Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні (сметана,кефір)
Очікувана вартість
276 871,50 UAH
UA-2020-03-25-000988-c 5e7aede8e5c0426d8294ee3f679f9073
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федченко Дмитрий

+380938620193 kz_popni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коммунальний заклад" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03190047
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, Луганська область, місто Попасна, вулиця Польова 2
Контактна особа: Федченко Дмитрий
+380938620193
kz_popni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 13:45
Очікувана вартість: 276 871,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 768,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9450 кг
Молочні продукти різні (сметана,кефір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, Попасна, Польова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 14:50
ТД кефір-сметана.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-25-000988-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕНГРАНТ, Код ЄДРПОУ:42522371
Дата подання: 16 квітня 2020 13:16
Вимога усунути порушення Закону
ТОВ «ЕНГРАНТ», в особі директора Левченко К. О., вимагає відмінити результати розгляду нашої тендерної пропозиції, яку було відхилено, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією, відповідно до протоколу №30 засідання тендерного комітету від 14 квітня 2020 р., по розгляду результатів проведення процедури відкритих торгів UA 2020-03-25-000988-c ДК 021:2015 15550000-8 «Молочні продукти різні (сметана, кефір), оскільки:
1. Щодо сертифікату на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018. Відповідно до нашої пропозиції довідка надана в файлі «Довідка щодо системи НАССР», де надано гарантійний лист з роз’ясненням, що згідно Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ч. 7 ст. 21 , сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не є обов’язковою. Також, в складі тендерної пропозиції було надано лист-відповідь з Держпродспоживслужби №01-11/1828 від 07.04.2020 р. роз’яснення щодо сертифікації.
2. Щодо листа з інформацією про ознайомлення з проектом договору та погодженням його укласти, якщо пропозицію буде акцептовано. Відповідно до нашої пропозиції довідка надана в файлі «Довідка ознайомлення з проектом договору».
3. Щодо Декларації виробника із зазначенням продуктів закупівлі, а саме сметана 15 % жирності та кефіру 2,5% жирності. Відповідно до нашої пропозиції декларація виробника надана в складі тендерної пропозиції та є читабельною.
На підставі викладеного, прошу взяти до уваги викладену в нашій вимозі інформацію та скасувати рішення тендерного комітету про не відповідність кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією, пропозиції ТОВ «ЕНГРАНТ» та повернути її до розгляду.
Беручи до уваги вищезазначене, в разі не усунення порушень законодавства України, залишаю за собою право звернення з даного приводу до Антимонопольного комітету України щодо притягнення винних до відповідальності.
У встановлений термін, прошу надати мотивовану відповідь з посиланням на відповідні норми Законів України, нормативно – правових актів та інших документів на підставі яких Вами було прийнято те чи інше рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2020 15:24
Тендерним комітетом розглянута вимога ТОВ "ЕНГРАНТ" від 16.04.2020р.
По суті вимоги повідомляємо наступне:
1. У Додатку 1, п.13. ТД замовником вимагається копія сертифікату на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 на підтвердження того що учасник впровадив та дотримується принципів НАССР. Вважаємо що зазначена вимога не має дискримінаційного характеру, так як стосується якості та безпечності запропонованих до постачання продуктів харчування. Тому замовник має цілком обгрунтовані підстави вимагати зазначений документ. Ваш лист роз'яснення наданий в складі пропозиції не забезпечує виконання умов Додатку 1, п.1.3.
2. Довідка надана в складі тендерної пропозиції "Про ознайомлення з проектом договору" не була розглянута з причин технічної помилки та хаотичного розміщення файлів в складі пропозиції.
3.Рішення про віднесення документу "Декларація виробника" до нечитабельного прийнято колегіально на засіданні тендерного комітету. Можливість проаналізувати інформацію в зазначеному документі відсутня.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі" прийнято рішення відхилити вимогу як таку що не має достатнього обгрунтування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕНГРАНТ 245 700,00
UAH з ПДВ
245 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 257 985,00
UAH з ПДВ
257 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" 261 000,00
UAH з ПДВ
261 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 15:02
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:58
Лист-гарантія санкції.pdf
09 квітня 2020 14:58
Технічні вимоги.pdf
09 квітня 2020 14:58
Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 14:58
Статут.pdf
09 квітня 2020 14:58
Проект договору.pdf
09 квітня 2020 14:58
Опис товару.pdf
09 квітня 2020 14:58
Наявність МТБ.pdf
09 квітня 2020 14:58
Витяг з ЄДР.pdf
09 квітня 2020 14:58
Витяг - податок (1).pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 14:52
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:39
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:35
пропозиція.pdf
09 квітня 2020 14:35
проект договору.pdf
09 квітня 2020 14:35
анвлогічний договір 2.pdf
09 квітня 2020 14:35
аналогічний договор.pdf
09 квітня 2020 14:35
щодо представника.pdf
09 квітня 2020 14:35
щодо повноваження.pdf
09 квітня 2020 14:35
щодо ліцензування.pdf
09 квітня 2020 14:35
щодо заборгованості.pdf
09 квітня 2020 14:35
ст 17.pdf
09 квітня 2020 14:35
санкції.pdf
09 квітня 2020 14:35
потужності.PDF
09 квітня 2020 14:35
наявність рахунку.pdf
09 квітня 2020 14:35
мтб.pdf
09 квітня 2020 14:35
інформаційна довідка.pdf
09 квітня 2020 14:35
ИСО оригінал.pdf
09 квітня 2020 14:35
дсту исо.pdf
09 квітня 2020 14:35
договір оренди землі.pdf
09 квітня 2020 14:35
довкілля.pdf
09 квітня 2020 14:35
довідки щодо ст 17.pdf
09 квітня 2020 14:35
довідка щодо статуту.pdf
09 квітня 2020 14:35
довідка потужності.pdf
09 квітня 2020 14:35
довідка з банку.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 14:30
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:27
Додаток 1 п.2 п.п2.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕНГРАНТ

ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕНГРАНТ
#42522371
Відхилено 245 700,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 15:31
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2833400499
Переможець 257 985,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2833400499
257 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:37
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:09
доп.угода №2 дог.89 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 09:01
1 дод.уг 1 дог89 (1).pdf зміни до договору
28 вересня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 15:03
договор№89.pdf укладений
06 травня 2020 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору№ 89 від 06.05.2020року на 43010,00 грн ( Сорок три тисячі десять грн., 00 коп ) по загальному фонду та викласти Пункт 2.1. Розділу 2 «Сума договору» у новій редакції: П 2.1. Загальна сума за договором становить 214 975,00грн. (Двісті чотирнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять грн., 00 коп) без ПДВ..
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закінченням бюджетного року Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору№ 89 від 06.05.2020року на 3,32 грн ( Три грн., 32 коп ) та викласти Пункт 2.1. Розділу 2 «Сума договору» у новій редакції: П 2.1. Загальна сума за договором становить 214 971,68грн. (Двісті чотирнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят одна грн., 68 коп) без ПДВ..
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2028
Сума оплати за договором: 257 985,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 997,50 UAH)