Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі код CPV за ДК 021:2015 - 15330000-0 (Продукти харчування: томатна паста, овочеві консерви (кукурудза), огірки консервовані, кабачкова ікра, повидло фруктове, суміш сушених фруктів, курага, чорнослив, родзинки)
Очікувана вартість
298 350,50 UAH
UA-2020-03-25-000154-c 2bd699a22cd7425bba929f0f499c0778
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Шишлаков

380661063706 TENDERSMCH2019@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕДИКО-САНІТАРНА ЧАСТИНА" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42594137
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Віктор Шишлаков
380661063706
TENDERSMCH2019@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 12:52
Очікувана вартість: 298 350,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 491,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Пропозиція подається щодо предмета закупівлі в цілому. Кожен Учасник має право подати одну тендерну пропозицію. Процедура закупівлі здійснюється відповідно до норм чинного законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кг
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 шт
Овочеві консерви (кукурудза)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
250 шт
Огірки консервовані (3л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1000 шт
Кабачкова ікра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кг
Повидло фруктове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
800 кг
Суміш сушених фруктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
50 кг
Курага
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кг
Чорнослив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кг
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, пр.Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок постачальника протягом 15 банківських днів після поставки товару та пред"явлення рахунку та видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок проводиться протягом 5 банківських днів з моменту отримання бюджетного призначення на фінансування цієї закупівлі. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету по КПКВК МБ 0212020, КЕКВ 2610 Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:18
Перелік змін.pdf
30 березня 2020 12:18
Додаток 3 лист-згода.pdf
30 березня 2020 12:18
Додаток 5 цінова пропозиція.pdf
30 березня 2020 12:18
Додаток 1 технічна частина.pdf
30 березня 2020 12:18
Додаток 2 кваліфікаційна частина.pdf
30 березня 2020 12:18
Додаток 4 проєкт договору.pdf
30 березня 2020 12:18
Тендерна документація.pdf
30 березня 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:18
Перелік змін.pdf
30 березня 2020 12:18
Додаток 3 лист-згода.pdf
25 березня 2020 09:59
Додаток 3 лист-згода.pdf
30 березня 2020 12:18
Додаток 5 цінова пропозиція.pdf
25 березня 2020 09:59
Додаток 5 цінова пропозиція.pdf
30 березня 2020 12:18
Додаток 1 технічна частина.pdf
25 березня 2020 09:59
Додаток 1 технічна частина.pdf
30 березня 2020 12:18
Додаток 2 кваліфікаційна частина.pdf
25 березня 2020 09:59
Додаток 2 кваліфікаційна частина.pdf
30 березня 2020 12:18
Додаток 4 проєкт договору.pdf
25 березня 2020 09:59
Додаток 4 проєкт договору.pdf
30 березня 2020 12:18
Тендерна документація.pdf
25 березня 2020 09:59
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-27-000019 ● 5ed3fcf432bb4e4ab07096803d3cd7d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 квітня 2020 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

27.04.2020 № 54

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
UA-2020-03-25-000154-c, ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Спеціалізована медико-санітарна частина" Енергодарської міської ради Запорізької області

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕДИКО-САНІТАРНА ЧАСТИНА" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розглянуто Висновок про результати моніторингу закупівлі: «Оброблені фрукти та овочі код CPV за ДК 021:2015 - 15330000-0 (Продукти харчування: томатна паста, овочеві консерви (кукурудза), огірки консервовані, кабачкова ікра, повидло фруктове, суміш сушених фруктів, курага, чорнослив, родзинки)», опублікований 28.04.2020 року на сайті «Рrozorro», за яким замовника закупівлі зобов’язано: «… 3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме внесення змін до тендерної документації, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень…» та повідомляє наступне. Відповідно до аб.2 ч. 8 ст. 7¹ Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII надаємо заперечення до Висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі, а саме: Пунктом 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644), передбачено зокрема такі види санкцій, як заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, та заборону державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Водночас, частиною третьою статті 5 Закону № 1644 встановлено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Поряд з тим, частина друга статті 6 Закону № 1644 передбачає, що закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону. Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону, замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону № 1644 та рішення Ради національної безпеки та оборони України, яке уведене в дію указом Президента України. Так, зокрема, Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО), пунктом 2 якого встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до фізичних осіб згідно з додатком 1 та юридичних осіб згідно з додатком 2. При цьому, до окремих суб’єктів, визначених у додатках 1 та 2 до рішення РНБО застосовано, зокрема, заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом. Отже, тендерна документація Замовника враховує вимоги пункту 2 рішення РНБО та відповідно враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644. Таким чином, Замовником правомірно була зазначена вимога щодо надання листа-гарантії про застосування/незастосування таких санкцій до Учасника торгів та відсутність такого листа-гарантії у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі розглядалось як невідповідність умовам тендерної документації згідно з ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII. Тому, вважаємо, що Замовником повністю дотримано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII та на підставі вищевикладеного, висновок про результати моніторингу, на нашу думку, є безпідставним та таким, що прийнятий в порушення вищенаведених норм діючого законодавства.

2020-05-04 12:44:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бєляєв Сергій Андрійович 210 003,00
UAH з ПДВ
210 003,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" 279 700,00
UAH з ПДВ
261 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СОЛПІТ" 280 230,00
UAH з ПДВ
280 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 16:53
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:51
Лист про співпрацю.jpg
10 квітня 2020 16:51
Технична частина.rar
10 квітня 2020 16:51
Інші документи.rar
10 квітня 2020 16:51
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

21 квітня 2020 12:29
податкова.rar
21 квітня 2020 12:29
лист згода.pdf
21 квітня 2020 12:29
довідка щодо ліцензії.pdf
21 квітня 2020 12:29
довідка судимість.pdf
10 квітня 2020 15:21
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:21
цінова пропозиція.rar
10 квітня 2020 15:21
тех частина.rar
10 квітня 2020 15:21
кваліф частина2.rar
10 квітня 2020 15:21
кваліф частина1.rar
10 квітня 2020 15:21
інші док.rar
10 квітня 2020 15:21
інші док статут.rar

Публічні документи

10 квітня 2020 15:51
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:42
цінова пропозиція.rar
10 квітня 2020 14:42
Техн частина.rar
10 квітня 2020 14:42
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бєляєв Сергій Андрійович

ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ"

ПП "СОЛПІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бєляєв Сергій Андрійович
#3063617370
Відхилено 210 003,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 09:10
ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ"
#43349647
Переможець 261 950,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ"
#43349647
261 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 10:57
87-20.pdf укладений
06 травня 2020 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 261 950,00
UAH