Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Богданівська в м. Бердичеві»
Очікувана вартість
11 504 905,20 UAH
UA-2020-03-25-000949-c eb1c4fe8d721419aa91514eee089991e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літвінова Наталія Миколаївна

+380412474379 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Літвінова Наталія Миколаївна
+380412474379
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 14:41
Очікувана вартість: 11 504 905,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 57525 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Богданівська в м. Бердичеві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, дорожнє покриття по вул. Богданівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 30 відсотків від ціни укладеного договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 12:32
зміни Богданівська.pdf
14 квітня 2020 12:32
протокол _93 Богданівська.pdf
14 квітня 2020 12:32
1. Інструкція ТД.docx
07 квітня 2020 13:09
Додаток _ 7 до ТД.rar
14 квітня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 12:32
зміни Богданівська.pdf
07 квітня 2020 13:09
перелік змін ТД _.04.2020_вул.Богданівська.docx
14 квітня 2020 12:32
протокол _93 Богданівська.pdf
07 квітня 2020 14:06
Протокол _63 від 07.04.2020.pdf
07 квітня 2020 13:09
протокол _63 від 07.04.2020.pdf
14 квітня 2020 12:32
1. Інструкція ТД.docx
07 квітня 2020 13:09
1. Інструкція ТД.docx
25 березня 2020 14:40
1. Інструкція ТД.docx
07 квітня 2020 13:09
Додаток _ 7 до ТД.rar
25 березня 2020 14:40
Додаток _ 7 до ТД.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

порядок надання підтверджуючих документів до ФОРМИ 2 "Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт"
Дата подання: 01 квітня 2020 12:11
Дата відповіді: 03 квітня 2020 15:58
1. Оскільки ставиться вимога про надання копій трудових книжок та копій наказів про призначення на посаду, копій наказів про сумісництво або копій договорів ЦПХ з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, що фактично є порушенням ЗУ "Про захист персональних даних", яким чином надати зазначену інформацію, щоб уникнути порушень Закону? 2. Щодо копій трудових книжок: вимагається робити копію всієї книжки чи тільки сторінок, які підтверджують власника трудової книжки та факт працевлаштування в Учасника торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (надалі – Закон) замовник наділений правом установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 цього ж Закону в тендерній документації зазначаються визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Відповідно до змісту тендерної документації Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (надалі Замовник) для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати ПІБ таких працівників, а також надати сканкопії дипломів про закінчення учбових закладів, трудових книжок, наказів про прийняття на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами. Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить Замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг. Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів, не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати в т.ч. трудову книжку, документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію). Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Сукупність вище перелічених даних складає базу персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. Разом з тим, враховуючи положення ст.2 Закону № 2297, Замовник є одержувачем персональних даних, а не їх володільцем.
Обслуговування електронної системи публічних закупівель здійснюється ДП «ПРОЗОРРО». Відповідно до п.5.1 Статуту ДП «ПРОЗОРРО», останнє наділене правом збирати, обробляти та розповсюджувати інформацію учасників процедур закупівель про заплановані закупівлі та торги, здійснювати обмін інформацією, надавати послуги доступу до центральної бази даних та інші послуги, пов’язані з роботою системи електронних закупівель.
Відповідно до ч.1, ч.3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 (надалі – Закон № 2297) поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, отримання згоди своїх працівників на поширення їх персональних даних покладено на учасника, а не на Замовника. При цьому, жодним нормативним документом не передбачено обов’язку Замовника здійснювати охорону персональних даних працівників учасника, які розміщені самим же учасником на електронному майданчику. Крім того, оскільки всі персональні дані своїх працівників надає сам учасник, відповідно у випадку поширення ним недостовірної інформації, здійснення заходів по вилученню цієї інформації, відшкодуванню моральної та матеріальної шкоди покладається також на учасника
У формі 2 додатку 6 тендерної документації Замовника міститься посилання, яким чином надавати запитувану вами інформацію.
2. У формі 2 додатку 6 тендерної документації Замовника міститься інформація, яка має бути підтверджена трудовою книжкою або іншими документами, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-12-000054 ● 07d916a59e854995a0a27c81998938cf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 11:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.05.2020
№ 30

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.05.2020 № 30.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2020-03-25-000949-c Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник надає аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі, а саме: 1) Порушення вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), Замовником в пунктах 5 розділу ІІІ Додатку № 3 тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб = порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документа (в паперовому вигляді в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завіреного печаткою (у разі її використання), про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, тобто надання документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільний. Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі. Водночас відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 171 “Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” Міністерству юстиції продовжити здійснення повноважень щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, та забезпечити надання інформації з нього згідно з Порядком, затвердженим цією постановою, до початку ведення Національним агентством з питань запобігання корупції Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Разом з тим, Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення затверджено наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5 (далі – Наказ). Даним Наказом визначено, що до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень. Частиною 2 пункту 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; В зв’язку з викладеним, Замовник у тендерній документації вимагає документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2-6 та 8, 9 частиною 1 та частиною 2 статтею 17 Закону з дотриманням вимог законодавства в цілому та не вимагає документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільний. 2) Відповідно до Додатку № 6 тендерної документації, Замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання документів які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів, зокрема: довідки про кваліфікацію і досвід працівників які будуть залучені до виконання робіт в установленій формі, а також копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у вказаній довідці. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» надало довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 09.04.2020 року № 104368, яка містить інформацію про залучення для виконання робіт 38 працівників. На підтвердження досвіду працівників, які будуть залучені до виконання робіт, учасник надав копії наказів про прийняття на роботу. Усі працівники Учасника оформлені на роботу за сумісництвом. Відповідно до чинного трудового законодавства, статті 21 КЗпП України та постанови КМУ «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» від 03.04.1993 №245 працівники підприємств, установ, організацій мають право крім основного трудового договору укладати трудові договори про роботу за сумісництвом. При цьому таких договорів може бути кілька , тобто працювати за сумісництвом можна не на одному підприємстві. Згідно з п.1 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, затверджене наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 28.06.1993 №43 сумісництвом вважається виконання працівником, крім своєї основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у підприємця-фізичної особи. На практиці існує таке поняття, як зовнішнє сумісництво та внутрішнє сумісництво. При зовнішньому сумісництві робота виконується на іншому підприємстві чи в суб’єкта підприємництва. Якщо ж він працює на двох (або кількох) підприємствах, одне з яких є основним місцем роботи, а друге — місцем роботи за сумісництвом, така робота вважається зовнішнім сумісництвом. Трудова книжка зберігається на підприємстві за основним місцем роботи працівника. Факт укладення трудового договору на умовах сумісництва має бути відображений у заяві працівника та в наказі (розпорядженні) роботодавця. Запис про роботу за сумісництвом, за бажанням працівника, заноситься до трудової книжки за основним місцем роботи на підставі довідки з місця роботи за сумісництвом. Відповідно до п.2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників (затверджена наказом Мінпраці та Мінюсту від 29.07.1993 №58) робота за сумісництвом у трудовій книжці працівника зазначається окремим порядком. В зв’язку з викладеним, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, оскільки трудові книжки працівників, які будуть залучені до виконання робіт зазначених у вказаній довідці, знаходяться за основним місцем роботи, у Учасника вказані працівники працюють за сумісництвом, що підтверджено наданими у складі пропозиції копіями наказів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. 3). Замовником відповідно Додатку № 6 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено вимогу щодо загального стажу роботи у дорожньому господарстві інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), зокрема: загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. При цьому, тендерною документацією замовника було чітко визначено перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, до них відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи). Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 09.04.2020 року № 104368, підтверджує наявність ключових посад інженерно - технічних працівників та мають загальний стаж роботи у дорожньому господарстві більше двох років, що відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону. Також до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 09.04.2020 року № 104368 включено інші працівники, які не є обов’язковими ключовими посадами інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, а являються додатковими працівниками, що включені до довідки. 4). Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» підтверджуючих документів щодо атестації асфальтобетонного заводу виготовлення сумішей асфальтобетонних і асфальтобетон щебенево-мастиковий відповідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, зокрема посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками повідомляємо наступне. Вимога Додатку № 6 тендерної документації: Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Завірені належним чином копія Атестату виробництва асфальтобетонного заводу від 14.04.2020 № ДР АВ23 022-20 (дійсний до 13.04.2022 р.) на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та копія договору від 02.04.2020 №350-20 на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору знаходяться у папці «Кваліфікац1» файли «догов. по акред_абз.pdf» та «атестатАБЗ.pdf». Зазначене підтверджує відсутність порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, та підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «МІТТЕЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону та умовам тендерної документації.

2020-05-22 17:40:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: лист повідомлення про оскарження в судовому порядку Висновку про результати моніторингу від 19.05.2020 року
Дата публікації: 03 червня 2020

Документи:

06 липня 2020 17:32
підтверджуюча інформація
03 червня 2020 11:36
Електронний підпис
03 червня 2020 11:16
лист

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 10 086 224,40
UAH з ПДВ
10 086 224,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 11 262 390,14
UAH з ПДВ
11 262 390,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 17:50
Електронний підпис
23 квітня 2020 17:50
Документи згідно ст16 3.pdf
23 квітня 2020 17:50
Документи згідно ст16 4.pdf
23 квітня 2020 17:50
Документи згідно ст16 2.pdf
23 квітня 2020 17:50
Документи згідно ст16 1.pdf
23 квітня 2020 17:50
Копія Статуту.pdf
23 квітня 2020 17:49
Копія ліцензії.pdf
23 квітня 2020 17:49
Довідка про АБЗ..pdf
23 квітня 2020 17:49
264.imd

Публічні документи

12 травня 2020 15:06
Електронний підпис
12 травня 2020 15:04
відс заборг.zip
06 травня 2020 16:51
Електронний підпис
06 травня 2020 16:39
file.pdf
06 травня 2020 16:39
Dovidka_20120479310810431919.pdf
06 травня 2020 16:39
Dovidka_20120479310810431919.pdf.p7s
23 квітня 2020 16:12
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:06
Інші документи.zip
23 квітня 2020 16:06
Технічна частина1.zip
23 квітня 2020 16:06
Кваліфікац1.zip
23 квітня 2020 16:06
Кваліфікац5.zip
23 квітня 2020 16:06
Кваліфікац4.zip
23 квітня 2020 16:06
Технічна частина4.zip
23 квітня 2020 16:06
Кваліфікац6.zip
23 квітня 2020 16:06
Технічна частина2.zip
23 квітня 2020 16:06
Технічна частина3.zip
23 квітня 2020 16:06
Кваліфікац2.zip
23 квітня 2020 16:06
Тендерна пропозиція.zip
23 квітня 2020 16:06
Кваліфікац3.zip
23 квітня 2020 16:06
Забезпечення.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Відхилено 10 086 224,40
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 19:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
Переможець 11 262 390,14
UAH з ПДВ
06 травня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
11 262 390,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 18:25
забезпечення виконання договору укладений
26 травня 2020 18:23
11030_ТОВ_МІТТЕЛ_Гарантія_26_05_2020.rar укладений
26 травня 2020 18:17
договір 17-20 від 26.05.2020.pdf укладений
26 травня 2020 18:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 845 700,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 807 616,75 UAH)