Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація-за кодом CPV за ДК 021:2015-45453000-7(Капітальний ремонт системи опалення будівлі дитячого відділення Комунального некомерційного підприємства "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" за адресою:Донецька область,м.Костянтинівка пр.Ломоносова,161а)
Очікувана вартість
1 406 924,40 UAH
UA-2020-03-25-000415-a fc0ca0d8b63142a09cc43a5a6a9ab3f9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордюшина Оксана Ігорівна

380950654850 gordyshuna_oks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01990756
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, проспект Ломоносова, будинок 101
Контактна особа: Гордюшина Оксана Ігорівна
380950654850
gordyshuna_oks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт і реставрація-за кодом CPV за ДК 021:2015-45453000-7(Капітальний ремонт системи опалення будівлі дитячого відділення Комунального некомерційного підприємства "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" за адресою:Донецька область,м.Костянтинівка пр.Ломоносова,161а)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт і реставрація-за кодом CPV за ДК 021:2015-45453000-7(Капітальний ремонт системи опалення будівлі дитячого відділення Комунального некомерційного підприємства "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" за адресою:Донецька область,м.Костянтинівка пр.Ломоносова,161а)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85100, Україна, Донецька область, Костянтинівка, проспект Ломоносова , буд.161а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Календарні 70

Тендерна документація

25 березня 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАЛАЙТ"
#38571171
Переможець 1 406 924,40
UAH з ПДВ
25 березня 2020 11:26

Документи

25 березня 2020 11:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 15:25
скан16092020.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 09:14
скан16062020_0002.pdf зміни до договору
16 червня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 14:29
скан25032020.pdf укладений
25 березня 2020 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до п.3 "Договірна ціна робіт та порядок розрахунку" даного Договору, виклавши підпункт 3.4. пункту 3 у наступній редакції:"Замовник , відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.02.2019р. №1070, при наявності фінансових ресурсів, здійснює перерахування авансу у розмірі 30 відсотків від вартості річного обсягу, на строк не більше 3-х місяців.Підрядник зобов"язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів після одержання авансу протягом 3-х місяців.По закінченні вказаного терміну, невикористані суми повертаються на реєстраційний рахунок Замовника!.Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 03/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору за взаємною згодою сторін.Сума договору складає 1405823,08 грн. в т.ч.ПДВ-234303,85 грн.
Номер договору про закупівлю: 03/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML