Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕДИКО-САНІТАРНА ЧАСТИНА" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42594137 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Віктор Шишлаков 380661063706 TENDERSMCH2019@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2020 10:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 12:52 |
Очікувана вартість: | 298 350,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 491,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленого товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок постачальника протягом 15 банківських днів після поставки товару та пред"явлення рахунку та видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок проводиться протягом 5 банківських днів з моменту отримання бюджетного призначення на фінансування цієї закупівлі. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету по КПКВК МБ 0212020, КЕКВ 2610 | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2020 12:18 |
Перелік змін.pdf | |
30 березня 2020 12:18 |
Додаток 3 лист-згода.pdf | |
30 березня 2020 12:18 |
Додаток 5 цінова пропозиція.pdf | |
30 березня 2020 12:18 |
Додаток 1 технічна частина.pdf | |
30 березня 2020 12:18 |
Додаток 2 кваліфікаційна частина.pdf | |
30 березня 2020 12:18 |
Додаток 4 проєкт договору.pdf | |
30 березня 2020 12:18 |
Тендерна документація.pdf |
30 березня 2020 12:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 березня 2020 12:18 |
Перелік змін.pdf
|
|||
30 березня 2020 12:18 |
Додаток 3 лист-згода.pdf
|
|||
30 березня 2020 12:18 |
Додаток 5 цінова пропозиція.pdf
|
|||
30 березня 2020 12:18 |
Додаток 1 технічна частина.pdf
|
|||
30 березня 2020 12:18 |
Додаток 2 кваліфікаційна частина.pdf
|
|||
30 березня 2020 12:18 |
Додаток 4 проєкт договору.pdf
|
|||
30 березня 2020 12:18 |
Тендерна документація.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-27-000019 ● 5ed3fcf432bb4e4ab07096803d3cd7d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2020 12:21 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.04.2020 № 54
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
UA-2020-03-25-000154-c, ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Спеціалізована медико-санітарна частина" Енергодарської міської ради Запорізької області
Надання інформації про усунення порушення замовником
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕДИКО-САНІТАРНА ЧАСТИНА" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розглянуто Висновок про результати моніторингу закупівлі: «Оброблені фрукти та овочі код CPV за ДК 021:2015 - 15330000-0 (Продукти харчування: томатна паста, овочеві консерви (кукурудза), огірки консервовані, кабачкова ікра, повидло фруктове, суміш сушених фруктів, курага, чорнослив, родзинки)», опублікований 28.04.2020 року на сайті «Рrozorro», за яким замовника закупівлі зобов’язано: «… 3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме внесення змін до тендерної документації, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень…» та повідомляє наступне. Відповідно до аб.2 ч. 8 ст. 7¹ Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII надаємо заперечення до Висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі, а саме: Пунктом 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644), передбачено зокрема такі види санкцій, як заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, та заборону державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Водночас, частиною третьою статті 5 Закону № 1644 встановлено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Поряд з тим, частина друга статті 6 Закону № 1644 передбачає, що закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону. Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону, замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону № 1644 та рішення Ради національної безпеки та оборони України, яке уведене в дію указом Президента України. Так, зокрема, Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО), пунктом 2 якого встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до фізичних осіб згідно з додатком 1 та юридичних осіб згідно з додатком 2. При цьому, до окремих суб’єктів, визначених у додатках 1 та 2 до рішення РНБО застосовано, зокрема, заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом. Отже, тендерна документація Замовника враховує вимоги пункту 2 рішення РНБО та відповідно враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644. Таким чином, Замовником правомірно була зазначена вимога щодо надання листа-гарантії про застосування/незастосування таких санкцій до Учасника торгів та відсутність такого листа-гарантії у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі розглядалось як невідповідність умовам тендерної документації згідно з ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII. Тому, вважаємо, що Замовником повністю дотримано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII та на підставі вищевикладеного, висновок про результати моніторингу, на нашу думку, є безпідставним та таким, що прийнятий в порушення вищенаведених норм діючого законодавства.
2020-05-04 12:44:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бєляєв Сергій Андрійович |
210 003,00
UAH з ПДВ
|
210 003,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" |
279 700,00
UAH з ПДВ
|
261 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СОЛПІТ" |
280 230,00
UAH з ПДВ
|
280 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бєляєв Сергій Андрійович #3063617370 |
Відхилено |
210 003,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 09:10
|
ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" #43349647 |
Переможець |
261 950,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 10:57
|
87-20.pdf | укладений |
06 травня 2020 10:57
|