Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги О180802 Здолбунів–Глинськ–Стеблівка на ділянці км 0+000 - км 4+300, Здолбунівський район
Очікувана вартість
35 306 728,00 UAH
UA-2020-03-25-000392-a dc32a62d26494e718547ac1db2e3571f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 14:41
Очікувана вартість: 35 306 728,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 176 533,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 176500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги О180802 Здолбунів–Глинськ–Стеблівка на ділянці км 0+000 - км 4+300, Здолбунівський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35700, Україна, Рівненська область, автомобільна дорога О180802 Здолбунів–Глинськ–Стеблівка, на ділянці км 0+000 - км 4+300, Здолбунівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними випадками. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендерної документації
Дата подання: 29 березня 2020 18:01
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:48
Згідно вимог ч.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати: «копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ), яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції;». Надайте роз’яснення яким чином даний документ підтверджує кваліфікацію учасника, оскільки він містить виключно технічні характеристики згідно яких в подальшому видаються дозвільні документи, а саме атестат виробництва АБЗ. Не бачимо жодної необхідності надання такого документа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу
Умови тендерної документації
Дата подання: 29 березня 2020 18:02
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:47
Згідно ч.1 Додатку 1 до Тендерної документації «У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та контрагента за договором.». Зважаючи на надзвичайну ситуацію введену в Україні просимо не сприяти поширенню вірусної інфекції між працівниками різних контрагентів, що буде потрібна для завірення КОПІЙ договорів спочатку одним контрагентом а потім учасником чи навпаки. Звертаємося викласти дану вимогу у такому вигляді: «У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника» або ««У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають скановані копії з оригіналів чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та контрагента за договором.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни такого змісту «У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають скановані копії з оригіналів чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та контрагента за договором»
Умови тендерної документтації
Дата подання: 29 березня 2020 18:02
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:45
Шановний замовник! Згідно п.17 Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен надати: «12. Копія ліцензії та дозволів на виконання робіт, які зазначені в тендерній документації (Класи наслідків (відповідальності) СС1).». Згідно п.9 ч.1 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають «9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"». Ліцензування об’єктів що відносяться до класу наслідків СС1 не передбачено. Просимо виключити незаконно вказану Вами вимогу яку не можливо виконати у законний спосіб . Щодо дозволів на виконання робіт які зазначені в тендерній документації, будь ласка, конкретизуйте свою вимогу для можливості надання документів, що саме Ви хочете бачити у складі тендерної пропозиції шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 31 березня 2020 12:23
Дата відповіді: 02 квітня 2020 12:01
Згідно ч.1 Додатку 1 до Тендерної документації «У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та контрагента за договором.» Чи можна,для підтврдження наявності техніки та обладнання на договірних засадах надати скановані оригінали відповідних договорів,а не їх завірені копії? Відповідно чи можна,для підтвердження досвіду виконнаня робіт - аналогічні договори (Додаток 1 п.3.) надати скановані оригінали договорів,відгуків та форм КБ3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Що стосується першої частини запитання: До тендерної документації будуть внесені зміни такого змісту «У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають скановані копії з оригіналів чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та контрагента за договором».
Що стосується другої частини запитання: Так можна.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-25-000392-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39'', Код ЄДРПОУ:40443212
Дата подання: 29 квітня 2020 16:59
Вимога про усунення порушень
Вимога про усунення порушень
Скасована
Дата: 29 квітня 2020 17:16
Причина: Не долучено документ
Номер вимоги: UA-2020-03-25-000392-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39'', Код ЄДРПОУ:40443212
Дата подання: 29 квітня 2020 17:08
Вимога про усунення порушень
Вимога про усунення порушень
Скасована
Дата: 29 квітня 2020 17:15
Причина: Не долучено документ
Номер вимоги: UA-2020-03-25-000392-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39'', Код ЄДРПОУ:40443212
Дата подання: 29 квітня 2020 17:14
Вимога про усунення порушень
Вимога про усунення порушень
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 16:07
Відхилити у задоволенні даної вимоги про усунення порушення

Документи подані скаржником

Документи

04 травня 2020 16:04
Протокол №50.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-07-000042 ● 6d6d6f61aecf41c187c6b215d403ecdc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.05.2020 № 122

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-03-25-000392-a 25.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийнято рішення: Тендерному комітету, у випадку внесення змін до тендерної документації за тендерними процедурами, які здійснювалися згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020), забезпечити внесення змін до тендерної документації з дотриманням вимог визначених абзацом другим частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020). При затвердженні та оприлюдненні змін до тендерної документації в електронній системі закупівель разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднювати перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображати у вигляді закреслених даних, які повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації

2020-06-04 11:40:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону не дотримався порядку внесення змін до тендерної документації.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону не дотримався порядку внесення змін до тендерної документації.) • усунуто

Усунуто

2020-06-05 15:00:14

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 29 953 968,00
UAH з ПДВ
24 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39'' 30 799 983,60
UAH з ПДВ
24 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 29 706 018,00
UAH з ПДВ
26 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" 34 369 998,00
UAH з ПДВ
31 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 16:20
Електронний підпис
14 квітня 2020 16:18
Технічне завдання.PDF
14 квітня 2020 16:18
Тендерна пропозиція.PDF
14 квітня 2020 16:18
Розрахунки ч1.PDF
14 квітня 2020 16:18
Dovirenist_Nazarenko.zip
14 квітня 2020 16:18
Dovidka pro nazvu.zip
14 квітня 2020 16:18
Bank_licenzia.zip
14 квітня 2020 16:18
Дов_дка_8.zip
14 квітня 2020 16:18
Nakaz.zip
14 квітня 2020 16:18
203067_12_8_176 500.zip
14 квітня 2020 16:18
Довідка про АБЗ.PDF
14 квітня 2020 16:18
Договір.PDF
14 квітня 2020 16:18
Захист довкілля.PDF
14 квітня 2020 16:18
Довідка про філії.PDF
14 квітня 2020 16:18
Довіреність.PDF
14 квітня 2020 16:18
Згідно ДСТУ ГОСТ.PDF
14 квітня 2020 16:18
Субпідряд.PDF
14 квітня 2020 16:18
Гаран. лист про обсяги.PDF
14 квітня 2020 16:18
Розрахунки ч2.PDF
14 квітня 2020 16:18
Працівники.PDF
14 квітня 2020 16:18
Бухгалтерська довідка.PDF
14 квітня 2020 16:18
копія інв карти АБЗ.pdf
14 квітня 2020 16:18
Атестат АБЗ.pdf
14 квітня 2020 16:17
Копія статут.pdf
14 квітня 2020 16:17
Стаття 17.PDF
14 квітня 2020 16:17
Призначення директора.PDF
14 квітня 2020 16:17
Копія свідоцтва ПДВ.PDF
14 квітня 2020 16:17
Банки.pdf
14 квітня 2020 16:17
Санкції.PDF
14 квітня 2020 16:17
Ліцензія.PDF

Публічні документи

14 квітня 2020 16:29
Електронний підпис
14 квітня 2020 16:28
сканирование0404.pdf
14 квітня 2020 16:28
Лiцензiя.pdf
14 квітня 2020 16:28
протокол.pdf
14 квітня 2020 16:28
ЗП.pdf
14 квітня 2020 16:28
Загальновиробничі.pdf
14 квітня 2020 16:28
ДЦ Здолбунів.pdf
14 квітня 2020 16:28
Договір поставки.pdf
14 квітня 2020 16:28
Договір оренди 3А-00003.pdf
14 квітня 2020 16:28
Довідки Здолбунів.pdf
14 квітня 2020 16:28
Бухгалтерська довідка.pdf
14 квітня 2020 16:28
Аналогічний договір 2.pdf
14 квітня 2020 16:28
АБЗ.pdf
14 квітня 2020 16:28
123.zip

Публічні документи

14 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
14 квітня 2020 16:10
Електронний підпис
14 квітня 2020 16:09
18271 ШЛЯХОВИК-Т p7s.7z
14 квітня 2020 16:09
Технічна частина.pdf
14 квітня 2020 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2020 16:09
Досвід-договір 1-10_2019р..pdf
14 квітня 2020 16:09
Паспорт АБЗ ДС-158_копія.pdf
14 квітня 2020 16:09
Досвід-договір 2-07_2019р..pdf
14 квітня 2020 16:09
Статут_копія.pdf
14 квітня 2020 16:09
Дозвіл на викиди_копія.pdf
14 квітня 2020 16:09
Витяг ЄДР.pdf
14 квітня 2020 16:09
Послуги ШРБУ-88.pdf
14 квітня 2020 16:09
Послуги МПП НАРА.pdf
14 квітня 2020 16:09
Послуги АвтоДар.pdf
14 квітня 2020 16:09
Ліцензія_копія.pdf
14 квітня 2020 16:09
Виписка ЄДР_копія.pdf
14 квітня 2020 16:09
Відгук МПП НАРА.pdf
14 квітня 2020 16:09
Витяг ПДВ_копія.pdf
14 квітня 2020 16:09
Довідка ПриватБанк-2.pdf
14 квітня 2020 16:09
Довідка ПриватБанк-1.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 12:52
кошторис.rar
27 квітня 2020 12:52
довідка по ст. 17.pdf
14 квітня 2020 13:52
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:49
Досвід с. Здовбиця.pdf
13 квітня 2020 17:23
Електронний підпис
13 квітня 2020 17:16
оренда техніки ГЦ.pdf
13 квітня 2020 17:16
Ліцензія Шляхбуд.pdf
13 квітня 2020 17:16
Досвід с. Здовбиця.pdf
13 квітня 2020 17:16
КБ3-Здовбиця.pdf
13 квітня 2020 17:16
Досвід Перевередів.pdf
13 квітня 2020 17:16
Довідка обладнання.pdf
13 квітня 2020 17:16
Відгук Здовбиця_.pdf
13 квітня 2020 17:16
Відгук Кленова.pdf
13 квітня 2020 17:16
Кошториси ч. 1.pdf
13 квітня 2020 17:16
Кошториси ч. 2.pdf
13 квітня 2020 17:16
кошторис.rar
13 квітня 2020 17:16
тендерна пропозиція.pdf
13 квітня 2020 17:15
Лист пояснення по акту.pdf
13 квітня 2020 17:15
витяг платника ПДВ.pdf
13 квітня 2020 17:15
Dovirenist_Nazarenko.zip
13 квітня 2020 17:15
Dovidka_pro_nazvu.zip
13 квітня 2020 17:15
Bank_licenzia.zip
13 квітня 2020 17:15
Nakaz.zip
13 квітня 2020 17:15
201622_ГР_0942_176_500.00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39''

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31994540
Відхилено 24 000 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 17:16
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39''
#40443212
Відхилено 24 600 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 17:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Відхилено 26 090 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 17:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
#41085274
Переможець 31 990 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 17:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

22 квітня 2020 17:15
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:14
Протокол №38-1.PDF

Документи

22 квітня 2020 17:17
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:17
Протокол №38-2.PDF

Документи

22 квітня 2020 17:22
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:21
Протокол №38-3.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" #41085274

№ рішення у справі

№ 63/47-р/к

Дата рішення у справі

07.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
#41085274
31 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 15:14
Д.у. №2 до Д. №17.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 14:40
CCF29102020.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 15:46
Договір №17.pdf укладений
05 травня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 269 285,60
UAH (в тому числі ПДВ 5 211 547,60 UAH)