Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48810000-9 - "Інформаційні системи" (Медична інформаційна система з впровадженням)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-03-25-000745-c 49e72cfafb8a483bacf707838a2df70f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лучка Оксана Євгенівна

096-493-58-13 luchka_oe@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Лучка Оксана Євгенівна
096-493-58-13
luchka_oe@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 12:21
Початок аукціону: 10 квітня 2020 12:21
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Впровадження медичної інформаційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
48 шт.
48810000-9 - "Інформаційні системи" (Медична інформаційна система з впровадженням), кількість ліцензій - 48 штук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування Замовника розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання фінансування. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення термінів оплати за надані послуги. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 13:37
ТД_4881.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності сервера
Дата подання: 27 березня 2020 10:41
Дата відповіді: 29 березня 2020 19:56
Доброго дня! Просимо надати інформацію щодо наявності у Вас власного сервера: В разі наявності надайте роз’яснення щодо його конфігурації (аппаратна частина, операційна система, сервер керування базами даних) В разі відсутності сервера прохання уточнити, чи включає очікувана вартість предмета закупівлі витрати на оренду обчислювальних потужностей?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: на Ваш запит повідомляємо наступне:
- у Замовника власного сервера для розгортання Система немає;
- очікувана вартість предмета закупівлі не передбачає витрати на оренду обчислювальних потужностей.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-25-000745-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛТ Україна Лтд, Код ЄДРПОУ:36257647
Дата подання: 26 березня 2020 12:09
Щодо усунення дискримінаційних вимог Додатку 2 Тендерної документації
Доброго дня!
Просимо Вас внести зміни в наступні пункти Технічних вимог Додатку 2 Тендерної документації:
- В підпункті 1.1.8. пункту 1.1. розділу 1 Загальні вимоги до медичної інформаційної системи наявна наступна вимога: «Медична інформаційна система повинна бути інтегрована в режимі он-лайн з МІС «Дніпромед», що впроваджена в закладах первинної медичної допомоги Днепропетровської області. Учасник повинен надати довідку в довільній формі із роз’ясненням технічної реалізації.»
Просимо надати технічну документацію та API (прикладний програмний інтерфейс) МІС «Дніпромед» для експертизи можливості інтеграції або виключити даний підпункт з Технічних вимог.
- В підпункті 4.2.1. пункту 4.2. розділу 4 Вимоги до впровадження медичної інформаційної системи наявна наступна вимога: «МІС Замовника повинна бути встановлена в інформаційно-телекомунікаційній системі МІС, на яку побудована КСЗІ. На підтвердження Учасник повинен надати копію Атестату відповідності на ІТС МІС, що пропонується.»
У разі розгортання МІС в ІТС замовника (сервер, клієнт, ЛОМ) - сертифікується саме ІТС замовника, постачальник МІС не може надати Атестат відповідності на сторонню ІТС. Просимо замінити вказаний підпункт на: «МІС повинна відповідати вимогам до захисту інформації, які наведені у Законах України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про Основи законодавства України про охорону здоров’я». Комплекс засобів захисту МІС повинен мати сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного захисту інформації.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2020 19:45
МІС Дніпромед, це Система, яка побудована у рамках проекту світового банку, та використовуються як основна на первинному та втонинному рівні у Дніпропетровській області.
Адміністратором МІС Дніпромед є Департамент охорони здоров'я Дніпропетровської області.
Регламент підключення та інтерфейс взаємодії буде узгоджено між адміністратором МІС Дніпромед та переможцем торгів після укладання контракту.
МІС Дніпромед для має відкриті інтерфейси обміну та для обміну медичними даними використовує стандарт HL7 FHIR.
Необхідна інтеграція на рівні щонайменше таких сутностей:
- Демографічні дані про пацієнта, у т.ч. приналежність до соціальних груп;
- Форма 066;
- Форма 007;
- Результати лабораторних досліджень;
- Запис на прийом до лікаря.

Щодо підпункту 4.2.1. пункту 4.2. розділу 4:
Система, що пропонується на виконання вимог, перелічених в Законах України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про Основи законодавства України про охорону здоров’я» (згідно п. 1.4. Додатку №2 до тендерної документації), повинна бути встановлена в інформаційно-телекомунікаційній системі МІС, на яку побудована КСЗІ (згідно підпункту 4.2.1. пункту 4.2. розділу 4 Вимоги до впровадження медичної інформаційної системи).
Вимога в п. 1.2.4. Додатку №2 тендерної документації передбачає можливість розміщення та встановлення серверів медичної інформаційної системи на території Замовника після закупівлі потрібного обладнання згідно наданих вимог постачальником у складі тендерної пропозиції та побудови КСЗІ на ІТС.
Номер вимоги: UA-2020-03-25-000745-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛТ Україна Лтд, Код ЄДРПОУ:36257647
Дата подання: 26 березня 2020 12:13
Щодо термінів впровадження МІС
Доброго дня!
В проекті Договору про закупівлю за державні кошти згідно Додатку 4 Тендерної документації наявна наступна вимога: «4.9.Кінцевий строк впровадження МІС – до 30.04.2020 року.»
Тобто на впровадження лишається менше місяця. За нашим досвідом неможливо виконати налаштування, навчання користувачів та адміністраторів, кастомізацію в такий термін якісно. Просимо змінити на: «4.9. Поставка ліцензій до 30.04.2020. Кінцевий строк впровадження МІС – згідно узгодженому проекту впровадження.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2020 19:29
Вказаний термін впровадження МІС пов’язаний з стислими термінами запровадження медичної реформи та тим, що ми орієнтуємося на готове рішення, яке відповідає умовам тендерної документації та відповідно не потребує тривалого часу на впровадження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 489 600,00
UAH з ПДВ
489 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ" 576 000,00
UAH з ПДВ
576 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЗАХИСТ.ЮЕЙ" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 15:31
Електронний підпис
09 квітня 2020 15:29
askep-nakaz-director.pdf
09 квітня 2020 15:29
askep-statut.pdf
09 квітня 2020 15:29
КСЗИ.pdf
09 квітня 2020 15:29
аскеп пдв.pdf
09 квітня 2020 15:29
договір 09.04.pdf
09 квітня 2020 15:29
ксзи аскеп.pdf
09 квітня 2020 15:29
askep-vypyska.pdf
09 квітня 2020 15:29
ТЗ.pdf
09 квітня 2020 15:29
ст 17.pdf
09 квітня 2020 15:29
довідки та листи.pdf
09 квітня 2020 15:29
ст 17.pdf
09 квітня 2020 15:29
КСЗИ.pdf
09 квітня 2020 15:29
askep-protocol-zminy.pdf
09 квітня 2020 15:29
ТЗ.pdf
09 квітня 2020 15:29
аналог договора.pdf
09 квітня 2020 15:29
договір 09.04.pdf
09 квітня 2020 15:29
авторське право.pdf
09 квітня 2020 15:29
працівники.pdf
09 квітня 2020 15:29
МТБ.pdf
09 квітня 2020 15:29
довідки та листи.pdf
09 квітня 2020 15:29
аскеп пдв.pdf
09 квітня 2020 15:29
askep-vypyska.pdf
09 квітня 2020 15:29
МТБ.pdf
09 квітня 2020 15:29
askep-nakaz-director.pdf
09 квітня 2020 15:29
аналог договора.pdf
09 квітня 2020 15:29
askep-statut.pdf
09 квітня 2020 15:29
ксзи аскеп.pdf
09 квітня 2020 15:29
довідки т.pdf
09 квітня 2020 15:29
askep-protocol-zminy.pdf
09 квітня 2020 15:29
довідки т.pdf
09 квітня 2020 15:29
авторське право.pdf
09 квітня 2020 15:29
працівники.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 21:11
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"

ТОВ"ЗАХИСТ.ЮЕЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#41571077
Відхилено 489 600,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 08:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
Переможець 576 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 09:31

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #41571077

№ рішення у справі

63/29-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

13 квітня 2020 08:57
Електронний підпис
13 квітня 2020 08:55
ПВ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
576 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 08:41
дог_МІС.pdf укладений
24 квітня 2020 08:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 576 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 000,00 UAH)