Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, 26 та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту. Коригування
Очікувана вартість
4 900 000,00 UAH
UA-2020-03-25-001632-b 5973cbf2b86b4fbfade240620c776cb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+380567451049 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 14:50
Очікувана вартість: 4 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, 26 та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , просп. Д. Яворницького, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: міський бюджет Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування: міський бюджет Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 12:46
ТД кап.рем покр Яворн. 25.03.docx
25 березня 2020 12:46
ЛК Явонрниц. 25.03.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-25-001632-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМБУД ЛТД", Код ЄДРПОУ:43137562
Дата подання: 22 квітня 2020 11:43
Вимога щодо відхилення пропозиції переможця електронного аукціону Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС»
Вимога
щодо відхилення пропозиції переможця електронного аукціону Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС»»
у закупівлі UA-2020-03-25-001632-b за предметом: «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою м Дніпро, просп. Д. Яворницького, 26 та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту. Коригування)»

ТОВ «РІМБУД ЛТД» приймає участь у державній закупівлі за ідентифікатором : UA-2020-03-25-001632-b за предметом: «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою м Дніпро, просп. Д. Яворницького, 26 та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту. Коригування)
Керівництвом ТОВ «РІМБУД ЛТД» здійснено аналіз тендерної пропозиції «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС»» (код за ЄДРПОУ 40045272) на оцінку найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції в ключі питання на законність визнання тендерної пропозиції «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС»» (код за ЄДРПОУ 40045272), яке претендує бути визначеним переможцем даної закупівлі.
Проте під час ознайомлення з документами тендерної пропозиції переможця аукціону, нами виявлено ряд невідповідностей чинному законодавству та тендерній документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, а саме:
1. Відповідно до вимог абзацу третього частини 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника встановлено, що учасник подає тендерну пропозицію в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантажуються файли в форматі PDF, що містять наступну інформацію: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно додатку 1).

Згідно пункту 1 таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації Замовника встановлено, що учасники повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4).
Крім того в Додатку 4 до Тендерної документації Замовника встановлено наступне вимога щодо надання інформації та документів про транспортним засобам , машинам та механізмам, а саме:
Додаток 4
Довідка
про наявність обладнання та матеріально-технічної бази


№ з/п Назва та тип обладнання, машин та механізмів Кількість Власна чи орендована
1 2 3 4


**Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів.

Посада, прізвище, ініціали, підпис
уповноваженої особи Учасника Печатка (у разі наявності)

Згідно технічного завдання зазначеного в додатку 2 до Тендерної документації Замовника щодо предмету закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою м Дніпро, просп. Д. Яворницького, 26 та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту. Коригування), а саме:
1. необхідно здійснити перевезення сміття до 30 км у кількості 104,521 тон;

Виходячи із вищезазначеного, Замовником встановлена вимога надати всім учасникам інформацію та документи про наявність в них транспортних засобів, машин та механізмів в учасника необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
При цьому, учасник-Переможець Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС»» надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за вих. №105/04-2020 від 08.04.2020 року, яка не містить жодної інформації про наявність в учасника транспортних засобів, машин та механізмів в учасника необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, яку необхідно було зазначити за вимогами встановленими Замовником згідно Додатка 4 до Тендерної документації Замовника та надати підтверджуючі документи у вигляді копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів), що є підставою відхилення тендерної пропозиції Переможця у відповідності до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».


2. Відповідно до вимог п.2 Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника встановлено, що:
«Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва»».
Надано учасником, якого визначено переможцем:
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС»» у складі тендерної пропозиції надало квал.1.pdf з розрахунками до кошторисної частини при цьому:
2.1. Загально-виробничі : до I і III блоку не застосовано понижуючі коефіцієнти (0,4123 і 0,7821 відповідно) до кошторису:
"... У Збірнику" Ціноутворення в будівництві " №7, липень 2002, стор.22, поміщено лист Держбуду України від 09.07.02 №7 / 7-630, в Додатку до якого приведена усереднена структура загальновиробничих витрат, що враховано усередненими показниками додатків 3 і 4. відповідно до усередненої структурою в загальновиробничих витратах враховані витрати;
- на заробітну плату працівників апарату управління відособлених виробничих структурних підрозділів будівельної організації - 8,28%;
- на відрахування за встановленими законодавством нормами на соціальні заходи від фонду оплати праці апарату управління відокремлених виробничих структурні підрозділів будівельної організації - 3,36%;
- інші витрати, пов'язані з утримання та обслуговування апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів - 5,1%. У разі, коли в підрядної організації немає відокремлених виробничих структурних підрозділів, проводиться уточнення усереднених показників Додатків 3 і 4 до ДБН Д.1.1-1-2000 шляхом застосування до показників цих додатків наступних понижуючих коефіцієнтів: 1. При розрахунку I блоку загальновиробничих витрат до показників графи 3

К= 1- 8,28 = 0,4123,
14,09
враховує зменшення витрат на заробітну плату працівників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельного виробництва.
2. При розрахунку III блоку загальновиробничих витрат до показників графи 4

К= 1- 5,1 = 0,7821,
23,4
враховує зменшення інших витрат загальновиробничих витрат на величину, що відноситься до утримання та обслуговування апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів будівельної організації "

При цьому, учасник-Переможець ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС»» у складі тендерної пропозиції надало квал.1.pdf з розрахунками до кошторисної яка не відповідає вимогам п.2 Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника та у зв’язку із чим тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню.


3.Відповідно до вимог розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації Замовника встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації)
Згідно технічного завдання зазначеного в додатку 2 до Тендерної документації Замовника щодо предмету закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою м Дніпро, просп. Д. Яворницького, 26 та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту. Коригування), встановлено а саме:

УТЕПЛЕННЯ ПОКРІВЛІ,

п/п Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість
п.18 Улаштування покриття з рулонних матерiалiв насухо без
промазування кромок ( 2 шари )
м2 1528

При цьому, учасник-Переможець Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС»» надав, квал.1.pdf з розрахунками до кошторисної частини при цьому:
Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 розділ 2 Улаштування покрівлі з металочерепиці, Утеплення покрівлі, п. 34 Улаштування покриття з рулонних матеріалів без промазування кромок(2 шари) застосовано норма РН8-31-1. до п.35 та п. 36, локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 розділ 2 Улаштування покрівлі з металочерепиці, Утеплення покрівлі, а саме: п.35 Плівка пароізоляційна (в кількості)- 1680,8 м2 та п. 36 Гідроізоляційна мембрана (в кількості)- 1680,8 м2.

Відповідно до ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Дахи, покрівлі (Збірник 8), був занижений коефіцієнт витрат матеріалів, що в свою чергу призводить до невідповідності Учасника виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам та санітарним нормам, вимог тендерної документації розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації Замовника та у зв’язку із чим тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, задля недопущення порушень принципів здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, недопущення порушень майнових прав нас, як учасника, що обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «РІМБУД ЛТД» є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання її пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, беручи до уваги низку невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС».

ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити пропозицію ТОВ «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.


З повагою!
Директор ТОВ «РІМБУД ЛТД» Л.А. Савченко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 13:18
1. Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів.
На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою встановленою відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації у якій відображено обладнання, яке учасник планує використовувати при виконанні робіт за предметом закупівлі.
Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності в учасника конкретних інструментів, обладнання, тощо. У такому випадку у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з відсутністю того чи іншого обладнання, інструменту, машин чи механізмів.
Додатково повідомляємо, що дана позиція підтверджена рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3284 -р/пк-пз від 10.04.2018 року
2. Відповідно до вимог п.2 Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника встановлено, що: «Ціна пропозиції (договірна ціна)» Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва».
Посилання на розрахунок ЗВВ і застосування понижуючих коєфіцієнтів згідно ДБН Д.1.1-1-2000 безпідставно, так як ці норми втратили чинність на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013».
Застосування будь-яких понижуючих коефіцієнтів до усереднених показників при підрядному способі виконання робіт стандартом ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» не передбачено.
З урахуванням викладеного, вимога про застосування понижуючих коефіцієнтів при розрахунку ЗВВ у складі договірної ціни безпідставна. (Ціноутворення у будівництві № 1 від 2016 року).

3. Відповідно до листа 8 проекту П-04-2019-АР зазначена наступна витрата матеріалів:
- Плівка пароізоляційна (в кількості)- 1680,8 м2
- Гідроізоляційна мембрана (в кількості)- 1680,8 м2.
Учасник - ТОВ «БМТ «ПАРУС» листом від 30.03.2020 № 123/03-20 звертався до Замовника з проханням ознайомитися з проектною документацією на Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, 26 та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту для підготовки тендерної пропозиції, а тому розрахунки витрат матеріалів проводили на підставі проектних даних.
Згідно з типовими технологічними картами на улаштування покрівель із металочерепіци, та інструкцій по монтажу, що надаються виробниками будівельних матеріалів, – горизонтальні і вертикальні перекриття полотен мембрани та/або плівки повинні бути не менше 10 см.
Кожен наступний шар повинен перекривати попередній шар зверху на рекомендований розмір 10-15 см. Стандартна ширина рулону 1,5 м.
З урахуванням викладеного, фактична витрата матеріалів складає до 10 %, що відповідає нормативно-технічним актам та будівельним нормам, а отже твердження про неможливість виконати роботи якість яких не відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам та санітарним нормам тощо, є безпідставним.

Номер вимоги: UA-2020-03-25-001632-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРО СОЮЗ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:31760916
Дата подання: 23 квітня 2020 16:37
Про скасування Рішення Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради № 54 від 21 квітня 2020 року про намір укласти договір з ТОВ "БМК "Парус"
Відповідно до п. 1 Розділу III Тендерної документації: «У випадку, якщо згідно цієї документації передбачається надання Учасником копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу, завірена наступним чином: напис "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, та печатки (за наявності). У всіх інших випадках вимагається сканований оригінал документу.
При складані тендерної пропозиції Учасником, дозволяється допущення формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність підписівкерівника або уповноваженої особи учасника на декількох сторінках, печаток (у разі наявності) на окремих документах, технічні помилки та описки (наприклад: некоректно складене слово, в якому випадають деякі літери або переставлені місцями). За наявності перелічених вище формальних помилок тендерна пропозиція не відхиляється».
Хочу зазначити, що велика кількість документів, яку не можна назвати «декілька» не мають відповідного завірення та печатки підприємства учасника. Зокрема до таких відносяться:
- Довідка про відповідність пропозиції № 112/04-20 від 08.04.2020 року не містить завірення на першій сторінці;
- Договірна ціна не містить завірення на першій сторінці;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 не містить завірення на 10 аркушах та печатки підприємства;
- Підсумкова відомість ресурсів не містить завірення на 6 аркушах та печатки підприємства;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до Локального кошторису № 2-1-1 не містить завірення на 4 аркушах та печатки підприємства;
- Розрахунки № 1-4 не містить взагалі жодного завірення на трьох аркушах, печатки підприємства та підпису уповноваженої особи;
- Проект договору не містить завірення на 5 аркушах.
- Витяг з ЄДРПОУ не містить завірення на 2 аркушах.

Відповідно до п. 1 Таблиці 1 Додатку 1 для підтвердження відповідності учасника Кваліфікаційним критеріям необхідно надати: «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4)»
Відповідно до Додатку № 4: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів».
До Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 105/04-20 від 08.04.2020 року в порушення Тендерної документації не додано жодних правовстановлюючих документів на наявні у власності підприємства механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт.
До того ж Локальний кошторис ТОВ «БМТ «Парус» в розділі 1 і 9 містяться роботи з перевезення сміття, однак машин, для здійснення цих дій, підприємство не має.
Підсумкова відомість ресурсів ТОВ «БМТ «Парус» в розділах 2 і 3 містить роботи з машини з перевезення сміття, роботи обладнання та механізмів: лебідки електричної та пилки електричної дискової, яких підприємство також не має.
Одже, можна зробити висновок, що ТОВ «БМТ «Парус» у зв’язку з цим не відповідає кваліфікаційним критеріям передбаченим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Відповідно до п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 для підтвердження відповідності учасника Кваліфікаційним критеріям необхідно надати: «довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до Додатку 5)».
З Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі № 108/04-20 від 08.04.2020 року, а саме: «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, 26 та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту» вбачається що відповідну кваліфікацію, знання та досвід можуть мати лише два робітника «покрівельник будівельний» Малащук В.І. та Тарахов С.О. чого явно недостатньо для виконання передбачених тендерних робіт, інші ж працівники жодного відношення до покрівельних робіт не мають.
Також в довідці відсутній водій, який повинен виконувати роботи з перевезення сміття, передбачені в Локальному кошторисі та Підсумковій відомоумасті ресурсів.
Одже, можна зробити висновок, що ТОВ «БМТ «Парус» у зв’язку з цим не відповідає кваліфікаційним критеріям передбаченим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Відповідно до п. 8 Таблиці № 2 щодо переліку документів, які надаються всіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації: «Довідка в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 6 до тендерної документації».
Жодної Довідки про погодження ТОВ «БМК «Парус» з умовами, визначеними в Додатку №6 до Тендерної документації підприємством не надано, що знову ж таки виключає відповідність підприємства вимогам тендерної документації.

Зазначені обставини свідчать про протиправність та безпідставність прийнятого Рішення Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради № 54 від 21 квітня 2020 року про намір укласти договір, у зв’язку з невідповідністю ТОВ «БМК «Парус» кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, у зв’язку з цим вимагаємо його скасування в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 12:13
1. Відповідно до Розділу 3 п. 6 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації)
Та відповідно до розділу 4 п. 2 Тендерної документації передбачено: Учасник визначає вартість виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно чинного законодавства України. Не врахована Учасником вартість окремих робіт (послуг), податків та зборів, та інших витрат не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Вартість тендерної пропозиції повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок, під час дії тендерної пропозиції.
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». Ціна динамічна.
У випадку, якщо згідно цієї документації передбачається надання Учасником копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу, завірена наступним чином: напис "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, та печатки (за наявності). У всіх інших випадках вимагається сканований оригінал документу. Учасником ТОВ «БМТ «Парус» надано отсканований оригінал кошторисного розрахунку відповідно до вимог Технічного завдання (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації).
Проект договору не потребує завіряння на кожній сторінці, так як надається сканований оригінал.


2. Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів.
На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою встановленою відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації у якій відображено обладнання, яке учасник планує використовувати при виконанні робіт за предметом закупівлі.
Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності в учасника конкретних інструментів, обладнання, тощо. У такому випадку у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з відсутністю того чи іншого обладнання, інструменту, машин чи механізмів.
Додатково повідомляємо, що дана позиція підтверджена рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3284 -р/пк-пз від 10.04.2018 року
3. Відповідно до таблиці 1 Додатку №1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник мав надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до Додатку 5).
Для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник мав надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4)
По-перше, тендерна документація не містила вимог щодо необхідності наявності в учасника працівників конкретних професій або конкретних інструментів, обладнання тощо. У такому випадку у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з відсутністю того чи іншого обладнання, інструменту чи працівника тої чи іншої професії.
Такої позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішеннях № 4310-р/пк-пз від 07.05.2018 року, № 3284 -р/пк-пз від 10.04.2018.
По-друге, окремо звертаємо увагу, що перелік робіт, який має виконуватись підрядником, чітко визначений у Технічному завданні (Додаток №2 до тендерної документації). За таких обставин робити висновок про роботи, які мають виконуватися підрядником, виходячи з інструментів та обладнання, зазначеного ним у довідці, і як наслідок, наголошувати про відсутність у учасника потрібних працівників – безпідставно та необґрунтовано.
На виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ «БМТ «Парус» було надано у складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до Додатку 5) та довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4), в яких учасник зазначив працівників та інструментів, які будуть ним залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі.

Стосовно твердження, що ТОВ «Будівельно-монтажне товариство «ПАРУС» не надано жодної Довідки про погодження з умовами, визначеними в Додатку №6 до Тендерної документації , вважємо безпідствниим, Учасником ТОВ «БМК «Парус» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 08.04.2020 № 113/04-20 про погодження з укладанням договору про закупівлю, що підтвержує Учасника відповідність Учасника умовам Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМБУД ЛТД" 4 173 657,38
UAH з ПДВ
4 173 657,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРО СОЮЗ ПЛЮС" 4 655 000,10
UAH з ПДВ
4 655 000,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ТОВАРИСТВО "ПАРУС" 4 882 437,98
UAH з ПДВ
4 882 437,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕРГ" 4 899 674,36
UAH з ПДВ
4 899 674,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 16:19
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:18
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:15
Електронний підпис
10 квітня 2020 10:31
Статут РИМБУД.pdf
10 квітня 2020 10:31
Дозвіл, Декларація.pdf
10 квітня 2020 10:31
1110-20.rar
10 квітня 2020 10:31
Кошторисна частина.pdf
10 квітня 2020 10:31
Наказ про призначення.pdf
10 квітня 2020 10:31
ОПИС.pdf
10 квітня 2020 10:31
Статистика.pdf
10 квітня 2020 10:31
Рішення засновника.pdf
10 квітня 2020 10:31
техпаспорта на краны.pdf
10 квітня 2020 10:31
техпаспорт на Камаз.pdf
10 квітня 2020 10:31
Лист-згода_додаток 7..pdf
10 квітня 2020 10:31
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ_санкції.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 15:12
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:07
39 Лист-згода.pdf
10 квітня 2020 15:07
38 Проект Договору.pdf
10 квітня 2020 15:07
37 Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 15:07
36 Гарантійний лист.pdf
10 квітня 2020 15:07
34 Локальний кошторис.pdf
10 квітня 2020 15:07
32 Прямі витрати.pdf
10 квітня 2020 15:07
31 Договірна ціна.pdf
10 квітня 2020 15:07
26 Технічне завдання.pdf
10 квітня 2020 15:07
22 Лист-підтвердження.pdf
10 квітня 2020 15:07
20 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 15:07
18 Аналогічні договори.pdf
10 квітня 2020 15:07
8 Ліцензія.pdf
10 квітня 2020 15:07
7 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 квітня 2020 15:07
6 Статут.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 16:28
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:23
пояснення
09 квітня 2020 09:54
Електронний підпис
09 квітня 2020 09:52
квал 3.pdf
09 квітня 2020 09:52
квал 2.pdf
09 квітня 2020 09:52
квал 1.pdf
09 квітня 2020 09:52
БАНК.rar

Публічні документи

09 квітня 2020 23:56
Електронний підпис
09 квітня 2020 23:53
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМБУД ЛТД"

ТОВ "ЄВРО СОЮЗ ПЛЮС"

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ТОВАРИСТВО "ПАРУС"

ТОВ "БЕРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМБУД ЛТД"
#43137562
Відхилено 4 173 657,38
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 11:35
ТОВ "ЄВРО СОЮЗ ПЛЮС"
#31760916
Відхилено 4 655 000,10
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 14:40
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ТОВАРИСТВО "ПАРУС"
#40045272
Переможець 4 882 437,98
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 12:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ТОВАРИСТВО "ПАРУС"
#40045272
4 882 437,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 12:28
64-2020 звіт.pdf укладений
11 листопада 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 11:37
64-2020 ду 2.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 16:36
64-2020 ду1.pdf зміни до договору
14 травня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 13:13
64-2020.pdf укладений
06 травня 2020 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Редагування пункту договору 4.1. Порядок приймання-передачі та оплати виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 64/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на підставі акту фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 64/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 842 885,31
UAH (в тому числі ПДВ 807 147,55 UAH)