Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молочні продукти різні (сметана,кефір)
Очікувана вартість
276 871,50 UAH
UA-2020-03-25-000988-c ● 5e7aede8e5c0426d8294ee3f679f9073
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коммунальний заклад" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03190047 |
Місцезнаходження: | 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, Луганська область, місто Попасна, вулиця Польова 2 |
Контактна особа: |
Федченко Дмитрий +380938620193 kz_popni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 276 871,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 768,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9450 кг
Молочні продукти різні (сметана,кефір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93300, Україна, Луганська область, Попасна, Польова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2020 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2020 14:50 |
ТД кефір-сметана.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-25-000988-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕНГРАНТ, Код ЄДРПОУ:42522371
Дата подання: 16 квітня 2020 13:16
Вимога усунути порушення Закону
ТОВ «ЕНГРАНТ», в особі директора Левченко К. О., вимагає відмінити результати розгляду нашої тендерної пропозиції, яку було відхилено, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією, відповідно до протоколу №30 засідання тендерного комітету від 14 квітня 2020 р., по розгляду результатів проведення процедури відкритих торгів UA 2020-03-25-000988-c ДК 021:2015 15550000-8 «Молочні продукти різні (сметана, кефір), оскільки:
1. Щодо сертифікату на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018. Відповідно до нашої пропозиції довідка надана в файлі «Довідка щодо системи НАССР», де надано гарантійний лист з роз’ясненням, що згідно Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ч. 7 ст. 21 , сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не є обов’язковою. Також, в складі тендерної пропозиції було надано лист-відповідь з Держпродспоживслужби №01-11/1828 від 07.04.2020 р. роз’яснення щодо сертифікації.
2. Щодо листа з інформацією про ознайомлення з проектом договору та погодженням його укласти, якщо пропозицію буде акцептовано. Відповідно до нашої пропозиції довідка надана в файлі «Довідка ознайомлення з проектом договору».
3. Щодо Декларації виробника із зазначенням продуктів закупівлі, а саме сметана 15 % жирності та кефіру 2,5% жирності. Відповідно до нашої пропозиції декларація виробника надана в складі тендерної пропозиції та є читабельною.
На підставі викладеного, прошу взяти до уваги викладену в нашій вимозі інформацію та скасувати рішення тендерного комітету про не відповідність кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією, пропозиції ТОВ «ЕНГРАНТ» та повернути її до розгляду.
Беручи до уваги вищезазначене, в разі не усунення порушень законодавства України, залишаю за собою право звернення з даного приводу до Антимонопольного комітету України щодо притягнення винних до відповідальності.
У встановлений термін, прошу надати мотивовану відповідь з посиланням на відповідні норми Законів України, нормативно – правових актів та інших документів на підставі яких Вами було прийнято те чи інше рішення.
Розгорнути
Згорнути
1. Щодо сертифікату на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018. Відповідно до нашої пропозиції довідка надана в файлі «Довідка щодо системи НАССР», де надано гарантійний лист з роз’ясненням, що згідно Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ч. 7 ст. 21 , сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не є обов’язковою. Також, в складі тендерної пропозиції було надано лист-відповідь з Держпродспоживслужби №01-11/1828 від 07.04.2020 р. роз’яснення щодо сертифікації.
2. Щодо листа з інформацією про ознайомлення з проектом договору та погодженням його укласти, якщо пропозицію буде акцептовано. Відповідно до нашої пропозиції довідка надана в файлі «Довідка ознайомлення з проектом договору».
3. Щодо Декларації виробника із зазначенням продуктів закупівлі, а саме сметана 15 % жирності та кефіру 2,5% жирності. Відповідно до нашої пропозиції декларація виробника надана в складі тендерної пропозиції та є читабельною.
На підставі викладеного, прошу взяти до уваги викладену в нашій вимозі інформацію та скасувати рішення тендерного комітету про не відповідність кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією, пропозиції ТОВ «ЕНГРАНТ» та повернути її до розгляду.
Беручи до уваги вищезазначене, в разі не усунення порушень законодавства України, залишаю за собою право звернення з даного приводу до Антимонопольного комітету України щодо притягнення винних до відповідальності.
У встановлений термін, прошу надати мотивовану відповідь з посиланням на відповідні норми Законів України, нормативно – правових актів та інших документів на підставі яких Вами було прийнято те чи інше рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2020 15:24
Тендерним комітетом розглянута вимога ТОВ "ЕНГРАНТ" від 16.04.2020р.
По суті вимоги повідомляємо наступне:
1. У Додатку 1, п.13. ТД замовником вимагається копія сертифікату на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 на підтвердження того що учасник впровадив та дотримується принципів НАССР. Вважаємо що зазначена вимога не має дискримінаційного характеру, так як стосується якості та безпечності запропонованих до постачання продуктів харчування. Тому замовник має цілком обгрунтовані підстави вимагати зазначений документ. Ваш лист роз'яснення наданий в складі пропозиції не забезпечує виконання умов Додатку 1, п.1.3.
2. Довідка надана в складі тендерної пропозиції "Про ознайомлення з проектом договору" не була розглянута з причин технічної помилки та хаотичного розміщення файлів в складі пропозиції.
3.Рішення про віднесення документу "Декларація виробника" до нечитабельного прийнято колегіально на засіданні тендерного комітету. Можливість проаналізувати інформацію в зазначеному документі відсутня.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі" прийнято рішення відхилити вимогу як таку що не має достатнього обгрунтування.
По суті вимоги повідомляємо наступне:
1. У Додатку 1, п.13. ТД замовником вимагається копія сертифікату на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 на підтвердження того що учасник впровадив та дотримується принципів НАССР. Вважаємо що зазначена вимога не має дискримінаційного характеру, так як стосується якості та безпечності запропонованих до постачання продуктів харчування. Тому замовник має цілком обгрунтовані підстави вимагати зазначений документ. Ваш лист роз'яснення наданий в складі пропозиції не забезпечує виконання умов Додатку 1, п.1.3.
2. Довідка надана в складі тендерної пропозиції "Про ознайомлення з проектом договору" не була розглянута з причин технічної помилки та хаотичного розміщення файлів в складі пропозиції.
3.Рішення про віднесення документу "Декларація виробника" до нечитабельного прийнято колегіально на засіданні тендерного комітету. Можливість проаналізувати інформацію в зазначеному документі відсутня.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі" прийнято рішення відхилити вимогу як таку що не має достатнього обгрунтування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕНГРАНТ |
245 700,00
UAH з ПДВ
|
245 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
257 985,00
UAH з ПДВ
|
257 985,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" |
261 000,00
UAH з ПДВ
|
261 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕНГРАНТ #42522371 |
Відхилено |
245 700,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 15:31
|
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2833400499 |
Переможець |
257 985,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 13:09
|
доп.угода №2 дог.89 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 09:01
|
1 дод.уг 1 дог89 (1).pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 15:03
|
договор№89.pdf | укладений |
06 травня 2020 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору№ 89 від 06.05.2020року на 43010,00 грн ( Сорок три тисячі десять грн., 00 коп ) по загальному фонду та викласти Пункт 2.1. Розділу 2 «Сума договору» у новій редакції: П 2.1. Загальна сума за договором становить 214 975,00грн. (Двісті чотирнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять грн., 00 коп) без ПДВ.. |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з закінченням бюджетного року Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору№ 89 від 06.05.2020року на 3,32 грн ( Три грн., 32 коп ) та викласти Пункт 2.1. Розділу 2 «Сума договору» у новій редакції: П 2.1. Загальна сума за договором становить 214 971,68грн. (Двісті чотирнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят одна грн., 68 коп) без ПДВ.. |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |