Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ (47017-Шприц загального призначення, разового застосування; 38569-Набір для переливання крові; 35390-Шприц для промивання)
Очікувана вартість
803 900,00 UAH
UA-2020-03-25-001108-a 62aa69d0bedf4e66a0ef6681f52d6c68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романишин Руслана Михайлівна

+380984498353 romanyshyn_r_m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01993575
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, вул.Грушевського, 12
Контактна особа: Романишин Руслана Михайлівна
+380984498353
romanyshyn_r_m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 13:56
Очікувана вартість: 803 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 019,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Забезпечення медичними матеріалами КНП "Надвірнянська ЦРЛ" до 31.12.2020 року за рахунок коштів НСЗУ. Закупівля проводиться на очікувану вартість предмета закупівлі. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням розміру фінансування та потреби підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 шт
Шприц одноразовий 3-х компонентний Луер сліп 10 мл з голкою 0,8 х 38 мм (21Gх1 1/2'') або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50000 шт
Шприц одноразовий 3-х компонентний Луер сліп 2 мл з голкою 0,6 х 25 мм (23Gх1'') або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20000 шт
Шприц одноразовий 3-х компонентний Луер сліп 20 мл з голкою 0,8 х 38 мм (21Gх1 1/2'') або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
70000 шт
Шприц одноразовий 3-х компонентний Луер сліп 5 мл з голкою 0,7 х 38 мм (22Gх1 1/4'') або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 шт
Одноразова система для переливання крові ПК 21-02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 шт
Шприц 3-компонентний, Луер Локк 50,0 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 шт
Шприц 3-компонентний, катетерний тип, стер.,100мл або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 шт
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 1,0 мл (інсуліновий U-100, з голкою 0,33 x 13мм) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування:кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 13:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
25 березня 2020 13:47
Додаток №4.docx
25 березня 2020 13:47
Додаток №3.docx
25 березня 2020 13:47
Додаток №2.docx
25 березня 2020 13:47
Додаток №1.docx
25 березня 2020 13:47
Тендерна документація.docx
25 березня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 13:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
25 березня 2020 13:47
Додаток №4.docx
25 березня 2020 13:47
Додаток №3.docx
25 березня 2020 13:47
Додаток №2.docx
25 березня 2020 13:47
Додаток №1.docx
25 березня 2020 13:47
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Глорія-ІВ" 797 449,60
UAH з ПДВ
797 449,60
UAH з ПДВ
Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 803 800,00
UAH з ПДВ
803 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Глорія-ІВ"

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Глорія-ІВ"
#34084429
Переможець 797 449,60
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Глорія-ІВ"
#34084429
797 449,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:24
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 14:39
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
05 серпня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 13:09
Договір №145.pdf укладений
27 квітня 2020 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 71 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України Сторони дійшли згоди виключити з ціни товару, який постачається в період дії карантину, податок на додану вартість. Сторони погодили зменшити вартість договору на 6700,93грн. Ціна договору становить: 790748,67грн. Кількість товару не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020 року), а саме продовження дії договору до 31.03.2021 року в обсязі 158136,00грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, достатній для проведення процедури на початку 2021 року. Кількість товару збільшується на суму 158136,00грн.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 948 867,67
UAH (в тому числі ПДВ 45 468,67 UAH)