Оброблені фрукти та овочі
Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2020-03-25-001297-c 7d2d91b057b04638bdee7b00d3a07b5e
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Військова частина 9938
Код ЄДРПОУ: 14321736
Місцезнаходження замовника: 93120, Україна , Луганська область обл., Лисичанськ, проспект Перемоги, 58
Контактна особа замовника: Кутоманов Віталій Віталій
0985890681
VCH9938@GMAIL.COM
Категорія замовника: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Official name: military unit 9938
National ID: 14321736
Contact point: Kutomanov Vitaly
0985890681
VCH9938@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 84 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 25 березня 2020 16:23
Enquiries until: 01 квітня 2020 15:00
Complaints submission until: до 04 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 квітня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 84 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 840 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 520,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кг
Повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Повидло
CPV: 15330000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем, та за фактично отриманий Товар на підставі належним чином оформлених накладних (актів прийому-передачі) та рахунків-фактур Постачальника впродовж 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-25-001297-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 27 березня 2020 13:24
Дискримінвція учасників під час надзвичайної ситуації
В оголошенні до даної закупівлі ви зазначаєте, що зразок товару та документи, які підтверджують якість товару подаються Учасниками відбору у період подання цінових пропозицій та до кінцевого строку подання цінових пропозицій. Зразки після кінцевого строку подання цінових пропозицій не приймаються. Враховуючи, що Кабінет Міністрів України 25 березня 2020 року опублікував постанову, у якій йдеться про те, що "З урахуванням поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, висновків Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо визнання розповсюдження COVID-19 у країнах світу пандемією, з метою ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення та відповідно до статті 14 та частини другої статті 78 Кодексу цивільного захисту України установити для єдиної державної системи цивільного захисту на всій території України режим надзвичайної ситуації до 24 квітня 2020 року". Через це перевезення пасажирів міським та міжміським транспортом ускладнилося або взагалі є неможливим. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та на час надзвичайної ситуації прибрати даний пункт у оголошенні, так як при ситуації, що склалася в країні на даний момент, це свідчить про дискримінацію потенційних учасників, що суперечить п.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та п.3 ст.5 цього ж Закону, тобто замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 17:08
Доброго дня! З метою дотимання Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи, що на всій території України введено режим надзвичайної ситуації до 24 квітня 2020 року" повідомляємо, що військовою частиною 9938 будуть прийматися зразки товарів та відповідні документи, які посвідчують якість товару, доставлених будь – якою кур’єрською службою, оскільки установи «Укрпошта» та «Нова пошта» не припиняють своєї діяльності на період введення надзвичайної ситуації. Враховуючи вищезазначене та з метою уточнення необхідної інформації просимо звертатися за номером 066-42-975-92.
Номер вимоги: UA-2020-03-25-001297-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 31 березня 2020 12:57
Усунення дискримінаційних вимог
У тендерній документації ви вимагаєте від учасників надання довідки про визначення класифікаційних даних Головного управління статистики щодо перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців). Інформуємо, що у вільному доступі на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch є можливість безкоштовно та безперешкодно отримати ту ж саму інформацію, яка зазначається у довідці, що ви вимагаєте, як для перевізників юридичних осіб так і для перевізників фізичних осіб-підприємців. Зверніть увагу, що згідно п.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та скласти її згідно вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2020 14:52
Доброго дня! Зміни внесено.

Документи

30 березня 2020 17:08
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МИХАЙЛЕНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 83 400,00
UAH з ПДВ
83 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МИХАЙЛЕНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2525301771
Переможець 83 400,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МИХАЙЛЕНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2525301771
83 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 квітня 2020 14:55
Договір 73-20.pdf укладений
24 квітня 2020 14:41

Актуальні тендери

До пошуку