Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 98+000-км 109+200, Черкаська область
Major overhaul of the public highway of national importance N-08 Boryspil-Dnipro-Zaporizhzhya (via Kremenchuk) - Mariupol on the section of km 98 + 000-km 109 + 200, Cherkasy region
Major overhaul of the public highway of national importance N-08 Boryspil-Dnipro-Zaporizhzhya (via Kremenchuk) - Mariupol on the section of km 98 + 000-km 109 + 200, Cherkasy region
Очікувана вартість
424 470 730,00 UAH
UA-2020-03-25-001436-c ● 20203d70fbbe49eb9f69e967ce7f65a9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko Olena 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 березня 2020 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 14:24 |
Очікувана вартість: | 424 470 730,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 244 707,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2122353.65 UAH |
Publication date: | 25 березня 2020 17:31 |
Enquiries until: | 11 травня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 17 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 травня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 424 470 730 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 244 707 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 98+000-км 109+200, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-08 — Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь
Major overhaul of the public highway of national importance N-08 Boryspil-Dnipro-Zaporizhzhya (via Kremenchuk) - Mariupol on the section of km 98 + 000-km 109 + 200, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата наданих послуг/виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 65 |
Iнша подія | Остаточні розрахунки з Підрядником в розмірі 5% від ціни Договору (п. 3.1. Договору) здійснюються Замовником за наявності відповідних бюджетних асигнувань протягом 10 (десяти) робочих днів, після отримання Замовником зареєстрованого Державною архітектурно-будівельною інспекцією України сертифіката, який підтверджує прийняття об’єкта в експлуатацію на підставі Акту готовності об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2020 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 15:36 |
Перелік змін 14.05.2020.docx | |
14 травня 2020 15:36 |
ТД кап. рем. 14.05.docx |
14 травня 2020 15:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 травня 2020 15:36 |
Перелік змін 14.05.2020.docx
|
|||||||||
14 травня 2020 15:36 |
ТД кап. рем. 14.05.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 08 квітня 2020 17:10
Дата відповіді: 13 квітня 2020 16:04
В додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання» пункти 2, 4 вказані роботи:«Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою». Виконавши арифметичні розрахунки щільності матеріалів відповідно пунктів 3 та 5 «Перевезення заповнювачів природних що транспортуються навалом, самоскидами виходячи з власної транспортної схеми», отримуємо щільність асфальтобетону – 1700 кг/м3, тоді як згідно СОУ 42.1-37641918-035:2018 щільність асфальтобетону 2500кг/м3.
Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Асфальтогранулят, який утворився після виконання робіт з холодного фрезерування дорожнього покриття, не має об’ємну вагу таку як в гарячої асфальтобетонної суміші. В проектній документації прийнято об’ємну вагу асфальтогрануляту 1,7 т/м3.
Технічне завдання_2
Дата подання: 08 квітня 2020 17:12
Дата відповіді: 13 квітня 2020 16:04
В додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання» пункти 6, 7, 8 – «Розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих» сумарний об’єм робіт складає - 2048,24 м3, що значно перевищує об’єм робіт по пункту 9 – «Навантаження сипких матеріалів в транспортні засоби екскаватором», який вказаний – 693,12 м3, внаслідок чого викликає сумнів значення в п.10. Аналогічна картина і в пунктах 11-13 та 14-16 відповідно.
Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В пунктах 6,7 Додатку №3 до тендерної документації «Розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих» є уточнення «80% на укріплення узбіччя» та «80% на укріплення узбіччя основної дороги та з'їздів, майданчик», де мається на увазі, що 80% матеріалу, який утворився після розбирання придатний для повторного використання (укріплення узбіччя), а 20% непридатного для повторного використання матеріалу мають бути вивезені на сміттєзвалище виходячи з власної транспортної схеми.
В пункті 8 після розбирання 80% утвореного матеріалу придатний для повторного використання і підрядник компенсує його вартість замовнику зворотніми сумами (див. пункт 5 роз’яснення до Додатку №3), а 20% непридатного для цього матеріалу мають бути вивезені на сміттєзвалище виходячи з власної транспортної схеми. Аналогічна ситуація в пунктах 11-13 та 14-16.
В пункті 8 після розбирання 80% утвореного матеріалу придатний для повторного використання і підрядник компенсує його вартість замовнику зворотніми сумами (див. пункт 5 роз’яснення до Додатку №3), а 20% непридатного для цього матеріалу мають бути вивезені на сміттєзвалище виходячи з власної транспортної схеми. Аналогічна ситуація в пунктах 11-13 та 14-16.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-25-001436-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 31 березня 2020 12:56
Вимога до Замовника
У Додатку №2.7 до тендерної документації вказано про час виконання аналогічного договору та про час видачі листа-відгуку.
При цьому вказано про час щодо аналогічного договору та листа-відгуку, а саме вказано про вимогу вказати щодо аналогічного договору та листа-відгуку:
«Аналогічним буде вважатись договір ...укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі» та «позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами) ...відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Таким чином учасники, які мають позитивні листи-відгуки (рекомендаційні листи) та досвід виконання великих проектів в будівництві об’єктів та виконання робіт за договорами виконувалися до 2017р. незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище умов.
За таких умов, з незалежних від учасника підстав Замовник може на власний розсуд визначити строк (час) виконання аналогічного договору та дату надання листа-відгуку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Такої позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Рішення №4372- р/пк-пз від 06.03.2020).
Обмеження часу реалізації аналогічного договору та часу видачі (оформлення) листа-відгуку жодними нормами України не обґрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога часу виконання аналогічного договору та часу видачі листа-відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо дати укладання та завершення аналогічного договору та часу видачі (оформлення) листа-відгуку вважаємо дискримінаційною – просимо:
- усунути вищевказані вимоги щодо часу виконання аналогічного договору «укладений протягом останніх 3-х років»
- усунути вимогу щодо часу видачі (оформлення) листа-відгуку «відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
При цьому вказано про час щодо аналогічного договору та листа-відгуку, а саме вказано про вимогу вказати щодо аналогічного договору та листа-відгуку:
«Аналогічним буде вважатись договір ...укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі» та «позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами) ...відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Таким чином учасники, які мають позитивні листи-відгуки (рекомендаційні листи) та досвід виконання великих проектів в будівництві об’єктів та виконання робіт за договорами виконувалися до 2017р. незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище умов.
За таких умов, з незалежних від учасника підстав Замовник може на власний розсуд визначити строк (час) виконання аналогічного договору та дату надання листа-відгуку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Такої позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Рішення №4372- р/пк-пз від 06.03.2020).
Обмеження часу реалізації аналогічного договору та часу видачі (оформлення) листа-відгуку жодними нормами України не обґрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога часу виконання аналогічного договору та часу видачі листа-відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо дати укладання та завершення аналогічного договору та часу видачі (оформлення) листа-відгуку вважаємо дискримінаційною – просимо:
- усунути вищевказані вимоги щодо часу виконання аналогічного договору «укладений протягом останніх 3-х років»
- усунути вимогу щодо часу видачі (оформлення) листа-відгуку «відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2020 15:17
Включаючи у тендерну документацію вимогу про надання учасником відгуку від замовника, який повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю, замовник хоче пересвідчитись у тому, що станом на дату видачі такого відгуку, замовник не має жодних претензій до якості виконаних учасником робіт (наданих послуг).
З метою уникнення маніпулювання учасниками таким поняттям як «свіжий» або «не свіжий» відгук, замовник у своїй тендерній документації чітко зазначив який саме відгук він хоче отримати на підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічного договору. Вимога про надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю має на меті отримання замовником максимально актуальної та достовірної інформації.
Проектною документацією передбачено виконання в стислі строки значного обсягу технологічно складних робіт для забезпечення своєчасного виконання яких необхідно залучити підрядне підприємство, яке реально має потужності та спроможне виконати такі роботи. Фактично виділення (за рахунок державного бюджету) коштів на фінансування ремонтів автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, проводилось протягом останніх трьох років. Тому не є доцільним спиратись на досвід у реалізації подібних проектів, що набутий підприємствами до 2017 року, оскільки вищевказані роботи у цей період практично не виконувались, у зв’язку з відсутністю відповідного державного фінансування. В той же час, за останні роки, практично всі існуючі підприємства мали всі можливості набути відповідний досвід.
З метою уникнення маніпулювання учасниками таким поняттям як «свіжий» або «не свіжий» відгук, замовник у своїй тендерній документації чітко зазначив який саме відгук він хоче отримати на підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічного договору. Вимога про надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю має на меті отримання замовником максимально актуальної та достовірної інформації.
Проектною документацією передбачено виконання в стислі строки значного обсягу технологічно складних робіт для забезпечення своєчасного виконання яких необхідно залучити підрядне підприємство, яке реально має потужності та спроможне виконати такі роботи. Фактично виділення (за рахунок державного бюджету) коштів на фінансування ремонтів автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, проводилось протягом останніх трьох років. Тому не є доцільним спиратись на досвід у реалізації подібних проектів, що набутий підприємствами до 2017 року, оскільки вищевказані роботи у цей період практично не виконувались, у зв’язку з відсутністю відповідного державного фінансування. В той же час, за останні роки, практично всі існуючі підприємства мали всі можливості набути відповідний досвід.
Номер вимоги: UA-2020-03-25-001436-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 01 квітня 2020 11:02
Взаєморозрахунки
Відповідно розділу 6 Тендерної документації «Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт/послуг – це договірна ціна на весь обсяг робіт з капітальнлого ремонту автомобільної дороги, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи. Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (зі змінами) “Правила визначення вартості будівництва”, СОУ 42.1-37641918-050:2018 “Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту”, ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 “Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва”, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 “Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва”, ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 “Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва”, ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 “Настанова щодо визначення розміру коштів на титульні тимчасові будівлі та споруди і інші витрати у вартості будівництва” з усіма змінами та доповненнями та іншими діючими нормативно - кошторисними документами, включаючи як будівельно – монтажні роботи так і витрати на капітальний ремонт.»
Відповідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 “Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва” Додаток Д, Є передбачено визначення показників за класом наслідків (відповідальності) по об’єкту.
Відповідно СОУ 42.1-37641918-050:2018 “Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту” Додаток Г також передбачено визначення показників за класом наслідків (відповідальності) по об’єкту.
Просимо внести зміни в тендерну документацію з чітким вказанням якими нормативними документами керуватися при визначенні вартості будівельних робіт, і просимо вказати (підтвердити) клас наслідків по об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 “Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва” Додаток Д, Є передбачено визначення показників за класом наслідків (відповідальності) по об’єкту.
Відповідно СОУ 42.1-37641918-050:2018 “Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту” Додаток Г також передбачено визначення показників за класом наслідків (відповідальності) по об’єкту.
Просимо внести зміни в тендерну документацію з чітким вказанням якими нормативними документами керуватися при визначенні вартості будівельних робіт, і просимо вказати (підтвердити) клас наслідків по об’єкту.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 09:54
Відповідно до Додатку Д «Усереднені показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд. год. загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт» ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (зі змінами) «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» визначається усереднений показник для врахування в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд. год. загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт. Розрахунок адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни виконується відповідно до пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (зі змінами).
Додатку Є в складі ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (зі змінами) «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» немає.
Відповідно до Додатку Г «Рекомендовані показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку при складанні інвесторської кошторисної документації» СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту» визначаються показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку при складанні інвесторської кошторисної документації. При складанні ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі необхідно керуватися пунктом 6 СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту».
Додатку Є в складі ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (зі змінами) «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» немає.
Відповідно до Додатку Г «Рекомендовані показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку при складанні інвесторської кошторисної документації» СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту» визначаються показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку при складанні інвесторської кошторисної документації. При складанні ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі необхідно керуватися пунктом 6 СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту».
Номер вимоги: UA-2020-03-25-001436-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 01 квітня 2020 11:17
Проект договору
Відповідно розділу 6 Тендерної документації «Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт/послуг – це договірна ціна на весь обсяг робіт з капітального ремонту автомобільної дороги, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи. Також, обов’язково врахувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації відповідно до П.6.1.5.4 ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (зі змінами).» Відповідь надана по процедурі закупівлі UA-2020-03-05-000555-a не стосується порядку взаєморозрахунків, оскільки договором взагалі не передбачено взаєморозрахунків при твердій договірній ціні.
1) Вважаємо за доцільне, керуючись нормативними документами «ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (зі змінами) “Правила визначення вартості будівництва”» внести зміни в проект договору передбачивши порядок взаєморозрахунків і види витрат на які можливо використовувати ці кошти.
2) Відповідно п 4.4 строки поставки товарів до 31.12.2021 року. Просимо внести зміни в «Проект договору» відповідно можливості перегляду вартості трудових ресерсів, матеріально-технічних за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Розгорнути
Згорнути
1) Вважаємо за доцільне, керуючись нормативними документами «ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (зі змінами) “Правила визначення вартості будівництва”» внести зміни в проект договору передбачивши порядок взаєморозрахунків і види витрат на які можливо використовувати ці кошти.
2) Відповідно п 4.4 строки поставки товарів до 31.12.2021 року. Просимо внести зміни в «Проект договору» відповідно можливості перегляду вартості трудових ресерсів, матеріально-технічних за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 квітня 2020 09:54
Будуть внесені зміни до умов Проекту Договору (Додаток №4) тендерної документації (в межах терміну подання тендерних пропозицій)
Номер вимоги: UA-2020-03-25-001436-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 09 квітня 2020 10:19
Розрахунки до договірної ціни
Шановний замовнику!
Дякуємо за відповідь на вимогу UA-2020-03-25-001436-c.a2, проте вважаємо за необхідне проінформувати щодо зроблених висновків, оскільки в разі перемоги, вказані нами неточності відповідно тендерної документації, при узгодженні ціни тендерної пропозиції будуть розраховуватися відповідно вимог пункта 6 СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту». (далі СОУ)
Проте пунктом 6.20 СОУ передбачено чітко використовувати показники прибутку із додатку Г. Оскільки Вами не внесено зміни в документацію нашою організацією буде прийматися показник прибутку на власний розсуд.
Розгорнути
Згорнути
Дякуємо за відповідь на вимогу UA-2020-03-25-001436-c.a2, проте вважаємо за необхідне проінформувати щодо зроблених висновків, оскільки в разі перемоги, вказані нами неточності відповідно тендерної документації, при узгодженні ціни тендерної пропозиції будуть розраховуватися відповідно вимог пункта 6 СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту». (далі СОУ)
Проте пунктом 6.20 СОУ передбачено чітко використовувати показники прибутку із додатку Г. Оскільки Вами не внесено зміни в документацію нашою організацією буде прийматися показник прибутку на власний розсуд.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2020 16:10
Будуть внесені зміни до умов тендерної документації (в межах терміну подання тендерних пропозицій)
Номер вимоги: UA-2020-03-25-001436-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 17 квітня 2020 16:05
Вимога щодо дискримінаційних умов в тендерній документації
Шановний Замовник!
Інформуємо Вас, що у Тендерній документації наявна дискримінаційна вимога, яка порушує права учасників та основні принципи здійснення закупівель, прописаних у ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі».
У абз. 7 Додатку 2.3. до Тендерної документації Замовником прописана дискримінаційна вимога щодо надання рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу).
Відповідно до п.2. Постанови КМУ від 13 березня 2002 року № 302 «Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців, які отримали такі дозволи» із змінами (в редакції 2013 року), Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (далі - дозвіл) - це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам-підприємцям (далі - суб'єкт господарювання) експлуатувати об'єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну.
Дозвіл видається суб'єкту господарювання за формою, встановленою Мінприроди.
За п. 8 Зазначеного Порядку, орган, який видав дозвіл, протягом 30 календарних днів розглядає заяву та документи на отримання дозволу і у разі відсутності зауважень видає дозвіл.
У разі наявності зауважень документи повертаються суб'єкту господарювання з викладом їх змісту та зазначенням терміну повторного подання.
Рішення про видачу дозволу надсилається органом, який видав дозвіл, суб'єкту господарювання та Держсанепідслужбі (Держпродспоживслужбі) або її територіальним органам.
Таким чином, єдиною встановленою нормативним актом формою є форма дозволу.
Форма рішення щодо видачі дозволу не передбачена нормативними документами і складається органом, який видав дозвіл в довільній формі.
Таким чином, нашому підприємству наданий від органу, який видав дозвіл на викиди, лист (разом із самим дозволом), який і є рішенням про видачу дозволу на викиди. Даний лист надісланий і нам, і Держсанепідемстанції (Держпродспоживслужби), як того і вимагає Постанова №302 від 13.03.2002 року у відповідній редакції.
Виходячи з усього вищеописаного та керуючись нормами чинного антимонопольного законодавства і Постанови №302 від 13.03.2002 року, просимо прибрати дискримінаційну вимог з Тендерної документації та викласти абз. 7 Додатку 2.3. до Тендерної документації у наступній документації: «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу) або будь-який інший документ, що підтверджує видачу дозволу на викиди стаціонарними джерелами.»
Розгорнути
Згорнути
Інформуємо Вас, що у Тендерній документації наявна дискримінаційна вимога, яка порушує права учасників та основні принципи здійснення закупівель, прописаних у ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі».
У абз. 7 Додатку 2.3. до Тендерної документації Замовником прописана дискримінаційна вимога щодо надання рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу).
Відповідно до п.2. Постанови КМУ від 13 березня 2002 року № 302 «Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців, які отримали такі дозволи» із змінами (в редакції 2013 року), Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (далі - дозвіл) - це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам-підприємцям (далі - суб'єкт господарювання) експлуатувати об'єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну.
Дозвіл видається суб'єкту господарювання за формою, встановленою Мінприроди.
За п. 8 Зазначеного Порядку, орган, який видав дозвіл, протягом 30 календарних днів розглядає заяву та документи на отримання дозволу і у разі відсутності зауважень видає дозвіл.
У разі наявності зауважень документи повертаються суб'єкту господарювання з викладом їх змісту та зазначенням терміну повторного подання.
Рішення про видачу дозволу надсилається органом, який видав дозвіл, суб'єкту господарювання та Держсанепідслужбі (Держпродспоживслужбі) або її територіальним органам.
Таким чином, єдиною встановленою нормативним актом формою є форма дозволу.
Форма рішення щодо видачі дозволу не передбачена нормативними документами і складається органом, який видав дозвіл в довільній формі.
Таким чином, нашому підприємству наданий від органу, який видав дозвіл на викиди, лист (разом із самим дозволом), який і є рішенням про видачу дозволу на викиди. Даний лист надісланий і нам, і Держсанепідемстанції (Держпродспоживслужби), як того і вимагає Постанова №302 від 13.03.2002 року у відповідній редакції.
Виходячи з усього вищеописаного та керуючись нормами чинного антимонопольного законодавства і Постанови №302 від 13.03.2002 року, просимо прибрати дискримінаційну вимог з Тендерної документації та викласти абз. 7 Додатку 2.3. до Тендерної документації у наступній документації: «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу) або будь-який інший документ, що підтверджує видачу дозволу на викиди стаціонарними джерелами.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 15:17
Відповідно до пункту 7 Постанови КМУ від 13.03.2002 р. № 302 «Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов’язаних з видачою дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян – підприємців, які отримали такі дозволи» місцеві держадміністрації розглядають зауваження громадських організацій, у разі потреби організовують проведення їх публічного обговорення і протягом 30 календарних днів з дати опублікування інформації про намір суб'єкта господарювання отримати дозвіл повідомляють про це орган, який видав дозвіл.
Згідно з пунктом 6. Постанови КМУ від 13.03.2002 р. № 302 «Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов’язаних з видачою дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян – підприємців, які отримали такі дозволи» Держсанепідслужба, її територіальні органи протягом 15 календарних днів з дати надходження документів приймають рішення щодо можливості/неможливості видачі дозволу, яке надсилається Мінприроди та дозвільним центрам відповідно. Абзацом 3 пункту 8 Постанови КМУ від 13.03.2002 р. № 302 «Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов’язаних з видачою дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян – підприємців, які отримали такі дозволи» передбачено, що рішення про видачу дозволу надсилається органом, який видав дозвіл, суб'єкту господарювання та Держсанепідслужбі або її територіальним органам.
Відповідно до Постанови КМУ від 10 вересні 2014 р. № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» Держсанепідслужбу було реорганізовано у Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Рішення про надання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами приймається (видається) місцевими державними адміністраціями після розгляду зауважень громадських організацій, їх публічного обговорення (громадських слухань) та отримання погодження від місцевого Управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами видається виключно на підставі прийнятого раніше Рішення про видачу дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та може бути оформлене у вигляді відповідного листа.
У вимозі не обгрунтування наявність у тендерній документації дискримінаційних умов.
Згідно з пунктом 6. Постанови КМУ від 13.03.2002 р. № 302 «Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов’язаних з видачою дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян – підприємців, які отримали такі дозволи» Держсанепідслужба, її територіальні органи протягом 15 календарних днів з дати надходження документів приймають рішення щодо можливості/неможливості видачі дозволу, яке надсилається Мінприроди та дозвільним центрам відповідно. Абзацом 3 пункту 8 Постанови КМУ від 13.03.2002 р. № 302 «Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов’язаних з видачою дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян – підприємців, які отримали такі дозволи» передбачено, що рішення про видачу дозволу надсилається органом, який видав дозвіл, суб'єкту господарювання та Держсанепідслужбі або її територіальним органам.
Відповідно до Постанови КМУ від 10 вересні 2014 р. № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» Держсанепідслужбу було реорганізовано у Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Рішення про надання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами приймається (видається) місцевими державними адміністраціями після розгляду зауважень громадських організацій, їх публічного обговорення (громадських слухань) та отримання погодження від місцевого Управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами видається виключно на підставі прийнятого раніше Рішення про видачу дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та може бути оформлене у вигляді відповідного листа.
У вимозі не обгрунтування наявність у тендерній документації дискримінаційних умов.
Номер вимоги: UA-2020-03-25-001436-c.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 27 квітня 2020 09:58
Технічне завдання
Просимо надати роз'яснення в технічному завданні відповідно пунктів:
51 Укріплення зеленої зони (узбіч) із посівом трав
52 Укрiплення укосiв земляних споруд посiвом багаторiчних трав механiзованим способом
Дані РЕКН передбачають підсипку рослинної землі по укосу. Проектними рішеннями з якого кар'єру передбачено вивезення рослинної землі в кількості більше 14 тис.м.куб.??? Яким чином розрахувати вартість даних робіт, і чітку кількість рослинного грунту???
Розгорнути
Згорнути
51 Укріплення зеленої зони (узбіч) із посівом трав
52 Укрiплення укосiв земляних споруд посiвом багаторiчних трав механiзованим способом
Дані РЕКН передбачають підсипку рослинної землі по укосу. Проектними рішеннями з якого кар'єру передбачено вивезення рослинної землі в кількості більше 14 тис.м.куб.??? Яким чином розрахувати вартість даних робіт, і чітку кількість рослинного грунту???
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 квітня 2020 08:40
Будуть внесені зміни до тендерної документації (у межах строку подання тендерних пропозицій)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-25-001436-c.c6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: AzVirt MMC, Код ЄДРПОУ:2000025721
Дата подання: 18 квітня 2020 10:44
Дата подання: 18 квітня 2020 10:44
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Виконати вимоги тендерної документації представляється можливим
Дата: 22 квітня 2020 16:38
рішення від 23.04.2020 № 7728.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 19:10
Номер скарги: UA-2020-03-25-001436-c.c8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 30 квітня 2020 16:56
Дата подання: 30 квітня 2020 16:56
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо внесення дискримінаційних вимог в Тендерну документацію
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо внесення дискримінаційних вимог в Тендерну документацію.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 10:01
Рішення від 05.05.2020 № 8634 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 10:01
інформація про перенесення розгляду скарг від 30.04.2020 № UA-2020-03-25-001436-c.c8, від 03.05.2020 № UA-2020-03-25-001436-c.c9.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 23:43
Інформація про перенесення розгляду скарги від 30.04.2020 № UA-2020-03-25-001436-c.c8.pdf
Дата публікації: 22 травня 2020 20:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2020 № 10196.pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 21:59
Рішення від 25.05.2020 № 10196.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 21:13
Номер скарги: UA-2020-03-25-001436-c.c9
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП", Код ЄДРПОУ:42406672
Дата подання: 03 травня 2020 22:48
Дата подання: 03 травня 2020 22:48
Дискримінаційні умови в Тендерній документації
Порушення закону "Про публічні закупівлі" Замовником
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 19:00
Рішення від 06.05.2020 № 8762 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 19:00
інформація про перенесення розгляду скарг від 30.04.2020 № UA-2020-03-25-001436-c.c8, від 03.05.2020 № UA-2020-03-25-001436-c.c9.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 23:44
Про перенесення розгляду Скарги UA-2020-03-25-001436-c.c9 + ЗАПИТ СКАРЖНИКУ.pdf
Дата публікації: 22 травня 2020 20:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2020 №10226.pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 19:18
рішення від 25.05.2020 № 10226.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 21:18
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 червня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
418 021 562,00
UAH з ПДВ
|
405 010 579,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
421 235 621,00
UAH з ПДВ
|
406 655 292,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" #40148165 |
Переможець |
405 010 579,20
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2021 16:07
|
ДУ №5 до дог. 105.1-03 від 16.09.21.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 18:53
|
1_ДУ №3 до дог. №105.1-03 від 10.03.2021.pdf | укладений |
11 березня 2021 18:52
|
ДУ №3 до дог. №105.1-03 від 10.03.2021 (1).pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 18:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:20
|
ДУ №2 до дог. №105.1-03 від 22.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2020 15:27
|
ДУ №1 до дог. №105.1-03 від 23.06.20 (1).pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 14:49
|
Дог. №105.1-03 від 23.06.20.pdf | укладений |
23 червня 2020 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії», постанови Кабінету Міністрів України від 26.02.2020 р. №142 «Про затвердження Порядку здійснення Державним агентством автомобільних доріг запозичень під державні гарантії» за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись пунктами 5.7., 5.8., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 105/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Підрядника від 04.12.2020 року №1064 (вх. №1411/01-14 від 07.12.2020) та постанову Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 (зі змінами), керуючись п. 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 105/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства», керуючись п. 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 105/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зменшення обсягів послуг, керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами від 02.04.2020 р.) , пунктами 3.5., 17.8. Договору, Сторони вирішили: 1. Викласти пункт 3.1 Договору, у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 403 151 433,97 грн. (чотириста три мільйони сто п’ятдесят одна тисяча чотириста тридцять три гривні 97 коп.) з ПДВ. Ціна Договору без ПДВ становить 335 956 359,38 грн. (триста тридцять п’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 38 коп.). ПДВ (для платників) – 67 195 074,59 грн. (шістдесят сім мільйонів сто дев’яносто п’ять тисяч сімдесят чотири гривні 59 коп.). У 2020 році за рахунок кредитних коштів – 385 244 032,58 грн. (триста вісімдесят п’ять мільйонів двісті сорок чотири тисячі тридцять дві гривні 58 коп.) з ПДВ, у 2021 році за рахунок спеціального фонду державного бюджету – 17 907 401,39 грн. (сімнадцять мільйонів дев’ятсот сім тисяч чотириста одна тисяча 39 коп.) з ПДВ. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного/місцевого бюджету відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (нормативних актів Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій, райдержадміністрацій, тощо), що буде визначатися додатковими угодами. Договірна ціна є твердою. |
Номер договору про закупівлю: | 105/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |