Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Інші завершальні будівельні роботи" за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту 4-ї черги естакади порту, інв. № 072558 Одеської філії ДП «АМПУ»)
Очікувана вартість
158 708,33 UAH
UA-2020-03-25-001380-c f7aa57327b0143e7906ea4c277ab832c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіжаєва Анастасія Анатоліївна

+38(048)7294015 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Кіжаєва Анастасія Анатоліївна
+38(048)7294015
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 10:00
Очікувана вартість: 158 708,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 587,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


"Інші завершальні будівельні роботи" за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту 4-ї черги естакади порту, інв. № 072558 Одеської філії ДП «АМПУ»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту 4-ї черги естакади порту, інв. № 072558 Одеської філії ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Площа Митна, 1/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі не більше 30% від ціни договору, протягом 15 банківських днів з дати набрання чинності договору на підставі отриманого замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від виконавця Виконавець протягом строку дії договору, з дня надходження коштів (авансу) підтверджує їх використання згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» (за формою КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт (послуг) та витрат» (за формою КБ-3). Погашення (зарахування) авансу здійснюється при проміжних оплатах за надані послуги, пропорційно вартості наданих послуг згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» (за формою КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт (послуг) та витрат» (за формою КБ-3). Аванс 15 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після підписання сторонами "Акту приймання виконаних будівельних робіт" (за формою КБ-2в), та "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (послуг) та витрат"( за формою КБ-3) на надані виконавцем послуги, яка здійснюється на підставі отриманого замовником відповідного рахунку виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості наданих послуг в межах строку дії договору. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 16:52
проект договору.pdf
25 березня 2020 16:52
перелік вимог.pdf
25 березня 2020 16:52
технічні вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" 118 044,91
UAH
118 044,91
UAH
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 09:05
Електронний підпис
07 квітня 2020 09:05
_Відомість_ресурсів.pdf
06 квітня 2020 11:59
Електронний підпис
06 квітня 2020 11:59
Розрахунки.pdf
06 квітня 2020 11:59
Локальний_кошторис.pdf
06 квітня 2020 11:59
Договірна_ціна.pdf
06 квітня 2020 11:59
Відомість_ресурсів.pdf
06 квітня 2020 11:59
60_Цінова_пропозиція.pdf
02 квітня 2020 16:05
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:04
Бухгалтерська_виписка.pdf
02 квітня 2020 16:04
54_Довідка_код_доступу.pdf
02 квітня 2020 16:04
52_Лист_обладнання.pdf
02 квітня 2020 16:04
51_Лист_досвід.pdf
02 квітня 2020 16:04
50_Лист_працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"
#33864982
Переможець 118 044,91
UAH
09 квітня 2020 16:59

Документи

09 квітня 2020 16:59
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"
#33864982
118 044,91
UAH
Документи

Документи

09 квітня 2020 16:59
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2781-В-ОДФ-20.pdf укладений
17 квітня 2020 16:16