Сертифікат інженера-проектувальника – це його персональна відповідальність за виконання робіт. Базові вимоги на проведення атестації у частині виконання інженерних вишукувань, для отримання сертифікату інженера-проектувальника: - Основні технічні вимоги до інженера-проектувальника по проведенню інженерно-геодезичних вишукувань: • Виконання інженером-проектувальником геодезичний робіт на будівельному майданчику; • Геодезичний моніторинг інженером-проектувальником будівель та споруд; • Інженерно-геологічні вишукування; • Знання загальних даних інженером-проектувальником про гідрогеологічні умови; • Інженерно-гідрологічних і гідрометеорологічних вишукування інженерно-геологічні вишукування інженером-проектувальником при реконструкції, та в процесі будівництва. Сертифікат інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань видає атестаційна архітектурно-будівельна комісія на підставі проходження курсу підготовки до професійної атестації за спеціальним модулем та складання іспиту. Зважаючи на вищенаведене, кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури інженера–проектувальника, виданого Кондратюку Олегу Васильовичу (Серія АР №012583 від 30.11.16р.), який підтверджує спроможність виконання ним інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань, підтверджує спроможність виконання Кондратюком Олегом Васильовичем, в тому числі, комплексу інженерно-геодезичних робіт. Тим самим підтверджується відповідність тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, вимогам тендерної документації, а саме наявність в Учасника геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи) з відповідним кваліфікаційним сертифікатом. Щодо відсутності плану фінансування робіт: В додатку №2 «Календарний графік виконання робіт» до договору №37 від 08.05.2020 р., сторони узгодили план фінансування на період виконання робіт у 2020-2021 р. з врахуванням календарного графіку виконання робіт на об’єкті. Згідно п. 4.6. Договору, сторони узгоджують зміни у плані фінансування об’єкту шляхом укладання Додаткової угоди. Додатковою угодою до договору №37 від 08.05.2020 р., яка буде укладена між Замовником і Підрядником, буде передбачено план фінансування робіт. Щодо розірвання договору№ 37 від 08.05.2020 р. відповідно до законодавства: Відповідно до вимог частини 1, статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 року) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розривання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Договір № 37 від 08.05.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 10.2.1 Договору № 37 від 08.05.2020 року визначено, що Замовник може достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 10 днів. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договір № 37 від 08.05.2020 року. Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.

2020-05-28 16:57:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В частині неврахування умов договорів підряду в капітальному будівництві.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud 40 488 000,00
UAH з ПДВ
40 488 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 40 700 000,00
UAH з ПДВ
40 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" 40 888 060,00
UAH з ПДВ
40 888 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 21:57
Електронний підпис
30 квітня 2020 21:53
14. Договора оренди.rar
30 квітня 2020 21:53
12. Транспортна схема.rar
30 квітня 2020 21:52
3. Локальні кошториси.rar
30 квітня 2020 21:52
2. Об_єктні кошториси.pdf
30 квітня 2020 21:52
1. Договірна ціна.pdf
28 квітня 2020 09:33
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:31
Довідка ДФС України
27 квітня 2020 15:59
Електронний підпис
27 квітня 2020 15:57
Довідка ДФС України
27 квітня 2020 15:56
Довідка про несудимість
09 квітня 2020 23:04
Електронний підпис
09 квітня 2020 23:02
Огородник наказ.pdf
09 квітня 2020 23:02
Беца Трудова книжка.pdf
09 квітня 2020 23:02
Харченко трудова 2.pdf
09 квітня 2020 23:02
Беца наказ.pdf
09 квітня 2020 23:02
Харченко трудова 1.pdf
09 квітня 2020 23:02
Наказ Харченко.pdf
09 квітня 2020 23:02
Гоменюк наказ.pdf
09 квітня 2020 23:01
Ткачук трудова книжка.pdf
09 квітня 2020 23:01
Ткачук наказ.pdf
09 квітня 2020 23:01
Хоменко трудова.pdf
09 квітня 2020 23:01
Хоменко посвідчення.pdf
09 квітня 2020 23:01
Фартушенко трудова.pdf
09 квітня 2020 23:01
Ткачук диплом.pdf
09 квітня 2020 23:01
Мороз трудова.pdf
09 квітня 2020 23:01
Нестерович наказ.pdf
09 квітня 2020 23:01
Мороз Диплом.pdf
09 квітня 2020 23:01
Швець трудова книжка.pdf
09 квітня 2020 23:01
Швець наказ.pdf
09 квітня 2020 23:01
Мелимука трудова.pdf
09 квітня 2020 23:01
Богомаз наказ.pdf
09 квітня 2020 23:01
Мелимука посвідчення.pdf
09 квітня 2020 23:01
Грабовський трудова.pdf
09 квітня 2020 23:01
Грабовський Диплом.pdf
09 квітня 2020 23:01
Наказ _34-к.pdf
09 квітня 2020 23:01
Брезіцький трудова.pdf
09 квітня 2020 23:01
Глущенко наказ.pdf
09 квітня 2020 23:00
Наказ _34-к.pdf
09 квітня 2020 23:00
Бодрик трудова книжка.pdf
09 квітня 2020 23:00
Барановський трудова.pdf
09 квітня 2020 23:00
Бодрик наказ.pdf
09 квітня 2020 23:00
Мохнач трудова книжка.pdf
09 квітня 2020 23:00
Мохнач наказ.pdf
09 квітня 2020 23:00
Лаврухін наказ.pdf
09 квітня 2020 23:00
Фурман тк.pdf
09 квітня 2020 23:00
Фурман наказ.pdf
09 квітня 2020 23:00
Наказ Лихіцький.pdf
09 квітня 2020 23:00
Скрицький наказ.pdf
09 квітня 2020 23:00
Лихіцький трудова.pdf
09 квітня 2020 23:00
Скрицький диплом.pdf
09 квітня 2020 23:00
Лихіцький посвідчення.pdf
09 квітня 2020 23:00
Туровський тк.pdf
09 квітня 2020 23:00
Лудченко наказ.pdf
09 квітня 2020 23:00
Наказ Туровський.pdf
09 квітня 2020 23:00
Горкуша наказ.pdf
09 квітня 2020 23:00
Лунь трудова книжка.pdf
09 квітня 2020 22:59
Лунь наказ.pdf
09 квітня 2020 22:59
Цвига трудова книжка.pdf
09 квітня 2020 22:59
Смєловський наказ.pdf
09 квітня 2020 22:59
Цвига наказ.pdf
09 квітня 2020 22:59
Смєловський дипломи.pdf
09 квітня 2020 22:59
Павлюченко диплом.pdf
09 квітня 2020 22:59
Сидоренко С.О. трудова.pdf
09 квітня 2020 22:59
Сафонов наказ.pdf
09 квітня 2020 22:59
Сидоренко договір _07.04.pdf
09 квітня 2020 22:59
Наказ Дієсперов 65.pdf
09 квітня 2020 22:59
Сидоренко Диплом.pdf
09 квітня 2020 22:59
Наказ Дієсперов 48-к.pdf
09 квітня 2020 22:59
Диплом Дієсперов.pdf
09 квітня 2020 22:59
Педоренко наказ.pdf
09 квітня 2020 22:59
геодезист сертифікат.pdf
09 квітня 2020 22:59
Наказ Жежера.pdf
09 квітня 2020 22:59
Журило трудова книжка.pdf
09 квітня 2020 22:59
Жежера диплом.pdf
09 квітня 2020 22:59
Довідка ПЕРСОНАЛ.pdf
09 квітня 2020 22:59
Згода до договору _ 15.pdf
09 квітня 2020 22:59
Договір ТОВ Мейн Транс.pdf
09 квітня 2020 22:59
Журило Наказ.pdf
09 квітня 2020 22:58
Журило диплом.pdf
09 квітня 2020 22:58
Павлюченко наказ.pdf
09 квітня 2020 22:58
Договівр _0304.20-ОР.pdf
09 квітня 2020 22:58
Техпаспорт НАММ 75 комб.pdf
09 квітня 2020 22:58
Техпаспорт BOMAG BW 216D-4.pdf
09 квітня 2020 22:58
Договiр_оренди_АТ_02.04.20.pdf
09 квітня 2020 22:58
Техпаспорт НАММ 3518.pdf
09 квітня 2020 22:58
Техпаспорт НАММ 150 ТТ.pdf
09 квітня 2020 22:58
Лист лаборатория.pdf
09 квітня 2020 22:58
Техпаспорт IVECO AA 6241 TE.pdf
09 квітня 2020 22:58
балансова_молотки_вiдб.pdf
09 квітня 2020 22:58
балансова_маш_сверл.pdf
09 квітня 2020 22:58
балансова_кран.pdf
09 квітня 2020 22:57
балансова_компресор.pdf
09 квітня 2020 22:57
балансова_генератор.pdf
09 квітня 2020 22:57
довідка техніка.pdf
09 квітня 2020 22:57
Форма _34 -ОПП.pdf
09 квітня 2020 22:57
Техпаспорт IVECO AA 6239 TE.pdf
09 квітня 2020 22:57
Техпаспорт IVECO AA 6238 TE.pdf
09 квітня 2020 22:57
Лист.pdf
09 квітня 2020 22:57
Договір найму ТЗ _1.pdf
09 квітня 2020 22:57
Договір _02.08.19-0.pdf
09 квітня 2020 22:57
Договір _01.12.18-0.pdf
09 квітня 2020 22:57
Роботи на висоті.pdf
09 квітня 2020 22:57
Ліцензія архітектура.pdf
09 квітня 2020 22:57
Земельні роботи.pdf
09 квітня 2020 22:57
Зварювальні роботи.pdf
09 квітня 2020 22:57
Додаток до ліцензії.pdf
09 квітня 2020 22:57
Додаток до ліцензії 1.pdf
09 квітня 2020 22:57
ФормаТП.PDF
09 квітня 2020 22:57
Технічна специфікація.PDF
09 квітня 2020 22:57
Реєстр документів.PDF
09 квітня 2020 22:57
Протокол зборів.PDF
09 квітня 2020 22:57
Проект договору.PDF
09 квітня 2020 22:57
Інформація щодо МТБ.PDF
09 квітня 2020 22:57
Довідки ст.17.PDF
09 квітня 2020 22:56
Довідка довкілля.PDF
09 квітня 2020 22:56
Довідка бенефіціар.PDF
09 квітня 2020 22:56
iнфо_викон_аналог_дог.pdf
09 квітня 2020 22:56
ISO9001_МАСТ-БУД.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 08:30
Електронний підпис
10 квітня 2020 08:30
Реєстр.pdf
10 квітня 2020 08:13
Електронний підпис
10 квітня 2020 08:13
Договір з банком.pdf
09 квітня 2020 21:04
Електронний підпис
09 квітня 2020 21:04
Технічне завдання.pdf
09 квітня 2020 21:04
Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 21:04
Протокол 105.pdf
09 квітня 2020 21:04
Проект договору.pdf
09 квітня 2020 21:04
Накази.rar
09 квітня 2020 21:04
Копія ліцензії.pdf
09 квітня 2020 21:03
Документи Меткон Плюс.pdf
09 квітня 2020 21:03
Договір Субпідряду.pdf
09 квітня 2020 21:03
Довідка Стаття 17.pdf
09 квітня 2020 21:03
Диплом Чуприна С.О..pdf
09 квітня 2020 21:03
Диплом геодезиста.pdf
09 квітня 2020 21:03
Димпломи.pdf
09 квітня 2020 21:03
Гарантійний лист.pdf
09 квітня 2020 21:03
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 14:53
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:43
16 Довідка про санкції.pdf
09 квітня 2020 14:43
11 Довідка чисті активи.pdf
09 квітня 2020 14:43
10 Статутні документи.pdf
09 квітня 2020 14:43
7 Сертифікат iso 9001.pdf
09 квітня 2020 14:43
6 Дозвіл.pdf
09 квітня 2020 14:43
5 Ліцензія.pdf
09 квітня 2020 14:43
4 Гарантійний лист.pdf
09 квітня 2020 14:43
3 Проект договору.pdf
09 квітня 2020 14:43
2 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

SP. Z O.O. Mast-Bud

ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
Переможець 40 488 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
40 488 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2022 15:28
Електронний підпис укладений
16 грудня 2022 15:21
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 15:16
37_6_316 від 16.12.2022 Случ закриття договору.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 15:15
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 18:50
ДУ № 37_5_71 від 30.03.22.pdf зміни до договору
30 березня 2022 18:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:51
37_4_403 від 29.12.21 Случ.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 13:37
37_3_48 від 17.03.21.pdf зміни до договору
17 березня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 08:42
37_2_190 від 09.12.20 Случ.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 08:41
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 12:41
ДОД.УГОДА №37_1_38.pdf зміни до договору
08 травня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 12:08
договір №37 від 08.05.20 Случ.pdf укладений
08 травня 2020 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити розділ І. Предмет договору пунктом 1.4., а саме: 1.4. Місце виконання робіт: міст через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область, 102.7 м. . Сума договору після внесення змін: 40 488 000,00 грн.(з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 102,7 м.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/1/38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету на 21 310 000,00 грн. (двадцять один мільйон триста десять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 551 666,67 грн. (три мільйони п’ятсот п’ятдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 17 490 000,00 грн. (сімнадцять мільйонів чотириста дев’яносто тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 915 000,00 грн. (два мільйони дев’ятсот п’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.). Внести зміни до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 40 488 000,00 грн.(з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 102,7 м.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/2/190
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 22 372 051,57 грн. (двадцять два мільйони триста сімдесят дві тисячі п’ятдесят одна гривня 57 коп.), у тому числі ПДВ 3 728 675,26 грн. (три мільйони сімсот двадцять вісім тисяч шістсот сімдесят п’ять гривень 26 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 40 488 000,00 грн.(з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 102,7 м.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/3/48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 1 851 698,72 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят одну тисячу шістсот дев’яносто вісім гривень 72 коп.), у тому числі ПДВ 308 616,45 грн. (триста вісім тисяч шістсот шістнадцять гривень 45 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 20 520 352,85 грн. (двадцять мільйонів п’ятсот двадцять тисяч триста п’ятдесят дві гривні 85 коп.), у тому числі ПДВ 3 420 058,81 грн. (три мільйони чотириста двадцять тисяч п’ятдесят вісім гривень 81 коп.). Продовження строку дії Договору по 01 квітня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 40 488 000,00 грн.(з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 102,7 м.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/4/403
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору до 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 40 488 000,00 грн.(з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 102,7 м.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/5/71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та пункти 4.1. та 4.2. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Сума цього Договору становить 38 448 640 грн. 75 коп. (тридцять вісім мільйонів чотириста сорок вісім тисяч шістсот сорок гривень 75 копійок), у тому числі ПДВ 6 408 106 грн. 79 коп. (шість мільйонів чотириста вісім тисяч сто шість гривень 79 копійок), з них зворотні суми становлять 438 287 грн. 90 коп. (чотириста тридцять вісім тисяч двісті вісімдесят сім гривень 90 копійок), у тому числі ПДВ 73 047 грн. 98 коп. (сімдесят три тисячі сорок сім гривень 98 копійок). 4.2. Бюджетні та фінансові зобов’язання за Договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 38 010 352 грн. 85 коп. (тридцять вісім мільйонів десять тисяч триста п’ятдесят дві гривні 85 копійок), у тому числі ПДВ 6 335 058 грн. 81 коп. (шість мільйонів триста тридцять п’ять тисяч п’ятдесят вісім гривень 81 копійка)». Сума договору після внесення змін: 38 448 640,75 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 102,7 м.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/6/316
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 16 грудня 2022
Сума оплати за договором: 38 010 352,85
UAH (в тому числі ПДВ 6 335 058,81 UAH)