Прибирання і вивезення негабаритного та будівельного сміття на території, що обслуговується Комунальним підприємством «Автотранспортне підприємство 0628” Житомирської міської ради» на умовах субпідряду
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2020-03-25-000696-b 946641543be54a8e889b9bd56d81cbfb
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 03328327
Місцезнаходження замовника: 10007, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, провул. 3-Й ТРАНЗИТНИЙ, 65
Контактна особа замовника: Ігор Коберник
+380930930480
katp0628@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 14:46
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 година
Прибирання і вивезення негабаритного та будівельного сміття на території, що обслуговується Комунальним підприємством «Автотранспортне підприємство 0628” Житомирської міської ради» на умовах субпідряду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок 3-й Транзитний 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000077 ● 9761398aed5e4aec9d6f61882dcd73a9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-24 16:42:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.04.2020
№ 27

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.04.2020 № 27.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-03-25-000696-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради", 03328327, Україна, м. Житомир, провул. 3-Й ТРАНЗИТНИЙ, 65
  2. Інформація про предмет закупівлі: Прибирання і вивезення негабаритного та будівельного сміття на території, що обслуговується Комунальним підприємством «Автотранспортне підприємство 0628” Житомирської міської ради» на умовах субпідряду, 1900000UAH, 90510000-5, ДК021, 1500, година
  3. Інформація про оприлюднення: 946641543be54a8e889b9bd56d81cbfb, 2020-03-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця ФОП Бондаренко Людмила Миколаївна, протокол тендерного комітету від 21.04.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2020 року та договір від 04.05.2020 року № 04-05-20/3. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації КП «Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради» (далі-Замовник) законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки з інформацією про відсутність підстав, для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону, тобто наданням інформації щодо відсутності підстав відмови визначених у пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону, а також наданням у складі тендерної пропозиції учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ, Додатку № 1 та Додатку № 5 тендерної документації, від учасників в складі пропозицій, для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» імперативно вимагалось надання довідки за формою згідно Додатка № 2 тендерної документації та відповідно до технічних вимог що вказані в пункті 1 Додатку № 5 тендерної документації, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів, при цьому учасник повинен підтвердити наявність не менше ніж 2-ох самоскидів (вантажопідйомність 5-15 т., з висотою борта до 1 м) та не менше ніж 1 фронтального навантажувача. Разом з тим, Додатком № 2 та пунктом 1 Додатку № 5 тендерної документації, встановлено умову, що машини, механізми та обладнання мають бути власними чи орендованими, а також умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників копій договорів оренди у разі надання відомостей щодо орендованої техніки. У складі тендерної пропозиції переможця ФОП Бондаренко Людмила Миколаївна надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, пункти 1-3 якої містять інформацію про наявність орендованих самоскидів КАМАЗ 5511, МАЗ 55016 та екскаватора – навантажувача САТ. Поряд з тим, відповідно до частини 1 статті 901 Цивільного кодексу України, визначено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. В той же час, частиною 1 статті 759 Цивільного кодексу України, визначено, що за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Бондаренко Людмила Миколаївна надано договір від 01.04.2020 року № ДГ – 00000253, укладений між учасником та ФОП Карповим Анатолієм Васильовичем, предметом якого є надання послуг по виконанню робіт спеціалізованою технікою. Тобто фактично предметом договору є надання послуг замовнику з виконання робіт технікою виконавця, а не передача наймачеві майна у користування за плату на певний строк. Враховуючи викладене, моніторингом установлено, що у складі пропозиції переможця ФОП Бондаренко Людмила Миколаївна відсутні копії договорів оренди техніки зазначених учасником в пунктах 1-3 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та відповідно не підтверджено наявність вищевказаної орендованої техніки, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ, Додатку № 1 та пункту 1 Додатку № 5 тендерної документації та відповідно не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бондаренко Людмила Миколаївна, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону та умовам тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Бондаренко Людмила Миколаївна, яка не відповідала кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 04.05.2020 року № 04-05-20/3 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Висновок моніторингу буде оскаржений в суді.

2020-05-25 15:27:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" 1 815 000,00
UAH з ПДВ
1 808 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Борисюк. М.Г. 1 875 000,00
UAH з ПДВ
1 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 22:44
sign.p7s
14 квітня 2020 10:06
sign.p7s
09 квітня 2020 15:59
sign.p7s
09 квітня 2020 15:49
тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 15:49
проект договору.pdf
09 квітня 2020 15:49
Паспорт Бондаренко.pdf
09 квітня 2020 15:49
ІПН.pdf
09 квітня 2020 15:49
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 11:38
sign.p7s
10 квітня 2020 11:35
тех вимоги.jpg
10 квітня 2020 11:35
Свідоцтво (виписка).jpg
10 квітня 2020 11:35
пропозиція.jpg
10 квітня 2020 11:35
ідентифікаційний код.jpg
10 квітня 2020 11:35
довідка ст 50.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОНДАРЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"
#2522413043
Переможець 1 808 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 08:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 08:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"
#2522413043
1 808 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 травня 2020 11:53
Договір ФОП Бондаренко Л.М..PDF укладений
04 травня 2020 11:52

Актуальні тендери

До пошуку